Taperen Skrevet 8. februar 2017 #4681 Del Skrevet 8. februar 2017 2 minutter siden, Ardwinna skrev: Jepp, Niantic har skrevet det i en mail til Paul Tassi som har skrevet om eventen på forbes.com Selv om jeg er skuffet over at det ikke kom noe nytt, tar jeg gladelig i mot flere Chansey, Porygon og forsåvidt andre rosa pokiser også. Mer candy er heller ikke å forakte når man kjemper for å få candy nok til å evolve pokemon man har få av. Tre kilometer pr candy er kjeeedeeelig når man klør etter å fylle pokedexen! En og en halv kilometer er mye bedre Her har jeg ingen å gå med for å få noen nye da pokedexen snart er full, kunne jeg bare fått denne Grimeren snart...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 8. februar 2017 #4682 Del Skrevet 8. februar 2017 Akkurat nå, Taperen skrev: Her har jeg ingen å gå med for å få noen nye da pokedexen snart er full, kunne jeg bare fått denne Grimeren snart...... Er ikke Grimer nesten rosa? Sånn ca rosalilla? Kanskje du er heldig og finner den plutselig Hva skal du gjøre når du får Grimer da? Blir ikke det litt sånn antiklimaks? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 8. februar 2017 #4683 Del Skrevet 8. februar 2017 22 minutter siden, Taperen skrev: Ja den blir nok med, vil tro at Clefairy, Clefable, Chansey, Jiglybuff, Wigglytuff, Slowpoke Lickytung, Slowbro, Exeggcute, er de som er med, kanskje jeg har glemt noen også...??!! Kommer meg ikke inn på appen i hvert fall noe galt her.. tror du fikk med alle har bare 1 lickitung så håper jeg får mange flere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 8. februar 2017 #4684 Del Skrevet 8. februar 2017 Rosa Nidoran også, kanskje? Ikke at den er så spennende akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #4685 Del Skrevet 8. februar 2017 Akkurat nå, Mormont skrev: Rosa Nidoran også, kanskje? Ikke at den er så spennende akkurat Jeg vil påstå den er lilla. Anonymkode: d52be...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 8. februar 2017 #4686 Del Skrevet 8. februar 2017 9 minutter siden, Ardwinna skrev: Er ikke Grimer nesten rosa? Sånn ca rosalilla? Kanskje du er heldig og finner den plutselig Hva skal du gjøre når du får Grimer da? Blir ikke det litt sånn antiklimaks? Etter hva mine øyne kan se, er den jo den mest ROSA i spillet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 8. februar 2017 #4687 Del Skrevet 8. februar 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk faktisk en Magmar i dag, pluss en Mr. Mime. De jeg hadde fra før av var jo bedre - men alltids gøy å møte på noe annet enn det vanlige. Nå mangler jeg hovedsaklig bare snorlax, chansey og aerodactyl. Eneste jeg har møtt på før er aerodactyl, men ikke fått den Vet ikke hvor de vanligvis spawner heller - aldri sett snorlax eller chansey på nearby feks. Hvor har dere møtt på de? Ved by, fjell eller kanskje vann? Er jo mange som har de på gymmene rundt om så må jo være mulig for meg også å finne de om jeg ikke er så heldig å få de i egg. Bare så lenge siden jeg har fått et 10 kg egg nå. Anonymkode: bffd1...401 Snorlax dukket faktisk opp i hagen min her for en stund tilbake! Jeg bor ved sjøen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #4688 Del Skrevet 8. februar 2017 Hvilken pokemon velger man nå da, som buddy? Magikarp, Dragonair eller en av disse man til vanlig må gå 3 km med? Anonymkode: bae87...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #4689 Del Skrevet 8. februar 2017 Nå har eventen startet hos meg! Men jeg venter med å ut til i morgen, er fortsatt kald etter gåturen min tidligere i dag. Anonymkode: d52be...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #4690 Del Skrevet 8. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken pokemon velger man nå da, som buddy? Magikarp, Dragonair eller en av disse man til vanlig må gå 3 km med? Anonymkode: bae87...90a Jeg ville nok valgt Snorlax, Lapras eller Dratini. Eller Chansey Anonymkode: 4bbe3...3f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 8. februar 2017 #4691 Del Skrevet 8. februar 2017 Her dukket det opp en Porygon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 8. februar 2017 #4692 Del Skrevet 8. februar 2017 3 minutter siden, Mormont skrev: Her dukket det opp en Porygon Good Kun en eneste Clefairy så langt her..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 8. februar 2017 #4693 Del Skrevet 8. februar 2017 (endret) Jeg kastet ut en incense da jeg gikk tur og bortsett fra en Zubat fikk jeg bare Clefairy i massevis. Den ene på over 600 cp rømte Og så var det en som bare forsvant da jeg trykket på den Er det forresten meningen at man får dårligere og dårligere pokiser i eggene etterhvert som man kommer høyere opp i level? Jeg synes jeg får bare verre og verre pokiser... En ting er at de har lav cp, men de viser seg jo å være helt rævva når jeg appraiser dem. I beste fall er de "decent". Endret 8. februar 2017 av Ardwinna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 8. februar 2017 #4694 Del Skrevet 8. februar 2017 ARGH.. så en lickitung, akkurat den jeg ville ha. Gikk og leita. Så fant jeg ut at de spawner bak huset mitt, nesten. Og jeg som gikk i motsatt retning. Blæ.. fikk en exeggcute i hvertfall, som var den som overtok spawninga etter lickitung. Dukker forhåpentligvis opp flere da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 8. februar 2017 #4695 Del Skrevet 8. februar 2017 Glemte helt.. Fikk Hitmonchan i 10 kilometers egg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 8. februar 2017 #4696 Del Skrevet 8. februar 2017 Akkurat nå, MissMas skrev: Glemte helt.. Fikk Hitmonchan i 10 kilometers egg Så gøy da, grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 8. februar 2017 #4697 Del Skrevet 8. februar 2017 1 minutt siden, Taperen skrev: Så gøy da, grattis Takk !! Var ikke så veldig god (dvs best IV, men ikke best moveset), men har ende candy så kan booste litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 8. februar 2017 #4698 Del Skrevet 8. februar 2017 Den eneste rosa pokemonen jeg trenger er en lickitung, så jeg krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 8. februar 2017 #4699 Del Skrevet 8. februar 2017 Mon tro om det dukker opp flere gule pokemons i påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 8. februar 2017 #4700 Del Skrevet 8. februar 2017 9 minutter siden, MissMas skrev: Mon tro om det dukker opp flere gule pokemons i påsken? Eller kanskje vi får flere "kyllinger", dvs Pidgey? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå