Taperen Skrevet 18. februar 2017 #5181 Del Skrevet 18. februar 2017 50 minutter siden, Mormont skrev: Så gøy hun ble gira igjen, håper flere begynner å spille nå som gen 2 er ute fikk med meg samboeren min på jakt for første gang siden september, litt greit å jakta sammen med andre innimellom også. Blir ikke så mye jakt i dag, men har satt av hele søndag, så da er det bare å lade opp nødladere og kle seg godt Høres koselig ut at samboeren din ble giret igjen her spilte min samboer i ca 1 mnd i sommer før hun slettet spillet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 18. februar 2017 #5182 Del Skrevet 18. februar 2017 Disse er det mest av i mitt område( vest i Vest-Agder), fangsten fra i går topp 3 Natu 22 Ledyba 20 Hoothoot 15 Hva med dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 18. februar 2017 #5183 Del Skrevet 18. februar 2017 Her i Drammen var det veldig mange på pokemon jakt i går. Jeg og sønnen min var og ute. Og det resulterte i 27 nye, så fornøyd med det. Så skal vi til Oslo i dag, sønnen min skal overnatte hos en annen pokemon spiller. Men før jeg leverer han, så skal vi kjøre trikk. For vi mangler poke baller. Jeg bruker forferdelig mange baller, på å fange de, for de hopper ut så mange ganger. Men jeg er på Level 32. Og jeg synes det jo hele veien, har blitt vanskeligere å fange de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 18. februar 2017 #5184 Del Skrevet 18. februar 2017 1 time siden, Taperen skrev: Disse er det mest av i mitt område( vest i Vest-Agder), fangsten fra i går topp 3 Natu 22 Ledyba 20 Hoothoot 15 Hva med dere andre? Har fanget mest sentret (sett 23) , Natu (sett 20) og murkrow (sett 16) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #5185 Del Skrevet 18. februar 2017 Lurer på om noen vet noe om tidsrestriksjoner for å spille fra ulike steder. Jeg og mannen fanger av og til pokemon for sønnen, men nå når mannen er i USA og har fanget opplever vi at alle pokemon stikker fra oss her hjemme, får ikke snurret stopp eller kjempet i gym. 5 åringen er selvfølgelig veldig skuffet nå når gen 2 er sluppet og bare jeg får fange nye mons, alle stikker fra ham. Anonymkode: bfb95...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 18. februar 2017 #5186 Del Skrevet 18. februar 2017 Tok en liten tur ut i dag tidlig og fikk utvidet pokedexen ytterligere med Furret, Ledian, Chinchou, Snubbul, Octillery, Mantine og Larvitar. Så nå har jeg totalt 26 av de nye. Mangler ennå 10 pokecoins for å få meg lucky egg så får ikke evolvet i dag heller. Nå kan jeg angre på at jeg var så snar med å collecte... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 18. februar 2017 #5187 Del Skrevet 18. februar 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om noen vet noe om tidsrestriksjoner for å spille fra ulike steder. Jeg og mannen fanger av og til pokemon for sønnen, men nå når mannen er i USA og har fanget opplever vi at alle pokemon stikker fra oss her hjemme, får ikke snurret stopp eller kjempet i gym. 5 åringen er selvfølgelig veldig skuffet nå når gen 2 er sluppet og bare jeg får fange nye mons, alle stikker fra ham. Anonymkode: bfb95...b03 hmm, kanskje brukern er satt i "karantene" fordi de trodde dere jukset med gpsen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #5188 Del Skrevet 18. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om noen vet noe om tidsrestriksjoner for å spille fra ulike steder. Jeg og mannen fanger av og til pokemon for sønnen, men nå når mannen er i USA og har fanget opplever vi at alle pokemon stikker fra oss her hjemme, får ikke snurret stopp eller kjempet i gym. 5 åringen er selvfølgelig veldig skuffet nå når gen 2 er sluppet og bare jeg får fange nye mons, alle stikker fra ham. Anonymkode: bfb95...b03 Mulig dere er softbannet. Tidligere kunne man bli kvitt dette med å gå inn på pokestopp og snurre for så å gå ut av pokestoppet. Også inn igjen og snurre, dette gjøres 40 gang Anonymkode: b206f...6eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #5189 Del Skrevet 18. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om noen vet noe om tidsrestriksjoner for å spille fra ulike steder. Jeg og mannen fanger av og til pokemon for sønnen, men nå når mannen er i USA og har fanget opplever vi at alle pokemon stikker fra oss her hjemme, får ikke snurret stopp eller kjempet i gym. 5 åringen er selvfølgelig veldig skuffet nå når gen 2 er sluppet og bare jeg får fange nye mons, alle stikker fra ham. Anonymkode: bfb95...b03 Jeg vet ikke helt hvordan de restriksjonene virker, men hvis dere skal spille i to forskjellige land er det nok lurt å vente minst den tiden det ville tatt å reise mellom de to forskjellige stedene før dere spiller neste gang. Hvis mannen din spiller i USA for eksempel bare en time før dere spiller i Norge vil dere nok risikere en soft ban, for det sees på som juks i følge reglene til niantic. Det er jo egentlig ikke lov å dele konto, men hvis dere like vel skal gjøre det, så vent for eksempel minst 10-12 timer fra dere spiller i USA til dere spiller i Norge. Anonymkode: a3258...252 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 18. februar 2017 #5190 Del Skrevet 18. februar 2017 Nå har jeg endelig fått gått en tur i nærområdet, og fått følgende nye i Pokedexen: -Pichu (fra egg) -Sentret (mange av denne. Den nye Pidgey?) -Hoothoot -Ledyba (pluss at et par stakk av) -Spinarak (to stykker) -Crobat (evolvet i går) -Natu (to stykker pluss at en stakk av. Ny favoritt!) -Hoppip -Wooper -Espeon og Umbreon (evolvet) -Murkrow -Snubbull -Swinub (mange av denne også) I tillegg fant jeg en Furret som stakk av. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 18. februar 2017 #5191 Del Skrevet 18. februar 2017 I dag fikk jeg min første Snubbull! Og i nearby så jeg en sånn elg/hjort-pokis men fikk ikke sjåføren til å stoppe ved pokestopet der den holdt seg, så den fikk jeg ikke Tror jeg må dra på pokistur alene så jeg kan tusle rundt og fange de jeg ser på Nearby... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 18. februar 2017 #5192 Del Skrevet 18. februar 2017 Det dukket opp en Hitmontop, men den stakk av Andre som har den? I går dukket det opp wild dratini i nærheten , men fant den aldri. Fikk tak i en Donphan mens jeg lette da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 18. februar 2017 #5193 Del Skrevet 18. februar 2017 Ingen av de nye er 'den nye pidgey'. I sted var det intet mindre enn 4 pidgey på samme sted på tettstedet 'mitt'. Så pidgey er fortsatt pidgey verst 😂 I dag har jeg fått Pineco, Snubbul og bollemus (hva het den igjen?) i tillegg til de fra gen2 som jeg fikk i går (svinegris, ledyba, sentret, hoppipp og noen til som støtt dukker opp). Og så en grimer 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 18. februar 2017 #5194 Del Skrevet 18. februar 2017 1 time siden, Frøkensina skrev: Det dukket opp en Hitmontop, men den stakk av Andre som har den? I går dukket det opp wild dratini i nærheten , men fant den aldri. Fikk tak i en Donphan mens jeg lette da. Nei Hitmontop har jeg aldri sett, synd den stakk da Fanget en Dratini i dag på byturen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 18. februar 2017 #5195 Del Skrevet 18. februar 2017 47 minutter siden, charactouy skrev: Ingen av de nye er 'den nye pidgey'. I sted var det intet mindre enn 4 pidgey på samme sted på tettstedet 'mitt'. Så pidgey er fortsatt pidgey verst 😂 I dag har jeg fått Pineco, Snubbul og bollemus (hva het den igjen?) i tillegg til de fra gen2 som jeg fikk i går (svinegris, ledyba, sentret, hoppipp og noen til som støtt dukker opp). Og så en grimer 😆 Hvor i helsike var Grimeren, sa du at han måtte gå og hilse på Taperen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 18. februar 2017 #5196 Del Skrevet 18. februar 2017 12 minutter siden, Taperen skrev: Hvor i helsike var Grimeren, sa du at han måtte gå og hilse på Taperen På et tettsted på nordmøre... Jeg tenkte på deg mens jeg fanget den, teller det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 18. februar 2017 #5197 Del Skrevet 18. februar 2017 6 minutter siden, charactouy skrev: På et tettsted på nordmøre... Jeg tenkte på deg mens jeg fanget den, teller det? Hehe, takk for omtanken, snilt av deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 18. februar 2017 #5198 Del Skrevet 18. februar 2017 Fytti katta for noen skuffende egg, Oddish nå i et nytt 2 km egg, Charmander tidligere i dag i nytt egg, og en Growlite i et nytt 5 km egg, har ikke fått noen nye i eggene, dere da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 18. februar 2017 #5199 Del Skrevet 18. februar 2017 Fanget nettopp en stålfugl, Skarmory. Gøy 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 18. februar 2017 #5200 Del Skrevet 18. februar 2017 6 minutter siden, Taperen skrev: Fytti katta for noen skuffende egg, Oddish nå i et nytt 2 km egg, Charmander tidligere i dag i nytt egg, og en Growlite i et nytt 5 km egg, har ikke fått noen nye i eggene, dere da? I går fikk jeg Cleffa som var min første, ellers lite morsomt i egg (jeg glemmer hva jeg har klekket om det ikke er noe spesielt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå