Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Ardwinna skrev:

Øh, 1 dragepokemon har jeg fanget siden jeg startet å spille i juli i fjor. Slå den.
Jeg har fanget flest giftige pokemon, 755 stk.

Uff, kjipt! Du bor ikke nær sjø regner jeg med? :) 

Anonymkode: 4bbe3...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, kjipt! Du bor ikke nær sjø regner jeg med? :) 

Jo gjør faktisk det. Det spawner masse vannpokemon men ser nesten aldri dragepokemon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ardwinna skrev:

Øh, 1 dragepokemon har jeg fanget siden jeg startet å spille i juli i fjor. Slå den.
Jeg har fanget flest giftige pokemon, 755 stk.

Det er det villeste jeg har hørt, burde ikke vært mulig, her MÅ Niantic gjøre noe, og så bor du jo ganske nære vann også, frustrerende er ordet....:fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange drage-pokemon har dere fanget? Jeg har kun fanget 29 siden jeg begynte å spille i Juli... Drage-medaljen må vel være den vanskeligste å oppnå gull på? :dry:

58, og jeg tok senest i dag en 5 minutters omvei fordi det dukket opp en dratini på nearby. De er sjeldne som fy folkens ;)

7 timer siden, Taperen skrev:

Har fanget 42 drager, men har fanget mindre av Steel med 34, og har minst av tiny rattata, bare 23, så den tar det maaaaange år før jeg får gullmedaljen....

222/300 på tiny rattata :ler: Kryr av rotter i Trondheim.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Brimi skrev:

Okei, men nå skjønner jeg hvorfor det er så ujevnt :)

Da jeg nådde Level 30, hadde jeg spilt 10% av spillet. (Tatt 2 mill XP, spillet har til sammen 20 mill XP)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Taperen skrev:

Det er det villeste jeg har hørt, burde ikke vært mulig, her MÅ Niantic gjøre noe, og så bor du jo ganske nære vann også, frustrerende er ordet....:fart2:

Jeg har fanget to stk. 1 dratini, 1 dragonite. 

Sett 3 dratini og 2 dragonite (i gym). 

Er det vanlig å finne flere dragepokemons enn det altså? Startet å spille 25.7.16

Anonymkode: e8266...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dukket opp en Rhyhorn i stua mi nå :) Cp på over 1000. Best IV. Fanget på første forsøk med razzberry og ultraball.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt siden 7. juli og har fanget hele 4 dragepokemon. :dry:  Men er bare på level 25, er altfor få pokestops rundt her. 

I går dukket det forresten opp 3 pokemon jeg aldri har sett her før, sånn omtrent samtidig - jeg fikk fanget både Lickitung og Blastoise i løpet av, tja, ti minutter? Snodig. Er vanligvis lite spennende å finne, mye Eevee, Oddish, Paras og småfugler. Er jo lov å håpe at det er starten på en trend, kanskje Niantic har bestemt seg for å dele ut litt flere artige pokemon? 

Anonymkode: b83b9...105

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har spilt siden 7. juli og har fanget hele 4 dragepokemon. :dry:  Men er bare på level 25, er altfor få pokestops rundt her. 

I går dukket det forresten opp 3 pokemon jeg aldri har sett her før, sånn omtrent samtidig - jeg fikk fanget både Lickitung og Blastoise i løpet av, tja, ti minutter? Snodig. Er vanligvis lite spennende å finne, mye Eevee, Oddish, Paras og småfugler. Er jo lov å håpe at det er starten på en trend, kanskje Niantic har bestemt seg for å dele ut litt flere artige pokemon? 

Eller kanskje de deler ut flere, siden det snart blir vanskeligere å fange dem? :) Når de nye 100 kommer, blir jo gen1-pokemons sjeldnere å finne, har jeg hørt... Blir mer kamp om spawningsplassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her jeg bor, litt utenfor byen er det ingenting. Og jaggu dukket det opp en lickitung helt random for noen måneder siden! De må vel spawne ganske random? Lickitung er skikkelig klein og creepy da, men greit å ha den :P

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heromkring er det stort sett bare de mest vanlige og kjedelige pokemonene som spawner, men så en sjelden gang innimellom popper det plutselig opp en mer sjelden enten rett foran meg eller på nearby. Har bl.a. fanget en Lickitung, en Onix, en Dragonair og en Electabuzz nede i sentrum, men tror ikke jeg har sett dem mer enn den ene gangen. Jeg har også sett en Dratini som jeg prøvde å fange uten hell (hoppet ut av ballen og stakk på første forsøk). Dratini og Lapras har jeg sett noen få ganger på nearby men typisk nok har de despawnet før jeg klarte å finne dem (dette var før man fikk opp hvilket pokestop de befinner seg ved).

Det som er litt rart er at det er en god del Dragonite i gymmene, så det finnes kanskje en spawneplass for drager jeg ikke vet om. Sikkert i tettbebygd strøk mellom noen hus eller noe. Jeg tør ikke vase rundt og lete i boligområder, da blir jeg vel meldt til politiet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Taperen skrev:

Er det lite Pokémons hos deg?

Kan ikke akkurat skryte at det er så veeeeldig mange pokemons hos meg nei. Det kommer stort sett de samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg prøver stadig å pugge hvilke som funker best mot hvilke, men hver gang jeg skal slåss i en gym får jeg helt jernteppe. Det eneste jeg husker er elektrisk mot vann, og vann mot ild, for det er ganske logisk. Men ellers, helt blank. Så det ender med tilfeldig utvalgte pokiser og så peiser jeg på med vill klikking og jevnlig dodging. Funker overraskende bra! :ler:

Jeg prøver også å huske de vanligste svakhene/styrkene. Noen går det an å lage logiske huskeregler til mens andre blir bare pugging

Vann slukker ild, det er også bra mot ground/rock (jord blir til søle av vann? :P )
Ild smelter is/stål, brenner gress/insekter
Elektrisitet er effektivt mot vann/flying, men svak mot ground (jording)

Gress er effektiv mot vann, ground, rock
Normal er svak mot fighting (mye snorlax der ute så greit å huske)
Drage er svak mot ice/fairy/drage, men den er også effektiv mot drage.

Siden det er mest Vaporeon/Rhydon/Dragonite/Snorlax i gymmene ved meg har jeg tilpasset "topplisten" min etter det: Lapras/Charizard (med drageangrep) mot Dragonite, Venosaur/Jolteon mot Vaporeon, Vaporeon mot Rhydon og Poliwrath mot Snorlax.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, psykose skrev:

Kan ikke akkurat skryte at det er så veeeeldig mange pokemons hos meg nei. Det kommer stort sett de samme.

Ok, er ikke mange hos meg heller, to tre stk i timen, må avsted skal en fange litt mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vært en del rundt i byen her, men stort sett de samme, men nå er det en liten by også da. Men det er kjiiipt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hatt et stort ønske om å se en Rhyhorn sin underside? :fnise:

Her er blinkskuddet mitt i hvert fall.

rhyhorn.png

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jar fått to Dratini i dag! Med fire timers mellomrom, på samme pokestop rett utenfor døra :hoppe: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Browncoat skrev:

Jeg prøver også å huske de vanligste svakhene/styrkene. Noen går det an å lage logiske huskeregler til mens andre blir bare pugging

Vann slukker ild, det er også bra mot ground/rock (jord blir til søle av vann? :P )
Ild smelter is/stål, brenner gress/insekter
Elektrisitet er effektivt mot vann/flying, men svak mot ground (jording)

Gress er effektiv mot vann, ground, rock
Normal er svak mot fighting (mye snorlax der ute så greit å huske)
Drage er svak mot ice/fairy/drage, men den er også effektiv mot drage.

Liker huskereglene dine :) 

3 timer siden, Browncoat skrev:

Siden det er mest Vaporeon/Rhydon/Dragonite/Snorlax i gymmene ved meg har jeg tilpasset "topplisten" min etter det: Lapras/Charizard (med drageangrep) mot Dragonite, Venosaur/Jolteon mot Vaporeon, Vaporeon mot Rhydon og Poliwrath mot Snorlax.

Enig i det aller meste her. Bare synd fighting types er så svake i PoGo. Har en Machamp med best moveset, 91.1 IV og 2716 i CP, men synes likevel en ca like sterk Rhydon er mer effektivt mot Snorlax rett og slett fordi movesene en Rhydon har tilgang til er så mye sterkere.

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jar fått to Dratini i dag! Med fire timers mellomrom, på samme pokestop rett utenfor døra :hoppe: 

Lyst på besøk? :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, hog skrev:

58, og jeg tok senest i dag en 5 minutters omvei fordi det dukket opp en dratini på nearby. De er sjeldne som fy folkens ;)

222/300 på tiny rattata :ler: Kryr av rotter i Trondheim.. 

Hvilke medaljer mangler du? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke medaljer mangler du? :) 

Begynte å skrive, men fant ut at dette blir enklere;

Screenshot_2017-02-03-19-17-02-1.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...