Ixnay Skrevet 25. juli 2016 #621 Del Skrevet 25. juli 2016 5 timer siden, FarDareisMai skrev: Dritt! Noen banket clefablen min og tok over gymmet, nå klør jeg bare etter å gå ned og ta gymmet igjen!!! Og så var det en ninetails i hagen min, og jeg brukte opp superballene mine, men den lille dritten hoppet bare opp og ned og viftet med halene. Nå er Far sur og revansjelysten! Trøster meg med at jeg nærmer meg å få en Volteon. Trenger bare tre eevees til. Å Det er så kjedelig! Jeg tok to gyms i går, og begge ble tatt igjen på kvelden. Vant et gym i dag, gikk ti minutter før det skiftet farge igjen Har begynt på jobb igjen jeg nå, løp ut i dag så fort jeg var ferdig på jobb. Begynner å få noen som er relativt sterke, men det holder ikke til å ivareta et gymene da Fikk en tentarcruel i går, det var litt gøy, den har 771 cp. Fikk tentacool i egget rett etterpå, ikke så artig, men jeg hadde den ikke fra før så jeg er fornøyd. Klekket en Tangela i et 10 km egg med 754 Cp. Ogå har jeg powered up Electabuzzen min, så den er på 807 nå. Brukte timen etter jobb til å farte rundt i byen og fylle på med items, for det var tomt for mye rart nå, men det ble nesten ingen pokemons da, skjønner ikke hvor de var. Mye rotter, kjenner jeg er litt lei av akkurat den. Ikke kan den evolves mer enn en gang heller. Lurer på om jeg skal kjøre et lucky egg og evolve, har endel pokemons jeg kan evolve, men mangler jo noen på en del ande også. Har fått tak i ny Evee da, så nå har jeg tre så jeg kan få de tre typene den kan evolve til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 25. juli 2016 #622 Del Skrevet 25. juli 2016 Er på level 15, må ha 20.000 poeng for å komme opp på neste, det er mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Micki* Skrevet 25. juli 2016 #623 Del Skrevet 25. juli 2016 Et øyeblikk siden, Ixnay skrev: Er på level 15, må ha 20.000 poeng for å komme opp på neste, det er mye! Jeg er på level 10 men har fortsatt mange ubesvarte spørsmål på ting og tang siden jeg ikke snakker med venner eller familie om at jeg spiller det feks hvorfor må man ha tre eveer og hvordan funker det med evolvingen av den egentlig? Leste noe om at man kunne bytte navn på den osv, men hvor gjør man det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 25. juli 2016 #624 Del Skrevet 25. juli 2016 Jeg har mange evee'r, og fikk en i et egg. Evolvet og fikk Flareon. Siden jeg hadde så mange vekslet jeg med professoren og evolvet en til, men den ble også Flareon det var veldig skuffende. Dagens søte "gevinst" ble weepingbell Den dukket opp på do på et kjøpesenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 25. juli 2016 #625 Del Skrevet 25. juli 2016 15 minutter siden, *Micki* skrev: Jeg er på level 10 men har fortsatt mange ubesvarte spørsmål på ting og tang siden jeg ikke snakker med venner eller familie om at jeg spiller det feks hvorfor må man ha tre eveer og hvordan funker det med evolvingen av den egentlig? Leste noe om at man kunne bytte navn på den osv, men hvor gjør man det egentlig? Rainer, Sparky og Pyro Du skifter navn ved å trykke på den pokemon du ønsker å skifte navn til, så rett ved navnet er det en slags "Blyant" ikon, trykk på denne. Så får du opp "Set nickname" Rainer, Sparky og Pyro var i orginalserien, "The Eevee brothers" ^^ Har hørt det bare fungerer 1 gang >.> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #626 Del Skrevet 25. juli 2016 4 timer siden, LoneWolf skrev: Vi er i hvertfall delvis enig her, for jeg er enig med "en pokemon, flere pokemon", men du kan ikke si "alle pokemon", det høres bare feil ut. "Alle pokemonene" derimot klinger mye bedre i mitt hode Vi er helt enige faktisk! En pokemon, pokemonen, (flere) pokemon, (alle) pokemonene Anonymkode: ee5b6...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 25. juli 2016 #627 Del Skrevet 25. juli 2016 29 minutter siden, Ixnay skrev: Er på level 15, må ha 20.000 poeng for å komme opp på neste, det er mye! Det blir bare verre... Er på lvl 21 nå og trenger 75.000 exp for neste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 25. juli 2016 #628 Del Skrevet 25. juli 2016 Her jeg bor er det nesten bare flaggermus og spurver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 25. juli 2016 #629 Del Skrevet 25. juli 2016 6 minutter siden, Rosalie skrev: Her jeg bor er det nesten bare flaggermus og spurver. Voltorb...Og en og annen fugl... Men fikk sandshrew idag før jeg dro på jobb ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 25. juli 2016 #630 Del Skrevet 25. juli 2016 1 time siden, Chibi skrev: Rainer, Sparky og Pyro Du skifter navn ved å trykke på den pokemon du ønsker å skifte navn til, så rett ved navnet er det en slags "Blyant" ikon, trykk på denne. Så får du opp "Set nickname" Rainer, Sparky og Pyro var i orginalserien, "The Eevee brothers" ^^ Har hørt det bare fungerer 1 gang >.> Evee blir til Flareon i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #631 Del Skrevet 25. juli 2016 Anonymkode: 39283...30f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 25. juli 2016 #632 Del Skrevet 25. juli 2016 Jeg hater pokemon go! For det første så har jeg fanget flere som ikke kom med likevel. De stakk ikke av eller noe, bare hele dritten som låste seg og plutselig var pokemonen borte. For det andre har jeg et egg som skal klekkes, men det vil ikke! Har gått mye mer enn 2 km! For det tredje så kan folk og barn komme seg ut fra sofaen uten å måtte ha hjelp fra et spill. Det var moro i starten. Nå er det bare kjedelig og klikker hele tiden. Nei det er ikke mobilen min for alt annet funker fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 25. juli 2016 #633 Del Skrevet 25. juli 2016 11 minutter siden, Aye skrev: Jeg hater pokemon go! For det første så har jeg fanget flere som ikke kom med likevel. De stakk ikke av eller noe, bare hele dritten som låste seg og plutselig var pokemonen borte. For det andre har jeg et egg som skal klekkes, men det vil ikke! Har gått mye mer enn 2 km! For det tredje så kan folk og barn komme seg ut fra sofaen uten å måtte ha hjelp fra et spill. Det var moro i starten. Nå er det bare kjedelig og klikker hele tiden. Nei det er ikke mobilen min for alt annet funker fint. Serveren var dust en stund. " For det tredje så kan folk og barn komme seg ut fra sofaen uten å måtte ha hjelp fra et spill. " Du får snakke for deg selv. Men for mange andre er det tydeligvis ikke annet som har fungert. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 25. juli 2016 #634 Del Skrevet 25. juli 2016 Sakset fra et offentlig FB-innlegg: Jeg ble akkurat kjent med Hjørdis (83) ved Fredrik VI's benk i Botanisk Hage her i Oslo. Jeg så henne stå der og swipe iherdig på telefonen sin så jeg dristet meg til å spørre om hun kanskje spilte Pokémon Go? Hun meddelte så med et bredt smil at ja, barnebarnet hennes hadde lastet ned spillet for henne og nå hadde hun fanget både "Suuubater og de derre små spurvane", faktisk hadde hun "plukka i hvert fall 20 Påkkemenner". I det vi står vi der ved et Pokéstop hvor noen har satt ut en Lure og sammenligner Pokémons kommer en ungdomsgjeng bort og spør hva slags Pokémons vi har funnet så langt. Hjørdis svarer selvsikkert at de må til Munch-museet om de skal ha tak i Pikachu (det hadde barnebarnet fortalt henne) hvorpå guttegjengen knekker sammen av latter og gir henne high fives. Dere kan si mye rart om Pokémon Go, men om det får Ahmed (14) og Hjørdis (83) til å high five i Botanisk Hage på Tøyen så er det tommel opp fra meg. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. juli 2016 #635 Del Skrevet 25. juli 2016 Så kult med damer på over 80 år som spiller Pokemon Go! Jeg fikk med meg svigermor og hunden hennes ut på tur nede i byen i dag (sosialisering for hunden og Pokemonjakt for meg)! O' glede! Jeg fikk dratt innom alle pokestops (noen flere ganger) og fikk fanget masse pokemons, noen nye og noen jeg hadde fra før. Jeg fikk blant annet en Clefable med 398 CP og en søt liten Dragonair. Og så hamstret jeg lav-CP Pidgeys så jeg straks kan begynne å evolve Pidgeottoen min. Pluss at jeg straks har et ferdigklekket 5km-egg og 2,7 km igjen på 10km-egget mitt! Og tre nye egg som skal klekkes etter tur! Det har vært en fiiiin dag på Pokemon-fronten i dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 25. juli 2016 #636 Del Skrevet 25. juli 2016 39 minutter siden, canacas skrev: Evee blir til Flareon i alle fall. Ja, men det er 3 evo'er, Flareon, Jolteon og Vaporeon. I senere generasjoner så finnes det også; Espeon, Umbreon, Leafeon, Glaceon og Sylveon. Men i generasjon 1 (som er de pokemon som vi fanger) Så utvikles Eevee til de 3 første; Flareon som er en flammetype, utvikles i spillet med en flamme stein. (Pyro) Jolteon er en elektrisk type -Torden stein (Sparky) Vaporeon er en vann type- vann stein (Rainer) Du kan få alle sammen, men det trenger en del flaks om du ikke vil bruke påskeegget Noen får det på første forsøk, andre utvikler 10 Eeveer for å få siste de trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 25. juli 2016 #637 Del Skrevet 25. juli 2016 Et øyeblikk siden, Chibi skrev: Ja, men det er 3 evo'er, Flareon, Jolteon og Vaporeon. I senere generasjoner så finnes det også; Espeon, Umbreon, Leafeon, Glaceon og Sylveon. Men i generasjon 1 (som er de pokemon som vi fanger) Så utvikles Eevee til de 3 første; Flareon som er en flammetype, utvikles i spillet med en flamme stein. (Pyro) Jolteon er en elektrisk type -Torden stein (Sparky) Vaporeon er en vann type- vann stein (Rainer) Du kan få alle sammen, men det trenger en del flaks om du ikke vil bruke påskeegget Noen får det på første forsøk, andre utvikler 10 Eeveer for å få siste de trenger Takk, åpenbart mye jeg IKKE har peil på her. Pokemon pause i dag, vonde føtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 25. juli 2016 #638 Del Skrevet 25. juli 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Takk, åpenbart mye jeg IKKE har peil på her. Pokemon pause i dag, vonde føtter Det går fint ^^ Elsket pokemon når jeg var yngre, pokemon på gameboy, kort osv... ^_^ Og nå er jeg bitt av basillen igjen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #639 Del Skrevet 25. juli 2016 Men hva med oss som bor på landet da? Ikke noe i sikte her. Anonymkode: 8387d...815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolSistah Skrevet 25. juli 2016 #640 Del Skrevet 25. juli 2016 25 minutter siden, Chibi skrev: Ja, men det er 3 evo'er, Flareon, Jolteon og Vaporeon. I senere generasjoner så finnes det også; Espeon, Umbreon, Leafeon, Glaceon og Sylveon. Men i generasjon 1 (som er de pokemon som vi fanger) Så utvikles Eevee til de 3 første; Flareon som er en flammetype, utvikles i spillet med en flamme stein. (Pyro) Jolteon er en elektrisk type -Torden stein (Sparky) Vaporeon er en vann type- vann stein (Rainer) Du kan få alle sammen, men det trenger en del flaks om du ikke vil bruke påskeegget Noen får det på første forsøk, andre utvikler 10 Eeveer for å få siste de trenger Kan disse videreutvikles til andre ting senere da? Vet du hvilke som kan utvikles flest ganger? Ofte virker det som det er stopp etter en eller to ganger. Byttet forresten navn på den ene eevien til Rainer og utviklet- det funket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå