Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, appelsinjuice skrev:

De fleste gymmene i nærheten her er som oftest fiendtlige. Jeg valgte team Mystic siden jeg hadde lest om det her, men ser ut som om de fleste med sterke Pokémons i området har valgt det røde laget :P 

Her er det motsatt, nesten ingen røde, de fleste gymmene er blå :(

6 timer siden, Mynona skrev:

jeg skal til en Europesik storby straks, så jeg håper de har noe annet enn flaggermuser og fugler å by på :ler:   Men det blir nok ikke så mye jakt, for det suger jo batteri. Og tid! Men jeg skal sjekke innimellom tenker jeg. 

God tur, og lykke til med Pokemon jakten :)

6 timer siden, VinterSnø skrev:

Jeg bare trykker som en gal jeg. ;) Fungerer stort set mot fientlige gymmer

Haha jeg også, innbiller meg at det hjelper å trykke iherdig på motstander pokemonen, men jeg vet ikke.

59 minutter siden, FarDareisMai skrev:

Aker brygge er perfekt for pokemonjakt! Lures og pokestop i kø og masse fine vannpokemons. Men hvis det er noen her fra team  Valor, så pils, kom og hjelp meg mot alle de blå og gule! Vi trenger litt balanse her!!! 

Jeg er rød, skal stikke ned neste gang jeg er i Oslo!

Så noen spurte om antall pokemons, jeg er på level 15 og har funnet 63 stk. Merker at jakten har gått ned nå som jeg er på jobb igjen, men på vei hjem fra jobb idag fikk jeg en Ponyta med rett under 500 i cp :hoppendeglad: Vurderte om jeg skulle sette på incense for å få tak i den, men jeg hadde ikke tid til å utnytte halvtimen, bestemte meg for å kjøre hjemover, fortsatt inne på p-plassen dukket den opp, så jeg kunne stoppe og ta den :D

Skal komme meg ut en etter middag i dag. Skal prøve å ta over gymmene her igjen, også skal jeg gå en tur med incense på. Håper at jeg får fanget noen spennende da! Apropo incense, er det noen som har fått dette på et Pokestop? Skulle gjerne hatt flere!

Videoannonse
Annonse
Gjest *Micki*
Skrevet
Et øyeblikk siden, Rosalie skrev:

Jeg fikk Pikachu i dag! Han var blant garasjene i borettslaget jeg bor i. Gikk på'n helt tilfeldig. Lykkelig nå! 

Grattis! Du er heldig, jeg har bare sett skyggen hans forløpig.

Svarte akkurat på det andre innlegget ditt :fnise:

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan andre se at man kjemper mot /el . trener på gymmen?

Anonymkode: d41f8...f88

Man kan se på kartet at noen slåss mot en gym (det kommer lyn og slåss-effekter oppå gymmen), men så vidt jeg vet er det ikke mulig å se hvem som slåss mot den. Med mindre man er fysisk til stedet og ser hvem som trykker intenst på mobilen sin :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Kragebein skrev:

Man kan se på kartet at noen slåss mot en gym (det kommer lyn og slåss-effekter oppå gymmen), men så vidt jeg vet er det ikke mulig å se hvem som slåss mot den. Med mindre man er fysisk til stedet og ser hvem som trykker intenst på mobilen sin :P

Ok, takk for svar :fnise:

Skrevet
18 timer siden, appelsinjuice skrev:

Litt kjipt. Det er en gym i nærheten her som blir holdt av en Pigdeotto med lav CP, men jeg får ikke gått dit siden det er på en sti og jeg ikke får med meg vogna dit. 

Mulig pappaen må holde et øye med babyen i morgen mens hu mor går tur med hunden... :P 

Har du fått vært og tatt over gymmen, appelsinjuice?

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Ixnay skrev:

Her er det motsatt, nesten ingen røde, de fleste gymmene er blå :(

God tur, og lykke til med Pokemon jakten :)

Haha jeg også, innbiller meg at det hjelper å trykke iherdig på motstander pokemonen, men jeg vet ikke.

Jeg er rød, skal stikke ned neste gang jeg er i Oslo!

Så noen spurte om antall pokemons, jeg er på level 15 og har funnet 63 stk. Merker at jakten har gått ned nå som jeg er på jobb igjen, men på vei hjem fra jobb idag fikk jeg en Ponyta med rett under 500 i cp :hoppendeglad: Vurderte om jeg skulle sette på incense for å få tak i den, men jeg hadde ikke tid til å utnytte halvtimen, bestemte meg for å kjøre hjemover, fortsatt inne på p-plassen dukket den opp, så jeg kunne stoppe og ta den :D

Skal komme meg ut en etter middag i dag. Skal prøve å ta over gymmene her igjen, også skal jeg gå en tur med incense på. Håper at jeg får fanget noen spennende da! Apropo incense, er det noen som har fått dette på et Pokestop? Skulle gjerne hatt flere!

Jeg tror jeg kun har fått dem når jeg har levlet opp... Bruker dere dem i kombo med noe? Eller funker det like greit om man skal gå en lengre tur?

Skrevet
1 time siden, FarDareisMai skrev:

Aker brygge er perfekt for pokemonjakt! Lures og pokestop i kø og masse fine vannpokemons. Men hvis det er noen her fra team  Valor, så pils, kom og hjelp meg mot alle de blå og gule! Vi trenger litt balanse her!!! 

Åh hadde jeg vært i nærheten hadde jeg gladelig kommet og hjulpet til! Her i byen er det omtrent bare blått over hele fjøla og en sjelden gang har de gule tatt over en gym. For så å bli overvunnet og kastet ut igjen kort tid etterpå... Tror jeg har sett en rød gym én gang men det varte vel knapt fem minutt før den var blå igjen. Vanskelig å slå fem-seks pokemons med rundt 1000 CP når man er alene med bare pokemons under 500 CP, så jeg har holdt meg unna gyms så langt.

Vi hadde litt hastverk på storbyturen vår i dag siden kjæresten skulle rekke noe, så jeg fanget bare noen få pokemon langs veien mens vi kjørte. Til gjengjeld fikk jeg noen jeg ikke hadde i fra før; Pikachu, Ponyta, Poliwrath, Goldeen, Machop og Haunter! Poliwrath hadde såpass høy CP at han nå er min sterkeste pokemon :)

Gikk en tur for å klekke et par egg men det endte med en Weedle og en dame-Nidoran. Og jeg gjorde noe skikkelig idiotisk... Trodde Nidoranen jeg fikk i egget var en mannlig, tenkte jippi og evolvet den. Så nå sitter jeg med to Nidorinas som er høvelig jevn i CP og irriterende lite Nidoran-candy for å evolve en Nidoqueen... :dry:
Har et par egg som straks skal klekkes så det blir nok en liten kveldstur bortover veien snart! :engel:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Ixnay skrev:

Vurderte om jeg skulle sette på incense for å få tak i den, men jeg hadde ikke tid til å utnytte halvtimen, bestemte meg for å kjøre hjemover, fortsatt inne på p-plassen dukket den opp, så jeg kunne stoppe og ta den :D

Skal

Incense hjelper ikke på de Pokemon som du ser i nærheten, den tiltrekker seg andre Pokemon uavhengig av hva som er i nærheten. Så vet du det til neste gang. 

Anonymkode: 79ca3...d32

• Liker 4
Skrevet

Wow. Min pokemon-familie, eller hva man skal kalle det ;) , består nå av:

Cp 26 pidgey

Cp 23 pidgey

Cp 10 pidgey

Cp 10 weedle

Cp 16 weedle

Cp 10 weedle

Cp 12 charmander

Cp 23 zubat

Cp 22 rattata

Cp 21 rattata

Cp 12 drowzee

Cp 45 spearow

Cp 27 spearow

Cp 28 spearow

Cp 10 spearow

Går mest i fugler, ormer og rotter, ja. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Aamu skrev:

Wow. Min pokemon-familie, eller hva man skal kalle det ;) , består nå av:

Cp 26 pidgey

Cp 23 pidgey

Cp 10 pidgey

Cp 10 weedle

Cp 16 weedle

Cp 10 weedle

Cp 12 charmander

Cp 23 zubat

Cp 22 rattata

Cp 21 rattata

Cp 12 drowzee

Cp 45 spearow

Cp 27 spearow

Cp 28 spearow

Cp 10 spearow

Går mest i fugler, ormer og rotter, ja. 

Hallo, handler jo ikke om å ha flest.. hehehehe

Anonymkode: 91194...667

• Liker 2
Skrevet

Jeg har så mye revive og potion, og det tar opp mye plass. Og siden jeg bare er på Level 9, har jeg ikke noe bruk for det. Regner med at det er noe man får bruk for, da man skal sloss. Kan jeg slette de? Eller er det veldig dumt?

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo, handler jo ikke om å ha flest.. hehehehe

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, momo skrev:

Jeg har så mye revive og potion, og det tar opp mye plass. Og siden jeg bare er på Level 9, har jeg ikke noe bruk for det. Regner med at det er noe man får bruk for, da man skal sloss. Kan jeg slette de? Eller er det veldig dumt?

Om du ikke har planer om å fighte/plassere pokemon i gym, så er det bare å kaste de :) Du får like fort nye igjen når du er på pokestop og går opp i lvl :)

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Titania skrev:

Om du ikke har planer om å fighte/plassere pokemon i gym, så er det bare å kaste de :) Du får like fort nye igjen når du er på pokestop og går opp i lvl :)

Jeg var innom et pokestop, men det skjedde ikke noe? Må jeg trykke på noe? 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Aamu skrev:

Jeg var innom et pokestop, men det skjedde ikke noe? Må jeg trykke på noe? 

Du må snurre på bildet :) Da får du diverse :)

Skrevet
Et øyeblikk siden, Titania skrev:

Takk for svar. Da sletter jeg de. Er lenge til jeg skal sloss, og vi har så mange pokemon stops i byen.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Incense hjelper ikke på de Pokemon som du ser i nærheten, den tiltrekker seg andre Pokemon uavhengig av hva som er i nærheten. Så vet du det til neste gang. 

Anonymkode: 79ca3...d32

Feil. Incense bruker man til å tiltrekke seg pokemòn som allerede er i omårdet. Derfor anbefales det å gå rundt.

Skrevet
4 minutter siden, Titania skrev:

Du må snurre på bildet :) Da får du diverse :)

Åja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...