Taperen Skrevet 14. februar 2017 #4881 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) 3 timer siden, Sirah skrev: Jeg vil også ha Lapras! Den har jeg ikke sett snurten av! Får man Lapras, Chansey og Onyx i egg? Knekker egg til den store gullmedalje her føler jeg. Hvilken egg eventuelt... Lapras, Chansey og Onix får man i 10 km egg, lykke til med klekkingen Endret 14. februar 2017 av Taperen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #4882 Del Skrevet 14. februar 2017 Fortsatt skuffet over dette eventet. Har ikke sett snurten av chansey iløpet av disse dagene. Selv om jeg har traska rundt i timesvis på trilleturer hver eneste dag både i byen og andre steder. Men idag fikk jeg endelig dragonite!! Noe som betyr at jeg bare mangler chansey, så har jeg alle pokemonene som er mulig å få tak i. Så nå syns jeg de kan være greie å slippe gen 2 ganske raskt. Anonymkode: 8328b...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #4883 Del Skrevet 14. februar 2017 For meg har det vært ganske variert med rosa Pokemons. Clafery, Execute, Slowpoke og Lickytung er så og si over alt hos meg, men har fått 35 Portgons og hele 8 Chanseyer, pluss en Chansey i et egg, så kan ikke klage akuratt. Men nå spiller jeg i byen, så kan ha noe med det. Anonymkode: 9f5ee...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 14. februar 2017 #4884 Del Skrevet 14. februar 2017 Jadda.. Ingen chansey idag heller. Satser på at jeg ikke får den Men fikk omanyte, i det minste. Og dragonair. Og en ekstrem haug med psyduck? Så ikke snurten av Snorlax som skulle dukke opp. Jæ jæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 14. februar 2017 #4885 Del Skrevet 14. februar 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg har det vært ganske variert med rosa Pokemons. Clafery, Execute, Slowpoke og Lickytung er så og si over alt hos meg, men har fått 35 Portgons og hele 8 Chanseyer, pluss en Chansey i et egg, så kan ikke klage akuratt. Men nå spiller jeg i byen, så kan ha noe med det. Anonymkode: 9f5ee...050 Akurat ja, PokemonGo er et by fenomen, vi på landsbygda sliter, snart på tide med lit "bønder i byen" 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #4886 Del Skrevet 14. februar 2017 33 minutter siden, Taperen skrev: Akurat ja, PokemonGo er et by fenomen, vi på landsbygda sliter, snart på tide med lit "bønder i byen" 😜 Det er nok dessverre det, men for å gi litt optimisme så befinner flest sjeldne seg utenfor by/sentrum. De fleste Dragoniter, Lapraser og Snorlaxene har jeg møtt på befinner seg enten på "landet" eller i utkanten av by/sentrum. Anonymkode: 9f5ee...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 14. februar 2017 #4887 Del Skrevet 14. februar 2017 Fant en Lapras til i dag snakk om flaks 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 14. februar 2017 #4888 Del Skrevet 14. februar 2017 På 8.2.2017 den 23.26, hog skrev: Passerte en i sted! Hva skjer med rare spawns da? Jeg har fått sikkert 25 stk ila eventet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #4889 Del Skrevet 14. februar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg har det vært ganske variert med rosa Pokemons. Clafery, Execute, Slowpoke og Lickytung er så og si over alt hos meg, men har fått 35 Portgons og hele 8 Chanseyer, pluss en Chansey i et egg, så kan ikke klage akuratt. Men nå spiller jeg i byen, så kan ha noe med det. Anonymkode: 9f5ee...050 Jeg bor midt i en by(ganske stor en i norsk skala) og spiller naturlig nok mest der, men har også tatt trilleturer utenfor by. Men har ikke sett en eneste chansey for det, ikke en eneste gang. Ikke en eneste porygon heller, men den pleide å spawne konstant her tidligere, så det gjør ikke noe Har klekket 15 egg i dag og fått 6 igglybuffer og 4 cleffaer, kjeedelig. Ellers så er det stort sett de vanlige pokemonsa som dukker opp rundt her, eneste er vel at det har blitt ekstra mange slowpokes. Anonymkode: 8328b...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 14. februar 2017 #4890 Del Skrevet 14. februar 2017 2 timer siden, Mormont skrev: Fant en Lapras til i dag snakk om flaks Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 14. februar 2017 #4891 Del Skrevet 14. februar 2017 9 timer siden, Taperen skrev: Lapras, Chansey og Onix får man i 10 km egg, lykke til med klekkingen Onix er flyttet til 5km egg nå 3 timer siden, Mormont skrev: Fant en Lapras til i dag snakk om flaks ... Nice! Kjekt med dobbelcandy også vil jeg tro. 3 timer siden, Vesentlig skrev: Jeg har fått sikkert 25 stk ila eventet Noe sånt her og vil jeg tro! Av både Porygon og Lickitung. Ikke sett like mye Chansey dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. februar 2017 #4892 Del Skrevet 14. februar 2017 Jeg fikk hele TO Chancey i dag :D Jippi! Først fanget jeg en i hagen (etter å ha vasset med snø til knea) og så klekket jeg en til i et 10km egg senere på dagen. Jippi! Hvor mange pokemons er det egentlig mulig å få i Norge? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 15. februar 2017 #4893 Del Skrevet 15. februar 2017 På 11.2.2017 den 1.16, AnonymBruker skrev: Hvilke Candy er det lurt å samle på i forhold til gen 2? Anonymkode: 2a424...2eb https://rankedboost.com/pokemon-go/second-generation-list/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 15. februar 2017 #4894 Del Skrevet 15. februar 2017 Hva det jeg trodde at Onix var flyttet til 5 km egg, men måtte sjekke med GamePress først, og der stod det at den var i 10 km, da er det nok ikke oppdatert innevpå sidene deres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 15. februar 2017 #4895 Del Skrevet 15. februar 2017 8 timer siden, Sirah skrev: Jeg fikk hele TO Chancey i dag :D Jippi! Først fanget jeg en i hagen (etter å ha vasset med snø til knea) og så klekket jeg en til i et 10km egg senere på dagen. Jippi! Hvor mange pokemons er det egentlig mulig å få i Norge? Jeg har fanget 148 og mangler 3 stk, så da må del vel være 151 man kan få i Norge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 15. februar 2017 #4896 Del Skrevet 15. februar 2017 (endret) 9 timer siden, hog skrev: Nice! Kjekt med dobbelcandy også vil jeg tro. Ja, det er ikke feil det 10 timer siden, Taperen skrev: Grattis Takk Endret 15. februar 2017 av Mormont Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 15. februar 2017 #4897 Del Skrevet 15. februar 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok dessverre det, men for å gi litt optimisme så befinner flest sjeldne seg utenfor by/sentrum. De fleste Dragoniter, Lapraser og Snorlaxene har jeg møtt på befinner seg enten på "landet" eller i utkanten av by/sentrum. Anonymkode: 9f5ee...050 Samme her. Fant en Lapras (den eneste jeg har) kanskje 1 km utenfor bykjernen, i et boligområde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 15. februar 2017 #4898 Del Skrevet 15. februar 2017 9 timer siden, Sirah skrev: Jeg fikk hele TO Chancey i dag :D Jippi! Først fanget jeg en i hagen (etter å ha vasset med snø til knea) og så klekket jeg en til i et 10km egg senere på dagen. Jippi! Hvor mange pokemons er det egentlig mulig å få i Norge? I 10-km egg? Har ingen jeg.. de vil ikke dele ut annet enn 5- og 2-km egg til meg, pokestopsene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 15. februar 2017 #4899 Del Skrevet 15. februar 2017 Jeg har funnet en Chansey og en Porygon (eller hvordan man nå staver det) Ellers "drukner" jeg i Lickytung, Jigglypuff og Slowpoke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 15. februar 2017 #4900 Del Skrevet 15. februar 2017 Her har det vært mest Jigglypuff, Clefairy og Lickitung. Har sett og fanget en Chansey og har i tillegg sett Exeggcute, Slowpoke og Porygon på nearby. Grei nok variasjon men med dårlig tid og pissregn når man er i sentrum så blir det bare de samme spawningsstedene og pokestopene hver gang, tatt fra bil. Det finnes sikkert mye bedre spawningssteder andre steder men jeg gidder ikke kjøre rundt i boligstrøk for å lete opp gode spawningssteder. Vedder på at det er både Lapras og Dratinis på steder jeg ikke vet om. Jeg fant forresten en Squirtle i går, på parkeringsplassen utenfor butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå