appelsinjuice Skrevet 15. mars 2017 #5841 Skrevet 15. mars 2017 10 timer siden, Sirah skrev: Haha jeg er også medlem av en sånn gruppe (men tør ikke skrive jeg heller 🙈) og der er det også krangling angående juksing! Jeg kjørte tilfeldigvis forbi en tom gym tidligere i dag og kastet inn en pokemon i forbifarten. Kan jo være mange som meg der ute Den har fått være der i seks timer nå, men spørs hvor lenge det varer for gymen ligger midt i sentrum. Ååååå jeg vil også ha! Gah irritert! Satt på en parkeringsplass tidligere i dag og ventet på en venninne som var maks forsinket. Satt tilfeldigvis i nærheten av en gym og tenkte at jeg kunne prøve å slå ut den mens jeg ventet. Jeg spiller jo aldri på gymmer og ANER ikke hva jeg holder på med, denne var i tillegg supersterk så man kan jo si det sånn at jeg tapte så det suste etter 😂 Jeg endte iallefall opp med en helt bataljon med "døde" pokemon som jeg måtte vekke til livet igjen og jeg gikk tom får sånn reviev (???) ting. Null stress tenkte jeg, disse får jeg jo hele tiden! Bruker å slette fordi jeg alltid har så mange. Snurret 50 (!!!!) pokestops etterpå (ja, jeg telte) og fikk ikke en eneste en! Er det MULIG! Så har fremdeles noen "døde" pokemons 😥 Hehe, jeg pleier også å slette revive fordi jeg aldri får tid til å kjempe på gymmer. Venta i 2 (!) timer på noen i forrige uke og det var en gym der så jeg endte opp med en drøss med Pokemon som måtte gjenopplives og har fortsatt ikke fått nok revive Ikke fikk jeg satt igjen en Pokemon heller siden gymmen var level 10 og ble holdt av mitt lag (og da var den vel full...? Jeg kan ikke helt det her med gymmer )
Sirah Skrevet 15. mars 2017 #5842 Skrevet 15. mars 2017 2 timer siden, appelsinjuice skrev: Hehe, jeg pleier også å slette revive fordi jeg aldri får tid til å kjempe på gymmer. Venta i 2 (!) timer på noen i forrige uke og det var en gym der så jeg endte opp med en drøss med Pokemon som måtte gjenopplives og har fortsatt ikke fått nok revive Ikke fikk jeg satt igjen en Pokemon heller siden gymmen var level 10 og ble holdt av mitt lag (og da var den vel full...? Jeg kan ikke helt det her med gymmer ) Haha hører kjent ut! Jeg bruker også å slette mesteparten for jeg har jo aldri bruk for dem! Vanligvis så føler jeg at det KRYR av dem i pokestops, men nå var det jo HELT tørke!
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #5843 Skrevet 15. mars 2017 Flere her som hele tiden får totodile?? Får den oftere en pidgey og får også croconaw ofte også. Er den sjelden? Anonymkode: 0759e...f1b
Blomst89 Skrevet 15. mars 2017 #5844 Skrevet 15. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Flere her som hele tiden får totodile?? Får den oftere en pidgey og får også croconaw ofte også. Er den sjelden? Anonymkode: 0759e...f1b Jeg har bare funnet to stk, og det er en av starterne fra gen 2, så den er relativt sjelden. Den er nok på linje med Squirtle i sjeldenhet tror jeg (så mindre sjelden enn de andre starterne). Jeg har for eksempel fanget 40 Squirtle siden juli, men bare 12 Bulbasaur. Min nyeste fangst, en jente-Wobbuffet Søt dame! Hehe 1
Taperen Skrevet 15. mars 2017 #5845 Skrevet 15. mars 2017 (endret) Etter et skuffende 10 km egg som ble klekket i går, som inneholdt Gligar, ble det mere jubel i dag, fikk to nye 10 km egg i går som ble klekket i dag, hadde meg en god runde i skauen, men ingen egg ble klekket for jeg kom hjem nå, det første ga en Larvitar og 31 Candy, egg nr 2 ga også en Larvitar, denne gangen med 25 candy, så nå sitter jeg på 124 Larvitar candy..... Endret 15. mars 2017 av Taperen 3
Taperen Skrevet 15. mars 2017 #5846 Skrevet 15. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Flere her som hele tiden får totodile?? Får den oftere en pidgey og får også croconaw ofte også. Er den sjelden? Anonymkode: 0759e...f1b Totodile har jeg ikke sett skyggen av en gang...... Men så en wild Dragonite mens jeg var på jobb i går, kunne ikke gå ut og fange den, men har en 4-5 stk i fra før, så ikke krise....
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #5847 Skrevet 15. mars 2017 HJELP! Hvordan får jeg pokemonen min tilbake etter jeg har satt den i en gym? Den har vært der i 4 dager nå og det var min sterkeste pokemon. Jeg får jo ikke trene den fordi den er i gymmen. Anonymkode: 53927...699
Taperen Skrevet 15. mars 2017 #5848 Skrevet 15. mars 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: HJELP! Hvordan får jeg pokemonen min tilbake etter jeg har satt den i en gym? Den har vært der i 4 dager nå og det var min sterkeste pokemon. Jeg får jo ikke trene den fordi den er i gymmen. Anonymkode: 53927...699 Må jo bare være glad du har den i gym, blir coins av det Nå vet jeg ikke hvor mange du har i gym, men hvis du har mere enn ti stk i gym, så hadde du ikke trengt å satt inn din høyeste hvis du trenger den til noe annet ??!!.....kan nevne at jeg har mine fire høyeste i gymmer, har pr nå 11 stk i gym NB...du får den igjen når den blir slått ut.... Endret 15. mars 2017 av Taperen 2
Blomst89 Skrevet 15. mars 2017 #5849 Skrevet 15. mars 2017 Det dukket opp enda en jente-Wobbuffet på pokestoppet rett utenfor kontoret mitt nå, så jeg måtte løpe ut igjen gitt! Veldig glad for at jeg gjorde det, for denne var cp 563 (og hp 243!), så tror den er en god forsvarer i gymmer 😀 Morsomt med fire Wobbuffet (to gutter og to jenter) siden lørdag, særlig med tanke på at den i følge pogonorge.com er veldig sjelden. Det kryr av den i Oslo akkurat nå da, i tillegg til den som var her i finnes den akkurat nå på Kampen, i gamlebyen, på Ekeberg og ved Tøyenbadet og Borgen t-bane, så såå sjelden er den kanskje ikke?
Blomst89 Skrevet 15. mars 2017 #5850 Skrevet 15. mars 2017 Hvis noen tilfeldigvis befinner seg i Oslo sentrum nå; kom dere til Sukkerbiten/operahuset, for der er det en ultrasjelden Tyranitar frem til 14:25. Dessverre rekker jeg ikke frem innen da, ellers hadde jeg dratt selv også. 1
Elsoo Skrevet 15. mars 2017 #5851 Skrevet 15. mars 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere her som hele tiden får totodile?? Får den oftere en pidgey og får også croconaw ofte også. Er den sjelden? Anonymkode: 0759e...f1b Jeg har ikke sett snurten av hverken Totodile eller croconav :/ Men Totodile skal visst være like sjelden som squirtle, og han dukker stadig opp her.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #5852 Skrevet 15. mars 2017 Fanget en vill Donphan med 2262CP og ok+ appraisal i dag! Er så fornøyd! Anonymkode: d52be...e22
isbjørnungen Skrevet 15. mars 2017 #5853 Skrevet 15. mars 2017 8 timer siden, Blomst89 skrev: Hvis noen tilfeldigvis befinner seg i Oslo sentrum nå; kom dere til Sukkerbiten/operahuset, for der er det en ultrasjelden Tyranitar frem til 14:25. Dessverre rekker jeg ikke frem innen da, ellers hadde jeg dratt selv også. Hvordan vet man hvor lenge en pokemon skal være en plass?
Ardwinna Skrevet 15. mars 2017 #5854 Skrevet 15. mars 2017 ARGH! Det dukket opp en Skarmory utenfor butikken i dag, men til tross for bruk av razzberry, ultraball og et great kast, hoppet dusten ut av ballen og forsvant i en røyksky! Men jeg fikk en Geodude da, så et bittelite skritt nærmere Golem. Man får ta det man får.
Blomst89 Skrevet 15. mars 2017 #5855 Skrevet 15. mars 2017 1 time siden, isbjørnungen skrev: Hvordan vet man hvor lenge en pokemon skal være en plass? Du kan se det i kartet på pogonorge.com 1
appelsinjuice Skrevet 16. mars 2017 #5856 Skrevet 16. mars 2017 Jeg har heller ikke Totodile, men det er et sted ikke så langt unna den spawner i alle fall et par ganger om dagen (og noen ganger er det to der samtidig) Problemet er bare at jeg ikke kommer meg dit når den spawner.
appelsinjuice Skrevet 16. mars 2017 #5857 Skrevet 16. mars 2017 Den nesten konstante Totodile-forekomsten på et sted jeg ikke kommer meg til irriterer meg litt På dagtid er jeg jo på jobb og selv om det ikke er så langt unna så er jeg ikke kjent i området, og jeg har i alle fall ikke tid til å løpe fra jobb for å surre rundt i friluftsområder på steder hvor jeg ikke er kjent. Det er litt for langt å gå hjemmefra for å rekke frem i tide, og kjører jeg bil aner jeg ikke hvor jeg skulle parkert for å komme meg dit.
Blomst89 Skrevet 16. mars 2017 #5858 Skrevet 16. mars 2017 (endret) Haha, litt morsom bug i spillet! Stakkars Swinub. Det dukket også nettopp opp en Skarmony her, så nå har jeg to av den 😊 Fant også en Togetic på vei hjem fra jobb i går, så det var gøy 😊 Endret 16. mars 2017 av Blomst89 Fjernet brukernavnet mitt fra bildet. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #5859 Skrevet 16. mars 2017 3 minutter siden, Blomst89 skrev: Haha, litt morsom bug i spillet! Stakkars Swinub. Det dukket også nettopp opp en Skarmony her, så nå har jeg to av den 😊 Fant også en Togetic på vei hjem fra jobb i går, så det var gøy 😊 *snip* Haha, jeg hadde også en sånn her om dagen med en Staryou og en Swinub - så ut som en Swinub med heftig hanekam eller piggsveis I går fanget jeg Girafarig og Qwilfish; ikke at de er brukandes til noe, men da har jeg de i alle fall i pokedexen Siden de visstnok er sjeldne måtte jeg bare benytte sjansen når det er nest i Slottsparken/St. Hanshaugen. Anonymkode: 8ab53...fc4 1
Blomst89 Skrevet 16. mars 2017 #5860 Skrevet 16. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, jeg hadde også en sånn her om dagen med en Staryou og en Swinub - så ut som en Swinub med heftig hanekam eller piggsveis I går fanget jeg Girafarig og Qwilfish; ikke at de er brukandes til noe, men da har jeg de i alle fall i pokedexen Siden de visstnok er sjeldne måtte jeg bare benytte sjansen når det er nest i Slottsparken/St. Hanshaugen. Anonymkode: 8ab53...fc4 Haha, morsomt! Jeg mangler Qwilfish, men får ta meg en tur innom St. Hanshaugen i løpet av uka kanskje, er jo greit å få den i Pokédexen nå som den er så lett å finne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå