Taperen Skrevet 2. februar 2017 #4481 Del Skrevet 2. februar 2017 5 timer siden, Rosalie skrev: I går evolvet jeg fem Pokiser jeg ikke hadde fra før, og gikk opp til level 30. Deprimerende at det nå er 500 000 poeng til level 31 må jeg si... Grattis, og kan love deg at det blir ikke lettere å komme opp i level etterhvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4482 Del Skrevet 2. februar 2017 9 timer siden, Taperen skrev: Greit med noen nye i pokedexen Schyter er kjekk å gå mange av siden vi trenger dens candy til og evolve til Scizor i gen 2. Her fanger jeg egentlig det jeg kommer over, og ihvertfall Pidgey, siden en ikke trenger mange før en kan evolve, og i tillegg får man masse stardust som kan være kjekt å ha når en skal powre opp pokisene Jeg hadde fem 10km til klekking samtidig pga XPen, og fikk schyter i 3 av dem, da ble jeg sinna! Har nesten 150 candies nå. Hat. Tok bare vare på en schyter også, resten gikk rett i kverna. 8 timer siden, hog skrev: Du kan jo stryke Farfetchd, Kangaskhan og Tauros også, med mindre du har tenkt deg på jordomseiling Edit; Steike! En wild porygon! Det har jeg ikke sett på lenge. Hoi! Hvor da? Anonymkode: 76f3f...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 2. februar 2017 #4483 Del Skrevet 2. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde fem 10km til klekking samtidig pga XPen, og fikk schyter i 3 av dem, da ble jeg sinna! Har nesten 150 candies nå. Hat. Tok bare vare på en schyter også, resten gikk rett i kverna. Hoi! Hvor da? Anonymkode: 76f3f...12a En nesten ved gymmen på three lions, og en mellom karl johans gate og fjordgata. Gikk fra å ha sett 4 til 6 på kort tid der gitt Tilfeldigvis plukket opp alle de 10km eggene på samme sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4484 Del Skrevet 2. februar 2017 Prøver meg på sofaklekking idag. Er såpeglatt ute! Er hjemme idag. Må man ikke ut, så... Enig i at Eevee er ganske bra, dvs Vaporeon. Jeg har hatt større lykke med Raichu mtp å slå ut vannpokemons, sammenlignet med Jolteon! Og Flareon har jeg ikke hatt større hell med, vel, den beste jeg har har cp på ca 1900, og best iv osv. Anonymkode: e8266...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4485 Del Skrevet 2. februar 2017 8 minutter siden, hog skrev: En nesten ved gymmen på three lions, og en mellom karl johans gate og fjordgata. Gikk fra å ha sett 4 til 6 på kort tid der gitt Tilfeldigvis plukket opp alle de 10km eggene på samme sted? Kult, har kun fått porygon i egg! Det er mulig. Jeg er nesten utelukkende innom stops på bussen fra der jeg bor og forbi solsiden til sentrum. Noen ganger går jeg litt rundt i sentrum og tar bussen til samfundet. Er i byen kanskje en gang i uka eller noe og det er ingen pokestops der jeg bor. Men trodde ikke det var så vanlig med 10km ved de mest trafikkerte stoppene Anonymkode: 76f3f...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4486 Del Skrevet 2. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøver meg på sofaklekking idag. Er såpeglatt ute! Er hjemme idag. Må man ikke ut, så... Enig i at Eevee er ganske bra, dvs Vaporeon. Jeg har hatt større lykke med Raichu mtp å slå ut vannpokemons, sammenlignet med Jolteon! Og Flareon har jeg ikke hatt større hell med, vel, den beste jeg har har cp på ca 1900, og best iv osv. Anonymkode: e8266...a6b Hvordan er IVen på jolteon sammenlignet med raichu da? Anonymkode: 76f3f...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 2. februar 2017 #4487 Del Skrevet 2. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kult, har kun fått porygon i egg! Det er mulig. Jeg er nesten utelukkende innom stops på bussen fra der jeg bor og forbi solsiden til sentrum. Noen ganger går jeg litt rundt i sentrum og tar bussen til samfundet. Er i byen kanskje en gang i uka eller noe og det er ingen pokestops der jeg bor. Men trodde ikke det var så vanlig med 10km ved de mest trafikkerte stoppene Anonymkode: 76f3f...12a Jeg har hatt mye flaks med stoppet rett før bakke bru (ved busstoppet) for 10km. Kan være tilfeldig for alt jeg vet, men menneskehjernen leter jo etter mønster. 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: ... Jeg har hatt større lykke med Raichu mtp å slå ut vannpokemons, sammenlignet med Jolteon! .. Og begge har Thunder som charge move? Koster like mye stardust å levle opp? Makset ut er Jolteon betraktelig bedre enn Raichu i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4488 Del Skrevet 2. februar 2017 5 minutter siden, hog skrev: Jeg har hatt mye flaks med stoppet rett før bakke bru (ved busstoppet) for 10km. Kan være tilfeldig for alt jeg vet, men menneskehjernen leter jo etter mønster. Jaokei, da er det vel i grunnen ikke så rart! Jeg skjønner jo at man kan få 10km i høyt trafikkerte strøk også, men jeg trodde ikke det var så vanlig. Krysser fingrene for flere 10km snart da (uten schyter...) Anonymkode: 76f3f...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 2. februar 2017 #4489 Del Skrevet 2. februar 2017 6 timer siden, Rosalie skrev: I går evolvet jeg fem Pokiser jeg ikke hadde fra før, og gikk opp til level 30. Deprimerende at det nå er 500 000 poeng til level 31 må jeg si... Det samme tenkte jeg! Fra 28 til 29 gikk det opp fra 300 000 til 350 000, mens fra 30 til 31 så er det 500 000 -.- Hvorfor er det så ujevnt hvor mye XP man må ha for å levle? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. februar 2017 #4490 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) 7 timer siden, hog skrev: ...også så jævlig søt da! Eevee er så søt at jeg ofte sier unnskyld når jeg overfører dem, og er vel den eneste som sjarmerer når den angriper med ørene sine 4 timer siden, hog skrev: Enda en! Ca 50 meter fra den første. What the actual f... Fanget du de også? Ennå ikke sett en.. Endret 2. februar 2017 av Frøkensina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. februar 2017 #4491 Del Skrevet 2. februar 2017 3 minutter siden, Brimi skrev: Det samme tenkte jeg! Fra 28 til 29 gikk det opp fra 300 000 til 350 000, mens fra 30 til 31 så er det 500 000 -.- Hvorfor er det så ujevnt hvor mye XP man må ha for å levle? Det må jo ta utrolig lang tid for hvert nytt level høyt oppe, kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 2. februar 2017 #4492 Del Skrevet 2. februar 2017 3 minutter siden, Brimi skrev: Det samme tenkte jeg! Fra 28 til 29 gikk det opp fra 300 000 til 350 000, mens fra 30 til 31 så er det 500 000 -.- Hvorfor er det så ujevnt hvor mye XP man må ha for å levle? 1.5 mill fra 35 til 36 Ganske vanlig i spill at det kreves stadig mer når man nærmer seg de siste levlene. 2 minutter siden, Frøkensina skrev: .. Fanget du de også? Enda ikke sett en.. Fikk begge ja. Jeg hadde bare sett en wild før, men klekket 3 tidligere. Og nå er det en Blastoise på solsiden... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4493 Del Skrevet 2. februar 2017 1 minutt siden, hog skrev: Og nå er det en Blastoise på solsiden... Fader, er for langt unna Men er ganske sikker på at jeg har plukket opp en wonder der tidligere, pleier stort sett å sitte på sot/starbucks å spille såh. Anonymkode: 76f3f...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. februar 2017 #4494 Del Skrevet 2. februar 2017 3 minutter siden, hog skrev: Fikk begge ja. Jeg hadde bare sett en wild før, men klekket 3 tidligere. Det må være veldig liten sannsynlighet for å finne to wild på kort tid, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4495 Del Skrevet 2. februar 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er IVen på jolteon sammenlignet med raichu da? Anonymkode: 76f3f...12a IV på Jolteon er best. På Raichu er den ikke best (jeg er gult lag, og IV sier strong). Men det kan nok være movesetet til Jolteon, jeg har dog en annen med best moveset som ikke gjør det særlig bra, heller. Tror det er CP'en det går på! De har under 2000. Det har raichu og, men den har j@vlig bra special move mot de fleste vannpokemonsene. Anonymkode: e8266...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 2. februar 2017 #4496 Del Skrevet 2. februar 2017 13 minutter siden, Frøkensina skrev: Det må jo ta utrolig lang tid for hvert nytt level høyt oppe, kjedelig. I hvert fall nå på vinteren, for da gidder jeg ikke spille særlig mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 2. februar 2017 #4497 Del Skrevet 2. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fader, er for langt unna Men er ganske sikker på at jeg har plukket opp en wonder der tidligere, pleier stort sett å sitte på sot/starbucks å spille såh. Anonymkode: 76f3f...12a Jeg satt og spiste (ja, jeg bor ganske nært) så gadd ikke har 7 fra før da.. 5 minutter siden, Frøkensina skrev: Det må være veldig liten sannsynlighet for å finne to wild på kort tid, gratulerer Tror det her i byen i hvert fall. Porygon og Chansey er vel de to jeg føler jeg mangler candy på til gen 2. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: IV på Jolteon er best. På Raichu er den ikke best (jeg er gult lag, og IV sier strong). Men det kan nok være movesetet til Jolteon, jeg har dog en annen med best moveset som ikke gjør det særlig bra, heller. Tror det er CP'en det går på! De har under 2000. Det har raichu og, men den har j@vlig bra special move mot de fleste vannpokemonsene. Anonymkode: e8266...a6b Hvis du vil vite ca hvilken level pokemon er, for å kunne vite hvor mye sterkere den kan bli, kan du se på stardust kostnaden for å "power up" -denne listen- tror jeg er nøyaktig enda. Både thunder (electric) og solar beam (grass) er veldig fint for å daske de &#/#¤ vaporeonene litt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4498 Del Skrevet 2. februar 2017 2 minutter siden, hog skrev: Jeg satt og spiste (ja, jeg bor ganske nært) så gadd ikke har 7 fra før da.. Tror det her i byen i hvert fall. Porygon og Chansey er vel de to jeg føler jeg mangler candy på til gen 2. Hvis du vil vite ca hvilken level pokemon er, for å kunne vite hvor mye sterkere den kan bli, kan du se på stardust kostnaden for å "power up" -denne listen- tror jeg er nøyaktig enda. Både thunder (electric) og solar beam (grass) er veldig fint for å daske de &#/#¤ vaporeonene litt Takk for link, skal sjekke ut ! Kjipe er når man skal "gymme" og det blir vapp mot vapp! Ofte det skjer, siden jeg gjerne lar appen velge hvem jeg skal bruke i kamp, og da kommer Aquaman (min beste vapp) opp, selv om det er vannpokemons der En annen jeg har stor suksess med er Exeggutor. CP 1847, best IV. Ikke best moveset (1/2), men den er veldig god. Anonymkode: e8266...a6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. februar 2017 #4499 Del Skrevet 2. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for link, skal sjekke ut ! Kjipe er når man skal "gymme" og det blir vapp mot vapp! Ofte det skjer, siden jeg gjerne lar appen velge hvem jeg skal bruke i kamp, og da kommer Aquaman (min beste vapp) opp, selv om det er vannpokemons der En annen jeg har stor suksess med er Exeggutor. CP 1847, best IV. Ikke best moveset (1/2), men den er veldig god. Anonymkode: e8266...a6b Hvilken app er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #4500 Del Skrevet 2. februar 2017 Men curveball... den gjør pokemons lettere å fange? Får ikke poeng for den. Lærte meg det nettopp Anonymkode: e8266...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå