MissMas Skrevet 17. februar 2017 #5141 Del Skrevet 17. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Evolva til espeon siden jeg hadde en god eevee som jeg har spart til formålet mener å huske at det blir espeon og du gir kallenavnet sakura. Anonymkode: 8328b...69a Ja, men ikke alltid. En av mine ble til jolteon, tross navneendring #bortkasta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 17. februar 2017 #5142 Del Skrevet 17. februar 2017 Har hatt en ganske god dag, 30 nye i pokedexen har ikke utviklet noen fra gen 1 enda, så det blir flere etterhvert. Venter til jeg har nok candy til å evolve mange nye på en gang, men kjenner det er litt vanskelig å vente med å få de nye eveeutviklingene kjempegøy med nye pokiser altså, har løpt inn og ut av døra kanskje ti ganger i dag på jakt etter en skygge kjipt at det er så kaldt og glatt ute, litt pokemonvennlig vær 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 17. februar 2017 #5143 Del Skrevet 17. februar 2017 Enig i det @Mormont, er surt og kaldt.. Blir nedkjølt hver gang jeg har vært ute, omtrent. Må ta en skikkelig varm dusj, får ikke varmen i meg. Egentlig skulle en jaktet med kjeledress, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 17. februar 2017 #5144 Del Skrevet 17. februar 2017 12 timer siden, Taperen skrev: Til SunnivaOslo, ang Eevee, fant trikset på engelsk forum i natt som virker, trikset nå er at Sakura blir Espeon og Tamao blir Umbreon, folk som hadde testet dette, og det funket, jeg har ikke prøvd enda, lykke til Takk! Da ble det en fancy Umbreon på meg! Bare 1239 CP men fiiiin uansett! Sparer Espeon-forvandlinga til jeg får en bedre Eevee å evolve. 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg, eller har avataren fått ett helt nytt gangelag etter siste oppdatering? Anonymkode: 4bbe3...3f7 Jeg la også merke til det 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare meg som synes oppdateringen er kjedelig? For det første lagger spillet kjempemasse, det er skikkelig vanskelig å ha med å gjøre. For det andre har mange av de gamle pokemonene i pokedexen blitt dårligere For det tredje har jeg absolutt null kjennskap til gen2 og utover Jeg kunne møtt på en dritsjelden en (type like sjelden som å finne en lapras in the wild) uten å ha peiling, til og med mulig at jeg ikke hadde giddi å fange den og bare gått rett forbi liksom. Anonymkode: 76f3f...12a Tror det er en av mine fordeler, at jeg ikke hadde noe forhold til pokemon i fra før, verken gen 1 eller gen 2. Jeg er som en unge i godteributikken nå når det er så mange nye pokiser å finne Ikke allverdens fangst her i dag, men har fått følgende nye i pokedexen: Sentret, Hoothoot, Ledyba, Ledian, Spinarak, Crobat (evolvet i natt), Natu, Marill, Hoppip, Skiploom, Umbreon, Murkrow og Swinub. Her i området ligger Swinub an til å bli den nye Pidgey. Den spawner nesten overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 17. februar 2017 #5145 Del Skrevet 17. februar 2017 1 minutt siden, Ardwinna skrev: Takk! Da ble det en fancy Umbreon på meg! Bare 1239 CP men fiiiin uansett! Sparer Espeon-forvandlinga til jeg får en bedre Eevee å evolve. Jeg la også merke til det Tror det er en av mine fordeler, at jeg ikke hadde noe forhold til pokemon i fra før, verken gen 1 eller gen 2. Jeg er som en unge i godteributikken nå når det er så mange nye pokiser å finne Ikke allverdens fangst her i dag, men har fått følgende nye i pokedexen: Sentret, Hoothoot, Ledyba, Ledian, Spinarak, Crobat (evolvet i natt), Natu, Marill, Hoppip, Skiploom, Umbreon, Murkrow og Swinub. Her i området ligger Swinub an til å bli den nye Pidgey. Den spawner nesten overalt. Her er Sentret den nye pidgey ! Og Natu. Men gjør ikke meg noe - de er jo mye søtere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 17. februar 2017 #5146 Del Skrevet 17. februar 2017 11 minutter siden, Mormont skrev: Har hatt en ganske god dag, 30 nye i pokedexen har ikke utviklet noen fra gen 1 enda, så det blir flere etterhvert. Venter til jeg har nok candy til å evolve mange nye på en gang, men kjenner det er litt vanskelig å vente med å få de nye eveeutviklingene kjempegøy med nye pokiser altså, har løpt inn og ut av døra kanskje ti ganger i dag på jakt etter en skygge kjipt at det er så kaldt og glatt ute, litt pokemonvennlig vær Åhoi, ja da har du hatt en knalldag, meget bra Har ikke telt igjennom ennå, men tror det er rundt 20 nye jeg har fått, men har fanget en hel del i dag, rundt 140 stk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #5147 Del Skrevet 17. februar 2017 3 minutter siden, Ardwinna skrev: Takk! Da ble det en fancy Umbreon på meg! Bare 1239 CP men fiiiin uansett! Sparer Espeon-forvandlinga til jeg får en bedre Eevee å evolve. Hva hadde eevee'en du evolvet fra i CP? Anonymkode: 76f3f...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 17. februar 2017 #5148 Del Skrevet 17. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva hadde eevee'en du evolvet fra i CP? Anonymkode: 76f3f...12a Husker ikke helt, tror den hadde rundt 517 eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 17. februar 2017 #5149 Del Skrevet 17. februar 2017 11 minutter siden, MissMas skrev: Enig i det @Mormont, er surt og kaldt.. Blir nedkjølt hver gang jeg har vært ute, omtrent. Må ta en skikkelig varm dusj, får ikke varmen i meg. Egentlig skulle en jaktet med kjeledress, hehe. Her sør har det vært aldeles nydelig i dag, sol og rundt 8-9 grader da jeg gikk meg en topptur til den vanlige plassen, måtte klekke noen egg for å få plass til, men tror jeg også har klekket noen nye uten hell, Sandshrew, Poliwag, Drowsee og Magby er ikke akurat noe å få ståpels av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 17. februar 2017 #5150 Del Skrevet 17. februar 2017 5 minutter siden, MissMas skrev: Her er Sentret den nye pidgey ! Og Natu. Men gjør ikke meg noe - de er jo mye søtere? Det er sant! Marill synes jeg også er utrolig nusselig, lille bollemusa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 17. februar 2017 #5151 Del Skrevet 17. februar 2017 7 minutter siden, MissMas skrev: Her er Sentret den nye pidgey ! Og Natu. Men gjør ikke meg noe - de er jo mye søtere? De er søte enn så lenge..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 17. februar 2017 #5152 Del Skrevet 17. februar 2017 2 minutter siden, Taperen skrev: Her sør har det vært aldeles nydelig i dag, sol og rundt 8-9 grader da jeg gikk meg en topptur til den vanlige plassen, måtte klekke noen egg for å få plass til, men tror jeg også har klekket noen nye uten hell, Sandshrew, Poliwag, Drowsee og Magby er ikke akurat noe å få ståpels av. Deilig! Høres herlig ut. Her var det litt sol, men kjølig.. Skal dog ikke klage. Kunne vært mye verre vær ! Bare å kle på seg. Hehe.. nei, får ikke ståpels av det.. jeg liker dog sandshrew og poliwag ganske godt. 1 minutt siden, Ardwinna skrev: Det er sant! Marill synes jeg også er utrolig nusselig, lille bollemusa! Ja, Marill er jo den søteste av alle Jeg løp ut istad (trosset kulda), for måtte bare få tak i den. Har tre stykker. Nussedussen! Vil egentlig ha en sånn, på ekte !! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 17. februar 2017 #5153 Del Skrevet 17. februar 2017 1 minutt siden, Taperen skrev: De er søte enn så lenge..... Hehe.. ja, vi får se! Jeg syntes aldri rattata og pidgey var søte, så de irriterte meg fra første stund hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 17. februar 2017 #5154 Del Skrevet 17. februar 2017 2 minutter siden, Ardwinna skrev: Det er sant! Marill synes jeg også er utrolig nusselig, lille bollemusa! Åååhhh herregud, ligger i sofaen i andre enden av stua å ler så jeg rister, godt ikke de andre i huset ser meg, kommer til å tenke på deg hver gang jeg ser den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 17. februar 2017 #5155 Del Skrevet 17. februar 2017 39 minutter siden, MissMas skrev: Til hva ? Mente når man evolver Golbat til Crowbat, så trenger man bare candies og ikke slike dingser i tilegg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 17. februar 2017 #5156 Del Skrevet 17. februar 2017 Akkurat nå, Elsoo skrev: Mente når man evolver Golbat til Crowbat, så trenger man bare candies og ikke slike dingser i tilegg Åja ! Trodde jeg hadde gått glipp av noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 17. februar 2017 #5157 Del Skrevet 17. februar 2017 1 minutt siden, MissMas skrev: Hehe.. ja, vi får se! Jeg syntes aldri rattata og pidgey var søte, så de irriterte meg fra første stund hihi. Nei skal være enig i deg her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 17. februar 2017 #5158 Del Skrevet 17. februar 2017 18 minutter siden, Taperen skrev: Åhoi, ja da har du hatt en knalldag, meget bra Har ikke telt igjennom ennå, men tror det er rundt 20 nye jeg har fått, men har fanget en hel del i dag, rundt 140 stk Gøy med 20 nye! Blir det mye jakting på deg i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 17. februar 2017 #5159 Del Skrevet 17. februar 2017 Jeg kastet ut en incense fra sofakroken og fikk en til Ledyba, pluss to nye: en Wooper og en Cyndaquil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #5160 Del Skrevet 17. februar 2017 12 timer siden, hog skrev: Hvis den fortsatt er der kan du bruke Pinab bær på den nå for dobbel candy Det dukket opp en i dag og på Nearby radaren. Fikk ikke fanget den da, men men Anonymkode: 4bbe3...3f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå