MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4721 Del Skrevet 9. februar 2017 Jeg er på level 27, og får stort sett "best of dem" eller "strong" i egg. Med best IV, nesten alltid.. unntaksvis er det decent. Tror det er litt tilfeldig? Men jeg merket meg at for noen leveler siden fikk jeg nesten utelukkende best IV. Her er det Jigglypuff som tar kaka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 9. februar 2017 #4722 Del Skrevet 9. februar 2017 Angående egg skal det ha kommet en oppdatering på distansene samtidig eventen startet. https://thesilphroad.com/egg-distances We have also listed the 'best' and 'worst' CP an egg may hatch at if your Trainer Level is above 20. All eggs acquired after Trainer Level 20 will hatch at Pokemon Level 20. This means that the variation in CP upon hatching is a result of differing IVs. Perfect IVs (15/15/15) will give the 'perfect' CP, while all the lowest possible IVs (10/10/10) will give the 'worst' CP! (All egg hatches have a value from 10-15 for attack, defense, and stamina Individual Values.) Ellers har jeg fanget 11(!) Porygon, 2 Lickitung, 1 Wigglytuff og 1 Muk siden eventen startet. I tillegg til uante mengder Clefairy og Jigglypuff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4723 Del Skrevet 9. februar 2017 1 minutt siden, hog skrev: Angående egg skal det ha kommet en oppdatering på distansene samtidig eventen startet. https://thesilphroad.com/egg-distances We have also listed the 'best' and 'worst' CP an egg may hatch at if your Trainer Level is above 20. All eggs acquired after Trainer Level 20 will hatch at Pokemon Level 20. This means that the variation in CP upon hatching is a result of differing IVs. Perfect IVs (15/15/15) will give the 'perfect' CP, while all the lowest possible IVs (10/10/10) will give the 'worst' CP! (All egg hatches have a value from 10-15 for attack, defense, and stamina Individual Values.) Ellers har jeg fanget 11(!) Porygon, 2 Lickitung, 1 Wigglytuff og 1 Muk siden eventen startet. I tillegg til uante mengder Clefairy og Jigglypuff. Oi, seriøst.. du har spilt mye siden i går Tenkte å spille mye i dag, men gikk glipp av lickitung 2 ganger i går så ble litt demotivert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 9. februar 2017 #4724 Del Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, MissMas skrev: Oi, seriøst.. du har spilt mye siden i går Tenkte å spille mye i dag, men gikk glipp av lickitung 2 ganger i går så ble litt demotivert På vei i seng nå for å si det sånn Dog, var ikke pga. Pokemon jeg har vært våken. Kommer nok til å bruke mye lures dagene fremover, elsker at de varer i 6 timer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4725 Del Skrevet 9. februar 2017 1 minutt siden, hog skrev: På vei i seng nå for å si det sånn Dog, var ikke pga. Pokemon jeg har vært våken. Kommer nok til å bruke mye lures dagene fremover, elsker at de varer i 6 timer! Åja, nattevakt, eller? 6 timer.. hmm.. jeg har ikke mulighet til å sitte på et pokestop så lenge hehe.. men da øker det vel sjansen for at noen har satt ut en lure, og at jeg kommer forbi ! Artig at de lager litt events da, så ikke det bare blir fugler og rotter hele tida. Som det har vært de siste ukene (den siste mnd?). I går gikk jeg ut kl 23, dautrøtt, fordi lickitung spawnet bak huset. Neida. Fant den søren meg ikke. Men det skal ikke stå på innsatsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4726 Del Skrevet 9. februar 2017 18 minutter siden, MissMas skrev: Jeg er på level 27, og får stort sett "best of dem" eller "strong" i egg. Med best IV, nesten alltid.. unntaksvis er det decent. Tror det er litt tilfeldig? Men jeg merket meg at for noen leveler siden fikk jeg nesten utelukkende best IV. Her er det Jigglypuff som tar kaka Sitter du hjemme og spiller, tilgang til en del Pokémons du da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4727 Del Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, Taperen skrev: Sitter ikke hjemme, jeg var ute og gikk Sitter jeg inne finner jeg nada.. normalt sett er det bare rattata og pidgeys, så det spawner 3 steder her, men det er ikke noe jeg gidder å gå ut etter. Nå derimot, tok jeg meg en tur og fant disse her. Men jeg pleier egentlig ikke å spille her, for det er ganske dårlig med pokemons her (og 1 pokestop, ingen gym..). Så hvis jeg skal spille en ettermiddag drar jeg heller til nærmeste by. Der er det ti pokestops Og 3 gymmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4728 Del Skrevet 9. februar 2017 21 minutter siden, hog skrev: Angående egg skal det ha kommet en oppdatering på distansene samtidig eventen startet. https://thesilphroad.com/egg-distances We have also listed the 'best' and 'worst' CP an egg may hatch at if your Trainer Level is above 20. All eggs acquired after Trainer Level 20 will hatch at Pokemon Level 20. This means that the variation in CP upon hatching is a result of differing IVs. Perfect IVs (15/15/15) will give the 'perfect' CP, while all the lowest possible IVs (10/10/10) will give the 'worst' CP! (All egg hatches have a value from 10-15 for attack, defense, and stamina Individual Values.) Ellers har jeg fanget 11(!) Porygon, 2 Lickitung, 1 Wigglytuff og 1 Muk siden eventen startet. I tillegg til uante mengder Clefairy og Jigglypuff. Du må vel også bo ganske sentralt da, hvis du da ikke ha vært på bytur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4729 Del Skrevet 9. februar 2017 18 minutter siden, hog skrev: På vei i seng nå for å si det sånn Dog, var ikke pga. Pokemon jeg har vært våken. Kommer nok til å bruke mye lures dagene fremover, elsker at de varer i 6 timer! Men hvor i helvete skal en oppholde seg i seks timer med lures, finne nærmeste pub med tilgjengelig pokestop å ta ei skikkelig god gammeldags grøftefyll.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4730 Del Skrevet 9. februar 2017 2 minutter siden, Taperen skrev: Men hvor i helvete skal en oppholde seg i seks timer med lures, finne nærmeste pub med tilgjengelig pokestop å ta ei skikkelig god gammeldags grøftefyll.... Da glemmer du jo å spinne på stoppet, og se etter 'mons Må være hvis man jobber rett ved et pokestop (men hva synes sjefen om det, da?). Ellers er det vel som jeg skrev høyere opp fint at man kan gå til pokestops, og regne med det er lures der fordi noen satt ut, og de varer i 6 t 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4731 Del Skrevet 9. februar 2017 7 minutter siden, MissMas skrev: Sitter ikke hjemme, jeg var ute og gikk Sitter jeg inne finner jeg nada.. normalt sett er det bare rattata og pidgeys, så det spawner 3 steder her, men det er ikke noe jeg gidder å gå ut etter. Nå derimot, tok jeg meg en tur og fant disse her. Men jeg pleier egentlig ikke å spille her, for det er ganske dårlig med pokemons her (og 1 pokestop, ingen gym..). Så hvis jeg skal spille en ettermiddag drar jeg heller til nærmeste by. Der er det ti pokestops Og 3 gymmer... Javel ja, da bor du vel nokså øde til slik som jeg, er en ti minutters tid å gå ned til bygda her med 5 pokestop og 2 gym, men trasker faen ikke rundt i kulda for å fange mons, tar da heller en biltur til nærmeste by(15 min) der er det 14-15 pokestop, så kan en heller stoppe opp litt mens en sitter i bilen og fanger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4732 Del Skrevet 9. februar 2017 1 minutt siden, Taperen skrev: Javel ja, da bor du vel nokså øde til slik som jeg, er en ti minutters tid å gå ned til bygda her med 5 pokestop og 2 gym, men trasker faen ikke rundt i kulda for å fange mons, tar da heller en biltur til nærmeste by(15 min) der er det 14-15 pokestop, så kan en heller stoppe opp litt mens en sitter i bilen og fanger. Hehe.. her lider jeg meg gjennom forfrysninger, for å spille. Neida, så ille er det ikke, men ja.. Jeg er mye ute i kulda og fryser, fordi jeg har så lyst til å spille. 15 pokestops er ikke dårlig, da. Jeg føler jeg er en gjenganger, litt sånn: "Der kommer h'n igjen, spiller pokemon hele tida..". Vet hvem som jobber i butikkene ved siden av pokestoppet osv Føler jeg må ha på en annen lue hver gang haha Ti minutter var ikke mye å gå Bakke eller rett vei? Skulle jeg gått til nærmeste by hadde det tatt meg rundt 2,5-3 timer, tenker jeg. 20 min med bil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4733 Del Skrevet 9. februar 2017 5 minutter siden, MissMas skrev: Da glemmer du jo å spinne på stoppet, og se etter 'mons Må være hvis man jobber rett ved et pokestop (men hva synes sjefen om det, da?). Ellers er det vel som jeg skrev høyere opp fint at man kan gå til pokestops, og regne med det er lures der fordi noen satt ut, og de varer i 6 t Hadde vel blitt snurring i hodet ut av det ja Her har jeg slik jobb at jeg er min egen sjef, men kan ikke ta meg tid til så mye pokemon hatt mens jeg er på jobb, blir derimot litt spilling til og fra jobb, kan også bestemme selv når jeg skal jobbe i uken, bare jeg har timene inne, fin ordning det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4734 Del Skrevet 9. februar 2017 5 minutter siden, Taperen skrev: Hadde vel blitt snurring i hodet ut av det ja Her har jeg slik jobb at jeg er min egen sjef, men kan ikke ta meg tid til så mye pokemon hatt mens jeg er på jobb, blir derimot litt spilling til og fra jobb, kan også bestemme selv når jeg skal jobbe i uken, bare jeg har timene inne, fin ordning det Høres ut som en fin ordning ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4735 Del Skrevet 9. februar 2017 2 minutter siden, MissMas skrev: Hehe.. her lider jeg meg gjennom forfrysninger, for å spille. Neida, så ille er det ikke, men ja.. Jeg er mye ute i kulda og fryser, fordi jeg har så lyst til å spille. 15 pokestops er ikke dårlig, da. Jeg føler jeg er en gjenganger, litt sånn: "Der kommer h'n igjen, spiller pokemon hele tida..". Vet hvem som jobber i butikkene ved siden av pokestoppet osv Føler jeg må ha på en annen lue hver gang haha Ti minutter var ikke mye å gå Bakke eller rett vei? Skulle jeg gått til nærmeste by hadde det tatt meg rundt 2,5-3 timer, tenker jeg. 20 min med bil. Ja har frøset litt jeg også pga pokemon, veldig kaldt den ene dagen jeg skulle spille meg inn i gym, var såvidt fingrene følgte med til slutt. Nei er jo litt flaut å bli oppdaget at en spiller, var litt bedre i sommer når "alle" spilte, da var det jo ingen som registrerte at du var en i mengden. Har veldig grei vei ned til bygda, ganske flatt, og sykkelsti nesten hele veien, veldig fin tur å gå, men må si at jeg liker best å gå når solen har gått ned...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4736 Del Skrevet 9. februar 2017 2 minutter siden, Taperen skrev: Ja har frøset litt jeg også pga pokemon, veldig kaldt den ene dagen jeg skulle spille meg inn i gym, var såvidt fingrene følgte med til slutt. Nei er jo litt flaut å bli oppdaget at en spiller, var litt bedre i sommer når "alle" spilte, da var det jo ingen som registrerte at du var en i mengden. Har veldig grei vei ned til bygda, ganske flatt, og sykkelsti nesten hele veien, veldig fin tur å gå, men må si at jeg liker best å gå når solen har gått ned...... Ja, ikke sant. Jeg har sånn skjerm som ikke bare er fingersensitiv, men trykksensitiv, så kan bruke vanter heldigvis. Orker ikke kjøpe sånne fancy "touchvanter", holder med de billige. Funker greit på min tfl Jeg tenker bare at noen spiller, andre gjør verre ting (som f.eks å se på porr, eller det som verre er). Ganske uskyldig med pogo. Så tenker jeg at jeg får mye trim! Det er ålreit. Har sett endel voksne spille da, en gang tok jeg over en gym, par uker sida vel.. da kom det et par voksne og økte prestisjen. Jeg klarer ofte å dra det igang, for jeg er vel den eneste som gidder å stå lenge nok og slå ut de andre lagene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 9. februar 2017 #4737 Del Skrevet 9. februar 2017 Fått syv Lickitung nå, og så har pokedexen sett en porygon uten at jeg så den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4738 Del Skrevet 9. februar 2017 3 minutter siden, MissMas skrev: Ja, ikke sant. Jeg har sånn skjerm som ikke bare er fingersensitiv, men trykksensitiv, så kan bruke vanter heldigvis. Orker ikke kjøpe sånne fancy "touchvanter", holder med de billige. Funker greit på min tfl Jeg tenker bare at noen spiller, andre gjør verre ting (som f.eks å se på porr, eller det som verre er). Ganske uskyldig med pogo. Så tenker jeg at jeg får mye trim! Det er ålreit. Har sett endel voksne spille da, en gang tok jeg over en gym, par uker sida vel.. da kom det et par voksne og økte prestisjen. Jeg klarer ofte å dra det igang, for jeg er vel den eneste som gidder å stå lenge nok og slå ut de andre lagene! Ja du er inne på noe vesentlig der, andre sysler med verre ting enn uskyldige pogo. Ser også at gymmene har fått være i fred denne uken pga kulden, så det har ikke vært nødvendig å være rundt for å sloss, kollekter Max som jeg har gjort siden nyttår, er pr nå i 13 gym. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 9. februar 2017 #4739 Del Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, Taperen skrev: Ja du er inne på noe vesentlig der, andre sysler med verre ting enn uskyldige pogo. Ser også at gymmene har fått være i fred denne uken pga kulden, så det har ikke vært nødvendig å være rundt for å sloss, kollekter Max som jeg har gjort siden nyttår, er pr nå i 13 gym. Jepp Jeg er i 0 gym Har ikke mer revive heller, så kan ikke slåss så mye. Men blir bra til våren da, når varmen kommer...! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 9. februar 2017 #4740 Del Skrevet 9. februar 2017 4 minutter siden, Frøkensina skrev: Fått syv Lickitung nå, og så har pokedexen sett en porygon uten at jeg så den. Synes jeg ser at du også står der og slenger med tungen hver gang du fanger en Licki, grattis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå