Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jar fått to Dratini i dag! Med fire timers mellomrom, på samme pokestop rett utenfor døra :hoppe: 

Anonymkode: 4bbe3...3f7

Jeg har fanget en i dag :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, hog skrev:

Begynte å skrive, men fant ut at dette blir enklere;

Screenshot_2017-02-03-19-17-02-1.jpg

Kult! Ikke mange igjen :) 

Kommer det flere stål, is og dragepokemon i neste gen? Per i dag er det vel omtrent kun en stykk + en evolve per av de typene :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, hog skrev:

Begynte å skrive, men fant ut at dette blir enklere;

Screenshot_2017-02-03-19-17-02-1.jpg

Ser ut til at du har ETT gull mere enn meg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så langt omtrent ikke brukt noe stardust i spillet, men har nå ett par pokemon jeg lurer på om det er verdt å bruke litt på?

Gyarados iv 91 Bite/Hydro 2734cp

Lapras iv 94 Frost Breath/Ice Beam 1945cp

Chameleon iv 94 Wing attack/Fire blast 1675cp

Tviler på jeg finner flere Lapras, er nok min første og siste. Ikke beste moveset, men men. Charmander er kjempevanskelig å finne her. Magikarps kryr det av... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jar fått to Dratini i dag! Med fire timers mellomrom, på samme pokestop rett utenfor døra :hoppe: 

Enda en! Tre stykk på en dag :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor bor du hen?? :ler: Gratulerer!

Endret av Frøkensina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en halvtime siden dukket Lapras opp på nearby som en skygge og jeg satte på en incense, kledde på meg og sprang ut. Men den bare forsvant :trist:  Friday night fun :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig!!! :grine:

Jeg stoppet ved en pokestop på vei hjem fra jobb som noen hadde satt lure på. Jeg håpet fortvilt på noen kule pokiser men neida... Eevee, Pidgey, Weedle, Krabby, Paras, Caterpie og en Shellder. Akkurat samme som spawner overalt ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være inne i et stim nå, gøy det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært så aktiv på en lang stund, så jeg har ikke fått med meg  hva som har blitt skrevet fra side 160 til nå, så jeg beklager om jeg spør om noe som har blitt svart på tidligere.

Jeg slår på appen innimellom bare for å samle noen baller dersom jeg er på noen stops sånn tilfeldigvis, og så hender det en sjelden gang at jeg fanger en pokemon.

Jeg er ikke kommet lengre enn lvl 19, men jeg får bare pokemonner som er maks cp 400 eller deromkring. Er det veldig stor forskjell på lvl 19 og lvl 23? Datteren til venninnen min er på lvl 23 og får pokemons som er 1200 og mer. 

Er det fordi hun har høyere level eller fordi hun spiller mer jevnlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Polly Ester skrev:

Jeg har ikke vært så aktiv på en lang stund, så jeg har ikke fått med meg  hva som har blitt skrevet fra side 160 til nå, så jeg beklager om jeg spør om noe som har blitt svart på tidligere.

Jeg slår på appen innimellom bare for å samle noen baller dersom jeg er på noen stops sånn tilfeldigvis, og så hender det en sjelden gang at jeg fanger en pokemon.

Jeg er ikke kommet lengre enn lvl 19, men jeg får bare pokemonner som er maks cp 400 eller deromkring. Er det veldig stor forskjell på lvl 19 og lvl 23? Datteren til venninnen min er på lvl 23 og får pokemons som er 1200 og mer. 

Hei, her må du innom oftere, mye som blir skrevet her om ditt og datt :)

Så til svar på ditt spm, det er som du er inne på, jo høyere du er i lvl frem til lvl 30, så vil den som er på et lavere lvl få lavere CP Pokémons.

Feks, er dere to stk(eller flere) som ser den samme pokemonen utenfor huset ditt og dere begge er i lvl 30 eller høyere, så vil den ha samme CP, men en som er i lavere lvl enn 30 vil se den samme pokemonen med lavere cp, og er du i feks lvl 22 og din venninne i 18, så vil du få høyere CP på samme pokemon, er du med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Polly Ester skrev:

Det @Taperen sier :) Jeg merker forskjell på CP på de jeg fanger hver gang jeg klatrer i lvl :) Ikke at det er så ofte men 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor bor du??? :P

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2017 den 10.32, AnonymBruker skrev:

Det jeg ønsker meg for å gidde å fortsette å spille er flere pokestops (og gjerne flere pokemon i øde områder, takk!). Bor i en litt perifer bydel, men er mye ute og går med appen på (så jeg klekker mye egg, i det minste). En vanlig dag går jeg ca halvannen mil, og da går jeg bare forbi 2 pokestop (til sammen 8 ganger, tur/retur og tur/retur). Blir ikke mye baller av sånt! Får fylt opp bagen når jeg er innom sentrum, men der er jeg ikke SÅ ofte.

Så Gen 2 trenger ikke komme enda for min del, men flere pokestops hadde gjort seg. 

Anonymkode: b83b9...105

Ønsker meg flere pokestops jeg og :) Her er det 1. (1 km nesten å gå dit..). 6 km til neste pokestop. 

Jeg synes Gen 2 kan komme, her er det bare pidgeys og venonat for tida..

På 2.2.2017 den 14.27, Taperen skrev:

Når du får opp Vap mot Vap, så kan du bytte ut den vapen du sloss med, har du valgt en gress/electric  pokemon blant dine seks utvalgte, så kan du du bytte ut vapen med en som er bedre mot Vap

Ja, jeg pleier å gjøre det ;) Men hender jeg bare spiller med vaporeon og. Tar som regel rotta på den andre vappen uansett, tar bare litt lengre tid.

På 2.2.2017 den 22.24, Ardwinna skrev:

Jeg prøver stadig å pugge hvilke som funker best mot hvilke, men hver gang jeg skal slåss i en gym får jeg helt jernteppe. Det eneste jeg husker er elektrisk mot vann, og vann mot ild, for det er ganske logisk. Men ellers, helt blank. Så det ender med tilfeldig utvalgte pokiser og så peiser jeg på med vill klikking og jevnlig dodging. Funker overraskende bra! :ler:

I dag fikk jeg et 10km-egg men jeg har ingen ledige inkubatorer akkurat nå. Vurderte å kjøpe en, men orker ikke bruke penger på spillet akkurat nå. Ingen interessante pokiser i byen i dag, verken nearby eller innen fangstrekkevidde.

Ja, er ganske lett å spille i gym egentlig! Men nå er jeg helt tom for revive... så får ikke spilt :(

18 timer siden, Frøkensina skrev:

For en halvtime siden dukket Lapras opp på nearby som en skygge og jeg satte på en incense, kledde på meg og sprang ut. Men den bare forsvant :trist:  Friday night fun :ler: 

DITTO! Bare at det var dragonite, ikke Lapras.. gikk ut og vekk var den. Satt og lurte i 10 min på om jeg skulle gå ut. Never again :P

Anonymkode: e8266...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dukka opp en VULPIX i stua nå! Av alle man kan få.. den ser jeg aldri..Da ble jeg glad :) Har ikke Ninetales (er ennå en stund til jeg kan få den da).  Ellers fikk jeg en Cleffa i et egg idag :) !! Den hadde jeg ikke. 

Anonymkode: e8266...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en Kabuto i 10km egg i dag, kjente jeg ble litt skuffet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en storklekking av egg ista og fikk ingenting spennende :( Det mest spennende var en Vulpix, men det er bare fordi den er litt søt. Heldigvis har jeg et 10km egg på vent, så kanskje det er noe litt mer spenstig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fremdeles ganske langt unna full pokedex (er lvl 26)  - mangler en del som jeg har inntrykk av er ganske vanlige andre steder, f,eks Pinsir, Kabuto, Slowbro, Tangela; Scyther. Begynner å bli ganske lei av å bare finne de samme hele tiden, så på en måte vil jeg ha Gen 2 nå, samtidig vil jeg jo gjerne ha full pokedex og det blir vel ikke enklere å finne de jeg mangler nå etter at Gen 2 er sluppet løs. Hm. :klo: 

Anonymkode: b83b9...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...