Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, Taperen skrev:

Ikke alle som driter i en halv time, får da være måte på hard mage..:P

Jeg er sikker på at pokestopsa vet når jeg kommer for å snurre, de skriker i kor INGEN GRIMER EGG TIL HAN...

Joda, enkelte ganger må det da være lov til å drite i en halvtime, kanskje ikke hver dag, men noen ganger :fnise:

Anonymkode: 76f3f...12a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge varer eventen igjen?

Jeg har vært stuck på bygda i påsken med få pokemons og enda færre pokestops, så jeg har ikke fått noen egg og har heller ikke nok pokeballs til å legge ut på tur med incense. Vurderer å bruke et lucky egg og evolve for å få xp, men har bare 15 pokemons som er klare og de fleste har jeg fra før, så det blir ikke store avkastningen. 

Skal tilbake til Oslo i kveld, men har ikke tid til å gå noe særlig med turer fremover...

Håper på en dødsbra event i sommer da det er roligere på jobb og med familieevents.  

Skrevet
2 timer siden, Viljaa skrev:

Hvor lenge varer eventen igjen?

Jeg har vært stuck på bygda i påsken med få pokemons og enda færre pokestops, så jeg har ikke fått noen egg og har heller ikke nok pokeballs til å legge ut på tur med incense. Vurderer å bruke et lucky egg og evolve for å få xp, men har bare 15 pokemons som er klare og de fleste har jeg fra før, så det blir ikke store avkastningen. 

Skal tilbake til Oslo i kveld, men har ikke tid til å gå noe særlig med turer fremover...

Håper på en dødsbra event i sommer da det er roligere på jobb og med familieevents.  

Eventet varer til torsdag kl 22.00

• Liker 1
Skrevet

Da har jeg gått tur i det strålende påskeværet og klekket åtte 2km-egg. Resultatet ble sannelig ikke så verst, jeg fikk følgende pokiser: Slowpoke, Girafarig, Igglybuff, Onix, Abra, Togepi og to Charmander :)
Nå er jeg helt tom for egg så nå må jeg snart på pokestop-runde og få noen flere.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt skikkelig fan av pinab-berry! Før jeg visste ordet av det har jeg nok til å evolve til Ursaring, og den siste av Hoppip :) Fikk også Yanma i et fem km-egg, den var ny i dexen for meg i alle fall. 

Anonymkode: 8ab53...fc4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Se alle de pikachuene! 

Screenshot_20170416-183252.png

Anonymkode: 25297...6a8

• Liker 1
Skrevet

Skulle ønske jeg bodde på et sted der sånne kart fungerer... Må jo være helt konge å kunne planlegge pokemonturen sin så man finner de pokisene man trenger mest. Uti ødemarka er det jo helt på lykke og fromme.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kartet er genialt! Jeg har ikke visst om det mer enn et par uker. Nå oppdaget jeg at det har strukket seg enda nærmere der jeg bor 😃

Anonymkode: 25297...6a8

Skrevet

Litt lite spilling på meg de siste dagene pga at det er så sykt kaldt her i Oslo. Har bare fått klekket fire 2 km-egg foreløpig. I de tre første fikk jeg Gastly, Geodude og Krabby, så ganske kjedelig, men i det siste fikk jeg en Wonder-Aerodactyl! Kan man få Snorlax og Chansey i 2 km-egg nå også? Håper på det, i hvert fall! :) Har tre 2 km-egg nå, så håper jeg får flere sjeldne Pokémon!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Ardwinna skrev:

Skulle ønske jeg bodde på et sted der sånne kart fungerer... Må jo være helt konge å kunne planlegge pokemonturen sin så man finner de pokisene man trenger mest. Uti ødemarka er det jo helt på lykke og fromme.

Ikke bare for dere i ødemarken, her i Bergen har kartet sluttet å fungere også :snurt:

Skrevet

Jeg fikk 10 km egg i stad jeg, har jo blitt vant til å bare få 2 km egg. Jeg er litt skuffet så langt, synes ikke det er mye gøy i eggene. Også er det veldig mye av de samme, så lite variasjon. Jeg har klekket mange egg, går tur med 9 av gangen, så blir en god del.

Skrevet

Det er så irriterende,  50m fra meg er det ett pokestop...og jeg når det ikke, håper på at gpsn drifter litt, men neida. Den rikker seg ikke 1meter xD 

Jeg må ut av min avdeling på jobb og mot hovedinngangen før jeg når den...

Og dit kan jeg ikke stå å henge på nattevakta x)

• Liker 2
Skrevet

Har vært en tur i skauen og klekt noen påskeegg, i fra 2 km kom det 2x Gastly, Misdreavus, Koffing, i fra 5 km ble det en fin Cyndaquil som gav 24 Candy :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også klekt noen egg i dag men fikk ikke allverdens interessante. Fikk min tredje Tyrogue, en Growlithe og en Onix. Fordelen er at jeg dermed har klart å spare opp enda flere evolvingsklare pokiser så nå skal jeg straks poppe et lucky egg og få litt ekstra xp.
Gikk forbi ene spawningsstedet som ligger 1 km unna og som jeg aldri får tak i pokiser ved, og i dag var det fankern meg en Donphan på nearby der! Aaargh, fikk selvfølgelig ikke tak i den. Dammit.

Skrevet

Hadde uten å ha fått det med meg fått en sånn vanndråpe, så tok en utviklingsrunde med lucky egg og fikk blant annet utviklet Kingdra :) Fikk også en ny Metal Coat i går, men er dessverre langt unna å kunne utvikle Scyther. Håper neste item jeg får er en King's Rock, så jeg kan utvikle Poliwhirl til Politoed, for det er den eneste jeg har nok candy til nå. :)

Skrevet

Etter runden med lucky egg ble jeg 60.000 xp rikere og fikk tre nye pokiser; Golem, Quilava og Bayleef.

Jeg slo forresten egen gymrekord i påska! Jeg hadde en pokis i en gym i tre dager før den ble slått ut :) I dag var nok ungene kommet tilbake fra påskeferie og klar for revansje! :fnise:

Skrevet

Har i kveld klekket ut Machop, Eevee, Cleffa, alle i fra 2 km egg

AnonymBruker
Skrevet

Har foreløpig klekket Shellder, Machop og Slugma fra 2 km-egg - Slugma var fint, for den hadde jeg ikke fra før, men hadde håpet på noe litt mer spennende enn Shellder og Machop i de siste. Jaja, fortsatt noen dager å klekke på! 

Anonymkode: 8ab53...fc4

• Liker 1
Skrevet

Ikke det mest spennende som har kommet ut av egga foreløpig i dag, Elekid, Scyther, Gastly i fra 2 km, og en Chikorita i fra 5 km, har et par 10 km på gang, men vet ikke om de klekkes i dag...

Skrevet

Har funnet 2 Yanma (som jeg ikke hadde fra før. Ironisk nok var de på samme sted) samt nok candy til å evolve til Bayleef og klekket såpass mange Kabuto i egg at jeg kunne evolve til Kabutops (har bare funnet Kabuto to ganger tidligere) samt klekket Elekid, som jeg heller ikke hadde fra før. 

Nå mangler jeg bare den siste evolvingen av Bulbasaur samt Tangela fra gen. 1. Tangela har jeg aldri sett snurten av. Hrmph :P 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...