Taperen Skrevet 31. januar 2017 #4441 Del Skrevet 31. januar 2017 Ja de bør vel snart slippe noen i fra gen 2, vi som har kommet såpass langt i spillet higer jo etter noe nytt. Men hvor langt i spillet tror dere den gjennomsnitte fyren/dama i gata har kommet i spillet, jeg tror det er veldig mange her på berget som ikke har kommet i lvl 30 ennå, og som fortsatt savner flere i fra gen 1. Jeg har ligget på rundt 12-14 gymmer de siste par uker, og i de gymmene så er det flere spillere under lvl 30 enn over. Regner med at det skjer noe i forkant av Valentins dagen, hvis ikke så er det meget skuffende i fra Niantic. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 31. januar 2017 #4442 Del Skrevet 31. januar 2017 Nå har jeg 134 fra gen 1, så jeg mangler jo en del, men tilogmed jeg begynner å miste interessen dersom ikke det snart kommer noe nytt. Her jeg bor er det kort og greit ikke liv laga for å få de siste jeg trenger! Hverken wild eller evolve. Dritt kjedelig å bare finne pokemon jeg overhodet ikke har bruk for! Hadde de sluppet noen gen. 2 hadde man i det minste fått noe nytt å jakte på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #4443 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg er straks i level 25 og mangler 11 (pluss regionale) fra generasjon 1 som er mulig å få tak i per dags dato. Jeg var ganske lei fra i høst av, men har begynt å spille litt igjen nå Noen jeg mangler har jeg sett men bare ikke klart å fange som golem og aerodactyl - mens snorlax og chansey har jeg ikke møtt på enda Spent på hva som skjer rundt valentines. Jeg er nok litt old school som liker generasjon 1 best, men slutter nok ikke å spille selv om generasjon 2 kommer. Men interessen vil nok gå litt opp og ned som den har gjort til nå. Håper vi kan snart bytte pokemons med andre og breede selv. Og spesielt om vi kan sloss mot de andre pokemontrenerene vi møter på veien. Skulle også ønske spillet var mer lagt opp som på gameboy - spesielt mtp all denne candy hamstringen. Håper det også vil gå ann å øke pokemons i level gjennom kamper i fremtiden. Anonymkode: bffd1...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 1. februar 2017 #4444 Del Skrevet 1. februar 2017 En wonder Geodude til frokost i et 2 km egget er ikke det verste en kan få Har ellers fanget en wonder Abra også til frokosten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 1. februar 2017 #4445 Del Skrevet 1. februar 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er straks i level 25 og mangler 11 (pluss regionale) fra generasjon 1 som er mulig å få tak i per dags dato. Jeg var ganske lei fra i høst av, men har begynt å spille litt igjen nå Noen jeg mangler har jeg sett men bare ikke klart å fange som golem og aerodactyl - mens snorlax og chansey har jeg ikke møtt på enda Spent på hva som skjer rundt valentines. Jeg er nok litt old school som liker generasjon 1 best, men slutter nok ikke å spille selv om generasjon 2 kommer. Men interessen vil nok gå litt opp og ned som den har gjort til nå. Håper vi kan snart bytte pokemons med andre og breede selv. Og spesielt om vi kan sloss mot de andre pokemontrenerene vi møter på veien. Skulle også ønske spillet var mer lagt opp som på gameboy - spesielt mtp all denne candy hamstringen. Håper det også vil gå ann å øke pokemons i level gjennom kamper i fremtiden. Anonymkode: bffd1...401 Du ligger ca likt i level som meg da. Ja, flere av de jeg mangler har jeg ikke engang sett snurten av! Det skulle vært mulig å bytte eller breede selv ja, men vet ikke om jeg hadde brukt funksjonen noe serlig. Personlig syntes jeg ikke det er spesielt gøy med gym osv, liker bare å tasse rundt å fange dem jeg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 1. februar 2017 #4446 Del Skrevet 1. februar 2017 Fikk i dag en etterlengtet Aerodactyl i 10km egget! Da har jeg 133 pokemons, og mangler bare 2 candies for å utvikle Doduo. Merker godt at interessen kommer og går, men det hjelper på og få noen nye 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 1. februar 2017 #4447 Del Skrevet 1. februar 2017 18 minutter siden, Elsoo skrev: Fikk i dag en etterlengtet Aerodactyl i 10km egget! Da har jeg 133 pokemons, og mangler bare 2 candies for å utvikle Doduo. Merker godt at interessen kommer og går, men det hjelper på og få noen nye 🙃 Så gøy da, hjelper på motivasjonen det, grattis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #4448 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg har fanget endel Magnemite idag. 3-4 stykker. Og Eevee, tydelig at de forsøker å få folk til å samle litt candy. Tenker at det kanskje kommer en ekstra Magnemite-utvikling, eller hva? Hva tror dere om det? Ellers så fortet jeg meg til et pokestop som skulle ha slowbro, men så forsvant den før jeg rakk frem. Det vil si, den dukket merkelig nok plutselig opp ved pokestoppet da jeg kom frem, men da jeg trykket på den kom det opp "error" Anonymkode: e8266...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katyperry Skrevet 1. februar 2017 #4449 Del Skrevet 1. februar 2017 Fanget denne i dag 😍😎 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 1. februar 2017 #4450 Del Skrevet 1. februar 2017 Grattis . Den har jeg aldri sett wild, bare fått den i egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #4451 Del Skrevet 1. februar 2017 27 minutter siden, katyperry skrev: Fanget denne i dag 😍😎 Den mangler jeg, har bare funnet hitmonlee :/ Skulle ønske jeg fant alle unevolved så jeg kunne fått alle i pokedexen, har flere evolved hvor jeg mangler den første. Anonymkode: 76f3f...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katyperry Skrevet 1. februar 2017 #4452 Del Skrevet 1. februar 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den mangler jeg, har bare funnet hitmonlee :/ Skulle ønske jeg fant alle unevolved så jeg kunne fått alle i pokedexen, har flere evolved hvor jeg mangler den første. Anonymkode: 76f3f...12a Hitmonlee klekket jeg i et egg. Denne fant jeg langs veien 😊 Fornøyd da! Synes bare jeg har fått kjipe ting i det siste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykose Skrevet 1. februar 2017 #4453 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg finner aldri noen "spennende" pokemons jeg! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 1. februar 2017 #4454 Del Skrevet 1. februar 2017 I dag fikk jeg endelig en pokis jeg ville ha i et egg; Growlithe. Det var det jeg trengte for å kunne evolve til en Arcanine, så nå er jeg oppe i 130 i pokedexen. Hver eneste nye pokis er en liten seier! I 10km-egget fikk jeg en Scyther og det sier jeg meg fornøyd med, siden den jeg hadde i fra før bare hadde ca 33 cp. Og det kunne tross alt ha vært en Jynx Breeding høres gøy ut men jeg vet ikke om jeg egentlig vil ha muligheten til å bytte. Litt av greia ved pokemon go er etter min mening at man skal streve litt med å fange eller klekke de pokisene man trenger. Er redd det blir for enkelt hvis man bare kan bytte til seg de man mangler. I natt hadde jeg en ny pokemon-drøm om generasjon 2. Det spawnet helt vilt mange rundt meg men jeg klarte ikke ta mer enn én av dem. Den var i tillegg skikkelig stygg og dårlig. Jeg trenger flere nye pokiser å jakte på... Jeg har forlengst sluttet å fange fugler, flaggermus og rotter med håp om å få en bedre Ditto, for jeg gidder ikke kaste bort flere baller på jallapokiser. Orker ikke å fange weedles heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 1. februar 2017 #4455 Del Skrevet 1. februar 2017 1 time siden, psykose skrev: Jeg finner aldri noen "spennende" pokemons jeg! :/ Det tror jeg du gjør, du begynner bare å bli kresen etter å ha spilt en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 1. februar 2017 #4456 Del Skrevet 1. februar 2017 39 minutter siden, Ardwinna skrev: I dag fikk jeg endelig en pokis jeg ville ha i et egg; Growlithe. Det var det jeg trengte for å kunne evolve til en Arcanine, så nå er jeg oppe i 130 i pokedexen. Hver eneste nye pokis er en liten seier! I 10km-egget fikk jeg en Scyther og det sier jeg meg fornøyd med, siden den jeg hadde i fra før bare hadde ca 33 cp. Og det kunne tross alt ha vært en Jynx Breeding høres gøy ut men jeg vet ikke om jeg egentlig vil ha muligheten til å bytte. Litt av greia ved pokemon go er etter min mening at man skal streve litt med å fange eller klekke de pokisene man trenger. Er redd det blir for enkelt hvis man bare kan bytte til seg de man mangler. I natt hadde jeg en ny pokemon-drøm om generasjon 2. Det spawnet helt vilt mange rundt meg men jeg klarte ikke ta mer enn én av dem. Den var i tillegg skikkelig stygg og dårlig. Jeg trenger flere nye pokiser å jakte på... Jeg har forlengst sluttet å fange fugler, flaggermus og rotter med håp om å få en bedre Ditto, for jeg gidder ikke kaste bort flere baller på jallapokiser. Orker ikke å fange weedles heller. Greit med noen nye i pokedexen Schyter er kjekk å gå mange av siden vi trenger dens candy til og evolve til Scizor i gen 2. Her fanger jeg egentlig det jeg kommer over, og ihvertfall Pidgey, siden en ikke trenger mange før en kan evolve, og i tillegg får man masse stardust som kan være kjekt å ha når en skal powre opp pokisene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykose Skrevet 1. februar 2017 #4457 Del Skrevet 1. februar 2017 4 minutter siden, Taperen skrev: Det tror jeg du gjør, du begynner bare å bli kresen etter å ha spilt en stund. Eh okei? Hvem er du til å uttale deg om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 1. februar 2017 #4458 Del Skrevet 1. februar 2017 1 minutt siden, psykose skrev: Eh okei? Hvem er du til å uttale deg om det? Hehe, en føler at det er bare dritt en får når en har spilt en stund, føler heller ikke selv at jeg får det HELT store lenger når en bare mangler et par stykker for å fylle pokedexen, men det blir slik når man har fått den før, og den, og den, men nå kan det jo være at du bare får dritt, for all del, skal ikke påstå at du får noe bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psykose Skrevet 1. februar 2017 #4459 Del Skrevet 1. februar 2017 8 minutter siden, Taperen skrev: Hehe, en føler at det er bare dritt en får når en har spilt en stund, føler heller ikke selv at jeg får det HELT store lenger når en bare mangler et par stykker for å fylle pokedexen, men det blir slik når man har fått den før, og den, og den, men nå kan det jo være at du bare får dritt, for all del, skal ikke påstå at du får noe bra da Jeg har ikke på langt nær "nesten" fylt pokedexen engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 1. februar 2017 #4460 Del Skrevet 1. februar 2017 9 minutter siden, psykose skrev: Jeg har ikke på langt nær "nesten" fylt pokedexen engang. Ok, er det lite som spawner hos deg da, bare de samme pokemonene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå