Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, Mormont skrev:

Så gøy hun ble gira igjen, håper flere begynner å spille nå som gen 2 er ute :) fikk med meg samboeren min på jakt for første gang siden september, litt greit å jakta sammen med andre innimellom også. Blir ikke så mye jakt i dag, men har satt av hele søndag, så da er det bare å lade opp nødladere og kle seg godt :laugh:

Høres koselig ut at samboeren din ble giret igjen :)her spilte min samboer i ca 1 mnd i sommer før hun slettet spillet :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse er det mest av i mitt område( vest i Vest-Agder), fangsten fra i går topp 3

Natu 22

Ledyba 20

Hoothoot 15

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Drammen var det veldig mange på pokemon jakt i går. Jeg og sønnen min var og ute. Og det resulterte i 27 nye, så fornøyd med det. Så skal vi til Oslo i dag, sønnen min skal overnatte hos en annen pokemon spiller. Men før jeg leverer han, så skal vi kjøre trikk. For vi mangler poke baller. Jeg bruker forferdelig mange baller, på å fange de, for de hopper ut så mange ganger. Men jeg er på Level 32. Og jeg synes det jo hele veien, har blitt vanskeligere å fange de.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Taperen skrev:

Disse er det mest av i mitt område( vest i Vest-Agder), fangsten fra i går topp 3

Natu 22

Ledyba 20

Hoothoot 15

Hva med dere andre?

Har fanget mest sentret (sett 23) , Natu (sett 20) og murkrow (sett 16)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om noen vet noe om tidsrestriksjoner for å spille fra ulike steder. Jeg og mannen fanger av og til pokemon for sønnen, men nå når mannen er i USA og har fanget opplever vi at alle pokemon stikker fra oss her hjemme, får ikke snurret stopp eller kjempet i gym. 5 åringen er selvfølgelig veldig skuffet nå når gen 2 er sluppet og bare jeg får fange nye mons, alle stikker fra ham.

Anonymkode: bfb95...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en liten tur ut i dag tidlig og fikk utvidet pokedexen ytterligere med Furret, Ledian, Chinchou, Snubbul, Octillery, Mantine og Larvitar. Så nå har jeg totalt 26 av de nye. Mangler ennå 10 pokecoins for å få meg lucky egg så får ikke evolvet i dag heller. Nå kan jeg angre på at jeg var så snar med å collecte...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om noen vet noe om tidsrestriksjoner for å spille fra ulike steder. Jeg og mannen fanger av og til pokemon for sønnen, men nå når mannen er i USA og har fanget opplever vi at alle pokemon stikker fra oss her hjemme, får ikke snurret stopp eller kjempet i gym. 5 åringen er selvfølgelig veldig skuffet nå når gen 2 er sluppet og bare jeg får fange nye mons, alle stikker fra ham.

hmm, kanskje brukern er satt i "karantene" fordi de trodde dere jukset med gpsen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mulig dere er softbannet. Tidligere kunne man bli kvitt dette med å gå inn på pokestopp og snurre for så å gå ut av pokestoppet. Også inn igjen og snurre, dette gjøres 40 gang

Anonymkode: b206f...6eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt hvordan de restriksjonene virker, men hvis dere skal spille i to forskjellige land er det nok lurt å vente minst den tiden det ville tatt å reise mellom de to forskjellige stedene før dere spiller neste gang. Hvis mannen din spiller i USA for eksempel bare en time før dere spiller i Norge vil dere nok risikere en soft ban, for det sees på som juks i følge reglene til niantic. Det er jo egentlig ikke lov å dele konto, men hvis dere like vel skal gjøre det, så vent for eksempel minst 10-12 timer fra dere spiller i USA til dere spiller i Norge. 

Anonymkode: a3258...252

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått gått en tur i nærområdet, og fått følgende nye i Pokedexen: 

-Pichu (fra egg) 

-Sentret (mange av denne. Den nye Pidgey?) 

-Hoothoot

-Ledyba (pluss at et par stakk av)

-Spinarak (to stykker) 

-Crobat (evolvet i går)

-Natu (to stykker pluss at en stakk av. Ny favoritt!)

-Hoppip

-Wooper

-Espeon og Umbreon (evolvet) 

-Murkrow

-Snubbull

-Swinub (mange av denne også) 

I tillegg fant jeg en Furret som stakk av. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg min første Snubbull! :)
Og i nearby så jeg en sånn elg/hjort-pokis men fikk ikke sjåføren til å stoppe ved pokestopet der den holdt seg, så den fikk jeg ikke :( Tror jeg må dra på pokistur alene så jeg kan tusle rundt og fange de jeg ser på Nearby...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dukket opp en Hitmontop, men den stakk av :( Andre som har den? I går dukket det opp wild  dratini i nærheten , men fant den aldri. Fikk tak i en Donphan mens jeg lette da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de nye er 'den nye pidgey'. I sted var det intet mindre enn 4 pidgey på samme sted på tettstedet 'mitt'. Så pidgey er fortsatt pidgey verst 😂

I dag har jeg fått Pineco, Snubbul og bollemus (hva het den igjen?) i tillegg til de fra gen2 som jeg fikk i går (svinegris, ledyba, sentret, hoppipp og noen til som støtt dukker opp). Og så en grimer 😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Frøkensina skrev:

Det dukket opp en Hitmontop, men den stakk av :( Andre som har den? I går dukket det opp wild  dratini i nærheten , men fant den aldri. Fikk tak i en Donphan mens jeg lette da. 

Nei Hitmontop har jeg aldri sett, synd den stakk da :angry:

Fanget en Dratini i dag på byturen :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, charactouy skrev:

Ingen av de nye er 'den nye pidgey'. I sted var det intet mindre enn 4 pidgey på samme sted på tettstedet 'mitt'. Så pidgey er fortsatt pidgey verst 😂

I dag har jeg fått Pineco, Snubbul og bollemus (hva het den igjen?) i tillegg til de fra gen2 som jeg fikk i går (svinegris, ledyba, sentret, hoppipp og noen til som støtt dukker opp). Og så en grimer 😆

Hvor i helsike var Grimeren, sa du at han måtte gå og hilse på Taperen :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Taperen skrev:

Hvor i helsike var Grimeren, sa du at han måtte gå og hilse på Taperen :P

På et tettsted på nordmøre... Jeg tenkte på deg mens jeg fanget den, teller det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, charactouy skrev:

På et tettsted på nordmøre... Jeg tenkte på deg mens jeg fanget den, teller det?

Hehe, takk for omtanken, snilt av deg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti katta for noen skuffende egg, Oddish nå i et nytt 2 km egg, Charmander tidligere i dag i nytt egg, og en Growlite i et nytt 5 km egg, har ikke fått noen nye i eggene, dere da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Taperen skrev:

Fytti katta for noen skuffende egg, Oddish nå i et nytt 2 km egg, Charmander tidligere i dag i nytt egg, og en Growlite i et nytt 5 km egg, har ikke fått noen nye i eggene, dere da?

I går fikk jeg Cleffa som var min første, ellers lite morsomt i egg (jeg glemmer hva jeg har klekket om det ikke er noe spesielt :P ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...