Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har fått de nye bærene?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, Mormont skrev:

Noen som har fått de nye bærene?:)

Hva skjer i updaten? 

Skrevet
18 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hva skjer i updaten? 

Hvis du leser innlegg her fra tidligere i dag så får du litt info :)

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hva skjer i updaten? 

"New Berries: Pokémon enjoy eating Berries, and you’ll have the opportunity to get two new Berries by spinning the Photo Disc at PokéStops—Nanab Berries and Pinap Berries! Giving a Pokémon a Nanab Berry will slow its movements, making it easier to catch. The Pinap Berry doubles the amount of Candy you’ll receive if your next catch attempt succeeds."

http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/johto-pokemon

Skrevet

Oppdatert nå, uvant å se monsene bli hunkjønn og hankjønn! 

Skrevet
13 timer siden, Taperen skrev:

Senere i dag så kan man oppgradere pokemon storage for halv pris :). Her har jeg den på 500, så kanskje like greit å slå til med full oppgradering i løpet av tilbudsperioden som varer i fra 16-28 feb.:)

Serr? Jeg oppgraderte både bag og storage i dag uten å se noen "rabatt", og jeg ser det fortsatt ikke i shoppen, verken før jeg oppdaterte, eller nå etter at jeg har oppdatert. Kjedelig.

Anonymkode: 76f3f...12a

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Serr? Jeg oppgraderte både bag og storage i dag uten å se noen "rabatt", og jeg ser det fortsatt ikke i shoppen, verken før jeg oppdaterte, eller nå etter at jeg har oppdatert. Kjedelig.

Ikke her heller :vetikke: 

Anonymkode: 4bbe3...3f7

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det var kjedelig, ser at det fortsatt samme pris, vet ikke hva som har skjedd her...:angry:

Skrevet

Jeg oppgraderte så klart igår..........

Skrevet

Kan være at prisen blir redusert senere i kveld/natt her på berget, her er den offisielle Twitter meldingen.

Pokémon GO‏ @PokemonGoApp

To help you prepare for upcoming adventures, Pokémon Storage upgrades require 50% fewer PokéCoins starting the afternoon of Feb. 16–28 PST!

• Liker 3
Skrevet

Har lest ryktene jeg også, folk som har fått Mail at det smeller snart :)

Gen 2 goes live in 2 hours?

Some rumors out there that Gen 2 will be going live at 0:00UTC which is in about 2 hours.

Oh I sure hope these rumors are true.

Let's GO!

• Liker 1
Skrevet

Hallo folkens, gen 2 er her, har en i sighthings nå, vet a faen hvilken det er....juhu:nordvesta:

• Liker 4
Skrevet

Min første ble en Natu med CP på 513 :)

• Liker 3
Skrevet

Prøvde å fange en Munkrow med over 900CP men så fikk jeg error og den forsvant :cry3:

Anonymkode: d52be...e22

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde å fange en Munkrow med over 900CP men så fikk jeg error og den forsvant :cry3:

Årh den er kjip :grine:

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Taperen skrev:

Årh den er kjip :grine:

Den dukket opp igjen :hjerte: Certainly caught my attention og 981CP, nesten helt maxet ut :duskedame:Ooooog jeg evolvet Crobat fordi jeg ikke kunne dy meg, hihi. 

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, Blossom86 skrev:

Dere har så mange kule pokiser! Jeg har ikke så mange... Vil ha de store, stygge skumle :( Min Snorlax på bare 305 CP virker liksom så liten og puslete :( 

Klage klage, i-landsproblemer.. hehe

Jeg har en Lapras på under 300 cp, og det er min eneste :P

What? Allerede gen 2??? Jeg fikk nettopp oppdatering på telefonen men trodde ikke det var hele pakka allerede liksom! Nå vurderer jeg å hive ut en incense bare på gøy!

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Raspberrypai skrev:

Fikk Crobat bra CP? 

Har så lyst å evolve den og Chansey NÅ, men vil samtidig vente til jeg får påkrevd item til å evolve Kingdra, Slowpoke, Onix, Schyter og resten slik at jeg kan evolve alle de nye med Lucky Egg på likt. 

Holder du på med dette enda?

Skrevet
1 minutt siden, Raspberrypai skrev:

Fikk Crobat bra CP? 

Har så lyst å evolve den og Chansey NÅ, men vil samtidig vente til jeg får påkrevd item til å evolve Kingdra, Slowpoke, Onix, Schyter og resten slik at jeg kan evolve alle de nye med Lucky Egg på likt. 

Driter i å være anonym nå, på tide å innrømme at jeg er hekta på PoGo :fnise:

Tja, ikke så værst! 1654 med wonder, kjedelig moveset, men jeg får nok flere! Det er fortsatt rom for å power up da. 

• Liker 3
Skrevet

Æsj, har ikke incense i items så må isåfall kjøpe og pokebutikken min er helt idiot :( Jeg får bare opp en hvit bakgrunn med et grønt skjold og antall pokecoins øverst, midt på. Har prøvd å restarte men det nytter ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...