AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #6161 Skrevet 15. april 2017 Dårlig med nye pokemon på meg i det siste. Fikk en Larvitar i et egg for noen dager siden, fanget en vill Sudowoodo og fikk en Elekid i et 2km egg. Anonymkode: d3f4a...ad0
Taperen Skrevet 15. april 2017 #6162 Skrevet 15. april 2017 Har heller ikke funnet noen nye i det siste, men har fått evolvet til to nye nå i påsken, tror jeg kan evolve til 10-12 nye til, har totalt 204 i pokedexen nå.
Mormont Skrevet 15. april 2017 #6163 Skrevet 15. april 2017 Her går det unna! Eventet har resultert i 1,6 millioner xp for meg så langt disse candiene har fått bein å gå på, for å si det sånn hadde ikke nok pidgey å evolve da, så har fremdeles rundt 4000 pidgey candy igjen. Satser på å finne en del pidgey før eventet slutter, vil helst utnytte dobbel xp så mye som mulig. Nå er jeg halvveis til level 37 3
Taperen Skrevet 15. april 2017 #6164 Skrevet 15. april 2017 Det var da voldsomt med Candy du har spart opp, spesielt Rattata som er uvanlig her, tror ikke jeg har fanget et par hundre enda...
Lolitrusa Skrevet 15. april 2017 #6165 Skrevet 15. april 2017 21 timer siden, Viljaa skrev: Hvor bor du/dere? Jeg merket flere Growlithe i Oslo i ukene før påske. Nå er jeg på ferie, og her finner jeg nesten bare Magnemite og Electrode. Forsåvidt helt greit, siden det er lenge siden jeg sist fanget en Electrode i Oslo, men likevel så virker det som om det er en stor fordel å forflytte seg mellom landsdeler Bor i Tromsø. Nå når jeg tenker meg om finner jeg mer koffin, seel, tentacool og sikkert andre enn før også... Det virker kanskje som om det er en større variasjon av gen 1-pokemon som spawner nå enn tidligere. Fant mye electrode og Magnemite i fjor høst overalt i to kystbyer som jeg var i i England. Her finner jeg stort sett elektriske pokemon i bestemte områder (flyplassen, kjøpesenter osv).
Sirah Skrevet 15. april 2017 #6166 Skrevet 15. april 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sletter dere pokemon dere ikke vil bruke i gym, eller tar dere være på ett eksemplar av hver? Jeg har konstant dårlig plass.... Anonymkode: 25297...6a8 Jeg sparer på en av hver jeg 😂 Men har vurdert å slette de jeg aldri får bruk for. Får meg bare ikke helt til å gjøre det. 3
Mormont Skrevet 15. april 2017 #6167 Skrevet 15. april 2017 1 time siden, Taperen skrev: Det var da voldsomt med Candy du har spart opp, spesielt Rattata som er uvanlig her, tror ikke jeg har fanget et par hundre enda... Har spart siden november ca, aå da blir det fort en del. Rattata kryr det av her, spesielt før gen 2 ble sluppet. Har fanget rundt 2400 rattata, men har ikke fått medaljen for small rattatas enda likevel
Mormont Skrevet 15. april 2017 #6168 Skrevet 15. april 2017 Jeg tar vare på en av hver pokemon men det tar jo opp en god del plass! 2
Taperen Skrevet 15. april 2017 #6169 Skrevet 15. april 2017 56 minutter siden, Mormont skrev: Har spart siden november ca, aå da blir det fort en del. Rattata kryr det av her, spesielt før gen 2 ble sluppet. Har fanget rundt 2400 rattata, men har ikke fått medaljen for small rattatas enda likevel Du har spart så lenge ja, du er kanskje så heldig at du får tid til og spille nå i påsken, her i huset har det vært to bursdagsselskap i påsken, så bitteliten tid her. Ja regnet litt på det med Rattata medaljen, fortsetter det i dette tempoet så har jeg medaljen allerede om 9 år....
Taperen Skrevet 15. april 2017 #6170 Skrevet 15. april 2017 1 time siden, Mormont skrev: Jeg tar vare på en av hver pokemon men det tar jo opp en god del plass! De som er vanlige skipper jeg hvis jeg ikke har nok Candy til og evolve, sitter ikke inne med en Venonat og 10 Candy feks, da skipper jeg Venonaten for å gi plass til andre. Trudde jeg skulle fått spilt litt i dag, for da hadde jeg levlet opp i neste evolving som jeg tar i kveld når jeg har lagt meg, gjør ikke slikt på dagtid, for da kan du ta deg faen på at tlf ringer.....blir for dumt og si at jeg må legge på for jeg holder på og evolve....neste lvl for meg er 36...
Mormont Skrevet 15. april 2017 #6171 Skrevet 15. april 2017 27 minutter siden, Taperen skrev: De som er vanlige skipper jeg hvis jeg ikke har nok Candy til og evolve, sitter ikke inne med en Venonat og 10 Candy feks, da skipper jeg Venonaten for å gi plass til andre. Trudde jeg skulle fått spilt litt i dag, for da hadde jeg levlet opp i neste evolving som jeg tar i kveld når jeg har lagt meg, gjør ikke slikt på dagtid, for da kan du ta deg faen på at tlf ringer.....blir for dumt og si at jeg må legge på for jeg holder på og evolve....neste lvl for meg er 36... 33 minutter siden, Taperen skrev: Du har spart så lenge ja, du er kanskje så heldig at du får tid til og spille nå i påsken, her i huset har det vært to bursdagsselskap i påsken, så bitteliten tid her. Ja regnet litt på det med Rattata medaljen, fortsetter det i dette tempoet så har jeg medaljen allerede om 9 år.... Ja, det er jo lurt. Måtte slette en del pidgey, dumt nå som jeg har massa candy, men ingen pidgey. Skulle vært mulig å utvide plassen mer enn 1000! Jeg har god tid til å spille, men befinner meg på en hytte langt oppi ingenmannsland, med null pokemon og null stopp. Har brukt litt incense, men får bare masse weedle og kakuna Kjedelig med telefonsamtale mitt i runden! Kan jo ikke si at du må legge på fordi du er midt i en evolving, nei
Taperen Skrevet 15. april 2017 #6172 Skrevet 15. april 2017 Nå tar jeg turen ut, har 6 Pokestops her i bygda, så nå tar jeg meg noen kilometer for å klekke noen 2 km egg, kommer tilbake med hva jeg fikk.
Viernes Skrevet 15. april 2017 #6173 Skrevet 15. april 2017 1 time siden, Taperen skrev: De som er vanlige skipper jeg hvis jeg ikke har nok Candy til og evolve, sitter ikke inne med en Venonat og 10 Candy feks, da skipper jeg Venonaten for å gi plass til andre. Trudde jeg skulle fått spilt litt i dag, for da hadde jeg levlet opp i neste evolving som jeg tar i kveld når jeg har lagt meg, gjør ikke slikt på dagtid, for da kan du ta deg faen på at tlf ringer.....blir for dumt og si at jeg må legge på for jeg holder på og evolve....neste lvl for meg er 36... Sett mobilen på flymodus når du har planer om å evolve 1
Taperen Skrevet 15. april 2017 #6174 Skrevet 15. april 2017 Faen det var vanskelig å få tak på egg i de 5 pokestopsa vi har i bygda her, men klekket nå noen, ikke det helt store i de, Phanpy, 2x Growlithe, Dunsparce, Scyther og Shellder, alle 2 km egg
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #6175 Skrevet 15. april 2017 42 minutter siden, Taperen skrev: Faen det var vanskelig å få tak på egg i de 5 pokestopsa vi har i bygda her, men klekket nå noen, ikke det helt store i de, Phanpy, 2x Growlithe, Dunsparce, Scyther og Shellder, alle 2 km egg Forsatt ikke noen Grimer? Anonymkode: 4bbe3...3f7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #6176 Skrevet 15. april 2017 Jeg gir meg ende over 🙄 har prøvd å dra mest mulig mellom de to pokestopsene som er i kommunen for å prøve å skaffe egg mellom påskeaktiviteter med familien. Så langt har det resultert i kun ett egg 😐 I tillegg kjøpte jeg mange incubators da eventen startet, så resultatet er at jeg har null egg å klekke atm, noe som sikkert aldri har skjedd før. I morgen skal jeg til Oslo igjen, så da blir det jo andre boller. Full sympati til alle som spiller på bygda... Anonymkode: 0c054...6c7 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #6177 Skrevet 15. april 2017 3 timer siden, Taperen skrev: De som er vanlige skipper jeg hvis jeg ikke har nok Candy til og evolve, sitter ikke inne med en Venonat og 10 Candy feks, da skipper jeg Venonaten for å gi plass til andre. Trudde jeg skulle fått spilt litt i dag, for da hadde jeg levlet opp i neste evolving som jeg tar i kveld når jeg har lagt meg, gjør ikke slikt på dagtid, for da kan du ta deg faen på at tlf ringer.....blir for dumt og si at jeg må legge på for jeg holder på og evolve....neste lvl for meg er 36... Si at du er på dass eller noe, og må ringe tilbake Evt kan du jo bare plugge i headset og evolve mens du snakker (kan det på iPhone i hvert fall). Jeg fikk faktisk en grimer i 2km egg tidligere i dag, så det er håp! Anonymkode: 76f3f...12a
Taperen Skrevet 15. april 2017 #6178 Skrevet 15. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Forsatt ikke noen Grimer? Anonymkode: 4bbe3...3f7 Hva faen er det for noe....
Taperen Skrevet 15. april 2017 #6179 Skrevet 15. april 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si at du er på dass eller noe, og må ringe tilbake Evt kan du jo bare plugge i headset og evolve mens du snakker (kan det på iPhone i hvert fall). Jeg fikk faktisk en grimer i 2km egg tidligere i dag, så det er håp! Anonymkode: 76f3f...12a Ikke alle som driter i en halv time, får da være måte på hard mage.. Jeg er sikker på at pokestopsa vet når jeg kommer for å snurre, de skriker i kor INGEN GRIMER EGG TIL HAN...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå