Ardwinna Skrevet 1. februar 2017 #4461 Del Skrevet 1. februar 2017 På 18.12.2016 den 0.48, Ardwinna skrev: Jeg har bare klart å få 122 pokiser til nå På halvannen måned har jeg altså klart å få 8 nye pokiser. Vet ikke om det er bra eller litt deprimerende Hvis jeg oppdaterer lista og stryker ut de jeg har fått siden da, blir den sånn: På 18.12.2016 den 0.48, Ardwinna skrev: Ivysaur, Venusaur, Charizard, Blastoise, Sandslash, Arcanine, Alkazam, Machamp, Golem, Farfetchd, Dodrio, Muk, Onix, Exeggutor, Hitmonlee, Weezing, Kangaskhan, Magmar, Tauros, Gyarados, Omastar, Aerodactyl, Dratini, Dragonite, og alle babypokisene. Magby, Elekid, Cleffa og Togepi. Regner med at om en måneds tid har jeg også Dodrio og Weezing, siden jeg bare trenger noen ekstra candy for å evolve. De andre, derimot, må jeg enten få i egg eller ha griseflaks for å klare å få tak i. Bortsett fra starterpokisene som popper opp nå og da, ser jeg omtrent ikke snurten av de andre. Spesielt Dratini-slekta holder seg pent unna byen her og jeg har siden starten i fjor sommer sett to-tre Dratini, en Dragonair og ingen Dragonites (bortsett fra i gymmer da, merkelig nok). Så jeg har én Dragonair som har elendig cp, og that's it. Den ene Dratinien jeg hadde nærkontakt med stakk av etter første ballen. Jeg fatter ikke hvor alle Dragonitene i gymmene kommer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 1. februar 2017 #4462 Del Skrevet 1. februar 2017 Føler med deg Ardwinna Synes rett og slett at pokemonene kunne byttet spawneplasser, da tror jeg folk hadde blitt mere engasjert, feks hos deg så kunne det spawnet Dratini og Magikarp ei stund, og ei stund senere så kunne det skiftet til feks til Geodude og Abra, kunne ihvertfall fått et par stykker i mnd feks. Her hos meg så er det flere som ikke dukker opp, faktisk ganske mange som er helt fraværende hos meg, men i tillegg så har jeg rundt huset fanget både Snorlax, Dragonite og Scyther. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 1. februar 2017 #4463 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) 20 minutter siden, Ardwinna skrev: På halvannen måned har jeg altså klart å få 8 nye pokiser. Vet ikke om det er bra eller litt deprimerende Hvis jeg oppdaterer lista og stryker ut de jeg har fått siden da, blir den sånn: ... Du kan jo stryke Farfetchd, Kangaskhan og Tauros også, med mindre du har tenkt deg på jordomseiling Edit; Steike! En wild porygon! Det har jeg ikke sett på lenge. Endret 1. februar 2017 av hog 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. februar 2017 #4464 Del Skrevet 1. februar 2017 Appen hang seg opp og når jeg fikk startet igjen så kom det på musikk. Den fikk jeg slått av i settings, men nå har alle fanfarene forsvunnet og monsene bråker mer enn før (lager mer lyd). Skal det være sånn? Er det noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 1. februar 2017 #4465 Del Skrevet 1. februar 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Appen hang seg opp og når jeg fikk startet igjen så kom det på musikk. Den fikk jeg slått av i settings, men nå har alle fanfarene forsvunnet og monsene bråker mer enn før (lager mer lyd). Skal det være sånn? Er det noe nytt? Her bråker de ingenting, har ALDRI hatt på lyd når jeg spiller, slikt er bare forstyrrende, liker stillheten jeg.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alenia Skrevet 1. februar 2017 #4466 Del Skrevet 1. februar 2017 Hva menes med Wonder Pokémons? Og, hvor mange babyer er gitt ut nå? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. februar 2017 #4467 Del Skrevet 1. februar 2017 10 minutter siden, Taperen skrev: Her bråker de ingenting, har ALDRI hatt på lyd når jeg spiller, slikt er bare forstyrrende, liker stillheten jeg.... Jammen Jeg likte å ha bare litt lyd, men ikke slik det er nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 1. februar 2017 #4468 Del Skrevet 1. februar 2017 23 minutter siden, Taperen skrev: Føler med deg Ardwinna Synes rett og slett at pokemonene kunne byttet spawneplasser, da tror jeg folk hadde blitt mere engasjert, feks hos deg så kunne det spawnet Dratini og Magikarp ei stund, og ei stund senere så kunne det skiftet til feks til Geodude og Abra, kunne ihvertfall fått et par stykker i mnd feks. Her hos meg så er det flere som ikke dukker opp, faktisk ganske mange som er helt fraværende hos meg, men i tillegg så har jeg rundt huset fanget både Snorlax, Dragonite og Scyther. Enig! Det jeg annser som drittpokemon ser jeg jo at andre mangler og motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 1. februar 2017 #4469 Del Skrevet 1. februar 2017 5 minutter siden, Alenia skrev: Hva menes med Wonder Pokémons? Og, hvor mange babyer er gitt ut nå? 🙈 IV over 80%. (Team mystic leder Blancehe kaller den Wonder på appraise da) 7 babyer (+togetic) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 1. februar 2017 #4470 Del Skrevet 1. februar 2017 8 minutter siden, Frøkensina skrev: Jammen Jeg likte å ha bare litt lyd, men ikke slik det er nå Javel ja, så det er rett og slett irriterende, har ikke hørt om noen som har nevnt noe om det, merkelig.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 1. februar 2017 #4471 Del Skrevet 1. februar 2017 11 minutter siden, Sirah skrev: Enig! Det jeg annser som drittpokemon ser jeg jo at andre mangler og motsatt. Jeg fanger alle uansett, selv om det er en Eevee som dukker opp så fanger jeg den, og det er den jeg har fanget flest av, men klarer ikke helt å kalle den for en dritt Pokemon..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. februar 2017 #4472 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg fanget en Arcanine! Min aller første, den bare dukket opp og er den med desidert høyest cp jeg har fanget på1750 og så er den wonder! Med bite/flamethrower. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 1. februar 2017 #4473 Del Skrevet 1. februar 2017 5 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg fanget en Arcanine! Min aller første, den bare dukket opp og er den med desidert høyest cp jeg har fanget på1750 og så er den wonder! Med bite/flamethrower. Jøsses, det der var jo kjempebra den har jeg aldri fanget wild.....kan legge til at jeg også fikk en wonder nå.....en Spearow i 2 km egget... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. februar 2017 #4474 Del Skrevet 1. februar 2017 1 minutt siden, Taperen skrev: Jøsses, det der var jo kjempebra den har jeg aldri fanget wild.....kan legge til at jeg også fikk en wonder nå.....en Spearow i 2 km egget... Ja jeg er litt i sjokk enda Ehm gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 1. februar 2017 #4475 Del Skrevet 1. februar 2017 59 minutter siden, Taperen skrev: Føler med deg Ardwinna Synes rett og slett at pokemonene kunne byttet spawneplasser, da tror jeg folk hadde blitt mere engasjert, feks hos deg så kunne det spawnet Dratini og Magikarp ei stund, og ei stund senere så kunne det skiftet til feks til Geodude og Abra, kunne ihvertfall fått et par stykker i mnd feks. Her hos meg så er det flere som ikke dukker opp, faktisk ganske mange som er helt fraværende hos meg, men i tillegg så har jeg rundt huset fanget både Snorlax, Dragonite og Scyther. Det har vært noen endringer i spawning her, men Dratini og Geodude er rimelig standhaftige på å holde seg unna. Magikarp spawner en del nede ved vannkanten men ikke så ofte som før. Og jeg har ikke vært så flink til å gå nede ved vannkanten i det siste pga drittværet. Så langt har jeg 166 Magikarpcandy så jeg ligger langt bak i køen for å få en Gyarados 53 minutter siden, hog skrev: Du kan jo stryke Farfetchd, Kangaskhan og Tauros også, med mindre du har tenkt deg på jordomseiling I know! Burde egentlig stryke dem av lista bare fordi de er demotiverende å ha der. Har jo sett to av dem i gym her, men aner ikke om eierne har vært ute og reist eller om de har tuklet litt med gps'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 2. februar 2017 #4476 Del Skrevet 2. februar 2017 35 minutter siden, Taperen skrev: Jeg fanger alle uansett, selv om det er en Eevee som dukker opp så fanger jeg den, og det er den jeg har fanget flest av, men klarer ikke helt å kalle den for en dritt Pokemon..... Man kan vel argumentere for at Eevee er en av de beste om ikke den aller beste i spillet. Alle utviklingene er sterke og gir tilgang til gode movesets. ...også så jævlig søt da! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 2. februar 2017 #4477 Del Skrevet 2. februar 2017 Jeg hamstrer Eevee for å få candy til senere utviklinger! Velger ut de med lavest og høyest cp, de midt på treet gidder jeg ikke ta. De med lav cp er lett å fange og gir lettjente candy, mens de med høy cp kan være gode nok til å utvikle videre hvis man er heldig. Håper virkelig det blir andre boller (og pokemon) på valentines day! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 2. februar 2017 #4478 Del Skrevet 2. februar 2017 I går evolvet jeg fem Pokiser jeg ikke hadde fra før, og gikk opp til level 30. Deprimerende at det nå er 500 000 poeng til level 31 må jeg si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 2. februar 2017 #4479 Del Skrevet 2. februar 2017 4 timer siden, hog skrev: ... Edit; Steike! En wild porygon! Det har jeg ikke sett på lenge. Enda en! Ca 50 meter fra den første. What the actual f... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 2. februar 2017 #4480 Del Skrevet 2. februar 2017 6 timer siden, hog skrev: Man kan vel argumentere for at Eevee er en av de beste om ikke den aller beste i spillet. Alle utviklingene er sterke og gir tilgang til gode movesets. ...også så jævlig søt da! Du er inne på noe der HOG Kjekt å samle på noen da, men klarer ikke å finne en med 100% IV, og det har jeg heller ikke fått på noen av Pidgeyene heller, selv om disse to er de som jeg har fanget klart mest av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå