MissMas Skrevet 15. februar 2017 #4901 Del Skrevet 15. februar 2017 3 minutter siden, Ardwinna skrev: Her har det vært mest Jigglypuff, Clefairy og Lickitung. Har sett og fanget en Chansey og har i tillegg sett Exeggcute, Slowpoke og Porygon på nearby. Grei nok variasjon men med dårlig tid og pissregn når man er i sentrum så blir det bare de samme spawningsstedene og pokestopene hver gang, tatt fra bil. Det finnes sikkert mye bedre spawningssteder andre steder men jeg gidder ikke kjøre rundt i boligstrøk for å lete opp gode spawningssteder. Vedder på at det er både Lapras og Dratinis på steder jeg ikke vet om. Jeg fant forresten en Squirtle i går, på parkeringsplassen utenfor butikken Ja, det er nok endel på steder man ikke vet om. Jeg var dust og dro til Oslo i går, fordi noen hadde sett Snorlax der. Så det finnes apper som sjekker når og hvor pokemons skal spawne, om det er lov blir vel en annen sak, det vet jeg ikke... Men jeg fant et nytt spawningsted nylig, der har jeg funnet noen godbiter, f.eks dratini. Fant dratini i Oslo i går og, men ellers var det ikke verdt turen. Har ikke sett snurten av Chansey siden forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blossom86 Skrevet 15. februar 2017 #4902 Del Skrevet 15. februar 2017 Har ikke fått Chansey Jeg så en, men den rømte fra meg! Porygon har jeg ikke sett snurten av.... Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 15. februar 2017 #4903 Del Skrevet 15. februar 2017 1 minutt siden, Blossom86 skrev: Har ikke fått Chansey Jeg så en, men den rømte fra meg! Porygon har jeg ikke sett snurten av.... Æsj! Kjenner jeg blir demotivert av å lese andres problemer og. Dumme pogo Har ikke lyst til å spille idag, engang.. så demotivert er jeg. Må til lege idag og skulle dra 1t tidligere for å se om jeg fikk med meg noen spennende, men gadd ikke... det sier faktisk endel hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blossom86 Skrevet 15. februar 2017 #4904 Del Skrevet 15. februar 2017 Akkurat nå, MissMas skrev: Kjenner jeg blir demotivert av å lese andres problemer og. Dumme pogo Har ikke lyst til å spille idag, engang.. så demotivert er jeg. Må til lege idag og skulle dra 1t tidligere for å se om jeg fikk med meg noen spennende, men gadd ikke... det sier faktisk endel hihi Unnskyld Jeg bor i en forholdsvis stor by, men jeg har ikke sett noen. Skal sies at jeg ikke har bodd nede i byen, men kjørt gjennom sentrum på vei hjem. Fant en kul Cloyster da, og det passet fint, siden jeg ikke hadde fått utvikla Sheldler enda. Det er jo morsomt med nye pokiser. Å få de samme hele tiden er så kjedelig Særlig når du klekker en Pidgey i egg! Haha, da blir jeg så sur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 15. februar 2017 #4905 Del Skrevet 15. februar 2017 2 timer siden, Taperen skrev: Jeg har fanget 148 og mangler 3 stk, så da må del vel være 151 man kan få i Norge. Ok Da har jeg noen igjen. Har 137. 1 time siden, MissMas skrev: I 10-km egg? Har ingen jeg.. de vil ikke dele ut annet enn 5- og 2-km egg til meg, pokestopsene. Ja fant Chancey i 10km egg ja Pokestopene her er også gniene på de 10km egga. Får nesten bare 5km. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 15. februar 2017 #4906 Del Skrevet 15. februar 2017 1 time siden, MissMas skrev: I 10-km egg? Har ingen jeg.. de vil ikke dele ut annet enn 5- og 2-km egg til meg, pokestopsene. Fikk et 10 km egg på byturen i dag, ellers ikke så mye spennende blant de ca 60 monsene jeg fanget, snurret en ca 70 Pokestops også, så har rikelig med baller. Fikk en Porygon i egg, og en krabbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 15. februar 2017 #4907 Del Skrevet 15. februar 2017 42 minutter siden, Ardwinna skrev: Her har det vært mest Jigglypuff, Clefairy og Lickitung. Har sett og fanget en Chansey og har i tillegg sett Exeggcute, Slowpoke og Porygon på nearby. Grei nok variasjon men med dårlig tid og pissregn når man er i sentrum så blir det bare de samme spawningsstedene og pokestopene hver gang, tatt fra bil. Det finnes sikkert mye bedre spawningssteder andre steder men jeg gidder ikke kjøre rundt i boligstrøk for å lete opp gode spawningssteder. Vedder på at det er både Lapras og Dratinis på steder jeg ikke vet om. Jeg fant forresten en Squirtle i går, på parkeringsplassen utenfor butikken Synd med pissregn da i disse event tider . Her på Sørlandet er det nydelig vær, så nå blir det snart en topptur i heia for å trimme og klekke egg. Her er det også Jiglybuff som jeg har fanget mest av, mye Lickitung her også, fanget 3 karper også på byturen, så nå kan jeg snart evolve til 3 stk Gyarados, har samlet candy, og har nå noen fine karper som er wonder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 15. februar 2017 #4908 Del Skrevet 15. februar 2017 30 minutter siden, MissMas skrev: Kjenner jeg blir demotivert av å lese andres problemer og. Dumme pogo Har ikke lyst til å spille idag, engang.. så demotivert er jeg. Må til lege idag og skulle dra 1t tidligere for å se om jeg fikk med meg noen spennende, men gadd ikke... det sier faktisk endel hihi Kan du ikke få legen til å skrive ut en resept på lykkepiller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 15. februar 2017 #4909 Del Skrevet 15. februar 2017 31 minutter siden, Blossom86 skrev: Unnskyld Jeg bor i en forholdsvis stor by, men jeg har ikke sett noen. Skal sies at jeg ikke har bodd nede i byen, men kjørt gjennom sentrum på vei hjem. Fant en kul Cloyster da, og det passet fint, siden jeg ikke hadde fått utvikla Sheldler enda. Det er jo morsomt med nye pokiser. Å få de samme hele tiden er så kjedelig Særlig når du klekker en Pidgey i egg! Haha, da blir jeg så sur Trodde ikke vi kunne få Pidgey i egg lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 15. februar 2017 #4910 Del Skrevet 15. februar 2017 Mye nytt som kommer senere i uken Mere enn 80 nye pokemon Nye bær som du får når du snurrer pokestop Det blir også en ny måte og evolve på, vi får item i fra pokestop som vi skal bruke til og evolve med Blir en spennende fremtid i PokemonGo folkens 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 15. februar 2017 #4911 Del Skrevet 15. februar 2017 http://pokemongolive.com/en/post/johto-pokemon 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 15. februar 2017 #4912 Del Skrevet 15. februar 2017 Hm, men blir det ikke mye vanskeligere å finne de sjeldne jeg ikke har/bedre versjoner da? Jeg har ikke funnet noen wild Chansey, men fikk en i et egg. Samme med Exeggcute, fått to i egg. Porygon og ekstra candy har vært det morsomste med dette eventet for meg, har fått evolvet mange nye pokemons. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 15. februar 2017 #4913 Del Skrevet 15. februar 2017 3 timer siden, MissMas skrev: Ja, det er nok endel på steder man ikke vet om. Jeg var dust og dro til Oslo i går, fordi noen hadde sett Snorlax der. Så det finnes apper som sjekker når og hvor pokemons skal spawne, om det er lov blir vel en annen sak, det vet jeg ikke... Men jeg fant et nytt spawningsted nylig, der har jeg funnet noen godbiter, f.eks dratini. Fant dratini i Oslo i går og, men ellers var det ikke verdt turen. Har ikke sett snurten av Chansey siden forrige uke. Hvor fant du dratini i Oslo? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 15. februar 2017 #4914 Del Skrevet 15. februar 2017 Phew, dodged one there. Tenkte på å evolve i dag, men nå skal jeg definitivt vente!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 15. februar 2017 #4915 Del Skrevet 15. februar 2017 36 minutter siden, Frøkensina skrev: Hm, men blir det ikke mye vanskeligere å finne de sjeldne jeg ikke har/bedre versjoner da? Jeg har ikke funnet noen wild Chansey, men fikk en i et egg. Samme med Exeggcute, fått to i egg. Porygon og ekstra candy har vært det morsomste med dette eventet for meg, har fått evolvet mange nye pokemons. Jeg har ALDRI spilt noen form for pokemon tidligere, så jeg har ikke peiling på hva som blir vanskeligere å finne nå når gen2 kommer ut, vi får nå vente og se, er uansett gøy dette her spillet, selv om jeg tror jeg skal slite enda mere fremover med å få GRIMER.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 15. februar 2017 #4916 Del Skrevet 15. februar 2017 31 minutter siden, sofie777 skrev: Phew, dodged one there. Tenkte på å evolve i dag, men nå skal jeg definitivt vente!! Vet ikke hva som er best jeg, har ihvertfall evolvet, får jo dobbel candy når du tranferer de etterpå også, men er kanskje lurt og vente, skal jo komme et bær som gjør at vi får dobbel candy på pokemonen vi fanger hvis vi bruker bæret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 15. februar 2017 #4917 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) 1 time siden, Frøkensina skrev: Hvor fant du dratini i Oslo? Abraham lincoln? Nede ved brygga. Obs! Mente dragonite Endret 15. februar 2017 av MissMas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 15. februar 2017 #4918 Del Skrevet 15. februar 2017 4 timer siden, Blossom86 skrev: Unnskyld Jeg bor i en forholdsvis stor by, men jeg har ikke sett noen. Skal sies at jeg ikke har bodd nede i byen, men kjørt gjennom sentrum på vei hjem. Fant en kul Cloyster da, og det passet fint, siden jeg ikke hadde fått utvikla Sheldler enda. Det er jo morsomt med nye pokiser. Å få de samme hele tiden er så kjedelig Særlig når du klekker en Pidgey i egg! Haha, da blir jeg så sur Går helt fint her er shellder omtrent like vanlig som pidgey. Artig å høre hvordan det er andre steder cloyster er kul, da! Ja, når egget inneholder noe kjipt.. Huff.. bellsprout liksom hehe. 4 timer siden, Sirah skrev: Ok Da har jeg noen igjen. Har 137. Ja fant Chancey i 10km egg ja Pokestopene her er også gniene på de 10km egga. Får nesten bare 5km. Flaks da men håper jeg får en snart. Bare fått 5 og 2 idag og. 4 timer siden, Taperen skrev: Fikk et 10 km egg på byturen i dag, ellers ikke så mye spennende blant de ca 60 monsene jeg fanget, snurret en ca 70 Pokestops også, så har rikelig med baller. Fikk en Porygon i egg, og en krabbe Kjekt med mange baller. Kommer der ny krabbe utvikling? Vært mange av dem... 4 timer siden, Taperen skrev: Kan du ikke få legen til å skrive ut en resept på lykkepiller da Hehe. Tror jeg hadde fått henvisning til akuttpsykiatrisk om jeg spurte om lykkepiller pga pogo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 15. februar 2017 #4919 Del Skrevet 15. februar 2017 2 minutter siden, MissMas skrev: Går helt fint her er shellder omtrent like vanlig som pidgey. Artig å høre hvordan det er andre steder cloyster er kul, da! Ja, når egget inneholder noe kjipt.. Huff.. bellsprout liksom hehe. Flaks da men håper jeg får en snart. Bare fått 5 og 2 idag og. Kjekt med mange baller. Kommer der ny krabbe utvikling? Vært mange av dem... Hehe. Tror jeg hadde fått henvisning til akuttpsykiatrisk om jeg spurte om lykkepiller pga pogo I dag har jeg ikke fått noen nye ☹️ Fikk en Weedle i et gammelt egg da. Jippi lissom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 15. februar 2017 #4920 Del Skrevet 15. februar 2017 24 minutter siden, MissMas skrev: Kjekt med mange baller. Kommer der ny krabbe utvikling? Vært mange av dem... Hehe. Tror jeg hadde fått henvisning til akuttpsykiatrisk om jeg spurte om lykkepiller pga pogo Vet ikke om noen ny krabbe evolving nei. Hehe, var nok best du holdt kjeft hos legen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå