Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HVORDAN FÅR DU SÅ MANGE DRAGONITE??????????????!!!!!:yvonne:

Får du de i egg eller finner du de ville? Jeg har ikke en eneste dratini. Ikke i pokedexen engang. Så en gang skyggen til en men den forsvant. Hvilken level er du i?

Anonymkode: 8fbc0...a98

Har fått noen i fra egg, så da blir det jo en del Candy, ser at jeg har fanget/klekt 56 Dratini, har vel fanget en 4-5 ville Dragonite, har transfert to Dragonite som ikke var noe tess.

Jeg bikket level 36 nå i påske, bor ute på landsbygda, så ikke mye Pokémons her, må en tur av og til ut til min lille småby med ca 8000 innbyggere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Taperen skrev:

Det er vel slutt i 22 tiden torsdag kveld.

Ja det synes jeg virkelig du skal investere i.

Her har jeg masse coins i fra gym, så kjøper nok en stor pakke med lucky egg nå, har allerede brukt opp en pakke på 8 egg nå i påsken til evolving, har to runder med evolving igjen

Takk for svar, da burde jeg rekke å både nå Level 30 og en klekkerunde med de nye inkubatorene innen kl 22 på torsdag! ☺️ 

5 minutter siden, momo skrev:

Er nok verdt det, for det går mange Lucky egg etter man har kommet til Level 30. For  da er man ganske avhengig av de, for å komme seg til neste Level. Jeg er på Level 34 nå, og må ha 1250 000 XP, for å komme meg til neste Level. Da er det fint med Lucky egg og evolve.

Høres lurt ut. Det blir nok til at jeg kjøper det. ☺️

Hvor mange Pokémon pleier dere å spare opp per Lucky egg? Jeg sliter med liten lagringsplass, så pleier å bruke egg når jeg har rundt 20-30 stk som kan utvikles, men man rekker vel ganske mange flere enn det på 30 minutter.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Blomst89 skrev:

Takk for svar, da burde jeg rekke å både nå Level 30 og en klekkerunde med de nye inkubatorene innen kl 22 på torsdag! ☺️ 

Hvor mange Pokémon pleier dere å spare opp per Lucky egg? Jeg sliter med liten lagringsplass, så pleier å bruke egg når jeg har rundt 20-30 stk som kan utvikles, men man rekker vel ganske mange flere enn det på 30 minutter.

På min Huawei8 klarer jeg og evolve ca 76-78 stk pr lucky egg, evolver ALDRI før jeg har så mange, nå til påske hadde jeg spart opp masse til evolving, pr nå har jeg igjen ca 190 som venter på evolving, har selvfølgelig maxet ut bagen

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Blomst89 skrev:

Pleier å klare mellom 75-80 stk. Har kjøpt ekstra lagringsplass, både til pokemons og i baggen.

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Taperen skrev:

Ja du må nok vente på høyest HP, jeg måtte vente til det femte egget med Tyrogue før jeg fikk HP som høyest IV.

Ah, så dumt at jeg brukte masse candy på å evolve enda en Hitmon-ikke-top, da :/

• Liker 2
Skrevet

Åh hei å hå, nanananaaaaa, juhuuuuuu:alice::edie::nordvesta:

Gjett EN gang folkens, hva fikk Taperen i et 2 km egg nå???!!!! :sulosi:

• Liker 12
Skrevet
31 minutter siden, Taperen skrev:

En Paras??? 

Neida. Jeg gjetter på Grimer! 😀

• Liker 2
Skrevet

Endelig har det dukket opp et pokestop her jeg bor. Men dem har bomma veldig på plasseringa. Når jeg står ved siden av det skiltet det er bildet av på pokestopet er jeg fortsatt for langt unna til å ta pokestopet.:klaske: Må gå midt ut på et jorde får å få snurra det 🙄 

Noen som vet hvor jeg kan rapportere dette til Ninatic? Fant bare et alternativ om ikke fungerende pokestop på den raporteringsiden 😕 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Taperen skrev:

Endelig! :laugh::nordvesta:

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, Blomst89 skrev:

En Paras??? 

Neida. Jeg gjetter på Grimer! 😀

Du er herved utnevnt til  Quiz champion her på forumet  :nordvesta:

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Mormont skrev:

Endelig! :laugh::nordvesta:

Ja endelig.....:nordvesta:

• Liker 4
Skrevet

Bytter du navn nå ? 😄

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Tromsøbestemora skrev:

Bytter du navn nå ? 😄

He he, ja jeg burde jo det :P

• Liker 2
Skrevet (endret)

Har klekket to egg i dag og det ble en Gastly og en Tangela. Kjeeeedelig. Nå har jeg tre Tangela.

Og grattis-potatis Taperen! :) Endelig Grimer-lykke på deg! Jeg venter på noen flere Grimere så jeg kan evolve en Muk.

Endret av Ardwinna
  • Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Ardwinna skrev:

Har klekket to egg i dag og det ble en Gastly og en Tangela. Kjeeeedelig. Nå har jeg tre Tangela.

Og grattis-potatis Taperen! :) Endelig Grimer-lykke på deg! Jeg venter på noen flere Grimere så jeg kan evolve en Muk.

Takker :)

Klekket også min første Girafarig i dag, så med andre ord har det vært en kjempedag :)

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Taperen skrev:

Takker :)

Klekket også min første Girafarig i dag, så med andre ord har det vært en kjempedag :)

Jeg har fått to Girafarig i 2km-egg denne eventen. Den første var JIPPI og den andre var mer "hæ? Jaja..."
Så det var en tidligere i tråden som manglet Tangela, hadde jeg kunnet hadde hun lett fått den jeg fikk i dag. Hva skal man med tre Tangela liksom.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, hog skrev:

Stund siden jeg har tittet innom, da det har blitt veldig lite spilling siden gen 2 kom ut. Påskeeventen fikk meg litt interessert igjen, men vi får se om det varer. Hjalp litt å få en 100% IV dratini i dag da :)

Håper alle poketrenere har en fin kveld!

100% dratini!! 😭

8 timer siden, Taperen skrev:

Her har jeg i fra gen1 pr dags dato 8 Dragonite, 8 Gyarados, 3 Lapras, 6 Snorlax, men ikke en eneste fucking Grimer, er det MULIG....:fart2::fart2:

Jeg har på ingen måte like mange bra som deg, men jeg har nesten full gen1 pokedex! Mangler bare hitmonlee. Fikk en tyrogue i et egg, men ser ut som den vil evolve seg til hitmontop. Bleh! Aldri sett en hitmonlee en gang, og hitmonchan har jeg fått én gang i et egg.

3 timer siden, Taperen skrev:

Gratulerer! 😄

Anonymkode: 76f3f...12a

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk Abra i et 2 km egg igår

• Liker 1
Skrevet

Kom opp i 201 etter evolve-runde i dag :nordvesta:

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Taperen skrev:

Du er herved utnevnt til  Quiz champion her på forumet  :nordvesta:

Hurra! :nordvesta:

1 time siden, Ardwinna skrev:

Jeg har fått to Girafarig i 2km-egg denne eventen. Den første var JIPPI og den andre var mer "hæ? Jaja..."
Så det var en tidligere i tråden som manglet Tangela, hadde jeg kunnet hadde hun lett fått den jeg fikk i dag. Hva skal man med tre Tangela liksom.

Jeg tar gjerne en Tangela! Synd det ikke går an å bytte/gi vekk Pokémon.. Fikk en Togepi i egg i dag da, så da er jeg enda et steg nærmere å ha alle babyene! :) Har også investert i 8 lucky egg, og tenker å bruke et av dem i kveld for å nærme meg level 30 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...