Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Hjelp, noen som kan hjelpe meg forklare hva som har skjedd? Etter å ha gått mil etter mil med min beste lapras hadde jeg fått den opp til 2200 CP. La den til en gym i går. Når jeg fikk den tilbake har den bare 1800 😮 Hvordan kan den bare gå ned hent uten videre? Utrolig masse candy og star dust i vasken. Har vært på 2200 i flere uker tidligere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, aicelain skrev:

Hjelp, noen som kan hjelpe meg forklare hva som har skjedd? Etter å ha gått mil etter mil med min beste lapras hadde jeg fått den opp til 2200 CP. La den til en gym i går. Når jeg fikk den tilbake har den bare 1800 😮 Hvordan kan den bare gå ned hent uten videre? Utrolig masse candy og star dust i vasken. Har vært på 2200 i flere uker tidligere 

Nei dæven den var kjip :angry: sjekket mine to nå, de var også gått ned, så her har Niantic gjort noe med CPn igjen, jævla dritt, og jævla unødvendig spør du meg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, aicelain skrev:

1 minutt siden, Taperen skrev:

Nei dæven den var kjip :angry: sjekket mine to nå, de var også gått ned, så her har Niantic gjort noe med CPn igjen, jævla dritt, og jævla unødvendig spør du meg

Kan bare bekrefte. Min beste gikk fra 2354 til 2068. 

Ellers har Sentret, Hoothoot, Ledyba, Crobat, Chinchou, Natu, Marill, Wooper, Murkrow, Sneasel, Swinub, Octillery og Blissey blitt lagt til dex'en her. Misdreavus stakk av den sniken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Taperen skrev:

Jeg skjekket mine andre gullkorn som en bra Arcanine, den har ikke endret seg noe. Kun lapras.  Samme hos deg?er vi kanskje offer for en bug?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min lapras har også gått ned. Sjekket screenshoten av min før og etter i Poke Genie og ser at kostnaden for å makse den ut er lik etter forandringene. Koster 3 candy mindre faktisk.

Anonymkode: 4bbe3...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hva som kreves for og evolve de vi har spart Candy til.

Golbat -> Crobat: 100 zubat candies (nothing special)

Gloom -> Bellossom: 100 oddish candies and a Sun Stone

Poliwhirl -> Politoed: 100 Poliwag candies and a King's Rock

Slowpoke -> Slowking: 50 Slowpoke candies and a King's Rock

Onix -> Steelix: 50 Onix candies and a Metal Coat

Chansey -> Blissey: 50 Chansey candies (nothing special)

Seadra -> Kingdra: 100 Horsea candies and a Dragon Scale

Scyther -> Scizor: 50 Scyther candies and a Metal Coat

Eevee -> Umbreon: 25 Eevee candies (nothing special). nickname Tamao for 100% chance

Eevee -> Espeon: 25 Eevee candies (nothing special). nickname Sakura for 100% chance

Porygon -> Porygon 2: 50 Porygon candies and a Up-Grade

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mormont skrev:

Wææh dette er gøy! I dag blir det storstilt jakt :nori:

Ja i dag blir vi som barn igjen, god jakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller har avataren fått ett helt nytt gangelag etter siste oppdatering? :fnise: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

...

Er spent på om det er noen forandring i spawning? Litt redd for at min daglige Dratini er borte... :fnise: 

Hvis den fortsatt er der kan du bruke Pinab bær på den nå for dobbel candy ;) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser folket skriver at noen av de nye gir flere Candy når du fanger de, kan bekrefte at jeg fikk 5 Candy når jeg fanget Ariados :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Taperen skrev:

Ser folket skriver at noen av de nye gir flere Candy når du fanger de, kan bekrefte at jeg fikk 5 Candy når jeg fanget Ariados :)

Hvis jeg har forstått det riktig er det å fange pokemons som allerede er evolvet som gir ekstra candy.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står det litt info om det som er nytt.

Last Updated: February 17, 2017
Confirmed
  • Lures last 6 hours until Feb 18 and Pokemon storage upgrades are 1/2 price (100 coins) until Feb 28
  • 5 candies when catching a stage 1 evolution. 10 candies for a stage 2 evolution.
  • Hitmon (lee/chan) candies have been unified into Tyorgue candies.
  • Hoothoot, Sentret and Yanma can be Ditto in disguise
  • Gen 1 Pokemon with new Gen 2 evolutions may have their candy requirements changed (ex. Zubat now takes 25 candy to evolve
  • You can name your Eevee "Sakura" to evolve it into an Espeon and "Tamao" to evolve it into an Umbreon. Like the Sparky, Rainer, Pyro trick, this only works once.
  • Many moves have been rebalanced.
  • Only one type of berry can be used at a time when catching a Pokemon
  • Togetic CAN be encountered in the wild
  • If you capture a Pokemon with your first throw, you are awarded 50 XP. Catches on GO+ also have the first throw bonus applied.
  • Gen 2 Pokemon can be hatched
  • Johto medal and Delinquent medal (dark types) have been added
  • Evolution items drop at low rates from Pokestops
  • Some Generation 1 Pokemon have new movesets
  • You can purchase new clothing items and accessories for Pokecoins
  • Critical catches are now implemented
  • Charge moves can have at most 3 charge bars
  • Base catch rates have been changed for many Pokemon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Loffeliten

Hoho dette var gøy! :mynona:På den lille rusleturen min i morges krydde det av silhouetter i sightings, hadde ikke tid til å fange så mange men har fått tak i Hoothoot, Ledyba, Spinarak, Murkrow og Natu. Blir litt stresset når det dukker opp flere nye samtidig, for jeg aner jo ikke hvilken jeg bør fange. :fnise: Tenk om jeg fanger den nye Pidgey og lar den nye Lapras gå, liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Loffeliten skrev:

Hoho dette var gøy! :mynona:På den lille rusleturen min i morges krydde det av silhouetter i sightings, hadde ikke tid til å fange så mange men har fått tak i Hoothoot, Ledyba, Spinarak, Murkrow og Natu. Blir litt stresset når det dukker opp flere nye samtidig, for jeg aner jo ikke hvilken jeg bør fange. :fnise: Tenk om jeg fanger den nye Pidgey og lar den nye Lapras gå, liksom!

Hehe, ja en blir litt stresset når det dukker opp nye silhuetter :)

Kanskje Natu blir den nye Pidgey, ikke mange jeg har fanget her hjemme siden det spawner så lite her, har fanget 6 nye, og den eneste jeg har flere av er Natu med 3 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...