AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #761 Del Skrevet 27. juli 2016 2 timer siden, Ixnay skrev: JEg har aldri kjøpt noen, regner med det avhenger av hvor langt unna pokestops du bor, og hvor mye får fylt på. Vet ikke, jeg kjøpte incense en gang i desperasjon når jeg måtte holde meg hjemme, og hadde veldig lyst til å fange Pokemon. Så jeg har brukt 11kr Jeg brukte 55 kr på pokecoins eller hva det heter Anonymkode: 8387d...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #762 Del Skrevet 27. juli 2016 Idag skal jeg på et kjøpesenter, kan jeg forvente pokemons der? (Håper det, for her er det bare flaggermusgreier, larvegreier og fugler! Står at det er charmander (tror det er de) i nærheten, og en feit en.. tror det er den med kul på halen.. men finne dem? Nope! Finner bare larver og kryp. Sikkert fordi jeg bor midt i skogen. Jeg er på level 2, da, kan vel ha noe å si. Anonymkode: 8387d...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #763 Del Skrevet 27. juli 2016 9 timer siden, appelsinjuice skrev: Alle gymmene i nærheten blir holdt av Pokémons med nær 2000 (!) i CP. Da er det vel liten vits i å prøve å ta de, når min sterkeste Pokemon har godt under 1000 i CP ? Om det er en fientlig gym kan det gå bra. En egen gym har du ikke sjans Anonymkode: 6b3f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 27. juli 2016 #764 Del Skrevet 27. juli 2016 4 timer siden, CoolSistah skrev: Jeg synes forsatt det kommer flest flaggermus,rotter og larver- men spesielt flaggermusene (zubat?) er vanskelige ja! Er også på level 20- woop woop! Fra nå av tar det sikkert tid, så prøver å fange alt som kan krype og gå bare for Xp😁 Jeg tok en tur inn til hovedstaden idag og ble skikkelig glad når jeg fikk masse nye typer,inkludert den gale dama. Men når jeg kommer hjem og leser på Pokemon-gruppen for byen min på Facebook ser jeg at de har fått masse av de sterkeste slåss-typene. Selv om mange av de bare er level 6-10. Surt for meg😂 Noe komisk som skjedde i Oslo idag (og sikkert andre steder òg, kanskje det er sånn verden har blitt rett og slett 😁) ; jeg går langs Aker brygge og fanger "lommemonster" da jeg hører hyling og skriking. Jeg snur meg og ser den haug stressa mennesker løpe etter en gutt/mann, og tenker at han må ha ranet noen. Så ser jeg at alle har mobil i hendene og plutselig skriker personen ved siden av meg. "Det er en skjelden en den veien!" Deretter begynner flere folk å løpe med mobilen foran seg, og enda flere løpende grupper kommer bakfra. Og hva gjør jeg, som allerede er forsinket til en avtale? Løper etter en haug ukjente mennesker i helt motsatt retning av avtalen min😇 Igår var jeg ute i parken (alene, nattestid) og møter en "skummel" mann som nistirrer på meg. Han spør om jeg er der for å "ta over gym'en", og jeg svarer som den naturligste tingen i verden at jeg er der for å øve på å sloss. Haha, hva har skjedd med verden, og er dette livet mitt nå? 👾👶💩😻 Haha! Det var nesten snålt da jeg var på IKEA i går, for det er første gang siden spillet kom at jeg har sett så mange mennesker på samme sted uten at noen har spilt Pokemon (dårlig nettforbindelse der så verken min eller venninnens telefon fikk forbindelse til GPS'en) Det var kanskje like greit siden venninna mi tydeligvis ikke spiller og jeg var nok litt antisosial så lenge jeg forsøkte å få spillet til å fungere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 27. juli 2016 #765 Del Skrevet 27. juli 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det er en fientlig gym kan det gå bra. En egen gym har du ikke sjans Anonymkode: 6b3f2...aec De fleste gymmene i nærheten her er som oftest fiendtlige. Jeg valgte team Mystic siden jeg hadde lest om det her, men ser ut som om de fleste med sterke Pokémons i området har valgt det røde laget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 27. juli 2016 #766 Del Skrevet 27. juli 2016 Nå har jeg bestemt meg for å forsøke å ta turen til to gymmer i nærheten for å sloss, men kan noen fortelle meg hvordan man egentlig gjør det ? Jeg har bare forsøkt meg et par ganger i en gym, og ble temmelig kraftig tatt rotta på Jeg har lest at man kan sveipe fra side til side for å unngå skudd ? Og da jeg prøvde trykket jeg på fienden for å angripe ? Må lade opp batteriet før jeg tusler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. juli 2016 #767 Del Skrevet 27. juli 2016 jeg skal til en Europesik storby straks, så jeg håper de har noe annet enn flaggermuser og fugler å by på Men det blir nok ikke så mye jakt, for det suger jo batteri. Og tid! Men jeg skal sjekke innimellom tenker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 27. juli 2016 #768 Del Skrevet 27. juli 2016 52 minutter siden, appelsinjuice skrev: Nå har jeg bestemt meg for å forsøke å ta turen til to gymmer i nærheten for å sloss, men kan noen fortelle meg hvordan man egentlig gjør det ? Jeg har bare forsøkt meg et par ganger i en gym, og ble temmelig kraftig tatt rotta på Jeg har lest at man kan sveipe fra side til side for å unngå skudd ? Og da jeg prøvde trykket jeg på fienden for å angripe ? Må lade opp batteriet før jeg tusler Jeg bare trykker som en gal jeg. Fungerer stort set mot fientlige gymmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. juli 2016 #769 Del Skrevet 27. juli 2016 15 timer siden, momo skrev: Ja, er kanskje litt verre der. Kjemper ennå ikke, er bare på Level 7. Ene pokestoppet i byen i dag, så var det vel sånn 20 tenåringer samlet, som satt rundt. Da følte jeg meg litt som gamla. Og har ennå ikke sett noen godt voksne, gå uten barn. Men jeg er så hekta, at skal jeg ut og gå, så spiller jeg og. På tur i går så jeg hvertfall 7-8 antall godt voksne uten unger på slep som satt blant ungdommen og spilte (vi har et sted med tre pokestops innenfor avstand fra et sittested). Og da mener jeg 50 + i alder 12 timer siden, appelsinjuice skrev: Alle gymmene i nærheten blir holdt av Pokémons med nær 2000 (!) i CP. Da er det vel liten vits i å prøve å ta de, når min sterkeste Pokemon har godt under 1000 i CP ? Jeg har tatt over gym med 750, 600 og noe lavere enn det. Man får seks pokemon i mot de, så er de to har man en sjangs. Slår man de mister de rep på gymmen og etterhvert som rep'en når null mister de det. Banka skuten ut av en 1890 og en 2280 i går :D Da bruke jeg 826,780,629,503,500 og 497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 27. juli 2016 #770 Del Skrevet 27. juli 2016 Idag blir det en tur til Oslo, da skal det jaktes Pokemon og pokestuff! Fikk en søt liten Ponyta, samt en vulpix og sandshrew. Eg er nøgd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 27. juli 2016 #771 Del Skrevet 27. juli 2016 Hvordan i huleste tar man egentlig over en friendly gym? Er nå ved gymmen og har vunnet ørti kamper uten å få tatt over gymmen. Tenkte kanskje jeg måtte assign en av Pokemonsene mine til gymmen for å ta den over siden den var friendly, men resultatet ble jo bare at jeg må sloss mot min sterkeste Pyro, og gymmen er jo fortsatt ikke min. Også har jeg ikke Pyroen min :/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Micki* Skrevet 27. juli 2016 #772 Del Skrevet 27. juli 2016 19 timer siden, Ardwinna skrev: Det har du sannelig rett i! Jeg parkerte et stykke unna bensinstasjonen for å gå hele runden med pokestops og finne pokemon rundt i byen. Da jeg gikk forbi bensinstasjonen fikk jeg en Magneton! Ikke allverdens høy CP men jeg ble strålende fornøyd! Etter å ha trasket rundt på jakt rundt hele byen og stort sett bare funnet fjørti Pidgeys, Zubats, Spearows og Weedles, ga jeg opp og gikk tilbake til bilen. Da jeg parkerte ved pumpa på bensinstasjonen fikk jeg en Meowth, som jeg ikke hadde i fra før! Så ja, bensinstasjoner er fine plasser å jakte pokemon på! Klekket et par egg også men det var ikke særlig stort utbytte. En Caterpie og en Venonat... Men gikk nå opp til level 9 i løpet av turen og fikk mitt første lucky egg Å kult at det funket for deg også! ja jeg pleier nesten alltid å få noe bra på eller ved bensinstasjoner. Her for litt siden fikk jeg en Magmar der og mine første Meowth, Seaking, Seel og Gastly fikk jeg også på bensinstasjonen Jeg er på level 16 nå, snart 17 så har fanget en del forskjellig, er oppe i 74 forskjellige arter, inkludert de som har blitt evolvet. Men etter at jeg tippet level 15 har det kommet mye større i CP og sjeldnere pokemons. Det var en Jolteon i nærheten her i går etter jeg kom hjem fra kveldens fangsttur, men orket ikke bry meg om den. Jeg har allerede en som jeg evolvet fra en Eevee med CP på 885, samt to Vaporeon en med CP på 1390 og den andre 1016 så det begynner å dra seg til. Tok to gymmer i går og den ene Vaporeonen fikk vært der en hel time før den ble banket flat ny rekord! Evolvet mange av pokemonene i går og satte på et lucky egg, det gav en god del ekstra poeng og fikk noen nye spennende arter jeg ikke har sett før. Oppdaget at noen få kan evolves to ganger men jeg må samle mer candy for å få det til. Det mest spennende som skjedde var vel da jeg satt ved tre pokestop i en liten park og satte på to lures, folk kom plutselig strømmende til fra husene rundt Etterhvert dukket det opp en Poliwrath med CP på over 800 men jeg bomma på den også forsvant den raskt! $#@% Men litt senere på to andre steder fikk jeg to Golbat med CP på 778 og 753 så skal ikke klage! Tre av eggene mine klekket og da fikk jeg en Eevee, Nidoran og Vulpix. I dag er jeg litt sliten av Pokemons for å være ærlig, det har kanskje blitt litt mye siste to dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 27. juli 2016 #773 Del Skrevet 27. juli 2016 Typisk at jeg i går brukte incense og greier for å fange Scyther, men mislyktes. I dag gikk jeg ut av huset og etter fire minutter hadde jeg fanget den Brukte bare to Pokeballer også, litt senere måtte jeg bruke TI på en jævla Zubat. Dødsirriterende, hehe. Og det er en gym her der eieren er level 25. Med tanke på at spillet kom ut for en uke siden her, kan ikke den personen ha tilbragt mye tid på jobb/skole siden da, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Micki* Skrevet 27. juli 2016 #774 Del Skrevet 27. juli 2016 3 minutter siden, Fnisu skrev: Typisk at jeg i går brukte incense og greier for å fange Scyther, men mislyktes. I dag gikk jeg ut av huset og etter fire minutter hadde jeg fanget den Brukte bare to Pokeballer også, litt senere måtte jeg bruke TI på en jævla Zubat. Dødsirriterende, hehe. Og det er en gym her der eieren er level 25. Med tanke på at spillet kom ut for en uke siden her, kan ikke den personen ha tilbragt mye tid på jobb/skole siden da, haha! Sikkert flaks for mange at spillet kom ut i ferien hvis man ikke er på reise er det gjerne endel timer å slå i hjel. Du får kanskje mer incense når du levler opp, samme med lures hvilket level er du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 27. juli 2016 #775 Del Skrevet 27. juli 2016 Så gymmingen min var litt bust, men jeg fikk klekka to egg og fikk Spyduck og Tentacool som jeg ikke har fra før Fant også en Seaking i huset tidligere i dag samt en Gastly til, men på gåturen fant jeg ikkeno spennende. Spillet klikka for hver 2-4 meter, men det bedra seg da jeg skrudde av strømsparing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 27. juli 2016 #776 Del Skrevet 27. juli 2016 Artig, tydeligvis er det en del interessante pokemon rundt blokka her. I dag fikk jeg tak i en jigglypuff, kakuna, pidgeotto i stua og koffing og squirtle på soverommet. Ikke verst for å ikke forlate hjemmet. Har en Incense så tenker jeg skal prøve å bruke den for å se om jeg finner noe mer interessant. Det er visst mange Shellder og Gastly i området, men så langt har jeg ikke møtt på noen. Prøver å få ned timeren på et 2 km egg ved å gjøre husarbeid. Funker faktisk bra, men det går tregere enn å være ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 27. juli 2016 #777 Del Skrevet 27. juli 2016 Hvilke egenskaper er best å slåss mot en hypno med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 27. juli 2016 #778 Del Skrevet 27. juli 2016 Her høljer det ned i dag, så etter ein veldig liten tur i byen, gav me opp jakta. Fekk ein Growlithe med cp over 600 då, og ein Ponyta med cp over 400, så er ganske nøgd likevel. Men sia me ikkje heilt har fått nok pokemon i dag, bestemte eg og kjærasten min oss for å ta ein innedag, og me har rigga oss til i senga med ein pose cheezballs, litt cola og anna snacks, har funne fram gamle pokemonspel til nintendo og gameboy, og funne ei nettside der me kan sjå gamle episodar. Skikkelig kosedag altså! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
novo Skrevet 27. juli 2016 #779 Del Skrevet 27. juli 2016 Hvor mange forskjellige pokemon har folk funnet til nå :)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 27. juli 2016 #780 Del Skrevet 27. juli 2016 Hvordan velger man lag? Jeg ser at de sier litt om hvert lag når jeg trykker på en gym, men kan liksom ingenting. Har det egentlig noe å si? Er noen av fargene bedre for visse pokemontyper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå