Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg, eller er streaken borte? Skulle ha seven day i dag, men ingenting skjedde...

Anonymkode: 53c60...bc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, eller er streaken borte? Skulle ha seven day i dag, men ingenting skjedde...

Jeg fikk nettopp 7 dagers streak for fanging av mons i hvertfall.

Skrevet
1 time siden, Ardwinna skrev:

Er ganske sikker på at det er den eneste måten, så det er sikkert nok å fange en Ditto via andre pokemon.

Ja Ditto er skjult bak flere mons, så det holder å fange en mons som blir til Ditto vil jeg tro.

Skrevet

Ganske sikker på at den nye grafikken er en spøk!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, SunnivaOslo said:

Faen så irriterende det er med den gammeldagse grafikken de har på pokemon nå...."cutting edge grafic" my ass.....ser jo ut som om de er fra 80-tallet....

Jeg skal også begynne å gå tur med Magikarp nå. Har jo brukt candy for å power up den ene Gyardosen min.....Ditto har jeg vel aldri fanget sånn rent,bare at en pokemon har blitt til Ditto....

Seriøst? Jeg digger det :nordvesta: det er akkurat slik jeg husker pokemon fra da jeg var liten, den tiden jeg forelsket meg i de små monstrene ❤️

Anonymkode: 76f3f...12a

• Liker 1
Skrevet

Er vel også spesifikke pokemon som Ditto tar form i. 

Skrevet

Hvem kan bli til Ditto: 

kekhM8S.png

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å neii, fikk akkurat evolvert magicarp forrige uke! Nå må jeg begynne på nytt 😱

Anonymkode: 82c3b...7e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, pinar skrev:

Ganske sikker på at den nye grafikken er en spøk!

aprilspøk ja? irriterende i allefall....

Anonymkode: 924ca...c2f

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å neii, fikk akkurat evolvert magicarp forrige uke! Nå må jeg begynne på nytt 😱

Anonymkode: 82c3b...7e7

Den er kjip altså :fart2: hadde nettopp i oppdrag å fange 10 pokemons, premien var å fange en pokemon som var.....akurat...Magikarp, så nå bikket jeg 401 Candy :)

Skrevet
5 timer siden, Taperen skrev:

Hvem kan bli til Ditto: 

kekhM8S.png

Den midterste på gen2, hvilken pokemon er det? Yanma?

Nå skal jeg straks ut på klekketur og klekke mine seks 2km-egg. Spennende (eller ikke)! :)

Skrevet
5 minutter siden, Ardwinna skrev:

Den midterste på gen2, hvilken pokemon er det? Yanma?

Nå skal jeg straks ut på klekketur og klekke mine seks 2km-egg. Spennende (eller ikke)! :)

Yanma ja ☺

God tur ☺

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør man med dittoene egentlig? 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør man med dittoene egentlig? 

Egentlig ikke så mye, men hvis man skal klare objectives nr 5 på mythical discovery trenger man å fange Ditto for å komme videre.

29884459_10155166927211945_2120971186_o.

---

Da var klekkerunden min over og jeg fikk: Beldum, Treecko, Cleffa, Machop, Taillow og Kabuto. Salig blanding og sånn passe fornøyd. Var mest fornøyd med Beldum og Treecko. Og da var jeg plutselig helt tom for egg :(

Skrevet

Åhå, jeg oppdaget nettopp noe bra: man trenger ikke fange pokemon med great throw, det holder at man får inn great throws. Jeg prøvde fortvilt å fange en pokemon med great throw, men den hoppet ut hele tiden og stakk til slutt av. Til min store glede fikk jeg likevel alle de fire great throws jeg hadde kastet på den. Da ble det jo straks litt mindre vanskelig å klare 10 great throws! :)
De små gleder i pokemonhverdagen... :ler:

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Ardwinna skrev:

Egentlig ikke så mye, men hvis man skal klare objectives nr 5 på mythical discovery trenger man å fange Ditto for å komme videre.

29884459_10155166927211945_2120971186_o.

---

Da var klekkerunden min over og jeg fikk: Beldum, Treecko, Cleffa, Machop, Taillow og Kabuto. Salig blanding og sånn passe fornøyd. Var mest fornøyd med Beldum og Treecko. Og da var jeg plutselig helt tom for egg :(

Ja, fikk med meg det 😊 Men sånn bortsett fra det? Har et par dittoer fra før, men aner ikke hva jeg skal gjøre med de liksom. Har de noen funksjon? 

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, fikk med meg det 😊 Men sånn bortsett fra det? Har et par dittoer fra før, men aner ikke hva jeg skal gjøre med de liksom. Har de noen funksjon? 

Nei de har igrunnen ikke noen annen funksjon enn at den blir til den du evt sloss med i gym, jeg vil egentlig si at Ditto er helt ubrukelig pr. dags dato.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja som Taperen sier så er vel Ditto ganske ubrukelig :P

Jeg overtalte mannen til å råne litt rundt nede i sentrum så jeg kunne fullføre noen oppgaver og få meg noen nye egg. Fikk fire nye egg og fullførte et par oppdrag. Den ene belønningen var at jeg fikk sjansen til å fange en mystisk pokemon, og da var det faktisk Grimer som dukket opp! For min del har det vært en av de mest uvanlige og sjeldne pokisene så det var litt gøy :) Fullførte en til sånn og da var det Houndour som dukket opp. Grei nok men ikke veldig spennende. Ellers fikk jeg litt ekstra stardust, noen pinab berries, noen ekstra baller og incense. Jeg liker disse oppgavene, de gjør det mye gøyere å spille! :)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Ardwinna skrev:

Ja som Taperen sier så er vel Ditto ganske ubrukelig :P

Jeg overtalte mannen til å råne litt rundt nede i sentrum så jeg kunne fullføre noen oppgaver og få meg noen nye egg. Fikk fire nye egg og fullførte et par oppdrag. Den ene belønningen var at jeg fikk sjansen til å fange en mystisk pokemon, og da var det faktisk Grimer som dukket opp! For min del har det vært en av de mest uvanlige og sjeldne pokisene så det var litt gøy :) Fullførte en til sånn og da var det Houndour som dukket opp. Grei nok men ikke veldig spennende. Ellers fikk jeg litt ekstra stardust, noen pinab berries, noen ekstra baller og incense. Jeg liker disse oppgavene, de gjør det mye gøyere å spille! :)

Snill mann du har ☺

Akurat de to "mystiske" som du fanget, fanget jeg også i dag ☺

Ellers så tror jeg det var første ganget det spawnet en vill Ninetailes da jeg gikk tur i formiddag, fikk fanget den også ☺

Skrevet

I dag har det blitt klekket ut Barboach, Treecko, Togepi, Shellder og Snorlax.

Har tatt et Wailmer raid.

Er på 4/8 av Mythical research, og fullført 13 Field research.

I morgen er det siste dagen som vi kun får 2 km egg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...