Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal jo begynne å få disse oppdragene idag, - noen som har sett noe klokkeslett? 

Mye annet nytt de kommer med begynner som regel ikke før kl 22.00, så kanskje det er sånn med dette også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, Hanne67 skrev:

Vi skal jo begynne å få disse oppdragene idag, - noen som har sett noe klokkeslett? 

Mye annet nytt de kommer med begynner som regel ikke før kl 22.00, så kanskje det er sånn med dette også?

Ja jeg vil tro du har riktig klokkeslett nevnt der Hanne67, forrige event sluttet jo kl 21, men det var før vi her i Europa skrudde frem klokken.

Tror nok ikke jeg får tid til så mye konkurranse i påskehelgen, men nå er jo dette noe som er kommet for å bli ☺

• Liker 1
Skrevet

Da var første lille oppdrag gjennomført, snurre 5 stops, fange 10 pokemons, transfert 5 pokemons, virker jo gøy dette selv om det blir vanskeligere etterhvert, men alltid gøy med noe nytt :)

Klekket ut dagens andre Wynaut i kveld.

Skrevet

Har høyrt at man må utvikle Magikarp som ein av mythical-oppgåvene, så no må eg til byen og håpe det dukker opp litt. Manglar litt over 100 candy for å kunne greie det. :P Har vore ute i fleire timar i natt, og gjort oppgåver, syns dette er veldig gøy :D Har no fått to stempel på field research, og gjort 3/8 mythical discovery. 

Skrevet
5 timer siden, Amantheia skrev:

Har høyrt at man må utvikle Magikarp som ein av mythical-oppgåvene, så no må eg til byen og håpe det dukker opp litt. Manglar litt over 100 candy for å kunne greie det. :P Har vore ute i fleire timar i natt, og gjort oppgåver, syns dette er veldig gøy :D Har no fått to stempel på field research, og gjort 3/8 mythical discovery. 

Ja kan jo kanskje være lurt å samle på Candy nå, å kan også være lurt å ta raids i gymmene for å få deg "rare Candy"

Tipper du har hatt en hyggelig pogo påskenatt, godt jobbet, og lykke til videre :)

Nå skal jeg snart ut på min daglige spasertur, passer jo bra siden en både må klekke egg å finne et par Candy til buddyen, jeg klarer ikke buddy Candy på turen siden jeg kun har gått 200 m av 10 km.....

Skrevet

Den ene reward som jeg fikk i field research var å fange en Doduo, ikke det mest spennende, men denne hadde nå ihvertfall 100% IV :)

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo helt fantastisk. :nori:Fange og sende noen Pokémons til professoren, og snurre noen stops for å få en inkubator og noen lures :ninuskapus:

• Liker 3
Skrevet (endret)

29884459_10155166927211945_2120971186_o.png?_nc_cat=0&oh=cedcba401262f48a467b1bd703f9f31d&oe=5AC1D2AB

Det som ser ut til å bli det vanskeligste å få til for min del, er å fange ein Ditto, utvikle Magikarp (sjølv om eg no har den til buddy og kun må gå 1 km for å få candy), samt få til excellent curve throw. Å ta 10 raids kan ein visst få til med berre eitt raid pass, om ein lar tida gå ut kvar gong. Mew har visstnok også 100% catch rate, så ein er garantert å få den når ein kjem så langt. 

Endret av Amantheia
  • Liker 1
Skrevet

Da har jeg vært ute og gått en runde, forbi mitt nærmeste pokestop som ligger ved en kirke. 

Jeg klekte to 10 km egg, og de resulterte i en Beldum og en Trapinch (ny). Den siste hadde med seg 54 candy, mens Beldum bare hadde 33. Det ble også en Lickitung i 2 km egget.

Jeg transferte 5 pokemoner og fikk mer enn 10. Dermed skulle jeg fått 2  x 500 XP, men la ikke merke til at jeg fikk det.

Noen som vet om man må ha gjennomført alt på én dag for å få rewards?

Skrevet
27 minutter siden, Hanne67 skrev:

Da har jeg vært ute og gått en runde, forbi mitt nærmeste pokestop som ligger ved en kirke. 

Jeg klekte to 10 km egg, og de resulterte i en Beldum og en Trapinch (ny). Den siste hadde med seg 54 candy, mens Beldum bare hadde 33. Det ble også en Lickitung i 2 km egget.

Jeg transferte 5 pokemoner og fikk mer enn 10. Dermed skulle jeg fått 2  x 500 XP, men la ikke merke til at jeg fikk det.

Noen som vet om man må ha gjennomført alt på én dag for å få rewards?

Trur ikkje du må det, nei. :) Men du må gå inn på kikkerten og trykke claim reward for å få. I tillegg kan du berre få eitt stempel per dag på field research (men premien per oppgåve får man uansett, så kan jo vere kjekt å gjenomføre for å få nye pokemon og sånn). 

Special research kan du gjere alle på ein dag om du vil, men ser for meg at det blir vanskeleg. ;) 

• Liker 1
Skrevet

Klekket ut disse i dag, Cleffa, Feebas, Elekid og Treecko.

Det mest spennende som er fanget i dag er vel en Ursaring.

AnonymBruker
Skrevet

Restarter dagens gjøremål seg hvis man ikke rekker det innen et døgn?

Anonymkode: 34940...2b1

Skrevet (endret)

Jeg gjennomførte første oppgave med et nødskrik (måtte fange pokiser på butikken og lure meg til å snurre noen stops i forbifarta ned til sentrum)! Veldig kjekt med en ekstra inkubator i disse klekketider! :) Neste special klarer jeg kanskje dersom jeg går tur med incense på. Field klarer jeg aldri å få til siden jeg ikke klarer level 3 eller høyere raids alene...

Jeg regner med at innen morgendagen eller senest i overmorgen har taperen fått seg en Mew ;)

Endret av Ardwinna
Skrevet
4 timer siden, Amantheia skrev:

Det som ser ut til å bli det vanskeligste å få til for min del, er å fange ein Ditto, utvikle Magikarp (sjølv om eg no har den til buddy og kun må gå 1 km for å få candy), samt få til excellent curve throw.

Samme her. Jeg fikk to Ditto samme dagen som den ble sluppet i spillet og etter det har jeg ikke sett snurten av den. Og så har jeg jo ganske nylig evolvet min første Gyarados så jeg har bare 18 candies. Magikarp er ikke veldig vanlig her omkring heller, så dette kan ta tid :P Jeg tenker at Magikarp blir min neste buddy, både for å tjene candies men også for å raskere gjennomføre det å gå inn 5 candies raskest mulig med buddyen i steg fire.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg gjennomførte første oppgave med et nødskrik (måtte fange pokiser på butikken og lure meg til å snurre noen stops i forbifarta ned til sentrum)! Veldig kjekt med en ekstra inkubator i disse klekketider! :) Neste special klarer jeg kanskje dersom jeg går tur med incense på. Field klarer jeg aldri å få til siden jeg ikke klarer level 3 eller høyere raids alene...

Jeg regner med at innen morgendagen eller senest i overmorgen har taperen fått seg en Mew ;)

Noen av oppdragene kan virke veldig vanskelige for de som spiller alene og ikke har all verden av Pokestops og gymmer i nærheten, selv så skal jeg også kjempe for å komme meg igjennom alle oppdragene, så regner ikke med at jeg har Mew så tidlig som du nevner, påske er jo ikke den beste tiden å jakte på når en har både barn og barnebarn på besøk.

Skrevet

Faen så irriterende det er med den gammeldagse grafikken de har på pokemon nå...."cutting edge grafic" my ass.....ser jo ut som om de er fra 80-tallet....

Jeg skal også begynne å gå tur med Magikarp nå. Har jo brukt candy for å power up den ene Gyardosen min.....Ditto har jeg vel aldri fanget sånn rent,bare at en pokemon har blitt til Ditto....

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Faen så irriterende det er med den gammeldagse grafikken de har på pokemon nå...."cutting edge grafic" my ass.....ser jo ut som om de er fra 80-tallet....

Jeg skal også begynne å gå tur med Magikarp nå. Har jo brukt candy for å power up den ene Gyardosen min.....Ditto har jeg vel aldri fanget sånn rent,bare at en pokemon har blitt til Ditto....

Uff ja den 8-bit grafikken... Jeg trodde et øyeblikk at det var en feil i spillet. Man ser jo knapt hvilke pokemon de er! :raven:

Går det an i det hele tatt å fange Ditto som seg selv? Jeg trodde den kun gikk an å fange ved å fange en pokemon som forvandles til Ditto.

Jeg er forresten veldig fornøyd med at man kan klikke bort field-oppgaver man ikke gidder å gjøre eller ser at man overhodet ikke får til! :) Veldig bra!

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Ardwinna skrev:

Uff ja den 8-bit grafikken... Jeg trodde et øyeblikk at det var en feil i spillet. Man ser jo knapt hvilke pokemon de er! :raven:

Går det an i det hele tatt å fange Ditto som seg selv? Jeg trodde den kun gikk an å fange ved å fange en pokemon som forvandles til Ditto.

Jeg er forresten veldig fornøyd med at man kan klikke bort field-oppgaver man ikke gidder å gjøre eller ser at man overhodet ikke får til! :) Veldig bra!

Jeg vet ikke angående ditto. Har jo aldri fanget en så det må jo være det at man fanger en som blir til en ditto for å "complete the task" ellers så blir det jo ekstremt vanskelig....

Skrevet
Akkurat nå, SunnivaOslo skrev:

Jeg vet ikke angående ditto. Har jo aldri fanget en så det må jo være det at man fanger en som blir til en ditto for å "complete the task" ellers så blir det jo ekstremt vanskelig....

Er ganske sikker på at det er den eneste måten, så det er sikkert nok å fange en Ditto via andre pokemon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk opp en level og fikk INGENTING! :ohmy::grine:

Anonymkode: b7b9d...470

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...