Sirah Skrevet 16. februar 2017 #5041 Del Skrevet 16. februar 2017 Juhuuuuu 😂😄😄😄 men jeg kommer ikke inn 😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 16. februar 2017 #5042 Del Skrevet 16. februar 2017 Akkurat nå, Sirah skrev: Juhuuuuu 😂😄😄😄 men jeg kommer ikke inn 😱 Det gikk ganske så tregt her også. Akkurat nå, Raspberrypai skrev: Samme problemet her... Ser ut som at det kan henge sammen med serverproblemer (i følge side om lignende problem på nett), noe som jo er logisk nå rett etter den o' store oppdateringen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 16. februar 2017 #5043 Del Skrevet 16. februar 2017 5 minutter siden, Ardwinna skrev: Æsj, har ikke incense i items så må isåfall kjøpe og pokebutikken min er helt idiot Jeg får bare opp en hvit bakgrunn med et grønt skjold og antall pokecoins øverst, midt på. Har prøvd å restarte men det nytter ikke... Samme her, prøvde å kjøpe incense jeg og. Fått 2 nye fra sofakroken, Swinub og Natu. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 16. februar 2017 #5044 Del Skrevet 16. februar 2017 Det er ingen pokiser som spawner her ute i ødemarka Oh well, jeg får jakte nypokiser i morra da... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 17. februar 2017 #5045 Del Skrevet 17. februar 2017 Anbefaler å ikke poppe noen incenser nå. Spillet "lagger" /Er veldig treg (for mange)-Mye fordi mange kanskje logger seg på nå og servene ikke håndterer pågangen (som vi så i sommer) Min står bare og loader, waste av incense for meg xD -Ikke får jeg utviklet noe heller (error, men mister ikke candies, så det er jo en god ting) Vent heller til i morgen eller ett par dager 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 17. februar 2017 #5046 Del Skrevet 17. februar 2017 Fikk butikken til å funke men sparer på kruttet til i morra Evolvet min aller første gen 2 da; Crobat! Ikke top notch men 1300-og-noe i CP og Candela er "blown away by its stats". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 17. februar 2017 #5047 Del Skrevet 17. februar 2017 Funker nå! Nanu på meg 😄👏 Og en Pidgey. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 17. februar 2017 #5048 Del Skrevet 17. februar 2017 Fikk nettopp Piloswine, gleder meg til fridag i morgen, tror jeg skal hive på meg fillene i 5-tiden for å fange i et par timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. februar 2017 #5049 Del Skrevet 17. februar 2017 Hurra, nye pokemon! Jeg fikk 3 nye med en gang: Ledyba, Wooper og Murkrow. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 17. februar 2017 #5050 Del Skrevet 17. februar 2017 10 timer siden, Taperen skrev: Nei, fant den på et forum. ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 17. februar 2017 #5051 Del Skrevet 17. februar 2017 1 time siden, MissStiles skrev: Hurra, nye pokemon! Jeg fikk 3 nye med en gang: Ledyba, Wooper og Murkrow. Nye allerede? Steike, det må jeg sjekke.. skal heldigvis ut i byen 4 timer idag Spørs om batteriet holder, da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 17. februar 2017 #5052 Del Skrevet 17. februar 2017 10 timer siden, Sirah skrev: Jeg sjekker appen sånn ca hele tiden for å se om de har "glemt seg" og sluppet de for tidlig 😂 Jeg har fått de nye tingene i appen nemlig. Jeg håper at de litt mer sjeldne monsene fra Gen 1 blir mer vanlige nå som Gen 2 kommer. Som Lapras, Snorlax osv osv... Hva tror dere? Hehe. Ja, du, det synes jeg de skal bli! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #5053 Del Skrevet 17. februar 2017 Kjekt med nye Pokemon! Synd jeg ligger strekk ut sjuk på tredje dagen Er spent på om det er noen forandring i spawning? Litt redd for at min daglige Dratini er borte... Anonymkode: 4bbe3...3f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 17. februar 2017 #5054 Del Skrevet 17. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjekt med nye Pokemon! Synd jeg ligger strekk ut sjuk på tredje dagen Er spent på om det er noen forandring i spawning? Litt redd for at min daglige Dratini er borte... Anonymkode: 4bbe3...3f7 Hmm, ja, det får du se på Her har det vært vanlig at rattata, eevee og pidgey har spawnet så intet tap for min del hehe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 17. februar 2017 #5055 Del Skrevet 17. februar 2017 Da er man i gang med generasjon 2 😄 Min første pokemon bli Spinarak. Hvem har dere fått? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 17. februar 2017 #5056 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) Sudowoodo og Murkrow dukka opp sa jeg starta Appen idag. Ser at man må ha et item for å feks evolve Onix, gloom, Slowpoke osv....men ved evee er det bare et spm tegn?Jeg vil jo evolve til de nye,ikke risikere å få enda en av de jeg har...er det sånn at man kan sette et navn sånn at man er garantert en av de nye som man kunne da man skrev feks rainer og sparky? Endret 17. februar 2017 av SunnivaOslo skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 17. februar 2017 #5057 Del Skrevet 17. februar 2017 Skulle oppgradere poke bagen rundt midnatt da prisen ble redusert til 100 coins, fikk bare opp at something went wrong, try again, prøvde noen ganger, men neida, logget da ut og inn igjen, og vips, der var ALLE kjøp registrert og jeg var 1000 coins fattigere.....men nå har jeg bag på 1000 da, og fortsatt 4250 coins igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 17. februar 2017 #5058 Del Skrevet 17. februar 2017 Til SunnivaOslo, ang Eevee, fant trikset på engelsk forum i natt som virker, trikset nå er at Sakura blir Espeon og Tamao blir Umbreon, folk som hadde testet dette, og det funket, jeg har ikke prøvd enda, lykke til 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 17. februar 2017 #5059 Del Skrevet 17. februar 2017 1 minutt siden, Taperen skrev: Til SunnivaOslo, ang Eevee, fant trikset på engelsk forum i natt som virker, trikset nå er at Sakura blir Espeon og Tamao blir Umbreon, folk som hadde testet dette, og det funket, jeg har ikke prøvd enda, lykke til Takk!😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😘😘😘😘😘😘😘😘😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. februar 2017 #5060 Del Skrevet 17. februar 2017 35 minutter siden, aicelain skrev: Da er man i gang med generasjon 2 😄 Min første pokemon bli Spinarak. Hvem har dere fått? Jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå