Silfen Skrevet 17. februar 2017 #5101 Del Skrevet 17. februar 2017 Dette var jo litt gøy. En liten bytur resulterte i 15 nye pokiser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browncoat Skrevet 17. februar 2017 #5102 Del Skrevet 17. februar 2017 1 time siden, aicelain skrev: Ja jeg er kjempeskuffet 😕 Tok lang tid og mange skritt æ få Laprasen. Hadde ikke kasta bort masse star dust på den hadde jeg vist dette ble å skje. skuffelsen gikk litt over når jeg utviklet en Wonder Eevee og fikk denne vakkre skapningen da 😄 Noen som vet om han er bra til noe? Jeg leste akkurat at Umbreon ikke er så bra dessverre, med perfekt IV og makset ut er den over 800 CP mindre enn Vaporeon. Så med mindre du ser masse Ghost og Psychic-typer i gymmene så er den nok ikke verdt å investere i dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 17. februar 2017 #5103 Del Skrevet 17. februar 2017 Idag har jeg fått én eller flere av: Sentret Furret (Beste med CP på 1065) Hoothoot Ledyba Spinarak Crobat (Beste med CP på 1968) Chinchou Natu Xatu (Beste med CP på 1390) Marill Skiploom Aipom (CP 411( Yanma (CP 705) Wooper Umbreon (CP 1114) Espeon (CP 1315) Murkrow (beste med CP på 861) Slugma Swinub Piloswine (beste med CP på 1296) Og noen av de gode, gamle som sandshrew, jigglypuff, pidgeot, rattata, pidgey, poliwag, zubat.. som jeg kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 17. februar 2017 #5104 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) Og.. de to jeg gikk glipp av var ledian og mantine... Endret 17. februar 2017 av MissMas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #5105 Del Skrevet 17. februar 2017 Disse har jeg funnet/evolvet: Sentret Hoothoot Ledyba Ledian Spinarak Ariados Crobat Natu Xatu Marill Sudowoodo Hoppip Aipom Wooper Espeon Umbreon Murkrow Snubbull Shuckle Slugma Swinub Piloswine Phanpy Donphan Har vært lures på alle pokestopene på universitetet jeg går på, så ble litt ineffektiv jobbing i dag for å si det slik. Anonymkode: c166a...c21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 17. februar 2017 #5106 Del Skrevet 17. februar 2017 Dagens fangst: Natu x2, Chinchou, Skiploom, Wooper, Hoothoot , Hoppip x2, Spinarak 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 17. februar 2017 #5107 Del Skrevet 17. februar 2017 Dagens fangst er nada. Kan ikke gå ut i dag og får ingenting hjemmefra, selv ikke med insense. Blah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 17. februar 2017 #5108 Del Skrevet 17. februar 2017 3 timer siden, appelsinjuice skrev: Fyrte av en insense og det eneste som dukket opp var en Ledybe (eller hva den nå heter. Ladybug'en) men den stakk av. Fikk evolva en Eevee til en kattelignende greie, og innså plutselig at jeg nøkler litt på leggen da jeg bestemte meg for å selge alle Pokemonene jeg hadde flere av og bare beholde en av hver her om dagen. Presterte også å evolva Slowbro til en ny Slowking, PG kaste bort masse candy på det (jeg trodde jeg evolva den til en ny en siden det kun var en skygge der jeg trykket på evolve) Så nå mangler jeg masse Slowpoke candy for å evolve til den nye også. Bleh. Incense kjører jeg bare på med når jeg er på en øde landevei, blir lite ut av det i sofaen, men vet at det kribler med å få noen nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 17. februar 2017 #5109 Del Skrevet 17. februar 2017 Det spawner med Pikachu på Grønland Torg😃😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 17. februar 2017 #5110 Del Skrevet 17. februar 2017 1 minutt siden, Raspberrypai skrev: Da har jeg fått en upgrade og en dragon scale, så da er Porygon og Seadra endelig klar til evolving Hvordan får man dragon scale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 17. februar 2017 #5111 Del Skrevet 17. februar 2017 Nå fikk jeg en Svinub Første nye fanget in the wild. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 17. februar 2017 #5112 Del Skrevet 17. februar 2017 Akkurat nå, appelsinjuice skrev: Nå fikk jeg en Svinub Første nye fanget in the wild. Den er kul Liker den best tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 17. februar 2017 #5113 Del Skrevet 17. februar 2017 8 minutter siden, appelsinjuice skrev: Dagens fangst er nada. Kan ikke gå ut i dag og får ingenting hjemmefra, selv ikke med insense. Blah. Hvorfor ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 17. februar 2017 #5114 Del Skrevet 17. februar 2017 Hørte noe om at det skal være lures på pokestops over hele verden, stemmer det? Fra kl 20 i kveld. Vel, jeg hadde tenkt til å dra ut, men ble usikker. Har lovt meg bort i 19-20-tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 17. februar 2017 #5115 Del Skrevet 17. februar 2017 Akkurat nå, Raspberrypai skrev: Man får det i pokestop, så bare å ta alle pokestop man kommer over ok Har vært på endel idag, men får bare håpe at jeg får en snart ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 17. februar 2017 #5116 Del Skrevet 17. februar 2017 Men jeg skjønner ikke. Hadde en HAUG med pokiser jeg ikke hadde fått "revivet", fordi jeg har manglet revive. Nå, etter updaten, er alle plutselig revivet av seg selv? Fikk masse revive fra pokestops, skulle bruke, men ingen å bruke på? Skjønner lite av det... hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 17. februar 2017 #5117 Del Skrevet 17. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare meg som synes oppdateringen er kjedelig? For det første lagger spillet kjempemasse, det er skikkelig vanskelig å ha med å gjøre. For det andre har mange av de gamle pokemonene i pokedexen blitt dårligere For det tredje har jeg absolutt null kjennskap til gen2 og utover Jeg kunne møtt på en dritsjelden en (type like sjelden som å finne en lapras in the wild) uten å ha peiling, til og med mulig at jeg ikke hadde giddi å fange den og bare gått rett forbi liksom. Anonymkode: 76f3f...12a Spiller går som smurt her, må være noe med telefonen din kanskje Her hadde jeg ikke kjennskap til pokemon i det hele tatt, det eneste jeg husker er at eldste datteren min en gang på nittitallet pratet om Pikachu, tror vi hadde sengeklær med Pikachu Så jeg er HELT blank her, bare fanger alt jeg kommer over, har hatt et par turer i dag, men har ikke sett over hva jeg har fanget, poppet ihvertfall opp en medalje om at jeg hadde fanget 30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 17. februar 2017 #5118 Del Skrevet 17. februar 2017 1 time siden, Sirah skrev: Hehe dama mi løper også som en full sjømann 😂 Heldigvis blir alle meterne registrert så bare idag har jeg fått en ny candy på buddyen min Jeg merker at jeg har litt delte meninger om så mange nye! Jeg "kjente" jo alle de gamle så godt, og nå skjønner jeg ingenting om hva som blir snakket om igjen 😂 Men det er vel bare en overgang og så er man inne i det igjen! Ja nå blir problemet med å sette seg inn hva de heter, og hva som er bra og dårlig, går vel i ball hele greia.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 17. februar 2017 #5119 Del Skrevet 17. februar 2017 Lapras "vill", er den så sjelden? Jeg har ikke noe forhold til lapras, i det hele tatt, men har fanget en vill. Tenkte ikke så mye over det. Så vi er flere som ikke har kjennskap til både det ene og det andre, hehe.. Eneste var pikachu, og starterne, samt gyarados (osv), alle fra tv-serien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 17. februar 2017 #5120 Del Skrevet 17. februar 2017 1 time siden, Frøkensina skrev: Ja hun labber jo helt merkelig Tok en titt på klær, gidder virkelig ikke bruke coins på det. Ser at Niantic fortsatt har misforstått konseptet sokker, hjelper jo ikke på forfrysninger med bare lår akkurat! Nei jeg forstår ikke helt det der med klær, er vel det samme hva de har på seg, er vel ikke det som teller i spillet, blir det lettere å finne en Grimer hvis jeg har gul sekk på meg feks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå