Fame Skrevet 19. februar 2017 #5301 Del Skrevet 19. februar 2017 Alle sier pokemons her jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 19. februar 2017 #5302 Del Skrevet 19. februar 2017 På 17.2.2017 den 8.57, Taperen skrev: HOG (eller andre)har du noen formening hva dette innebærer? Critical catches are now implemented Nei, beklager. Har ikke fulgt så nøye med etter gen2 kom ut, mistet litt av motivasjonen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 19. februar 2017 #5303 Del Skrevet 19. februar 2017 Sånn her ser en critical catch ut! Har opplevd et par sånne selv og har forstått det sånn at de er ganske tilfeldige. Mulig man kan gjøre noe for å øke sannsynligheten for å få en sånn, men jeg aner ikke hva. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 19. februar 2017 #5304 Del Skrevet 19. februar 2017 2 timer siden, Vesentlig skrev: Er det sant? Fanget en slik en på fredag Helt sant 😁 1 time siden, Vesentlig skrev: Dagens nye pokemons: remoraid, crobat, gligar, snubbull og Espeon Faren min fant en som så ut som ei ku haha Gligar kommer også fra 10km egg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 19. februar 2017 #5305 Del Skrevet 19. februar 2017 1 minutt siden, Elsoo skrev: Helt sant 😁 Gligar kommer også fra 10km egg 😊 nice!! Fikk et 10km egg i dag så håper det er noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 19. februar 2017 #5306 Del Skrevet 19. februar 2017 1 time siden, Fame skrev: Jeg skal ikke være vanskelig, men vær så snill å si "Pokemon", ikke "Pokemons" Eh.. hæ? For din skyld liksom? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 19. februar 2017 #5307 Del Skrevet 19. februar 2017 Woh, skal ikke mye til før man hisser seg opp her. Nevermind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 19. februar 2017 #5308 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Dobbel Endret 19. februar 2017 av MissMas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 19. februar 2017 #5309 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) 8 minutter siden, MissMas skrev: Eh.. hæ? For din skyld liksom? Men ja. "Pokemon" står for Pocket monsters. Så når du skriver "Pokemons " sier du egentlig Pocket monsterss. Prøver ikke være krass, jeg bare sier det Endret 19. februar 2017 av Fame 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 19. februar 2017 #5310 Del Skrevet 19. februar 2017 1 minutt siden, Fame skrev: Men ja. "Pokemon" står for Pocket monsters. Så når du skriver "Pokemons " sier du egentlig Pocket monsterss. Prøver ikke være krass, jeg bare sier det Åh herlighet.. ocd much ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 19. februar 2017 #5311 Del Skrevet 19. februar 2017 Akkurat nå, MissMas skrev: Åh herlighet.. ocd much ? Ro deg ned. Herre 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 19. februar 2017 #5312 Del Skrevet 19. februar 2017 Akkurat nå, Fame skrev: Ro deg ned. Herre Jeg lurer bare på hvorfor det eneste du har å skrive i en tråd om, nettopp Pocket Monsters er "ikke skriv pokemons"; det vitner om et usunt behov for å kontrollere andre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 19. februar 2017 #5313 Del Skrevet 19. februar 2017 Akkurat nå, MissMas skrev: Jeg lurer bare på hvorfor det eneste du har å skrive i en tråd om, nettopp Pocket Monsters er "ikke skriv pokemons"; det vitner om et usunt behov for å kontrollere andre. Aight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 19. februar 2017 #5314 Del Skrevet 19. februar 2017 Tydeligvis ikke stedet for å opplyse andre om fakta. Jeg har for øvrig kommentert flere ganger i denne tråden. Have a good night 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 19. februar 2017 #5315 Del Skrevet 19. februar 2017 4 timer siden, MissMas skrev: Ja, hehe, skriver nok om det her. God tur da Nei, du, det blir heller lite pokemons fra sofaen.. her spawner det 1 stk 1 gang i timen, men det er de samme hver gang. Her får jeg også en i timen i fra sofaen, men i fra garasjen pleier jeg å få tre i timen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 19. februar 2017 #5316 Del Skrevet 19. februar 2017 2 minutter siden, Taperen skrev: Her får jeg også en i timen i fra sofaen, men i fra garasjen pleier jeg å få tre i timen Har du men's cave i garasjen, da? Hehe.. Jeg hadde sikkert vært mye der Jeg kan gå 30 km nedi veien, så spawner det tre stk, men det var den dørstokkmila da Den er tung å gå om kvelden. Fikk ikke tatt kveldsrunde heller, får ta det igjen i morgen. Ble så frøsen av meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 19. februar 2017 #5317 Del Skrevet 19. februar 2017 4 timer siden, Ardwinna skrev: Jeg syntes også det var adskillig mindre pokiser i dag enn i går... Jeg tok en runde både i bil og til fots, og fanget de vanlige (Swinub, Ledyba, Spinarak og Natu), pluss en Machop (har fremdeles ingen Machamp). På ene plassen der det spawnet masse gen 2 i går kveld, var det i dag bare gammelt skrot som pidgey, weedle og krabby. Jeg samlet så mye Swinub at jeg fikk evolvet en Piloswine, og så fanget jeg min første Remoraid. Så en Teddiursa nearby men rakk ikke dit før den var borte. Og så poppet det opp en Murkrow med 900 cp, men selv om jeg peisa på med razzberry, ultraball og kurvball, hoppet den ut og forsvant Eggklekkinga var en gedigen skuffelse i dag... 2km-egget ga en gutte-Nidoran, de to 5km-eggene ga en Meowth og en Staryu, og 10km-egget ga en Kabuto... Jeg ble så skuffa at jeg nesten begynte å grine! Håper de neste eggene klekker gen2-pokiser. Trist med eggene, det samme med datteren min i kveld, Paras og Nidoran Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 19. februar 2017 #5318 Del Skrevet 19. februar 2017 59 minutter siden, Ardwinna skrev: Sånn her ser en critical catch ut! Har opplevd et par sånne selv og har forstått det sånn at de er ganske tilfeldige. Mulig man kan gjøre noe for å øke sannsynligheten for å få en sånn, men jeg aner ikke hva. Javel, er vel ikke noe å bry seg om ser det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 19. februar 2017 #5319 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg har fått critical hatch 2-3 ganger La merke til det istad.. Skjer ofte med lav cp-pokemons, hos meg i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 19. februar 2017 #5320 Del Skrevet 19. februar 2017 12 minutter siden, MissMas skrev: Har du men's cave i garasjen, da? Hehe.. Jeg hadde sikkert vært mye der Jeg kan gå 30 km nedi veien, så spawner det tre stk, men det var den dørstokkmila da Den er tung å gå om kvelden. Fikk ikke tatt kveldsrunde heller, får ta det igjen i morgen. Ble så frøsen av meg. Ja er her jeg har bula mi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå