Hanne67 Skrevet 2. april 2018 #8481 Skrevet 2. april 2018 (endret) Gøy med disse oppdragene! Jeg har ikke kommet så langt, - holder på med 2. field og 2. special. Fikk forøvrig Beldum og Lileep i 2 km egg igår. Jeg må ta meg en tur til pokestopet mitt idag, så jeg får tatt 7. dagen + forhåpentligvis få noen 2 km egg og fullføre oppdrag. Ellers oppdaget jeg noe interessant igår: Junior og jeg snekret fuglekasse ute i redskapshuset, og jeg lot PoGo stå på. I løpet av den tiden vi holdt på, 1/2 - 3/4 time, hadde avataren gått ca 2 km. Kanskje jeg får la mobilen ligge der og klekke egg om dagen, hm, - mulig det blir noen tapte anrop da...... Edit: Hm, dette fungerte ikke idag, - var nok noe med GPSen igår. Endret 2. april 2018 av Hanne67 1
fro Skrevet 2. april 2018 #8482 Skrevet 2. april 2018 Tror de har økt spawn rate for Ditto 😬 Fikk min fra en Hoothoot. Nå er det bare å komme seg ut for å jakte Magicarp 🙈 1
stan Skrevet 2. april 2018 #8483 Skrevet 2. april 2018 6 minutter siden, fro skrev: Tror de har økt spawn rate for Ditto 😬 Fikk min fra en Hoothoot. Nå er det bare å komme seg ut for å jakte Magicarp 🙈 Tror det stemmer. I år har jeg tatt fire ditto. En i går og en i forgårs. Nå jakter jeg ghost ☺️
Taperen Skrevet 2. april 2018 #8484 Skrevet 2. april 2018 1 time siden, fro skrev: Tror de har økt spawn rate for Ditto 😬 Fikk min fra en Hoothoot. Nå er det bare å komme seg ut for å jakte Magicarp 🙈 Grattis 👍 Får håpe den blir lettere å få tak på, nå kom jeg meg også til level 5/8, men det blir lite tid til jakting i dag.
Taperen Skrevet 2. april 2018 #8485 Skrevet 2. april 2018 Den beste spaserturen i påske kom på påskens siste dag, klekket ut Wailmer, Baltoy, Nosepass, og så fikk jeg en Trapinch som gav meg 15 Candy, har hatt den som buddy, så nå har jeg 117 candy, men måtte svitsje til Wailmer på turen i dag for å oppfylle kravet om 5 candy i Mythical prosessen. Kan tenke meg at det kan være lurt å evt samle på ALT av Wailmer, Swablu og Feebas Candy, kanskje også ha klar en Feebas som en har gått 20 km med, HVIS disse monsene blir å finne i fremtidige Mythical research, ellers så blir det en helsikens jobb med å få nok Candy.......
Ardwinna Skrevet 2. april 2018 #8486 Skrevet 2. april 2018 Det er nesten så dere stresser meg nå! Jeg må ut og klekke egg og sette på en incense! Og så er jeg nødt til å kjøre en tur til nærmeste pokestop og gyms så jeg kan fullføre mythical discovery nr 3! Jeg irriterer meg litt over startskjermen der man ser professoren ute i ødemarka på pokemonjakt. Det er jo ikke der man finner pokemon. Jeg skulle gjerne ønske man kunne kombinert skogs- og fjellturer med pokemonjakt, det hadde vært noe! 2
Taperen Skrevet 2. april 2018 #8487 Skrevet 2. april 2018 (endret) 24 minutter siden, Ardwinna skrev: Det er nesten så dere stresser meg nå! Jeg må ut og klekke egg og sette på en incense! Og så er jeg nødt til å kjøre en tur til nærmeste pokestop og gyms så jeg kan fullføre mythical discovery nr 3! Jeg irriterer meg litt over startskjermen der man ser professoren ute i ødemarka på pokemonjakt. Det er jo ikke der man finner pokemon. Jeg skulle gjerne ønske man kunne kombinert skogs- og fjellturer med pokemonjakt, det hadde vært noe! Jeg er helt enig med deg synes at noen av de sjeldnere pokemonene så måtte en ut i skog og mark, ikke drive gatelangs i storbyene, eller det som verre er, råne rundt i bil, nei hiv ut noen pokestop og gymmer på flere av de fine toppturene vi har her i landet, DET hadde vært noe, da skulle vi gått på telttur sammen Ardwinna, men da måtte vi finne på en god unnskyldning på hjemmefronten Endret 2. april 2018 av Taperen 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #8488 Skrevet 2. april 2018 Gøy med de nye oppgavene, MEN det gjør forskjellene mellom urbane og mer perifere pokemonspillere enda større. Her jeg har vært i påsken er det to pokestop (riktignok fem km unna, men de er nærmest), ingen gym. Ingen muligheter til å få utført de fleste oppgavene, med andre ord. (I tillegg gir hvert pokestop bare 1 oppgave per dag, så man får ikke engang nye oppgaver om man faktisk skulle greie noen). Flere pokestop og gymmer, det er det Niantic burde fokusere på aller først. Anonymkode: b83b9...105 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #8489 Skrevet 2. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Gøy med de nye oppgavene, MEN det gjør forskjellene mellom urbane og mer perifere pokemonspillere enda større. Her jeg har vært i påsken er det to pokestop (riktignok fem km unna, men de er nærmest), ingen gym. Ingen muligheter til å få utført de fleste oppgavene, med andre ord. (I tillegg gir hvert pokestop bare 1 oppgave per dag, så man får ikke engang nye oppgaver om man faktisk skulle greie noen). Flere pokestop og gymmer, det er det Niantic burde fokusere på aller først. Anonymkode: b83b9...105 Jeg føler med deg. Jeg bor i en av de største byene nå, som er helt topp for spilling, men vurderer å flytte hjem til bygda. Kjenner dog på skrekken for å oppleve det samme som deg i forhold til stops og gymmer. Anonymkode: 84a62...421
Hanne67 Skrevet 2. april 2018 #8490 Skrevet 2. april 2018 Da ble det en liten tur idag, og passerte pokestopet her et par ganger, så det ble to nye 2 km egg. Jeg har igjen å få 10 great throws på 2. special og det er ikke så lett, men i løpet av morgendagen må jeg vel få det til! Da er det også jobbdag i sentrum og mange flere pokemoner å prøve seg på. På turen klekket en wonder Slakoth i 2 km egget. Jeg har fått ialt fem av den, men har bare 29 candy, - muligens bare den siste i egg så da ble det max 14 candy nå.
Ardwinna Skrevet 2. april 2018 #8491 Skrevet 2. april 2018 Da har jeg vært på en liten klekketur og i tillegg gikk jeg en runde i sentrum mens vi ventet på takeout-maten vår Klarte ikke fullføre discovery nr 3 siden jeg ikke kom over noen raids mens jeg var i sentrum, men fikk slåss litt i gym og fullførte den delen i hvertfall. Fikk fanget flere Cacnea (hadde bare én i fra før), hentet ut flere egg og noen nye field-oppgaver. På klekketuren ble resultatet ganske labert: 2 Swinub, Feebas, Pichu og Wynaut. Vurderer sterkt å ta meg en kjøretur alene og gå meg en tur rundt i sentrum når ingen venter på meg og er utålmodige
Taperen Skrevet 2. april 2018 #8492 Skrevet 2. april 2018 2 timer siden, Hanne67 skrev: Da ble det en liten tur idag, og passerte pokestopet her et par ganger, så det ble to nye 2 km egg. Jeg har igjen å få 10 great throws på 2. special og det er ikke så lett, men i løpet av morgendagen må jeg vel få det til! Da er det også jobbdag i sentrum og mange flere pokemoner å prøve seg på. På turen klekket en wonder Slakoth i 2 km egget. Jeg har fått ialt fem av den, men har bare 29 candy, - muligens bare den siste i egg så da ble det max 14 candy nå. Synes du det er vanskelig å få til great throws, eller er det bare at det er for få pokemons? La merke til en ting i sta, når jeg fikk til et great throws og pokemonen brøt seg ut, så trykket jeg meg bort i fra pokemonen, fikk så registrert great throwset, kastet en gang til på samme pokemon og fikk great throws nok en gang, den brøt seg ut, jeg gikk bort i fra den igjen great throwset ble nok en gang registrert, men tredje gangen satt den i ballen, men da fikk jeg ikke til noe great throws.
Hanne67 Skrevet 2. april 2018 #8493 Skrevet 2. april 2018 (endret) 44 minutter siden, Taperen skrev: Synes du det er vanskelig å få til great throws, eller er det bare at det er for få pokemons? La merke til en ting i sta, når jeg fikk til et great throws og pokemonen brøt seg ut, så trykket jeg meg bort i fra pokemonen, fikk så registrert great throwset, kastet en gang til på samme pokemon og fikk great throws nok en gang, den brøt seg ut, jeg gikk bort i fra den igjen great throwset ble nok en gang registrert, men tredje gangen satt den i ballen, men da fikk jeg ikke til noe great throws. Det er vanskelig å få det til, - enten så bommer jeg på ringen eller kaster for tidlig så det blir "nice" isteden. Det gikk bedre når jeg brukte nanab berry så de sto helt stille + tok av meg solbrillene, hehe. Jeg la også merke til at man får registrert det selv om man ikke får tatt pokemonen, men trenger man å gå vekk ifra den? Det har også vært veldig få pokemoner jeg har fått prøvd det på, men blir bedre når jeg skal i sentrum imorgen. Håper jeg får litt flere field-oppgaver. Nå har jeg en hvor jeg må snurre pokestop/gym 10 ganger for å få èn skarve pinap berry. Fikk en ny idag hvor jeg må fange tre Swablu for å få fem vanlige baller, - det skal gå greit. Ser at jeg kan slette oppgaver, men foreløpig har det vært så få. Endret 2. april 2018 av Hanne67
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #8494 Skrevet 2. april 2018 47 minutter siden, Taperen said: Synes du det er vanskelig å få til great throws, eller er det bare at det er for få pokemons? La merke til en ting i sta, når jeg fikk til et great throws og pokemonen brøt seg ut, så trykket jeg meg bort i fra pokemonen, fikk så registrert great throwset, kastet en gang til på samme pokemon og fikk great throws nok en gang, den brøt seg ut, jeg gikk bort i fra den igjen great throwset ble nok en gang registrert, men tredje gangen satt den i ballen, men da fikk jeg ikke til noe great throws. Du hadde ikke trengt å gå ut. Du hadde fått registrert alle kastene uansett Anonymkode: 6b3f2...aec 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #8495 Skrevet 2. april 2018 18 minutter siden, Hanne67 said: Det er vanskelig å få det til, - enten så bommer jeg på ringen eller kaster for tidlig så det blir "nice" isteden. Det gikk bedre når jeg brukte nanab berry så de sto helt stille + tok av meg solbrillene, hehe. Jeg la også merke til at man får registrert det selv om man ikke får tatt pokemonen, men trenger man å gå vekk ifra den? Det har også vært veldig få pokemoner jeg har fått prøvd det på, men blir bedre når jeg skal i sentrum imorgen. Håper jeg får litt flere field-oppgaver. Nå har jeg en hvor jeg må snurre pokestop/gym 10 ganger for å få èn skarve pinap berry. Fikk en ny idag hvor jeg må fange tre Swablu for å få fem vanlige baller, - det skal gå greit. Ser at jeg kan slette oppgaver, men foreløpig har det vært så få. Trenger ikke gå vekk fra dem Anonymkode: 6b3f2...aec 1
Ardwinna Skrevet 2. april 2018 #8496 Skrevet 2. april 2018 Ja nå har gamla hatt det gøy! Jeg har nå tuslet rundt nede i sentrum i strålende sol og spilt pokemon. Jeg har snurret stops, fanget pokemons, klekket egg, slåss i gyms og til og med raidet litt. Pluss at jeg har gjort noen oppgaver underveis. Tida gikk fort så jeg hadde plutselig rotet bort et par timer. Det var en gjeng med smågutter som hadde tatt over omtrent alle gymmene og som patruljerte rundt og passet godt på dem. Jeg tok over ene gymmen og akkurat da jeg var ferdig kom de løpende for å ta over igjen. Siden jeg ikke har så mye sjans alene mot et helt team, gikk jeg derfra mens jeg jevnlig boostet opp pokemonen min med golden razzberry Store barns store gleder! Og så prøvde jeg meg på et 3'er-raid med Machamp. Klarte det nesten alene men tida gikk ut rett før jeg hadde tatt den. Da jeg skulle prøve for andre gang (også for å utføre den oppgaven i mythical discovery), var det plutselig to spillere til der og det viste seg å være to unger jeg kjenner. De var strålende fornøyde etterpå for at jeg hadde hjulpet dem med å ta raidbossen! Veldig fint å slå to påskefluer i en smekk; trimtur og pokemonspilling 4
Taperen Skrevet 2. april 2018 #8497 Skrevet 2. april 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du hadde ikke trengt å gå ut. Du hadde fått registrert alle kastene uansett Anonymkode: 6b3f2...aec Så du trenger ikke gå ut nei, greit det da
Amantheia Skrevet 2. april 2018 #8498 Skrevet 2. april 2018 Syns påske-eventet har vore kjekt, har fått kjempemykje gøy i egg! Nok Beldum til å utvikle Metagross, nok Bagons til å utvikle Salamence, Snorlax, Torchic, Treecko, Togepi, Tyrogue og Wyanut, pluss ein god del greier eg ikkje har hatt bruk for. Har fått 3 Togepi, den eine var 100% iv. Samme var Tyrogue, så den blir gøy å utvikle, sidan eg ikkje har peiling på kva den blir. I dag har eg og fått ein 100% Rhyhorn, og fann endeleg ein Ditto. No manglar eg 9 ghost-type pokemon, så er eg ferdig med mythical nummer 5. Shiny Lugia har eg ikkje fått, dessverre, og siste sjansen var vel i dag, så får den nok ikkje heller. Men gler meg til i morgon, dåfår me anten Latios eller Latias! :D 1
Ardwinna Skrevet 2. april 2018 #8499 Skrevet 2. april 2018 Da kjørte jeg en runde med evolving av mer enn 20 pokiser (oppgave for mythical) mens jeg hadde på lucky egg. Fikk to helt nye i pokedexen; Crawdaunt og Cacturne. Jeg fanget forresten en vill Golem i dag, med gode stats og 2454 cp! Det er en sjelden kar å treffe på i vill tilstand her omkring 3
Taperen Skrevet 2. april 2018 #8500 Skrevet 2. april 2018 42 minutter siden, Ardwinna skrev: Da kjørte jeg en runde med evolving av mer enn 20 pokiser (oppgave for mythical) mens jeg hadde på lucky egg. Fikk to helt nye i pokedexen; Crawdaunt og Cacturne. Jeg fanget forresten en vill Golem i dag, med gode stats og 2454 cp! Det er en sjelden kar å treffe på i vill tilstand her omkring Gratulerer, det var veldig høy CP til å være en vill en, jeg har en 100% Golem som er maxet til 2916 cp, så din var veldig høy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå