Frøkensina Skrevet 9. februar 2017 #4741 Del Skrevet 9. februar 2017 Jeg betaler så det renner ut for pokecoins, så prøver ikke å tenke på at andre får de 1 minutt siden, Taperen skrev: Synes jeg ser at du også står der og slenger med tungen hver gang du fanger en Licki, grattis Skal på jobb snart, det vil ta seg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4742 Del Skrevet 9. februar 2017 2 minutter siden, MissMas skrev: Jepp Jeg er i 0 gym Har ikke mer revive heller, så kan ikke slåss så mye. Men blir bra til våren da, når varmen kommer...! Tenkte at det kunne være lurt å legge seg opp litt coins nå i vinter, regner med at gymmene faller lettere når det lir mot varmere stunder, bruker kun coins til lucky egg, og en incubator i ny og ne, har samlet opp til 5150 coins nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4743 Del Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, Taperen skrev: Tenkte at det kunne være lurt å legge seg opp litt coins nå i vinter, regner med at gymmene faller lettere når det lir mot varmere stunder, bruker kun coins til lucky egg, og en incubator i ny og ne, har samlet opp til 5150 coins nå Flink da! Jeg har 30 coins. Og de er fra egen lomme.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4744 Del Skrevet 9. februar 2017 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg betaler så det renner ut for pokecoins, så prøver ikke å tenke på at andre får de Skal på jobb snart, det vil ta seg ut! Bare hold tunga rett i munnen du, så går det bra, ha ein fin dag på jobb, så høres vi nok til kvelds igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 9. februar 2017 #4745 Del Skrevet 9. februar 2017 57 minutter siden, hog skrev: På vei i seng nå for å si det sånn Dog, var ikke pga. Pokemon jeg har vært våken. Kommer nok til å bruke mye lures dagene fremover, elsker at de varer i 6 timer! Nå så jeg en Porygon på nearby! Bare en skygge hos meg. Håper jeg finner en på vei til/fra jobb. Ooog, om det er lite å gjøre i dag er det fristende å sette på en 6-timers lure. Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 9. februar 2017 #4746 Del Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, Taperen skrev: Bare hold tunga rett i munnen du, så går det bra, ha ein fin dag på jobb, så høres vi nok til kvelds igjen Tusen takk, har sovet alt for lite. Ha en fin dag du og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4747 Del Skrevet 9. februar 2017 2 minutter siden, MissMas skrev: Flink da! Jeg har 30 coins. Og de er fra egen lomme.. Ja er mange som har betalt fra egen lomme, hadde nok gjort det jeg også hadde det ikke vært for at en kan sitte trygt i gym, har kun kjøpt den billigste pakken med coins, det gjorde jeg for at jeg skulle evolve med lucky egg, og jeg ikke hadde begynt å ta over gymmer enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4748 Del Skrevet 9. februar 2017 2 minutter siden, Taperen skrev: Ja er mange som har betalt fra egen lomme, hadde nok gjort det jeg også hadde det ikke vært for at en kan sitte trygt i gym, har kun kjøpt den billigste pakken med coins, det gjorde jeg for at jeg skulle evolve med lucky egg, og jeg ikke hadde begynt å ta over gymmer enda. Noen bor "bedre til" enn andre og Her er jeg ressurssvak hva angår pogo-spilling. Men desto mer må jeg gå for å klekke egg, da Har bare 1 inkubator nå. Og mangler 2 km på egget tror jeg.. Nei, sjekka. Mangler 100 m. Er det noe eventgreier at egg klekker fortere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4749 Del Skrevet 9. februar 2017 1 minutt siden, MissMas skrev: Noen bor "bedre til" enn andre og Her er jeg ressurssvak hva angår pogo-spilling. Men desto mer må jeg gå for å klekke egg, da Har bare 1 inkubator nå. Og mangler 2 km på egget tror jeg.. Nei, sjekka. Mangler 100 m. Er det noe eventgreier at egg klekker fortere? Nei tror ikke egg klekker fortere, men får du nye egg nå så vil du oppleve at flere av de monsa som kom i fra 5 km tidligere nå kommer i fra 2 km, noen har også opplevd at det som kom i fra 10 km tidligere kommer nå i fra 5 km. Her har jeg 2x5 km egg som går, et på 2,2 og et på 4 km nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4750 Del Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, Taperen skrev: Nei tror ikke egg klekker fortere, men får du nye egg nå så vil du oppleve at flere av de monsa som kom i fra 5 km tidligere nå kommer i fra 2 km, noen har også opplevd at det som kom i fra 10 km tidligere kommer nå i fra 5 km. Her har jeg 2x5 km egg som går, et på 2,2 og et på 4 km nå. Ok Fikk voltorb.. Men denne var henta før eventet. Håper jeg får noen egg idag, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4751 Del Skrevet 9. februar 2017 Seriøst. Mangler ninetales. Så en vulpix. Brukte 20 pokeballer på den før den stakk av!!! Dritt 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browncoat Skrevet 9. februar 2017 #4752 Del Skrevet 9. februar 2017 1 time siden, MissMas skrev: Jepp Jeg er i 0 gym Har ikke mer revive heller, så kan ikke slåss så mye. Men blir bra til våren da, når varmen kommer...! Om CPen på pokemonene ikke er makset kan du bruke Power Up i stedet for revive. Det koster stardust, men hvis det uansett er pokemon du bruker i gym gjør vel ikke det noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4753 Del Skrevet 9. februar 2017 1 minutt siden, Browncoat skrev: Om CPen på pokemonene ikke er makset kan du bruke Power Up i stedet for revive. Det koster stardust, men hvis det uansett er pokemon du bruker i gym gjør vel ikke det noe Ok har ikke stardust heller hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. februar 2017 #4754 Del Skrevet 9. februar 2017 1 time siden, MissMas skrev: Flink da! Jeg har 30 coins. Og de er fra egen lomme.. Godt vi er flere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4755 Del Skrevet 9. februar 2017 42 minutter siden, MissMas skrev: Seriøst. Mangler ninetales. Så en vulpix. Brukte 20 pokeballer på den før den stakk av!!! Dritt 😂😂 Ja den er til tider knallhard å få inn i ballen. Var en liten svipptur innom småbyen, ikke det helt store, fikk tak i en Lickitung som ikke var allverden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4756 Del Skrevet 9. februar 2017 44 minutter siden, MissMas skrev: Ok har ikke stardust heller hehe. Hehe, du kjører på, bruker opp ALT så fort som faen Har ikke følt at jeg har hatt helt behovet for å powre opp så mange mons, så jeg tipper jeg sitter på omlag 2,2 millioner stardust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 9. februar 2017 #4757 Del Skrevet 9. februar 2017 De kunne nå vel ha kostet på seg en ny startskjerm i forbindelse med eventen? Er lenge siden nyttår nå. Eller er det kanskje for kinesernes skyld at de holder på fyrverkeribildet? Jeg har tett oppunder 350.000 stardust. Hadde sikkert hatt 500.000 om jeg ikke hadde svidd av litt her og der på enkelte pokiser. Selv om jeg bor passe øde til og nærmeste pokestoper er i en liten by, har man ikke sjangs å bli sittende i en gym mer enn maks et døgn. Sist jeg ble sittende lengre enn vanlig i en gym, ble gymmen overtatt bare 55 min før jeg kunne hente ut nye coins Så da blir det til at Niantic tjener litt penger på meg innimellom. Spesielt inkubatorer må kjøpes jevnlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4758 Del Skrevet 9. februar 2017 3 timer siden, Sirah skrev: Godt vi er flere Jepp! 2 timer siden, Taperen skrev: Ja den er til tider knallhard å få inn i ballen. Var en liten svipptur innom småbyen, ikke det helt store, fikk tak i en Lickitung som ikke var allverden Hvor høy cp? 2 timer siden, Taperen skrev: Hehe, du kjører på, bruker opp ALT så fort som faen Har ikke følt at jeg har hatt helt behovet for å powre opp så mange mons, så jeg tipper jeg sitter på omlag 2,2 millioner stardust Det gjør jeg Det var ikke lite stardust heller! Anonymkode: e8266...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4759 Del Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jepp! Hvor høy cp? Det gjør jeg Det var ikke lite stardust heller! Anonymkode: e8266...a6b Eh, det er jeg som har svart skulle ikke være ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4760 Del Skrevet 9. februar 2017 Få dere et brukernavn folkens, enklere det, ingen som vet hvem dere er alikavel, enklere for oss å holde seg orientert om hvem dere anonyme er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå