Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Hvorfor står det noe kilometer-greier på eggene? Hvordan funker det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Mynona skrev:

Hvorfor står det noe kilometer-greier på eggene? Hvordan funker det? 

Du må putte de i sånn incubators, også klekkes de etter x kilometer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Niennas skrev:

Du må putte de i sånn incubators, også klekkes de etter x kilometer :)

Ok. Er det noe vits å gjøre nå når jeg er på level 3? Eller burde jeg vente for å få mer ut av de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Mynona skrev:

Ok. Er det noe vits å gjøre nå når jeg er på level 3? Eller burde jeg vente for å få mer ut av de? 

Egg får du flere av på Pokéstops, og du får samme Pokémon fra dem uavhengig av level (eneste som varierer er CP), så det er ingen grunn til å ikke bruke de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mynona skrev:

Jeg ville gjort det allerede nå. De på 2 km er kjipe, vanlige pokemons som magikarp, pidgey osv. 5 km-eggene er litt mer spesielle pokemons, og de på 10 km er sjeldne. Når du har gått en mil har du forhåpentligvis hoppet litt opp i level også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kragebein skrev:

Egg får du flere av på Pokéstops, og du får samme Pokémon fra dem uavhengig av level (eneste som varierer er CP), så det er ingen grunn til å ikke bruke de :)

7 minutter siden, Niennas skrev:

Jeg ville gjort det allerede nå. De på 2 km er kjipe, vanlige pokemons som magikarp, pidgey osv. 5 km-eggene er litt mer spesielle pokemons, og de på 10 km er sjeldne. Når du har gått en mil har du forhåpentligvis hoppet litt opp i level også :)

Takk. Hvor får man inkubatorer fra da? Jeg har 2, men usikker på hvor de kom fra. Har jo 6 egg eller noe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Mynona skrev:

Takk. Hvor får man inkubatorer fra da? Jeg har 2, men usikker på hvor de kom fra. Har jo 6 egg eller noe sånt. 

Du har en som du kan bruke så mye du vil, også får du ekstra som level up-belønning. De kan du bruke 3 ganger før de blir ødelagt. Du kan også kjøpe ekstra fra butikken, de kan også bare brukes 3 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, hog skrev:

Føles nesten urettferdig å bo med tilgang til pokestop fra pc stolen. Litt praktisk at jobben er et pokestop også :ler:

Hehe. Jeg får trøste meg med at gode ting kommer ikke gratis? :ler: Men har i alle fall en legitim unnskyldning for at jeg ikke er på mer enn level 4! 

15 timer siden, Zzyzx skrev:

Ingress var det første spillet Niantic ga ut. Portalene i Ingress er videreført som Pokestops i Pokémon Go. :)

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke endre innlegget, siteringen bare henger seg opp på mobilen. Sorry for spamming...

Tilleggsspørsmål;

Hvor får man egg fra? Trodde det dukket opp på høyere level, men ser nå at noen har det på lavere level også. Kan egg dukke opp på pokestop i stedet for baller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Edie skrev:

Klarer ikke endre innlegget, siteringen bare henger seg opp på mobilen. Sorry for spamming...

Tilleggsspørsmål;

Hvor får man egg fra? Trodde det dukket opp på høyere level, men ser nå at noen har det på lavere level også. Kan egg dukke opp på pokestop i stedet for baller?

Ja, man får egg fra Pokéstops :) Utenom lucky eggs, som man får når man går opp i level.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Edie skrev:

Tilleggsspørsmål;

Jeg har fått det innimellom på pokestops. Selv når jeg var på level 1. Har 7 stk nå. og er på level 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips, har ofte opplevd at sekken er full når jeg kommer til et pokestop, har ergret meg over at jeg ikke kunne vite når det ville skje. Jeg har nå lagt merke til at det faktisk står hvor mange items du har av mulige på toppen av items oversikten.

Jeg har begynt å prioritere ned vanlig potion, siden den kun gir 20 hp. Brukte så mange av dem jeg kunne før jeg slettet unna resten (hadde så mange super potions, og revives som gjør samme nytten, men bedre). Prioriterer også ned razz berries, trenger ikke å ha 100 av dem. Utrolig kjedelig når man ikke har plass til ballene pga. alt det andre :fnise: 

Hva er forresten deres erfaring med bærene? Synes pokemonene stikker av, eller unngår ballene like mye med jeg. Trodde de skulle være mer vennligsinnede :P Kjedelig når man mister en pokemon fordi man har gått tom for baller, skjede meg flere ganger i går :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns de blir mer vennligsinnde når jeg gir dem bær. Er ikke alle som reagerer på dem, men når det dukker opp et hjerte vet man at pokemonen har likt bæret :) 

Det finnes ikke noe mer frustrerende enn å finne en pokemon jeg ikke har, så stikker den ut av ballen mange ganger før den til slutt blir borte. Da blir jeg sur :fnise: Brukte minst ti great balls og mange vanlig poke balls på en ganske sterk vulpix i går, så stakk den av :grine:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mormont skrev:

Jeg syns de blir mer vennligsinnde når jeg gir dem bær. Er ikke alle som reagerer på dem, men når det dukker opp et hjerte vet man at pokemonen har likt bæret :) 

Det finnes ikke noe mer frustrerende enn å finne en pokemon jeg ikke har, så stikker den ut av ballen mange ganger før den til slutt blir borte. Da blir jeg sur :fnise: Brukte minst ti great balls og mange vanlig poke balls på en ganske sterk vulpix i går, så stakk den av :grine:

Ja, det er sant. Har sett at det kommer et hjerte på noen av dem. Har ikke koblet det mot at det gikk lettere da, men det stemmer nok. Herlighet så avhengihetsskapende dette spillet er. Venter på å få fulladet mobilen nå, så skal jeg ut en liten tur igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte i går. Irriterer meg at jeg er 10 meter for langt unna Pokestop til å kunne sitte på verandaen og fylle opp.

Dette er virkelig ganske avhengighetsskapende! Skulle tasse en liten kveldstur i går kveld. Var ute i halvannen time, kom hjem med tomt mobilbatteri og skikkelig svett. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Et øyeblikk siden, Ixnay skrev:

Ja, det er sant. Har sett at det kommer et hjerte på noen av dem. Har ikke koblet det mot at det gikk lettere da, men det stemmer nok. Herlighet så avhengihetsskapende dette spillet er. Venter på å få fulladet mobilen nå, så skal jeg ut en liten tur igjen.

Tror det skal være lettere da. Jeg sitter også og venter på at mobilen skal fullade :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mormont skrev:

Tror det skal være lettere da. Jeg sitter også og venter på at mobilen skal fullade :laugh:

Godt vi har denne tråden til å slå ihjel tiden litt så lenge :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/7/2016 at 1.48, Snadder skrev:

Fortell meg hva du synes om pokemon go

Pokémon Go Away! Fytti rakkern så lei jeg er dette mølet!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...