Ardwinna Skrevet 18. april 2017 #6201 Skrevet 18. april 2017 Jeg mangler fremdeles 10 gen1-pokiser. Og da har jeg ikke talt med de legendariske og de regionsbundne. Har fremdeles ikke fått Venusaur, Charizard, Alakazam, Machamp, Muk, Magmar, Gyarados, Omastar, Aerodactyl og Dragonite. Har Charmander som buddy nå, så om ca 24 km har jeg nok candy til å evolve Charizard 1
Blomst89 Skrevet 18. april 2017 #6202 Skrevet 18. april 2017 Fikk Smoochum i et 2 km-egg i dag, så sa har jeg snart alle babypokémonene, tror jeg bare mangler Togepi og Tyrogue. Har 196 i pokedexen nå, og mangler fortsatt 6 fra gen 1 (Venusaur, Muk, Hitmonchan, Chansey, Tangela og Snorlax). Håper noen av de fire siste dukker opp i et egg innen torsdag! 1
whitewildfox Skrevet 18. april 2017 #6203 Skrevet 18. april 2017 Selv mangler jeg Charizard (men mangler kun tre candy med buddy nå!), Venusaur, Muk, Hitmonlee, Lapras, Omastar, Kabutops og Snorlax fra Gen 1 og er laaangt unna de fleste. Jeg kommer nok ikke til å gå med Gen 2 pokemon som buddy før jeg har evolvet alle jeg kan fra Gen 1. Har forresten 63 fra Gen 2 for øyeblikket, og skal evolve i hvert fall to nye innen eventet er over. 1
Kragebein Skrevet 18. april 2017 #6204 Skrevet 18. april 2017 Venusaur, Charizard, Dugtrio, Dodrio, Muk (to candy igjen...), Chansey, Omastar, Kabutops, Snorlax og Dragonite mangler jeg fra første generasjon. Har totalt 198. Det kryr av Koffing her de siste dagene, har knapt sett noen siden sommeren, men nå har jeg fanget fire bare i dag. 2
hog Skrevet 18. april 2017 #6205 Skrevet 18. april 2017 Stund siden jeg har tittet innom, da det har blitt veldig lite spilling siden gen 2 kom ut. Påskeeventen fikk meg litt interessert igjen, men vi får se om det varer. Hjalp litt å få en 100% IV dratini i dag da Håper alle poketrenere har en fin kveld! 2
appelsinjuice Skrevet 19. april 2017 #6206 Skrevet 19. april 2017 Blargh. Fikk min første Tyrogue i et egg og leste en artikkel som sa at dersom jeg appraisa den og HP var høyeste IV så ville den evolve til en Hitmontop. Fikk Hitmonlee, men det er kanskje fordi HP'en var "equally matched by it's defense"? Så det er ikke noe jeg kan gjøre for å få en Hitmontop, alt avhenger av IV'en? 1
Taperen Skrevet 19. april 2017 #6207 Skrevet 19. april 2017 5 minutter siden, appelsinjuice skrev: Blargh. Fikk min første Tyrogue i et egg og leste en artikkel som sa at dersom jeg appraisa den og HP var høyeste IV så ville den evolve til en Hitmontop. Fikk Hitmonlee, men det er kanskje fordi HP'en var "equally matched by it's defense"? Så det er ikke noe jeg kan gjøre for å få en Hitmontop, alt avhenger av IV'en? Ja du må nok vente på høyest HP, jeg måtte vente til det femte egget med Tyrogue før jeg fikk HP som høyest IV.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #6208 Skrevet 19. april 2017 23 minutter siden, Taperen skrev: Ja du må nok vente på høyest HP, jeg måtte vente til det femte egget med Tyrogue før jeg fikk HP som høyest IV. Vente? Anonymkode: 4df28...be8
momo Skrevet 19. april 2017 #6209 Skrevet 19. april 2017 53 minutter siden, appelsinjuice skrev: Blargh. Fikk min første Tyrogue i et egg og leste en artikkel som sa at dersom jeg appraisa den og HP var høyeste IV så ville den evolve til en Hitmontop. Fikk Hitmonlee, men det er kanskje fordi HP'en var "equally matched by it's defense"? Så det er ikke noe jeg kan gjøre for å få en Hitmontop, alt avhenger av IV'en? Jeg har fått 6 Tyrogue, men ingen av de har høyest HP. Så kan ta lang tid før man får en Hitmontop.
Taperen Skrevet 19. april 2017 #6210 Skrevet 19. april 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vente? Anonymkode: 4df28...be8 Ja til du får en Tyrogue i et egg som har høyest score på HP
Tromsøbestemora Skrevet 19. april 2017 #6211 Skrevet 19. april 2017 Jeg har fått mange 10 km egg , foruten 2 km eggene. Litt overrasket over det. Fikk 2 chansey,så nå blir det en ny blissey snart. 😁 2
Taperen Skrevet 19. april 2017 #6212 Skrevet 19. april 2017 Her har jeg i fra gen1 pr dags dato 8 Dragonite, 8 Gyarados, 3 Lapras, 6 Snorlax, men ikke en eneste fucking Grimer, er det MULIG.... 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #6213 Skrevet 19. april 2017 15 minutter siden, Taperen skrev: Ja til du får en Tyrogue i et egg som har høyest score på HP Men man kan jo evolve i mellomtida Anonymkode: 4df28...be8
Blomst89 Skrevet 19. april 2017 #6214 Skrevet 19. april 2017 (endret) Fant en ny på vei til jobb i dag; en Stantler, så da er jeg oppe i 197 stk i pokedexen 😊 Ser også ut som jeg rekker å bikke level 30 innen torsdag, og da får jeg vel 3 nye inkubatorer? Noen som vet når på torsdag eventet er ferdig? Ellers sitter jeg og vurderer om jeg skal investere 22 kr for å få nok mynter til å kjøpe 8 stk Lucky egg nå som de er på tilbud. Er kanskje verdt det, for da har jeg jo Lucky egg i lang tid fremover. Endret 19. april 2017 av Blomst89 1
Sirah Skrevet 19. april 2017 #6215 Skrevet 19. april 2017 6 minutter siden, Taperen skrev: Her har jeg i fra gen1 pr dags dato 8 Dragonite, 8 Gyarados, 3 Lapras, 6 Snorlax, men ikke en eneste fucking Grimer, er det MULIG.... Er det mulig? Du har virkelig uflaks med den Grimeren du!
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #6216 Skrevet 19. april 2017 3 minutter siden, Taperen skrev: Her har jeg i fra gen1 pr dags dato 8 Dragonite, 8 Gyarados, 3 Lapras, 6 Snorlax, men ikke en eneste fucking Grimer, er det MULIG.... HVORDAN FÅR DU SÅ MANGE DRAGONITE??????????????!!!!! Får du de i egg eller finner du de ville? Jeg har ikke en eneste dratini. Ikke i pokedexen engang. Så en gang skyggen til en men den forsvant. Hvilken level er du i? Anonymkode: 8fbc0...a98
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #6217 Skrevet 19. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: HVORDAN FÅR DU SÅ MANGE DRAGONITE??????????????!!!!! Får du de i egg eller finner du de ville? Jeg har ikke en eneste dratini. Ikke i pokedexen engang. Så en gang skyggen til en men den forsvant. Hvilken level er du i? Anonymkode: 8fbc0...a98 kommer an på hvor man bor Anonymkode: 4df28...be8
Taperen Skrevet 19. april 2017 #6218 Skrevet 19. april 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men man kan jo evolve i mellomtida Anonymkode: 4df28...be8 Ja ja, er jo bare hvis du vil ha en Hitmontop at HP spiller inn.
momo Skrevet 19. april 2017 #6219 Skrevet 19. april 2017 33 minutter siden, Blomst89 skrev: Fant en ny på vei til jobb i dag; en Stantler, så da er jeg oppe i 197 stk i pokedexen 😊 Ser også ut som jeg rekker å bikke level 30 innen torsdag, og da får jeg vel 3 nye inkubatorer? Noen som vet når på torsdag eventet er ferdig? Ellers sitter jeg og vurderer om jeg skal investere 22 kr for å få nok mynter til å kjøpe 8 stk Lucky egg nå som de er på tilbud. Er kanskje verdt det, for da har jeg jo Lucky egg i lang tid fremover. Er nok verdt det, for det går mange Lucky egg etter man har kommet til Level 30. For da er man ganske avhengig av de, for å komme seg til neste Level. Jeg er på Level 34 nå, og må ha 1250 000 XP, for å komme meg til neste Level. Da er det fint med Lucky egg og evolve. 2
Taperen Skrevet 19. april 2017 #6220 Skrevet 19. april 2017 34 minutter siden, Blomst89 skrev: Fant en ny på vei til jobb i dag; en Stantler, så da er jeg oppe i 197 stk i pokedexen 😊 Ser også ut som jeg rekker å bikke level 30 innen torsdag, og da får jeg vel 3 nye inkubatorer? Noen som vet når på torsdag eventet er ferdig? Ellers sitter jeg og vurderer om jeg skal investere 22 kr for å få nok mynter til å kjøpe 8 stk Lucky egg nå som de er på tilbud. Er kanskje verdt det, for da har jeg jo Lucky egg i lang tid fremover. Det er vel slutt i 22 tiden torsdag kveld. Ja det synes jeg virkelig du skal investere i. Her har jeg masse coins i fra gym, så kjøper nok en stor pakke med lucky egg nå, har allerede brukt opp en pakke på 8 egg nå i påsken til evolving, har to runder med evolving igjen 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå