AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #461 Del Skrevet 23. juli 2016 6 timer siden, appelsinjuice skrev: Hvordan skal jeg kunne vite at inkubering er nytt for alle når jeg aldri har vært borti pokemon før ? Poenget er at det er mye nytt for alle. Så at du ikke har spilt før er en slitsom unnskyldning. At du ikke get er helt ok. Men alt rundt spillet er ulikt. Nesten det eneste som er det samme er navnene på pokemon. Så fortsett gjerne å spør, men fjern det tåpelige argumentet for at du spør. Anonymkode: 6b3f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 23. juli 2016 #462 Del Skrevet 23. juli 2016 4 timer siden, Zzyzx skrev: Pokestops er vel igrunnen portalene fra Ingress. Normalt sett så kan man sende inn en forespørsel om å få lagt til en ny portal/pokestop, men det er visst ikke mulig for øyeblikket. Tipper de har nok å gjøre så de kutter ut alt som ikke er helt essensielt. Takk for svar. Men hva er Ingressportaler? Kan google jeg! Mye nytt å lære. Og litt misunnelig på dere som bor i by.. To og en halv times tur i dag ga tre baller på et pokestop og en pokemon. Moro uansett, og jeg beveger meg mer enn før. Og bikkja ligger som slakt i sola her.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 23. juli 2016 #463 Del Skrevet 23. juli 2016 4 minutter siden, Edie skrev: ... Mye nytt å lære. Og litt misunnelig på dere som bor i by.. To og en halv times tur i dag ga tre baller på et pokestop og en pokemon. Moro uansett, og jeg beveger meg mer enn før. Og bikkja ligger som slakt i sola her.. Føles nesten urettferdig å bo med tilgang til pokestop fra pc stolen. Litt praktisk at jobben er et pokestop også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. juli 2016 #464 Del Skrevet 23. juli 2016 (endret) Nå har jeg tusla rundt i Oslo.. men jeg er litt skuffa jeg.. Fant 2 pokemons bare Trodde det skulle være mer.. Jeg la den bort etter en time, for det var liksom ikke så moro å gå med nesa i skjermen.. Det er flust av pokestops da, så jeg har fått en hel haug baller og 3-4 egg. Også er den GPSen litt på tur. Den sier at jeg konstant går midt i bygninger og ikke i gata Er det noe jeg ikke har skjønt? Også to spørsmål: - noen ganger er det sånne rosa konfetti rundt pokestops. Hva betyr det? - noen ganger kommer det noe grønne blader som spretter litt. Hva betyr det? Edit: 3 spørsmål, hvor ser jeg hvor mange baller jeg har? Endret 23. juli 2016 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 23. juli 2016 #465 Del Skrevet 23. juli 2016 1 minutt siden, Mynona skrev: Nå har jeg tusla rundt i Oslo.. men jeg er litt skuffa jeg.. Fant 2 pokemons bare Trodde det skulle være mer.. Jeg la den bort etter en time, for det var liksom ikke så moro å gå med nesa i skjermen.. Det er flust av pokestops da, så jeg har fått en hel haug baller og 3-4 egg. Også er den GPSen litt på tur. Den sier at jeg konstant går midt i bygninger og ikke i gata Er det noe jeg ikke har skjønt? Også to spørsmål: - noen ganger er det sånne rosa konfetti rundt pokestops. Hva betyr det? - noen ganger kommer det noe grønne blader som spretter litt. Hva betyr det? Prøv å restarte appen, det hørtes rart ut at det var så få pokemons. Rosa konfetti rundt pokestops betyr at noen har satt opp en lure, dvs. en sak som tiltrekker pokemon. Som den incense greia, bare at den er knyttet til et pokestop og ikke deg som person. Lure-en virker for alle som er i nærhten De grønne bladene skal egentlig bety at det er en pokemon i nærhten, men jeg har kan ikke si at det har vært tilfelle for min egen del Skal sykle ned til byen i dag for middag og vin med samboeren, og skal ha på mobilen underveis, stakkar han blir nok fornøyd når jeg stopper for å ta med meg en pokemon eller to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 23. juli 2016 #466 Del Skrevet 23. juli 2016 Et øyeblikk siden, Mynona skrev: Nå har jeg tusla rundt i Oslo.. men jeg er litt skuffa jeg.. Fant 2 pokemons bare Trodde det skulle være mer.. Det hørtes veldig lite ut.. I frognerparken, aker brygge o.l.skal det visstnok dukke opp veldig mange. Kan lønne seg å restarte apppen til tider, har vært veldig ustabil så langt. (Dog kommet seg de siste dagene) 1 minutt siden, Mynona skrev: Også to spørsmål: - noen ganger er det sånne rosa konfetti rundt pokestops. Hva betyr det? - noen ganger kommer det noe grønne blader som spretter litt. Hva betyr det? -Rosa konfetti vil si at noen har montert et "lure" på pokestoppet. Disse tiltrekker pokemons og man får første lure på level 8 hvis jeg ikke husker helt feil. -Vet ikke om noen er helt sikre, men den teorien jeg har sett mest er at en pokemon spawner i området. _ikke_ nødvendigvis der du ser bladene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. juli 2016 #467 Del Skrevet 23. juli 2016 (endret) 16 minutter siden, Ixnay skrev: Prøv å restarte appen, det hørtes rart ut at det var så få pokemons. Rosa konfetti rundt pokestops betyr at noen har satt opp en lure, dvs. en sak som tiltrekker pokemon. Som den incense greia, bare at den er knyttet til et pokestop og ikke deg som person. Lure-en virker for alle som er i nærhten De grønne bladene skal egentlig bety at det er en pokemon i nærhten, men jeg har kan ikke si at det har vært tilfelle for min egen del Skal sykle ned til byen i dag for middag og vin med samboeren, og skal ha på mobilen underveis, stakkar han blir nok fornøyd når jeg stopper for å ta med meg en pokemon eller to 15 minutter siden, hog skrev: Det hørtes veldig lite ut.. I frognerparken, aker brygge o.l.skal det visstnok dukke opp veldig mange. Kan lønne seg å restarte apppen til tider, har vært veldig ustabil så langt. (Dog kommet seg de siste dagene) -Rosa konfetti vil si at noen har montert et "lure" på pokestoppet. Disse tiltrekker pokemons og man får første lure på level 8 hvis jeg ikke husker helt feil. -Vet ikke om noen er helt sikre, men den teorien jeg har sett mest er at en pokemon spawner i området. _ikke_ nødvendigvis der du ser bladene. Ahh, takk for svar.. Jeg burde kanskje ha gått nærmere de grønne bladene da, så hadde det kanskje dukka opp noen i nærheten der... Har sett de litt rundt omkring de grønna bladene, så kan hende jeg har gått glipp av mange. Det var masse pokestops og mange av de med sånn rosa kofetti. Så var kanskje bare uflaks at det ikke var noen der da. Endret 23. juli 2016 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 23. juli 2016 #468 Del Skrevet 23. juli 2016 6 minutter siden, Mynona skrev: Edit: 3 spørsmål, hvor ser jeg hvor mange baller jeg har? Trykk på pokeballen nederst i midten, gå inn på items. Siden du er så nært stops kan det hende du må slette unna litt for å få plass til nytt etterhvert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. juli 2016 #469 Del Skrevet 23. juli 2016 Er jo masse lurer rundt i området hvertfall! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. juli 2016 #470 Del Skrevet 23. juli 2016 2 minutter siden, hog skrev: Trykk på pokeballen nederst i midten, gå inn på items. Siden du er så nært stops kan det hende du må slette unna litt for å få plass til nytt etterhvert! Der ja! Takk. 128 baller og 2 incense. Og nå var det en flaggermus i stua!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 23. juli 2016 #471 Del Skrevet 23. juli 2016 1 minutt siden, Mynona skrev: Er jo masse lurer rundt i området hvertfall! Og jeg som trodde det var bra i Trondheim.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #472 Del Skrevet 23. juli 2016 Noen her som opplever at av og til når man kaster en pokeball så "sklir" den til siden? Jeg prøver å kaste den rett men den vil bare ikke. Anonymkode: 0759e...f1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 23. juli 2016 #473 Del Skrevet 23. juli 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen her som opplever at av og til når man kaster en pokeball så "sklir" den til siden? Jeg prøver å kaste den rett men den vil bare ikke. Anonymkode: 0759e...f1b Det skjer med meg på visse pokemon. Tror det er for at det skal være vanskelig å fange den? Irriterende er det hvertfall. Nå er jeg på level 15, har blitt skikkelig avhengig beveger meg utrolig mye mer, kan ikke huske sist jeg var så motivert til å komme meg ut av døra, haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 23. juli 2016 #474 Del Skrevet 23. juli 2016 38 minutter siden, Edie skrev: Takk for svar. Men hva er Ingressportaler? Kan google jeg! Mye nytt å lære. Og litt misunnelig på dere som bor i by.. To og en halv times tur i dag ga tre baller på et pokestop og en pokemon. Moro uansett, og jeg beveger meg mer enn før. Og bikkja ligger som slakt i sola her.. Ingress var det første spillet Niantic ga ut. Portalene i Ingress er videreført som Pokestops i Pokémon Go. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 23. juli 2016 #475 Del Skrevet 23. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Poenget er at det er mye nytt for alle. Så at du ikke har spilt før er en slitsom unnskyldning. At du ikke get er helt ok. Men alt rundt spillet er ulikt. Nesten det eneste som er det samme er navnene på pokemon. Så fortsett gjerne å spør, men fjern det tåpelige argumentet for at du spør. Anonymkode: 6b3f2...aec Å hold nå tåta på deg. Jeg har spilt pokemon siden generasjon 1 og det var nytt for meg også. At da noen som aldri har rørt spillet før spør om dette er helt naturlig. Det riktige svaret er "jeg vet ikke, dette er nytt for meg også" og ikke den lavpannede surmuligen din 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #476 Del Skrevet 23. juli 2016 Angående å spare xp til lucky egg gadd ikke jeg det før lvl 5, jeg syntes spillet var litt poengløst uten å kunne bruke gyms, så jeg prøvde bare å levle så fort som mulig. Etter level 5 har jeg spart xp, og driver nå og planlegger en god runde for å få mest mulig ut av mitt første egg. Anonymkode: 931a7...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #477 Del Skrevet 23. juli 2016 58 minutter siden, LoneWolf skrev: Å hold nå tåta på deg. Jeg har spilt pokemon siden generasjon 1 og det var nytt for meg også. At da noen som aldri har rørt spillet før spør om dette er helt naturlig. Det riktige svaret er "jeg vet ikke, dette er nytt for meg også" og ikke den lavpannede surmuligen din Det er jo det som er poenget. Det er nytt for alke og da kan man holde seg for god for dårlige unnskyldninger. Da virketror man bare tiltaksløs. Og det er irriterenoe, noe som får meg til å ikke ville hjelpe. Anonymkode: 6b3f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 23. juli 2016 #478 Del Skrevet 23. juli 2016 (endret) 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo det som er poenget. Det er nytt for alke og da kan man holde seg for god for dårlige unnskyldninger. Da virketror man bare tiltaksløs. Og det er irriterenoe, noe som får meg til å ikke ville hjelpe. Anonymkode: 6b3f2...aec Og hvordan skal en som aldri har spilt det før vite at dette også er nytt for de som har spilt det før? Jeg ville, samme som hun, antatt at de som har spilt pokemon før visste dette siden Pokemon GO tross alt er et nytt pokemon spill (om jeg ikke hadde spilt pokemon før). Endret 23. juli 2016 av LoneWolf 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #479 Del Skrevet 23. juli 2016 23 minutter siden, LoneWolf skrev: Og hvordan skal en som aldri har spilt det før vite at dette også er nytt for de som har spilt det før? Jeg ville, samme som hun, antatt at de som har spilt pokemon før visste dette siden Pokemon GO tross alt er et nytt pokemon spill (om jeg ikke hadde spilt pokemon før). Hvorfor skal man unnskylde seg? Holder det ikle bare å spørre? Eller prøve seg frem/lese seg opp slik vi andre gjør. Anonymkode: 6b3f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #480 Del Skrevet 23. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen her som opplever at av og til når man kaster en pokeball så "sklir" den til siden? Jeg prøver å kaste den rett men den vil bare ikke. Anonymkode: 0759e...f1b Har opplevd det samme. Virker som at det er pokemon som gjør et angrep mot pokeballen slik at pokeballen kommer ut av kurs. Dette er bare en teori siden jeg selv primært opplever det når det er pokemon som sjeldent har nærkamp-angrep. Har hittil ikke opplevd det når jeg har prøvd å fange pokemon som har kommet unna pokeballen ved å bruke tackle eller andre nærkamp-angrep. Og de grønne bladene er spawning-steder der pokemon oftere dukker opp. Anonymkode: fbe83...804 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå