Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Frøkensina skrev:

Noen andre som har problemer med at appen går i svart? Mens man holder på med den. Var sånn for noen dager siden og på nytt nå :sukk: Jeg bruker iphone. 

Nei, fungerer greit her med Android ihvertfall 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdatert appen nå, ser ut som den ikke går i svart før jeg bøyer telf ekstra  mye, så det er bedre nå. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Oppdatert appen nå, ser ut som den ikke går i svart før jeg bøyer telf ekstra  mye, så det er bedre nå. 

Det kan være batterispareren :) Gå på settings, og se om du har skrudd på battery saver. Den skrur seg på når tlf er, eller holder på å være, opp ned.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ut på eventyr, og jeg har fått et kall.
Å fange noen rare dyr somn bor inni en ball.
Reiser over land og strand, ut på evig jakt.
La pokemon se det går ann å bruke deres makt.
Pokemon, fanger alle, for deg og meg.
For det er jo det jeg må.
Pokemon, du min beste venn, på vår jord vi elsker dem.
Pokemon, fanger alle, jeg blir så lei.
For styrken vil vise vei, du gir meg og jeg gir deg pokemon.
Fanger alle nå, fanger alle nå-å-å
POKEMON

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn i tilfelle noen tror jeg er kjempedårlig i rettskrivning, så kopierte jeg teksten fra en nettside siden jeg ikke husket alt selv ;)

Og hva skjer med store fugler-dag idag? Flere som har sett masse Fearow og div. Pidgey-utviklinger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MAGBY I EGG :hjerte::hjerte::hjerte: Fikk endelig klekket 10 km-egget jeg har strevd med en stund (vært syk). Var en magby <3 endelig noe gøy! i 5-km egget som klekket i dag tidlig var det en Drowzee,  aldri vært så sinna på et spill i mitt liv. Ellers fikk jeg for en stund siden en drittWeedle i et 5-km egg. Vet ikke hvilke av Drowzee/Weedle jeg var surest på. 

Ellers er det de samme hele tiden. Kryr med Eevee, har over 200 Eevee-candy nå. Seahorse er det mye av, og selvsagt dumme pidgeys og sparrows. Fanger dem bare for stardust. Nå må det virkelig skje noe snart, får de samme hver eneste gang. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med Magby :)

Mye Eevee her også, det er jo bra, så kan vi samle candys til neste gen med Eevee evolving, sitter selv med rundt 2900 Eevee candy.

Ellers så er det mye Pidgeys her også, fint, siden en ikke trenger så mye for evolving, jeg prøver å se positivt på det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes glitchene som dukker opp hos meg er litt komiske, akkurat nå har jeg to Mr. Mime rygg mot rygg vrikkende. Ser ut som ett vesen med fire armer. En annen dag hadde jeg en Jigglypuff som trodde den var Alice i Wonderland siden den plutselig krympet og ble bitteliten, det dukket også opp en i normal størrelse og holdt mikroen med selskap. 

I dag så jeg en Snorlax på et pokestopp i nærheten, men kunne ikke løpe fra jobb så han kom seg unna. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får seriøst bare Paras i egg :rolleyes: i går klekte jeg tre egg, det ble tre Paras. To egg i dag, to Paras... :haar: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Mormont skrev:

Jeg får seriøst bare Paras i egg :rolleyes: i går klekte jeg tre egg, det ble tre Paras. To egg i dag, to Paras... :haar: 

Plukker du opp mye egg på samme Pokestop?

Anonymkode: 4bbe3...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Plukker du opp mye egg på samme Pokestop?

Anonymkode: 4bbe3...3f7

Nei, plukker opp fra mange forskjellige. Blir jo noen av de samme på vei til jobb, men det er snakk om rundt 15 stopp. Tror jeg bare har skikkelig uflaks :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket nearby mens jeg var på jobb og da var det en Magmar ved ene pokestopet. Jeg vurderte i et øyeblikks svakhet å løpe bortover for å finne den, men fikk tilbake arbeidsmoralen og innså hvor frekt og teit det hadde vært. Dessuten forsvant den ganske kjapt etterpå.
Fanget en Abra på vei hjem da, så da var dagen reddet! :) Pluss en dårlig Lickitung som jeg har i fra før men som var litt gøy å ta likevel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk faktisk en Magmar i dag, pluss en Mr. Mime. De jeg hadde fra før av var jo bedre - men alltids gøy å møte på noe annet enn det vanlige. Nå mangler jeg hovedsaklig bare snorlax, chansey og aerodactyl. Eneste jeg har møtt på før er aerodactyl, men ikke fått den :( Vet ikke hvor de vanligvis spawner heller - aldri sett snorlax eller chansey på nearby feks. Hvor har dere møtt på de? Ved by, fjell eller kanskje vann? Er jo mange som har de på gymmene rundt om så må jo være mulig for meg også å finne de om jeg ikke er så heldig å få de i egg. Bare så lenge siden jeg har fått et 10 kg egg nå. 

Anonymkode: bffd1...401

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvor de spawner, men sies at Snorlax helst finnes på landet, skogområder, kan kanskje stemme det, for har fanget et par hjemme, og vi bor rett i skogkanten i et lite boligfelt på landet med en ca 30 hus, Aerodactyl har jeg kun truffet på EN gang, og det var midt i Kristiansand, Chansey har jeg aldri sett wild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den store spilledagen i går, det beste var vel i går kveld når det plutselig dukket opp en Kingler ved nabohuset, det viste seg å være min beste med en CP på 2181 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på tur i går med telefonen i lommen. Pleier bare ha PoGo på for å klekke egg. Da jeg kom hjem sjekket jeg pokedexen og fant ut at jeg må ha møtt på denne. Rimelig irritert på meg selv nå. 

IMG_1342.PNG

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mayoo skrev:

Var på tur i går med telefonen i lommen. Pleier bare ha PoGo på for å klekke egg. Da jeg kom hjem sjekket jeg pokedexen og fant ut at jeg må ha møtt på denne. Rimelig irritert på meg selv nå. 

Trodde den var regionsbestemt? Mulig jeg tar feil! men kan ha vært på en gym :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens fangst hitti: En metapod. Med cp på 20 eller noe. WOW..!

Og når vi snakker om glitcher.......

Glitch pogo.png

AU???

Anonymkode: e8266...a6b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...