Mormont Skrevet 24. juli 2016 #521 Del Skrevet 24. juli 2016 (endret) 6 minutter siden, Ixnay skrev: Godt vi har denne tråden til å slå ihjel tiden litt så lenge Ikke sant Noen som har fått noe spennende i egget sitt i det siste? Jeg var så spent da det ene fem kilometers-egget mitt klekte i går, så var det bare en zubat på 50 cp fikk en onix i det andre, hjalp litt på skuffelsen Endret 24. juli 2016 av Mormont Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #522 Del Skrevet 24. juli 2016 Jeg svarte visst i en PoGo-tråd som var mest rettet mot treningsfordelene ved å gå på pokemonjakt, så jeg kaster like gjerne inn svaret mitt her også siden jeg har noen spørsmål: Jeg er snart 39 og er så gira på Pokemon-jakt at samboeren bare rister på hodet og ler av meg Derfor holder jeg meg anonym enn så lenge. Dessverre bor jeg jo uti hutiheita så for å komme meg til Pokestops og få tak i særlig mange pokemon må jeg jo kjøre flere kilometer... Foreløpig er jeg bare level 6 og det er jo ikke stort å rope hurra for. Beste pokemon min til nå er en Lapras med i underkant av 300 CP, og det er jo ikke akkurat gym-materiale men jeg ble nå glad for å få tak i den (Vet ikke om jeg tør å prøve å overta gyms heller). Skulle ønske flere pokemon ble plassert på mer øde steder ute i periferien. Jeg har jo ingen venner å gå på jakt sammen med så jeg føler nesten jeg må snike meg rundt nede i byen og jakte mens jeg later som om at jeg gjør andre ting. Men utrolig gøy! Kanskje jeg får meg en tur inn til storbyen til uka, da får jeg kanskje fanget noen nye pokemon Pluss at omtrent ingen der kjenner meg så jeg slipper å føle meg dum. Er det forresten flere som sliter med at det tar innmari lang tid å klekke ut egg? Jeg måtte gå nesten 4 km før jeg fikk klekket et 2km-egg. Irriterende! Tør ikke tenke på når jeg skal klare å klekke et 10km-egg. Og så har jeg aldri noen sinne sett to eller ett fotspor under noen pokemon mens jeg har gått rundt. Enten har de tre fotspor eller så dukker de plutselig opp rett ved siden av meg. Antall fotspor endrer seg aldri. Er det sånn overalt eller er det noen som får dette til å fungere sånn at antall fotspor endrer seg? Anonymkode: a1356...831 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. juli 2016 #523 Del Skrevet 24. juli 2016 23 minutter siden, Mormont skrev: Tror det skal være lettere da. Jeg sitter også og venter på at mobilen skal fullade Jeg, også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 24. juli 2016 #524 Del Skrevet 24. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg svarte visst i en PoGo-tråd som var mest rettet mot treningsfordelene ved å gå på pokemonjakt, så jeg kaster like gjerne inn svaret mitt her også siden jeg har noen spørsmål: Jeg er snart 39 og er så gira på Pokemon-jakt at samboeren bare rister på hodet og ler av meg Derfor holder jeg meg anonym enn så lenge. Dessverre bor jeg jo uti hutiheita så for å komme meg til Pokestops og få tak i særlig mange pokemon må jeg jo kjøre flere kilometer... Foreløpig er jeg bare level 6 og det er jo ikke stort å rope hurra for. Beste pokemon min til nå er en Lapras med i underkant av 300 CP, og det er jo ikke akkurat gym-materiale men jeg ble nå glad for å få tak i den (Vet ikke om jeg tør å prøve å overta gyms heller). Skulle ønske flere pokemon ble plassert på mer øde steder ute i periferien. Jeg har jo ingen venner å gå på jakt sammen med så jeg føler nesten jeg må snike meg rundt nede i byen og jakte mens jeg later som om at jeg gjør andre ting. Men utrolig gøy! Kanskje jeg får meg en tur inn til storbyen til uka, da får jeg kanskje fanget noen nye pokemon Pluss at omtrent ingen der kjenner meg så jeg slipper å føle meg dum. Er det forresten flere som sliter med at det tar innmari lang tid å klekke ut egg? Jeg måtte gå nesten 4 km før jeg fikk klekket et 2km-egg. Irriterende! Tør ikke tenke på når jeg skal klare å klekke et 10km-egg. Og så har jeg aldri noen sinne sett to eller ett fotspor under noen pokemon mens jeg har gått rundt. Enten har de tre fotspor eller så dukker de plutselig opp rett ved siden av meg. Antall fotspor endrer seg aldri. Er det sånn overalt eller er det noen som får dette til å fungere sånn at antall fotspor endrer seg? Anonymkode: a1356...831 Jeg syns også man må gå mer enn x antall kilometer. Jeg hadde 130 meter igjen på mitt i går, og gikk mye lengre enn det før egget klekte. Lapras er kult da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 24. juli 2016 #525 Del Skrevet 24. juli 2016 37 minutter siden, Mormont skrev: Ikke sant Noen som har fått noe spennende i egget sitt i det siste? Jeg var så spent da det ene fem kilometers-egget mitt klekte i går, så var det bare en zubat på 50 cp fikk en onix i det andre, hjalp litt på skuffelsen Det mest spennende jeg har fått er Elactabuzz i 10 km egget og Ponyta fra et 5 km egg Fikk også en Ekans fra et 2 km egg. Også var det en Spearow i et annet, men ville Spearows finner jeg jo ellers overalt Har to egg i inkubatorer nå. Et to km og ett 5 km og har gått litt over 1 km på begge. Skal prøve å klekke 2 km egget idag Er ikke helt i form, så orker ikke å gå så langt. Sikkert ikke noe spennende i 2 km egget da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolSistah Skrevet 24. juli 2016 #526 Del Skrevet 24. juli 2016 Bare kjedelige saker fra eggene her, gjerne de jeg har 10-15 av fra før. Hva har generasjoner å si? Når blir dette viktig, eller, når får man info om dette i spillet? Når dere sier "vent med å evolve til du er litt opp i level", hvor høyt tenker dere på da? Jeg er på 14 nå (watch out krageben 😂) og har transferred mange for å kunne evolve med lucky egg idag😊 Men, too soon? Jeg begynner å få en del på 500-800 Cp, men ingen av de kan evolves ytterligere. Har jeg gjort noe feil, eller vil de kunne det når jeg har opp i level? Ser jo folk har pokemons på 1500 f.eks. Husk solkrem idag jenter (og gutter)! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 24. juli 2016 #527 Del Skrevet 24. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det forresten flere som sliter med at det tar innmari lang tid å klekke ut egg? Jeg måtte gå nesten 4 km før jeg fikk klekket et 2km-egg. Irriterende! Tør ikke tenke på når jeg skal klare å klekke et 10km-egg. Og så har jeg aldri noen sinne sett to eller ett fotspor under noen pokemon mens jeg har gått rundt. Enten har de tre fotspor eller så dukker de plutselig opp rett ved siden av meg. Antall fotspor endrer seg aldri. Er det sånn overalt eller er det noen som får dette til å fungere sånn at antall fotspor endrer seg? Anonymkode: a1356...831 Appen må være åpen for at den skal telle kilometer, men så er det sånn at når du går med mobilen i hånda så teller den ikke skritt like bra som hvis den ligger i veske eller lomme. Så dermed blir det ofte litt feil. Fotsporene endrer seg ikke nå, Niantic har skrudd av funksjonen for å spare serverne litt sånn at man iallfall får logget inn og brukt spillet. Det vil nok aktiveres igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 24. juli 2016 #528 Del Skrevet 24. juli 2016 52 minutter siden, Shinigami skrev: Det mest spennende jeg har fått er Elactabuzz i 10 km egget og Ponyta fra et 5 km egg Fikk også en Ekans fra et 2 km egg. Også var det en Spearow i et annet, men ville Spearows finner jeg jo ellers overalt Har to egg i inkubatorer nå. Et to km og ett 5 km og har gått litt over 1 km på begge. Skal prøve å klekke 2 km egget idag Er ikke helt i form, så orker ikke å gå så langt. Sikkert ikke noe spennende i 2 km egget da. Får også bare kjedelige ting i eggene mine, med unntak av Elactabuzz, som jeg også fikk i et 10 km egg. Jeg vil også ha ponyta, den er så søt. Jeg har nok Eeves candies til å evolve tre til de tre ulike typene, men så glemte jeg meg i går og transferred en til proferssoren, så nå mangler jeg en, og nå dukker de jo selvsagt ikke opp haha. Nå har jeg vært ute en time, ble skikkelig dårlig fangst, men vant to gyms - hurra (og foreløpig har jeg dem fortsatt), så nå kommer denne gym slåssingen seg synes jeg. Blir ikke helt klok på hvem som er gode mot hvem, men prøver meg litt frem. Ble stående ganske lenge på det ene gymmet og slåss med meg selv Fikk opp gym level fra 2 - 4 på slåssingen da, men jeg vet ikke helt hva det betyr. Lærte også at det er lurt å ha en god blanding av revive og super potions, da revive tilsynelatende bare virker etter slåssing på et fiendtlig gym. Ble litt pinlig når en far med to små døtre dukket opp og stilte seg opp for å spille rett ved meg. De var tydeligvis også røde, for de satte igjen pokemons på gymet mitt, og det er jo bra. Var litt pinlig da, faren spilte opplagt ikke selv, og virket som han syntes dette var litt tåpelige greier og tittet dermed oppgitt bort på meg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #529 Del Skrevet 24. juli 2016 25 minutter siden, Zzyzx skrev: Appen må være åpen for at den skal telle kilometer, men så er det sånn at når du går med mobilen i hånda så teller den ikke skritt like bra som hvis den ligger i veske eller lomme. Så dermed blir det ofte litt feil. Fotsporene endrer seg ikke nå, Niantic har skrudd av funksjonen for å spare serverne litt sånn at man iallfall får logget inn og brukt spillet. Det vil nok aktiveres igjen snart. Jeg har satt på battery saver i spillet og har også stilt inn screensaveren sånn at ikke mobilen går i dvale før etter 5 min, men jeg går med mobilen i hånda ja. Kanskje derfor jeg sliter litt. Men det skal sies at klekkingen fungerte bedre i går enn sist jeg prøvde, så kanskje serverne var litt mer ustabile sist. Har hørt rykter om at fotsporgreia var skrudd av, men greit å vite at det faktisk er tilfelle og ikke bare jeg som har tull med spillet I dag regner det her men jeg kjenner at jeg klør etter å gå de siste 2-3 km for å klekke 5km-egget mitt! Klekte et 2km i går og fikk en Spearow med lav CP. Ble litt skuffet Og så trenger jeg flere pokeballs så det frister å kjøre en tur ned til byen for å gå en pokestop-runde... Anonymkode: a1356...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #530 Del Skrevet 24. juli 2016 33 minutter siden, Ixnay skrev: Ble litt pinlig når en far med to små døtre dukket opp og stilte seg opp for å spille rett ved meg. De var tydeligvis også røde, for de satte igjen pokemons på gymet mitt, og det er jo bra. Var litt pinlig da, faren spilte opplagt ikke selv, og virket som han syntes dette var litt tåpelige greier og tittet dermed oppgitt bort på meg Neida, han var sikkert bare veldig flau og prøvde å fremstå som voksen og oppgitt! Anonymkode: a1356...831 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 24. juli 2016 #531 Del Skrevet 24. juli 2016 På Onsdagen fikk vi det ENDELIG hit til Japan, var umulig å spille første dagen Etter det har jeg ikke hatt tid før i dag, og damn. Kommer garantert til å bli hekta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 24. juli 2016 #532 Del Skrevet 24. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi, jeg misforstod deg kanskje. Du mente vel at når den evolver kan den bare bli én bestemt type, ikke at den ikke kan evolve flere ganger. Beklager Anonymkode: 9301b...d5a Akkurat det jeg mente ja =) null problem at du misforsto=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. juli 2016 #533 Del Skrevet 24. juli 2016 Har funnet meg et Pokestop midt i et borettslag. Sitter på en benk i skyggen og lader og spinner Pokestopen hvert femte minutt... Var lures på to Pokestop med 20 m avstand her i drabantbyen. Så særlig smart ut der eg gikk frem og tilbake i ca 1/2 time for å fylle lagrene og fange Pokemoner. Jeg og alle kidsa... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2016 #534 Del Skrevet 24. juli 2016 Den 22.7.2016 at 19.35, Chibi skrev: Idag var det 2 stk som delte ut slike mini chipsposer til pokemon go spillere Ett sted hvor det er 3 pokestops ganske nært ^^ -Ja, jeg skulle jo egentlig ikke spille idag jeg, men måtte ta meg en tur til byen idag, så endte opp med å hoppe meg litt rundt på krykkene for å samle litt pokeballer og slikt ^^ Ved teateret? Menere du bor i samme by som meg, mulig jeg husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 24. juli 2016 #535 Del Skrevet 24. juli 2016 1 minutt siden, Ann Christin skrev: Ved teateret? Menere du bor i samme by som meg, mulig jeg husker feil Hehe, jeg var på baksiden av ett parkeringshus ved ett amfi senter-veldig shady område! o_O Hva? Har du fått også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 24. juli 2016 #536 Del Skrevet 24. juli 2016 De siste to dagene har jeg vært syk og ikke fått gått ut av huset, men fant en Metapod, Parasect og Mankey på badet mitt så fikk lagt noen flere til Pokedexen Ser at det skal være en Pokemon jeg ikke har fra før i nærheten av der jeg er nå så det er litt fristende å løpe ut en tur, men det blir nok med tanken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 24. juli 2016 #537 Del Skrevet 24. juli 2016 (endret) 2 timer siden, CoolSistah skrev: (...) Når dere sier "vent med å evolve til du er litt opp i level", hvor høyt tenker dere på da? Jeg er på 14 nå (watch out krageben 😂) og har transferred mange for å kunne evolve med lucky egg idag😊 Men, too soon? Jeg begynner å få en del på 500-800 Cp, men ingen av de kan evolves ytterligere. Har jeg gjort noe feil, eller vil de kunne det når jeg har opp i level? Ser jo folk har pokemons på 1500 f.eks. Husk solkrem idag jenter (og gutter)! Grunnen til at man bør vente med å evolve er at når man kommer opp i levels, tar det svært lang tid å nå nye levler. Fra level 22 til level 23 tar det for eksempel 100 000 xp, og fra 23 til 24 tar det 125 000 xp. I tillegg er det vanskeligere å fange Pokémon på høyere levels, så da er det greit å kunne få et ekstra boost ved å evolve. Jeg tok min første store evolve-session med to Lucky Eggs som level 22, og fikk cirka 130 000 xp. Det er ikke noe galt i å ha Pokémon på 500-800 CP. Noen Pokémon kan ikke evolve. Dette kan du se i Pokédex, som har evolution chart for alle du har funnet. Etter hvert som du blir høyere level vil du også finne Pokémon med høyere CP. Egg du klekker vil også klekkes ut fra levelen din, opp til level 20 som er cap. Derfor anbefaler noen å vente med å klekke 10 km egg til man er level 20. Endret 24. juli 2016 av Erazor Typo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. juli 2016 #538 Del Skrevet 24. juli 2016 På vei til trening i dag gikk det bedre - fant mye mer enn i går selv om det bare er en 20 min tur. Men jeg finner jo stort sett bare fugler, så jeg har jo massevis av flygende pokemons. Det er jo litt kjedelig. Men jeg fikk en svær feit lilla sak som het Jinxy. Den var litt stas Og jeg ble flau.. mens jeg drev å kasta (alt for mange) baller etter en sparrow gikk det en ung fyr forbi meg å fniste av meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. juli 2016 #539 Del Skrevet 24. juli 2016 Wohoo, noen har satt opp en lure på den pokestopen som er på hjemmeveggen min, så nå har jeg fått 3 stk på få minutter i fra sofaen Og det var noen jeg ikke hadde fra før også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 24. juli 2016 #540 Del Skrevet 24. juli 2016 Skjønner jeg er gammal når jeg ikke aner hva dette er... 😡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå