Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, MissMas skrev:

Trodde den var regionsbestemt? Mulig jeg tar feil! men kan ha vært på en gym :)

Var det jeg også trodde. Trodde ikke de kom opp i pokedexen min om jeg kun gikk forbi den i en gym? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Mayoo skrev:

Var det jeg også trodde. Trodde ikke de kom opp i pokedexen min om jeg kun gikk forbi den i en gym? 

Nei, tror du må "inn på gymmen" i så fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MissMas skrev:

Nei, tror du må "inn på gymmen" i så fall. 

Ja, nei, var ikke innom en gym i går heller. Pokker altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mayoo skrev:

Ja, nei, var ikke innom en gym i går heller. Pokker altså!

Kanskje du finner den idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Mayoo skrev:

Var på tur i går med telefonen i lommen. Pleier bare ha PoGo på for å klekke egg. Da jeg kom hjem sjekket jeg pokedexen og fant ut at jeg må ha møtt på denne. Rimelig irritert på meg selv nå. 

IMG_1342.PNG

Du har "sett" den i et gym.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk faktisk en Magmar i dag, pluss en Mr. Mime. De jeg hadde fra før av var jo bedre - men alltids gøy å møte på noe annet enn det vanlige. Nå mangler jeg hovedsaklig bare snorlax, chansey og aerodactyl. Eneste jeg har møtt på før er aerodactyl, men ikke fått den :( Vet ikke hvor de vanligvis spawner heller - aldri sett snorlax eller chansey på nearby feks. Hvor har dere møtt på de? Ved by, fjell eller kanskje vann? Er jo mange som har de på gymmene rundt om så må jo være mulig for meg også å finne de om jeg ikke er så heldig å få de i egg. Bare så lenge siden jeg har fått et 10 kg egg nå. 

Anonymkode: bffd1...401

Jeg har aldri sett noen av de nevnte spawne ute i villskap men har fått en Snorlax og to Chansey i egg. Aerodactyl har jeg fremdeles ikke sett snurten til, annet enn noen få i gymmer.

22 minutter siden, Taperen skrev:

Du har "sett" den i et gym.

Må man ikke klikke seg inn på gymmen for å få opp at man har sett pokemon?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg har aldri sett noen av de nevnte spawne ute i villskap men har fått en Snorlax og to Chansey i egg. Aerodactyl har jeg fremdeles ikke sett snurten til, annet enn noen få i gymmer.

Må man ikke klikke seg inn på gymmen for å få opp at man har sett pokemon?

Jo ville jo kanskje trodd det, men Tauros er jo ikke mulig å få her til lands, så her vet jeg ikke hva som har skjedd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må trykke seg inn på gymmen for å få opp forsvarere som 'sett'. Men man må også trykke på ville pokémon for å få dem opp som 'sett'. Så hvor den taurosen er kommet fra, er ikke godt å si. Den er regionsbestemt til Amerika, så sannsynligvis har noen tatt den med derfra og satt den i gym. 

Jeg har fanget to Snorlax, på et kjøpesenter og en barneskole hhv i en relativt liten by og på et veldig lite bygdesentrum.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valentine-eventet er klart! Dobbel candy er ikke feil det:) skullle gjerne hatt dobbel xp og star dust da, men kan ikke klage :laugh:

image.png

Endret av Mormont
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Tauros finnes den ikke her til lands, så det er umulig å komme over den. Dessuten må du trykke på en pokemon for at den skal komme opp i pokedexen, så det går heller ikke an å gå forbi en pokemon og likevel få den i pokedexen :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mormont skrev:

Valentine-eventet er klart! Dobbel candy er ikke feil det:) skullle gjerne hatt dobbel xp og star dust da, men kan ikke klage :laugh:

image.png

Jeg gleder meg til ny event! Men det der med "more likely to hatch" er bare tullball for jeg så ikke noe til det på forrige eventet, fikk ikke en eneste baby faktisk ☹️

Anonymkode: 76f3f...12a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Stars skrev:

11 AM PST er om ca 4,5 time, sant? Eller tenker jeg feil? 

11 AM PST blir kl 20.00 her.

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Stars skrev:

11 AM PST er om ca 4,5 time, sant? Eller tenker jeg feil? 

Så det starter i dag?? Jeg så ikke på datoen en gang jeg! Men jaaa, morro morro morro!

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat det jeg trodde. Clefairy osv! Selvfølgelig er det de som skal spawne. Bare synd for meg at jeg har så mange av dem fra før av - jaja! Kanskje jeg finner en med CP på 2353 ;) Lov å håpe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Er du sikker? Trodde PST var det samme som Los Angeles tid, og der er klokken 6.45 AM nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, Frøkensina skrev:

Haha, vi sier jo egentlig det samme. Om ca 4 timer er klokken 20 her. 😂🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Stars skrev:

Er du sikker? Trodde PST var det samme som Los Angeles tid, og der er klokken 6.45 AM nå. 

Jeg trodde det var kl 18, men jeg bare gjetter assa. Merkelig om de skal gjøre det i "american time"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Mormont skrev:

Angående Tauros finnes den ikke her til lands, så det er umulig å komme over den. Dessuten må du trykke på en pokemon for at den skal komme opp i pokedexen, så det går heller ikke an å gå forbi en pokemon og likevel få den i pokedexen :) 

Nei, men hvorfor er den i pokedexen min da? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...