Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

11 timer siden, MissMas skrev:

Samme her! Mye magnemite. Fikk du klekka da?

Ikke snakk om at eggene rikket seg ved drifting, uansett hvor mye dama småtuslet rundt. Jeg ble så irritert at jeg gikk ut med søpla med mobilen i lomma og spillet i gang, og da ble det fart på klekkinga. Dessverre ser det ut til at det var mye styr for svært lite... Det ble en Magikarp, en gutte-Nidoran, en Krabby og en Venonat. :unsure::rasende:
I morgen blir det klekking av 10km-egget og det bør bli bra!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Rosalie skrev:

Har klekket to 2 km-egg i dag, som jeg også fikk i dag. Weedle i begge to. :snurt: 

Tragisk :grine:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess!!! Jeg fikk en ny pokis i 10km-egget: Hitmonlee! :nordvesta:

Jeg har skjønt at det nytter lite å sitte i ro og hatche egg, men å ha spillet på i lomma mens man gjør husarbeid er stor suksess! Da klarer man greit å få inn noen ekstra meter :)

Endret av Ardwinna
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Taperen skrev:

Er kjempeglad 😄 Wonder, og lot seg fange av en en great ball på første forsøk. Greit utgangspunkt CP til vill å være 😊

IMG_1098.PNG

Anonymkode: 071d6...fd6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg har skjønt at det nytter lite å sitte i ro og hatche egg, men å ha spillet på i lomma mens man gjør husarbeid er stor suksess! Da klarer man greit å få inn noen ekstra meter :)

Grattis med ny pokis :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er kjempeglad 😄 Wonder, og lot seg fange av en en great ball på første forsøk. Greit utgangspunkt CP til vill å være 😊

IMG_1098.PNG

Wow, din heldiggris!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IMG_1098.PNG

Ja det var meget bra til å være en vill en, moro det :edie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Ardwinna skrev:

Heldig du er. Pokemonfangeren min går ikke ett skritt selv om jeg går rundt i leiligheten med den

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maleficenta skrev:

Heldig du er. Pokemonfangeren min går ikke ett skritt selv om jeg går rundt i leiligheten med den

Det funker merkelig nok best i andreetasjen. Hvis jeg trør rundt nede får jeg færre metre. Tror kanskje småtrøing på lite område tolkes lett som drifting og ikke blir godkjent. For min del hadde de ikke trengt å fikse gps-greia, jeg likte bedre før når man kunne få masse ekstra bare ved å sitte på rett plass med spillet åpent.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Taperen skrev:

Til og med den 15/2 kl 20.00

Var på en liten snurrerunde i bygda nå for å samle inn noen egg, ALLE 4 eggene jeg fikk var 2 km.....merker at det plutselig er blitt flere av de nå

Ok! :) Må ut idag og i morra da.. får jeg chansey, er jeg svært heldig tror jeg. Jeg har nesten bare 5 km-egg, og 1 inkubator. Tipper jeg ikke rekker å klekke noe særlig for å få plass til 2-km egg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Ardwinna skrev:

Ikke snakk om at eggene rikket seg ved drifting, uansett hvor mye dama småtuslet rundt. Jeg ble så irritert at jeg gikk ut med søpla med mobilen i lomma og spillet i gang, og da ble det fart på klekkinga. Dessverre ser det ut til at det var mye styr for svært lite... Det ble en Magikarp, en gutte-Nidoran, en Krabby og en Venonat. :unsure::rasende:
I morgen blir det klekking av 10km-egget og det bør bli bra!

Håper det blir bra da! Kjipt med de "vanlige", da... Verste som er er når man har klekket 2 km-egg, og det hopper ut en weedle :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, MissMas skrev:

Ok! :) Må ut idag og i morra da.. får jeg chansey, er jeg svært heldig tror jeg. Jeg har nesten bare 5 km-egg, og 1 inkubator. Tipper jeg ikke rekker å klekke noe særlig for å få plass til 2-km egg

Ja her skal det også ut og fanges snart, har enda ikke sett noe til ville Chansey og Porygon, du får ha lykke til på jakten :)

Her har jeg kjøpt noen få inkubatorer i fra coins jeg får i fra gym, jeg klarer fortsatt å holde på gymmene slik at jeg kan maxe ut 100 coins i døgnet :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette eventet var litt kjedelig, syns jeg. :dry:

Joda, greit med doble candy, men utrolig lite stas å bare vasse i Wigglypuff og Clefairy (og tildels Lickitung). Har fanget én Chansey (hadde en fra før), og ikke sett snurten av Porygon (som jeg mangler). Kunne fått LITT mer av de interessante rosa, syns jeg. 

Anonymkode: b83b9...105

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha Lapras! Den har jeg ikke sett snurten av!

Får man Lapras, Chansey og Onyx i egg? Knekker egg til den store gullmedalje her føler jeg. Hvilken egg eventuelt...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette eventet var litt kjedelig, syns jeg. :dry:

Joda, greit med doble candy, men utrolig lite stas å bare vasse i Wigglypuff og Clefairy (og tildels Lickitung). Har fanget én Chansey (hadde en fra før), og ikke sett snurten av Porygon (som jeg mangler). Kunne fått LITT mer av de interessante rosa, syns jeg. 

Anonymkode: b83b9...105

Ja jeg skal være enig at de kunne gjort det litt mere spennende for alle, noen vasser i Chansey, mens andre vasser i Clefairy, kunne vi ikke heller fått litt av hvert, nå har jeg nettop kommet hjem i fra en ny bytur, men så ikke snurten til hverken Chansey eller Porygon, men var flere Slowpoke og Exeggcute i dag enn i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...