SunnivaOslo Skrevet 15. februar 2017 #4921 Del Skrevet 15. februar 2017 Oslo: Doduo finnes på Birkelunden Dragonite og Lapras mellom Harald Hårdrådes plass og Galgeberg Kabuto bak Sagene kirke Dratini på Youngstorget 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #4922 Del Skrevet 15. februar 2017 1 time siden, MissMas skrev: Abraham lincoln? Nede ved brygga. Obs! Mente dragonite Er det noen Lincoln-statue i Oslo? Ved brygga? Aker brygge da eller? Anonymkode: bc7ac...8e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 15. februar 2017 #4923 Del Skrevet 15. februar 2017 2 timer siden, Frøkensina skrev: Hvor fant du dratini i Oslo? Se innlegg over😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 15. februar 2017 #4924 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen Lincoln-statue i Oslo? Ved brygga? Aker brygge da eller? Anonymkode: bc7ac...8e3 Er det ikke en ganske svær en ved nedsiden av Akershus festning/Kontraskjæret? Med utsikt mot Aker brygge? Edit: never mind. Googlet nå og det er av Franklin D.Roosevelt, ikke Abraham Lincoln.. Endret 15. februar 2017 av SunnivaOslo feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #4925 Del Skrevet 15. februar 2017 Er de nye sluppet nå allerede, eller kommer de først seinere i uken? (Mao, må jeg ut på tur nå eller kan jeg slække i sofaen i kveld? ) Anonymkode: b83b9...105 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 15. februar 2017 #4926 Del Skrevet 15. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er de nye sluppet nå allerede, eller kommer de først seinere i uken? (Mao, må jeg ut på tur nå eller kan jeg slække i sofaen i kveld? ) Anonymkode: b83b9...105 Kommer senere i uken, en dato som nevnes er den 18, og det er vel på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browncoat Skrevet 15. februar 2017 #4927 Del Skrevet 15. februar 2017 14 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Oslo: Doduo finnes på Birkelunden Dragonite og Lapras mellom Harald Hårdrådes plass og Galgeberg Kabuto bak Sagene kirke Dratini på Youngstorget Vet du om de spawner regelmessig der eller fant du dem bare tilfeldig i dag? Synd jeg ikke visste om det tidligere, var i Oslo i stad og i morgen er eventen over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 15. februar 2017 #4928 Del Skrevet 15. februar 2017 2 minutter siden, Browncoat skrev: Vet du om de spawner regelmessig der eller fant du dem bare tilfeldig i dag? Synd jeg ikke visste om det tidligere, var i Oslo i stad og i morgen er eventen over Kabuto var samme sted for noen dager siden. Samme med Doduo og Dragonite men de 2 andre så jeg bare idag☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 15. februar 2017 #4929 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) 1 time siden, MissMas skrev: Abraham lincoln? Nede ved brygga. Obs! Mente dragonite Hva mener du med Abraham Lincoln? Googlet og det eneste jeg fant var et monument som skal stå i Frognerparken, aldri lagt merke til det (gikk tur der på mandag, fant ingen drager av noe slag da -edit bortsett fra Vigeland sine fine ). http://bismarcktribune.com/news/state-and-regional/n-d-gave-norway-a-lincoln-statue-years-ago/article_d2759a10-1a8a-11e4-b16c-001a4bcf887a.html Også Fargo da Endret 15. februar 2017 av Frøkensina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 15. februar 2017 #4930 Del Skrevet 15. februar 2017 24 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Oslo: Doduo finnes på Birkelunden Dragonite og Lapras mellom Harald Hårdrådes plass og Galgeberg Kabuto bak Sagene kirke Dratini på Youngstorget 23 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Se innlegg over😊 Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 15. februar 2017 #4931 Del Skrevet 15. februar 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen Lincoln-statue i Oslo? Ved brygga? Aker brygge da eller? Anonymkode: bc7ac...8e3 Ja. Er det ikke han? Tror det. Ved festningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 15. februar 2017 #4932 Del Skrevet 15. februar 2017 24 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Er det ikke en ganske svær en ved nedsiden av Akershus festning/Kontraskjæret? Med utsikt mot Aker brygge? Edit: never mind. Googlet nå og det er av Franklin D.Roosevelt, ikke Abraham Lincoln.. Jaja.. amerikanere er amerikanere 😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 15. februar 2017 #4933 Del Skrevet 15. februar 2017 32 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Oslo: Doduo finnes på Birkelunden Dragonite og Lapras mellom Harald Hårdrådes plass og Galgeberg Kabuto bak Sagene kirke Dratini på Youngstorget Og kabuto ved universitetet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 15. februar 2017 #4934 Del Skrevet 15. februar 2017 1 time siden, Taperen skrev: Vet ikke om noen ny krabbe evolving nei. Hehe, var nok best du holdt kjeft hos legen ja Jeps! Gleder meg til de nye kommer. Fikk piffen litt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 15. februar 2017 #4935 Del Skrevet 15. februar 2017 12 minutter siden, Frøkensina skrev: Hva mener du med Abraham Lincoln? Googlet og det eneste jeg fant var et monument som skal stå i Frognerparken, aldri lagt merke til det (gikk tur der på mandag, fant ingen drager av noe slag da -edit bortsett fra Vigeland sine fine ). http://bismarcktribune.com/news/state-and-regional/n-d-gave-norway-a-lincoln-statue-years-ago/article_d2759a10-1a8a-11e4-b16c-001a4bcf887a.html Også Fargo da Det er vel han Roosevelt ved Akershus festning 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 15. februar 2017 #4936 Del Skrevet 15. februar 2017 1 time siden, Sirah skrev: I dag har jeg ikke fått noen nye ☹️ Fikk en Weedle i et gammelt egg da. Jippi lissom. Weedle ja.. Håper vi ser mindre til den når de nye kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 15. februar 2017 #4937 Del Skrevet 15. februar 2017 3 minutter siden, MissMas skrev: Jaja.. amerikanere er amerikanere 😂😂😂 Behørlig notert meg kontraskjæret nå, og det er bare noen kvartaler fra jobb. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 15. februar 2017 #4938 Del Skrevet 15. februar 2017 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Behørlig notert meg kontraskjæret nå, og det er bare noen kvartaler fra jobb. Da må du innom der Vet ikke om det var tilfeldig, men fikk en dratini der i hvert fall. Jeg, som ikke bor i Oslo, skjønte ikke bæret av hvor jeg var. Gikk først mot nobelshuset (?). Men det jeg er litt stolt av er at jeg har fått med meg hvor Nationaltheatret er nå. Gikk meg vill en gang og følte jeg var i et annet land. Vips var jeg der, og det er jo rett ved slottet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browncoat Skrevet 15. februar 2017 #4939 Del Skrevet 15. februar 2017 21 minutter siden, MissMas skrev: Og kabuto ved universitetet På Blindern eller? Jeg var kjapt innom der i dag men så ingen på nearby-listen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 15. februar 2017 #4940 Del Skrevet 15. februar 2017 23 minutter siden, MissMas skrev: Weedle ja.. Håper vi ser mindre til den når de nye kommer. Ja slikt er bare kjipt å få i egg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå