Mormont Skrevet 18. februar 2017 #5201 Del Skrevet 18. februar 2017 5 minutter siden, Taperen skrev: Fytti katta for noen skuffende egg, Oddish nå i et nytt 2 km egg, Charmander tidligere i dag i nytt egg, og en Growlite i et nytt 5 km egg, har ikke fått noen nye i eggene, dere da? Kjipt! Jeg har fått Gligar og Miltank i 10km-egg, og Phanphy i 5km-egg aner ikke om noen av dem er gode da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 18. februar 2017 #5202 Del Skrevet 18. februar 2017 Disse stakk av fra meg idag. Og denne er ny idag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 18. februar 2017 #5203 Del Skrevet 18. februar 2017 7 minutter siden, Mormont skrev: Kjipt! Jeg har fått Gligar og Miltank i 10km-egg, og Phanphy i 5km-egg aner ikke om noen av dem er gode da Javel, da har du ihvertfall fått noen nye i eggene, har fanget Gligar og Phanphy wild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 18. februar 2017 #5204 Del Skrevet 18. februar 2017 Da vil dattera i huset på pogo tur, tar en biltur til nærmeste tettsted 15 min unna, samme plass hvor vi var i går kveld, får se om det er noen nye i kveld 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 18. februar 2017 #5205 Del Skrevet 18. februar 2017 20 minutter siden, Taperen skrev: Javel, da har du ihvertfall fått noen nye i eggene, har fanget Gligar og Phanphy wild Ja, det er gøy med noe nytt i eggene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 18. februar 2017 #5206 Del Skrevet 18. februar 2017 30 minutter siden, Taperen skrev: Fytti katta for noen skuffende egg, Oddish nå i et nytt 2 km egg, Charmander tidligere i dag i nytt egg, og en Growlite i et nytt 5 km egg, har ikke fått noen nye i eggene, dere da? Jeg driver fremdeles og sliter med de gamle eggene, men i dag klekket jeg to 5km-egg og dermed fikk jeg ryddet plass til nye egg. Fikk en Meowth og en Porygon, det vil si en "æsj!" og en "yey!" Selv om jeg gikk mer enn 2 km var det ikke snakk om at telleren var enig med verken meg eller gps'en, så 2km-egget nekter å klekke Det er rett før jeg hiver meg i bilen og kjører ens ærend ned til sentrum bare for å jakte pokiser! Det klør i pokisfangerfingeren! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #5207 Del Skrevet 18. februar 2017 Og nå fikk jeg jammen meg dunsparce! Cp 900-ish Fikk hoppip istad og. Yay Anonymkode: e8266...a6b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 18. februar 2017 #5208 Del Skrevet 18. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og nå fikk jeg jammen meg dunsparce! Cp 900-ish Fikk hoppip istad og. Yay Anonymkode: e8266...a6b Argh.. Dette er meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 18. februar 2017 #5209 Del Skrevet 18. februar 2017 16 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg driver fremdeles og sliter med de gamle eggene, men i dag klekket jeg to 5km-egg og dermed fikk jeg ryddet plass til nye egg. Fikk en Meowth og en Porygon, det vil si en "æsj!" og en "yey!" Selv om jeg gikk mer enn 2 km var det ikke snakk om at telleren var enig med verken meg eller gps'en, så 2km-egget nekter å klekke Det er rett før jeg hiver meg i bilen og kjører ens ærend ned til sentrum bare for å jakte pokiser! Det klør i pokisfangerfingeren! Jeg har 1 klekker. Og et 10 km - egg. Så ikke så ivrig på gåing, har igjen 8 km Grattis med Porygon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 18. februar 2017 #5210 Del Skrevet 18. februar 2017 45 minutter siden, Taperen skrev: Da vil dattera i huset på pogo tur, tar en biltur til nærmeste tettsted 15 min unna, samme plass hvor vi var i går kveld, får se om det er noen nye i kveld Lykke til med det! Og kos deg med far-datter-tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 18. februar 2017 #5211 Del Skrevet 18. februar 2017 4 minutter siden, MissMas skrev: Jeg har 1 klekker. Og et 10 km - egg. Så ikke så ivrig på gåing, har igjen 8 km Grattis med Porygon. Jeg har kjøpt noen klekkere men har ett 10km-egg som bruker opp den ene. Bare 5km igjen nå Hadde en Porygon i fra før men denne var visst litt bedre. Har fremdeles ikke nok candy til å klare å oppgradere den til Porygon2, men har jo ikke upgrade-dingsen heller. Nå har jeg tint av bilen så nå kjører jeg faktisk på en liten pokemontur ned til sentrum! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #5212 Del Skrevet 18. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig dere er softbannet. Tidligere kunne man bli kvitt dette med å gå inn på pokestopp og snurre for så å gå ut av pokestoppet. Også inn igjen og snurre, dette gjøres 40 gang Anonymkode: b206f...6eb Takk for svar, er nok det. Da har vi bestemt oss for å ikke spille denne uken, krysser fingrene for at far fanger Tauros 🐂 Har enda ett spørsmål, jeg tenkte å utvikle Chansey til Blissey, men har to å velge mellom. Begge level 20, den ene har litt høyere IV enn den andre, men den med lavest IV har høyest cp. Hvem bør jeg velge? Har sikkert ikke så mye å si uansett men. Anonymkode: bfb95...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 18. februar 2017 #5213 Del Skrevet 18. februar 2017 2 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg har kjøpt noen klekkere men har ett 10km-egg som bruker opp den ene. Bare 5km igjen nå Hadde en Porygon i fra før men denne var visst litt bedre. Har fremdeles ikke nok candy til å klare å oppgradere den til Porygon2, men har jo ikke upgrade-dingsen heller. Nå har jeg tint av bilen så nå kjører jeg faktisk på en liten pokemontur ned til sentrum! Har ingen upgrade-dingser, synes de gjør det unødvendig vanskelig hehe. Med tanke på hvor ufattelig sjeldne de dingsene tydeligvis er. Er jo nesten ingen her som har fått noen? Jeg har mye candy, men.. Får ikke brukt det 😲 God tur 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 18. februar 2017 #5214 Del Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, er nok det. Da har vi bestemt oss for å ikke spille denne uken, krysser fingrene for at far fanger Tauros 🐂 Har enda ett spørsmål, jeg tenkte å utvikle Chansey til Blissey, men har to å velge mellom. Begge level 20, den ene har litt høyere IV enn den andre, men den med lavest IV har høyest cp. Hvem bør jeg velge? Har sikkert ikke så mye å si uansett men. Anonymkode: bfb95...b03 Noen mener at cp bør veie tyngst.. men jeg hadde nok valgt den med best iv med mindre det er stor forskjell på cp en. Hva er cp ene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #5215 Del Skrevet 18. februar 2017 2 minutter siden, MissMas skrev: Noen mener at cp bør veie tyngst.. men jeg hadde nok valgt den med best iv med mindre det er stor forskjell på cp en. Hva er cp ene? 814 og 786, ikke veldig mye. Tror jeg må sove på det Anonymkode: bfb95...b03 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 18. februar 2017 #5216 Del Skrevet 18. februar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: 814 og 786, ikke veldig mye. Tror jeg må sove på det Anonymkode: bfb95...b03 Gjør det. Men har den med høyest cp lavest mulig iv? Jeg hadde valg den med 786 jeg, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #5217 Del Skrevet 18. februar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: 814 og 786, ikke veldig mye. Tror jeg må sove på det Anonymkode: bfb95...b03 Hvis det er så liten forskjell på CPen tar du selvfølgelig den med høyest IV. Det er først når man har en pokemon med feks 500CP og 80%IV mot en med 1000CP og 70%IV at man begynner å lure på hvem av dem man burde evolve. Anonymkode: 76f3f...12a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 18. februar 2017 #5218 Del Skrevet 18. februar 2017 Tok en liten tur til ut og fant Aipom, Marill og Sudowoodoo. Eller bare flere av de samme. Kjøpte masse inkubatorer og klekket alle gen 1 eggene jeg hadde. Fikk ikke noe interessant, men har i alle fall ryddet plass til gen 2 egg. Har ikke surra så mange Pokestops i dag, og bare noen få etter at jeg klekkes alle eggene, så har bare to nye 5 km egg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 18. februar 2017 #5219 Del Skrevet 18. februar 2017 Nå fikk jeg evolva en Furret også. Bra Pokemon dag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 18. februar 2017 #5220 Del Skrevet 18. februar 2017 Fikk en ariados nå strong. 😀 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå