AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #6121 Skrevet 12. april 2017 Hei, jeg mistenker at min venn jukser. Fikk se på pokemonnene hans og han hadde 13 blissey, 18 dragonite og 10 tyranitar allerede. Spurte ikke rett ut om han jukser men hva tenker dere? Blir litt mistenksom. Anonymkode: 0759e...f1b
Ardwinna Skrevet 12. april 2017 #6122 Skrevet 12. april 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg mistenker at min venn jukser. Fikk se på pokemonnene hans og han hadde 13 blissey, 18 dragonite og 10 tyranitar allerede. Spurte ikke rett ut om han jukser men hva tenker dere? Blir litt mistenksom. Anonymkode: 0759e...f1b Høres litt spesielt ut men det kommer vel også an på hvor han bor, hvor mye han reiser rundt og hvor ivrig han er på å spille. Dersom han svir av mange penger på egginkubatorer og incense kan han også få en del ekstra pokemon. Du kan jo spørre om han bruker noen ulovlige triks og se hvordan han reagerer. Jeg tenker at det neppe kan være så veldig stas å være høyt i level med masse gode pokemon når man har jukset seg dit. Da er jo mye av vitsen med spillet borte. 1
Sirah Skrevet 12. april 2017 #6123 Skrevet 12. april 2017 3 timer siden, Ardwinna skrev: Fighting type pokemon eller andre pokemon med fighting-moves skal fungere bra mot Snorlax og andre høy-HP pokemon. Jeg skadet en Blissey ganske kraftig med en Pinsir med "Rock smash"-moves. Takk! Blissey er også en pain in the ass ja 🤣 Jeg har et par Pinsir så kanskje powre de opp litt og prøve med dem! 2 timer siden, Ardwinna skrev: Høres litt spesielt ut men det kommer vel også an på hvor han bor, hvor mye han reiser rundt og hvor ivrig han er på å spille. Dersom han svir av mange penger på egginkubatorer og incense kan han også få en del ekstra pokemon. Du kan jo spørre om han bruker noen ulovlige triks og se hvordan han reagerer. Jeg tenker at det neppe kan være så veldig stas å være høyt i level med masse gode pokemon når man har jukset seg dit. Da er jo mye av vitsen med spillet borte. Hvordan får egentlig folk til dette?
Mormont Skrevet 12. april 2017 #6124 Skrevet 12. april 2017 (endret) Noen rykter angående påseeventet: https://pokemongohub.net/easter-event-leak-week-double-xp-better-egg-hatches/ Endret 12. april 2017 av Mormont 2
Ardwinna Skrevet 12. april 2017 #6125 Skrevet 12. april 2017 6 timer siden, Sirah skrev: Takk! Blissey er også en pain in the ass ja 🤣 Jeg har et par Pinsir så kanskje powre de opp litt og prøve med dem! Hvordan får egentlig folk til dette? De bruker blant annet programmer og apper som lurer GPS'en til å tro at de er et annet sted, så de kan fange pokemon, snurre pokestops og slåss i gymmer hvor som helst i hele verden. Noen bruker visstnok også bots som spiller på egen hånd, blant annet automatisk tar over gymmer igjen hvis andre slår dem ut. Kjedelig måte å bli "best" på.
Ardwinna Skrevet 12. april 2017 #6126 Skrevet 12. april 2017 2 timer siden, Mormont skrev: Noen rykter angående påseeventet: https://pokemongohub.net/easter-event-leak-week-double-xp-better-egg-hatches/ Det antydes også at det kan bli mulig å klekke sjeldne pokemon fra 2km-egg i perioden! Yey, det hadde vært gøy! Jeg håper virkelig at Niantic bare har holdt oss på pinebenken og snart kommer med presentasjon av påskeevent!
Mormont Skrevet 12. april 2017 #6127 Skrevet 12. april 2017 Akkurat nå, Ardwinna skrev: Det antydes også at det kan bli mulig å klekke sjeldne pokemon fra 2km-egg i perioden! Yey, det hadde vært gøy! Jeg håper virkelig at Niantic bare har holdt oss på pinebenken og snart kommer med presentasjon av påskeevent! Oi, det hadde vært kult! Satser på at det skjer noe i morgen
Sirah Skrevet 12. april 2017 #6128 Skrevet 12. april 2017 28 minutter siden, Ardwinna skrev: De bruker blant annet programmer og apper som lurer GPS'en til å tro at de er et annet sted, så de kan fange pokemon, snurre pokestops og slåss i gymmer hvor som helst i hele verden. Noen bruker visstnok også bots som spiller på egen hånd, blant annet automatisk tar over gymmer igjen hvis andre slår dem ut. Kjedelig måte å bli "best" på. Såpass ja. Har hørt så mye snakk om spoofing, men har lissom aldri skjønt hva greia er. Googlet det ista og det er jo rimelig dumt å sitte i indre deler av Hedemark og snurre pokestops i kina.... 1
Mormont Skrevet 13. april 2017 #6129 Skrevet 13. april 2017 Spoofere er irriterende, de ødelegger for oss andre. Kjipt å bruke 20 min på å slå ut et gym, så blir du kastet ut rett etterpå av noen som sitter hjemme i sofaen 20 mil unna. I tillegg har de gjerne pokemon med sykt høy CP og som er vanskelige å slå. Niantic hadde visst en storoffensiv mot dem i går, var derfor mange slet med å komme inn på spillet. Håper de fikk tatt mange! 2
momo Skrevet 13. april 2017 #6130 Skrevet 13. april 2017 27 minutter siden, Mormont skrev: Spoofere er irriterende, de ødelegger for oss andre. Kjipt å bruke 20 min på å slå ut et gym, så blir du kastet ut rett etterpå av noen som sitter hjemme i sofaen 20 mil unna. I tillegg har de gjerne pokemon med sykt høy CP og som er vanskelige å slå. Niantic hadde visst en storoffensiv mot dem i går, var derfor mange slet med å komme inn på spillet. Håper de fikk tatt mange! Ja, håper de får tatt mange. Har opplevd det flere ganger, og sloss mot gym, sette inn min, så blir jeg kastet ut igjen med en gang. Men det er ingen andre enn meg ved pokestoppet. Og litt surt og, for oss andre, som har jobbet hardt for å komme dit vi er.
Sirah Skrevet 13. april 2017 #6131 Skrevet 13. april 2017 http://pokemongolive.com/en/post/eggstravaganza2017 Jippi! 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #6132 Skrevet 13. april 2017 På 4/12/2017 den 13.21, AnonymBruker skrev: Hei, jeg mistenker at min venn jukser. Fikk se på pokemonnene hans og han hadde 13 blissey, 18 dragonite og 10 tyranitar allerede. Spurte ikke rett ut om han jukser men hva tenker dere? Blir litt mistenksom. Anonymkode: 0759e...f1b Tja, hvor bor vennen din, og hvilken level er han? Jeg kjenner flere som har spilt aktivt siden begynnelsen, og er type level 40. De har sinnsykt mange sterke Pokémons. Anonymkode: 76f3f...12a
whitewildfox Skrevet 13. april 2017 #6133 Skrevet 13. april 2017 1 time siden, Sirah skrev: http://pokemongolive.com/en/post/eggstravaganza2017 Jippi! Endelig! Betyr det at den starter 20:00 for oss? Jeg klekket forresten enda en Bulbasaur i dag, for den ofte i 2km egg for tida og det er så digg!
Sirah Skrevet 13. april 2017 #6134 Skrevet 13. april 2017 5 minutter siden, whitewildfox skrev: Endelig! Betyr det at den starter 20:00 for oss? Jeg klekket forresten enda en Bulbasaur i dag, for den ofte i 2km egg for tida og det er så digg! Ser noen skriver 20:00 og andre skriver 22:00 så vi sier i kveld en gang 1
Ardwinna Skrevet 13. april 2017 #6135 Skrevet 13. april 2017 (endret) Sånn som jeg har forstått må vi vente til kl 22 før eventen starter. Har heldigvis klekket unna noen egg så jeg har plass til nye Edit: I følge Niantic starter det visst ikke før kl 01.00 i natt... Endret 13. april 2017 av Ardwinna
Taperen Skrevet 13. april 2017 #6136 Skrevet 13. april 2017 Eventet har begynt. Tror jeg har rundt 400 som venter på å bli evolvet Pluss at jeg har en HAUG av extra Candy , så her må det fanges over en lav sko, men ikke lett med barn og barnebarn på besøk i påsken....jeg liker ikke eventer som foregår i høytider som jul og påske, da er en som regel opptatt med familie
Ardwinna Skrevet 13. april 2017 #6137 Skrevet 13. april 2017 Ja har du sett, der var det i gang... Der var sannelig lucky eggs på halv pris! Tror jeg må investere i noen ekstra inkubatorer nå så jeg kan klekke egg til den store gullmedaljen! Jeg fikk forresten en Tyrogue i egg i dag! Den hadde høyest stats på HP så jeg evolvet den liksågodt til en Hitmontop I tillegg fant jeg en Chikorita og en Charmeleon i et hyttefelt. Det er ett lite spawningssted der som alltid spawner en bra pokemon,så når jeg er på besøk på hytta må jeg jevnlig sjekke nearby og gå meg små turer bort dit 2
Lolitrusa Skrevet 14. april 2017 #6138 Skrevet 14. april 2017 På 10.4.2017 den 13.48, Angelheart2 skrev: Har forresten lagt merke til at det spawner veldig mange Growlithe og Vulpix for tiden. Er det en greie nå, kanskje? Det dukket faktisk opp en Arkanine rett utenfor her i går, det har jeg aldri opplevd før. Har totalt fanget 10 Vulpixer og to av disse var denne helgen, har fanget 12 Growlither totalt, 4 i helgen. Har merket det samme! Finner mye mer Growlithe nå enn jeg gjorde før! Finner også mer ekans. Minner meg litt om de pokemonene jeg fant da jeg var på ferie i en ørken... Gikk en tur i går kveld for å klekke unna noen egg og få noen nye påskeegg. Kjøpte inkubatorer som aldri før! Så langt fått følgende fra egg jeg har klekket siden eventen: Bulbasaur, Squirtle, Scyther, Togepi. Har fire ti km-egg som jeg idiotisk nok hadde spart. Mangler fire km på dem, så får jeg plass til flere påskeegg. 1
Maleficenta Skrevet 14. april 2017 #6139 Skrevet 14. april 2017 Pokemon go har sluttet å virke hos meg...
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #6140 Skrevet 14. april 2017 Første runde med lucky egg endte på rundt 155 000 xp, og med det bikket jeg level 31! Fikk fem nye i pokedexen, pluss en Pineco som jeg klekket fra egg. Anonymkode: 8ab53...fc4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå