Ixnay Skrevet 26. juli 2016 #681 Del Skrevet 26. juli 2016 7 timer siden, Trampe skrev: Jeg skjønner ikke dere som finner pokemons i stua... Har aldri noen her hjemme jeg. Selv om jeg har et pokestop akkurat utenfor rekkevidde fra sofaen. Enig, jeg vil også finne Pokemons hjemme. Prøvde meg med insence en dag, og det funket, men da dukker det jo bare opp de vanlige Pokemonene.. 7 timer siden, Ardwinna skrev: Jeg gikk meg en bitteliten tur utenfor døra for å klekke ferdig 2km-egget. Det ble en Rattata... Wohoo, liksom. Det er så nedtur! Den må være den kjipeste Pokemonen hehe 6 timer siden, hog skrev: Er det bare jeg som sliter med å fange zubats? Hvis jeg i det hele tatt klarer å kaste langt nok prøver de alltid å stikke. Nei, håpløse teite Pokemons Blir like irritert hver gang. Droppa å fange dem, til jeg plutselig innså at jeg manglet noen for å evolve den, så da var vi i gang igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 26. juli 2016 #682 Del Skrevet 26. juli 2016 http://pokemongoinformer.com/trading-confirmed/ :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #683 Del Skrevet 26. juli 2016 Noe positivt er det vel med denne jakten på alle disse rare figurene. F.eks. at folk får seg litt ekstra trim. Skjønt alle tjukkas spille-nerdene tviler vil sikkert ikke gidde å faktisk komme seg ut av lenestolen. Iallefall ikke etterhvert som spillet har tapt litt av nyhetens interesse. Anonymkode: 39283...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 26. juli 2016 #684 Del Skrevet 26. juli 2016 Jeg startet først i går kveld, og har fanget 5 på stuen. Så var det en vanskelig en på soverommet mitt, den bare hoppet ut av ballen, hver gang jeg fanget den, så ble den borte. Jeg og sønnen min skal ned til byen etterpå, for vi trenger å finne pokestops, og flere pokemons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. juli 2016 #685 Del Skrevet 26. juli 2016 8 timer siden, hog skrev: Er det bare jeg som sliter med å fange zubats? Hvis jeg i det hele tatt klarer å kaste langt nok prøver de alltid å stikke. Samme her. Jeg ha opp en zubat i går. Gadd ikke mer, og jeg har så mange av de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 26. juli 2016 #686 Del Skrevet 26. juli 2016 24 minutter siden, Mynona skrev: Samme her. Jeg ha opp en zubat i går. Gadd ikke mer, og jeg har så mange av de! Haha, jeg har også gitt opp en Zubat eller to Begynner å bli mer treffsikker nå, men finner noen i blant som bare stikker av og da gidder jeg ikke alltid kaste bort masse pokeballs på de I dag skal jeg prøve meg på en tur ut igjen. Har en avtale med ei venninne (sa vi kunne møtes og shoppe litt og se om det er noen Pokémons der, men vet ikke helt om hun er typen til å spille for hun svarte ikke på akkurat det ) Har invitert ei venninne til som jeg vet spiller (litt) men vet ikke om hun blir med. Mangler noen hundre meter på et 5 km egg og litt over en kilometer på et annet, så håper det er noe spennende i eggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 26. juli 2016 #687 Del Skrevet 26. juli 2016 Nå fant jeg en Nidoran og en Venonaut på badet mitt. Behøver flere av begge for å evolve, så er fornøyd Finner ofte masse på badet, i resten av huset er det mest Pigdgey, Spearow og Zubat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Micki* Skrevet 26. juli 2016 #688 Del Skrevet 26. juli 2016 Finner ingenting hjemme jeg det var ynglested i gata over meg men det har nå flyttet seg lengre bort i hagen til en nabo i min gate. Jeg går ikke inn i hagen til naboen altså! Et sted går grensa. Jeg har prøvd å bruke lure på pokestop men får det ikke til? den sier bare at jeg ikke kan bruke det der. Skjønner ingenting av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horsepower Skrevet 26. juli 2016 #689 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Hadde en Aerodactyl i hagen, selvfølgelig frøs spillet så jeg ikke fikk klikket på den og plutselig var den vekke 😒 Edit: Den kom tilbake like etterpå så fikk fanget den 😁 Endret 26. juli 2016 av Horsepower 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 26. juli 2016 #690 Del Skrevet 26. juli 2016 Noen som vet om de skal ha med de andre generasjonene senere? Artig spill. Har vært på lang ferie, og når jeg kom hjem så så jeg at det er masse pokestops og gymmer der jeg bor. Der jeg var på ferie var det helt øde, tok vel en time gåing mellom hver pokemon og ingen pokestops eller gymmer. Har ikke fått til å spille så mye ennå, er bare på level 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 26. juli 2016 #691 Del Skrevet 26. juli 2016 17 minutter siden, Fiolinisten skrev: Noen som vet om de skal ha med de andre generasjonene senere? Artig spill. Har vært på lang ferie, og når jeg kom hjem så så jeg at det er masse pokestops og gymmer der jeg bor. Der jeg var på ferie var det helt øde, tok vel en time gåing mellom hver pokemon og ingen pokestops eller gymmer. Har ikke fått til å spille så mye ennå, er bare på level 5. Jepp, de skal komme En om gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 26. juli 2016 #692 Del Skrevet 26. juli 2016 Tok bussen igår som tar ca 35 min, startet et Lucky egg og incense og fikk masse Pokémons! Dukket opp hele tiden😊 MEN fikk nesten bare zubat,weedle og spearow😯😯 fikk 1 snorlax og 1 voltbort (?)da😀😀😀 også hatch 1 egg....fikk spearow😡😢 Jeg blir glad når jeg får nye pokemon,men føler 90% er de som zubat og drowzee..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 26. juli 2016 #693 Del Skrevet 26. juli 2016 Skulle ønske jeg visste det om Evee altså. Kastet bort en evolve på to flareons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 26. juli 2016 #694 Del Skrevet 26. juli 2016 44 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Tok bussen igår som tar ca 35 min, startet et Lucky egg og incense og fikk masse Pokémons! Dukket opp hele tiden😊 MEN fikk nesten bare zubat,weedle og spearow😯😯 fikk 1 snorlax og 1 voltbort (?)da😀😀😀 også hatch 1 egg....fikk spearow😡😢 Jeg blir glad når jeg får nye pokemon,men føler 90% er de som zubat og drowzee..... Zubat, rottehelvete og fulger her. Dukker det opp noe nytt blir jeg så forfjamset at de er borte vekk før jeg før summet meg til å kaste en ball på de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Micki* Skrevet 26. juli 2016 #695 Del Skrevet 26. juli 2016 55 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Tok bussen igår som tar ca 35 min, startet et Lucky egg og incense og fikk masse Pokémons! Dukket opp hele tiden😊 MEN fikk nesten bare zubat,weedle og spearow😯😯 fikk 1 snorlax og 1 voltbort (?)da😀😀😀 også hatch 1 egg....fikk spearow😡😢 Jeg blir glad når jeg får nye pokemon,men føler 90% er de som zubat og drowzee..... Drowzee er ikke så dumt, du kan evolve en med litt høy Cp til en Hypno etterhvert som du får nok drowzee candy og startet. Hypno er ganske bra i kamper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 26. juli 2016 #696 Del Skrevet 26. juli 2016 Hvordan får man incubator? Og vi fikk noen egg før i dag, men de kommer ikke opp. Og selvfølgelig hang hele spillet seg opp, da vi fanget en bra. Så den ble jo borte. I byen her er det mange poke stops, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Micki* Skrevet 26. juli 2016 #697 Del Skrevet 26. juli 2016 4 minutter siden, *Micki* skrev: Drowzee er ikke så dumt, du kan evolve en med litt høy Cp til en Hypno etterhvert som du får nok drowzee candy og startet. Hypno er ganske bra i kamper. Mente stardust ikke startet. Får ikke redigert forrige innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Micki* Skrevet 26. juli 2016 #698 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) 7 minutter siden, momo skrev: Hvordan får man incubator? Og vi fikk noen egg før i dag, men de kommer ikke opp. Og selvfølgelig hang hele spillet seg opp, da vi fanget en bra. Så den ble jo borte. I byen her er det mange poke stops, Du trykker på pokeballen i menyen som kommer opp trykker du på den til venstre der det står pokemon, så får du opp listen med pokemoner. Det er to faner der inne hvis du ser øverst, pokemons og egg. Enten trykker du på egg fanen eller sveiper til venstre så får du opp eggene dine. Bare trykk på et egg og nede der det står "start incubation" så er du i gang. Alle har vel en incubator også får du flere når levler opp. Endret 26. juli 2016 av *Micki* #$%& autokorrekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 26. juli 2016 #699 Del Skrevet 26. juli 2016 4 minutter siden, *Micki* skrev: Du trykker på politikken, i menyen som kommer opp trykker du på den til venstre der det står pokemon, så får du opp listen med pokemoner. Det er to faner der inne h vis du ser øverst, pokemons og egg. Enten trykker du på egg fanen eller sveiper til venstre så får du opp eggene dine. Bare trykk på et egg og nede der det står "start incubation" så er det i gang. Alle har vel en incubator også får du flere når levler opp. Tusen takk for svar. Da fikk jeg det til. Blir nesten flau jeg, over hvor gøy dette er. Jeg som ikke er så ung. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Micki* Skrevet 26. juli 2016 #700 Del Skrevet 26. juli 2016 1 minutt siden, momo skrev: Tusen takk for svar. Da fikk jeg det til. Blir nesten flau jeg, over hvor gøy dette er. Jeg som ikke er så ung. Vi er flere som ikke er tenåringer lenger som spiller det, hehe! Har sett hele familier med mor,far og barn ute på tur som spiller også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå