AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #4661 Del Skrevet 8. februar 2017 12 minutter siden, MissMas skrev: Var akkurat det jeg trodde. Clefairy osv! Selvfølgelig er det de som skal spawne. Bare synd for meg at jeg har så mange av dem fra før av - jaja! Kanskje jeg finner en med CP på 2353 Lov å håpe Jeg håper å støte på en chansey jeg! Aldri sett snurten av en engang. Anonymkode: 76f3f...12a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 8. februar 2017 #4662 Del Skrevet 8. februar 2017 15 minutter siden, Mayoo skrev: Nei, men hvorfor er den i pokedexen min da? Hvor ofte sjekker du pokedexen din, da? Kan det være at du så den i gym for et par dager siden for eksempel? Er ikke godt å vite, men du trenger hvertfall ikke irritere deg over at du har gått forbi en Tauros, det går rett og slett ikke an her til lands. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 8. februar 2017 #4663 Del Skrevet 8. februar 2017 PST er vel pacific standard time, som for øyeblikket er kl 7.15. Så kl 20 her må vel stemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 8. februar 2017 #4664 Del Skrevet 8. februar 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper å støte på en chansey jeg! Aldri sett snurten av en engang. Anonymkode: 76f3f...12a Godt poeng! Det har ikke jeg heller. Sjelden type.. håper jeg og! For oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 8. februar 2017 #4665 Del Skrevet 8. februar 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper å støte på en chansey jeg! Aldri sett snurten av en engang. Anonymkode: 76f3f...12a Det håper jeg også Har heller ikke sett snurten av en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 8. februar 2017 #4666 Del Skrevet 8. februar 2017 37 minutter siden, Mormont skrev: PST er vel pacific standard time, som for øyeblikket er kl 7.15. Så kl 20 her må vel stemme Satser på tyve, da. Spanandes. Kanskje det en overraskelse, og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 8. februar 2017 #4667 Del Skrevet 8. februar 2017 (endret) Hoi, da må jeg vel vente et par timer med å gå tur så jeg får dobbelt opp med candy for alt jeg fanger og klekker! Utrolig nok fikk jeg en Bulbasaur i 2km-egget mitt! Jeg blir like overrasket hver gang jeg får noe bra i 2km-eggene Endret 8. februar 2017 av Ardwinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #4668 Del Skrevet 8. februar 2017 2 minutter siden, Ardwinna skrev: Hoi, da må jeg vel vente en times tid med å gå tur så jeg får dobbelt opp med candy for alt jeg fanger og klekker! Utrolig nok fikk jeg en Bulbasaur i 2km-egget mitt! Jeg blir like overrasket hver gang jeg får noe bra i 2km-eggene Grattis! Har aldri fått noe bra i 2km jeg. Håper på en Bulbasaur. Har 126 candy, men ingen gode å evolve... Anonymkode: 4bbe3...3f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 8. februar 2017 #4669 Del Skrevet 8. februar 2017 Kjekt med event, så nå blir det fange fange fange til den store gullmedaljen Skal bli greit å få seg noen Chansey wild, det har jeg aldri opplevd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #4670 Del Skrevet 8. februar 2017 Så sykt digg med Chansey! Men er det sjangs for at Lickitung er med i eventen? Kun sett den nearby en gang jeg satt på bussen, og har så lyst på den. Chansey har jeg kun sett én gang i gym. Anonymkode: d52be...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #4671 Del Skrevet 8. februar 2017 Pokemon Go har ruinert meg! Heldigvis har jeg glemt passordene til både pokekontoen og den provisoriske mailen jeg satte opp til den så ikke noe mer spilling på meg! Nå er det gått noen uker og jeg har greid å holde meg unna denne tråden så nå jeg anser meg selv for ikke lenger å være avhengig, men uavhengig av Pokemon! Takk og lov! Takk for noe fine stunder pokemonfolk Anonymkode: 904a2...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 8. februar 2017 #4672 Del Skrevet 8. februar 2017 Alle Pokémons som er "PINK" er med i eventet, så der kommer vel Lickytung inn ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #4673 Del Skrevet 8. februar 2017 8 minutter siden, Taperen skrev: Alle Pokémons som er "PINK" er med i eventet, så der kommer vel Lickytung inn ja Det ryktes om Porygon også Anonymkode: 4bbe3...3f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #4674 Del Skrevet 8. februar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ryktes om Porygon også Anonymkode: 4bbe3...3f7 Wiiii Anonymkode: d52be...e22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 8. februar 2017 #4675 Del Skrevet 8. februar 2017 Ja vi får se hva som dukker opp i kveld, håper det kan bli litt ekstra på oss også, som ikke bor så sentralt, gidder ikke dra til noe tettsted i kveld, har nettopp hatt meg en pokemon tur.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 8. februar 2017 #4676 Del Skrevet 8. februar 2017 O, dette blir spennende da Hva med slowpoke da? Den er jo rosa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 8. februar 2017 #4677 Del Skrevet 8. februar 2017 12 minutter siden, Taperen skrev: Ja vi får se hva som dukker opp i kveld, håper det kan bli litt ekstra på oss også, som ikke bor så sentralt, gidder ikke dra til noe tettsted i kveld, har nettopp hatt meg en pokemon tur.... Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 8. februar 2017 #4678 Del Skrevet 8. februar 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pokemon Go har ruinert meg! Heldigvis har jeg glemt passordene til både pokekontoen og den provisoriske mailen jeg satte opp til den så ikke noe mer spilling på meg! Nå er det gått noen uker og jeg har greid å holde meg unna denne tråden så nå jeg anser meg selv for ikke lenger å være avhengig, men uavhengig av Pokemon! Takk og lov! Takk for noe fine stunder pokemonfolk Anonymkode: 904a2...464 Såpass! Lett å bli avhengig ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 8. februar 2017 #4679 Del Skrevet 8. februar 2017 16 minutter siden, MissMas skrev: O, dette blir spennende da Hva med slowpoke da? Den er jo rosa.. Ja den blir nok med, vil tro at Clefairy, Clefable, Chansey, Jiglybuff, Wigglytuff, Slowpoke Lickytung, Slowbro, Exeggcute, er de som er med, kanskje jeg har glemt noen også...??!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 8. februar 2017 #4680 Del Skrevet 8. februar 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ryktes om Porygon også Anonymkode: 4bbe3...3f7 Jepp, Niantic har skrevet det i en mail til Paul Tassi som har skrevet om eventen på forbes.com Selv om jeg er skuffet over at det ikke kom noe nytt, tar jeg gladelig i mot flere Chansey, Porygon og forsåvidt andre rosa pokiser også. Mer candy er heller ikke å forakte når man kjemper for å få candy nok til å evolve pokemon man har få av. Tre kilometer pr candy er kjeeedeeelig når man klør etter å fylle pokedexen! En og en halv kilometer er mye bedre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå