Aamu Skrevet 31. januar 2017 #4421 Del Skrevet 31. januar 2017 1 minutt siden, Taperen skrev: Incense må du ha på når du beveger deg, får lite ut av den når du sitter på rævva... Æsj.. men jeg vil være lat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 31. januar 2017 #4422 Del Skrevet 31. januar 2017 4 minutter siden, boblevann skrev: Skulle tro det Rart det ikke er magikarp på dass da Du må bare fange den før du drar i snora..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 31. januar 2017 #4423 Del Skrevet 31. januar 2017 3 minutter siden, Aamu skrev: Det er for dårlig! Burde absolutt vært det Ja det syns jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 31. januar 2017 #4424 Del Skrevet 31. januar 2017 5 minutter siden, Aamu skrev: Nei, jeg leste det. Men vet ikke helt med den incensen uansett, har hatt den på i 15 min og fanget 1 pidgey. Det er alt. Da er det noe rart! Selv uten bevegelse skal det spawne en pokemon hvert 5 min med incense. Så på 15 min skulle du hatt minst 3 å fange. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. januar 2017 #4425 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) 2 minutter siden, hog skrev: Da er det noe rart! Selv uten bevegelse skal det spawne en pokemon hvert 5 min med incense. Så på 15 min skulle du hatt minst 3 å fange. Jepp.. kom en sånn caterpie-dings (metapod?), men den stakk av. Dårlige greier assa. Synes det generelt sett er mye tull med tlf. Har telia. Ofte, når jeg starter appen, så tar det ene eeevighet før det starter. Gjør jeg det i nærheten av et tog (NSB), kobler den automatisk til nettverket og da blir det i hvertfall tull, for når toget reiser så finner den ikke internett og må omstille seg til mobilnettverk og ja.. har ofte brukt 20% batteri på bare å komme meg inn på appen. Så er ofte mye tull med internett og tilkobling her ass. Men telenor er enda verre her, så vet ikke helt. Endret 31. januar 2017 av Aamu skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 31. januar 2017 #4426 Del Skrevet 31. januar 2017 9 minutter siden, Taperen skrev: Du må bare fange den før du drar i snora..... Åja! er den sånn det fungerer :o Skal lete mer neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 31. januar 2017 #4427 Del Skrevet 31. januar 2017 Woho, i dag har vært en bra Pokémon dag :D Fikk Snorlax og Dratini egg Morsomste var at jeg tenkte at jeg ønsket at det var en Snorlax, men det har jo aldri pleid å komme det jeg ønsker meg Fikk enda et 10 km egg også^^ Har fått over 5 av dem de siste ukene o.O 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 31. januar 2017 #4428 Del Skrevet 31. januar 2017 12 minutter siden, Brimi skrev: Woho, i dag har vært en bra Pokémon dag :D Fikk Snorlax og Dratini egg Morsomste var at jeg tenkte at jeg ønsket at det var en Snorlax, men det har jo aldri pleid å komme det jeg ønsker meg Fikk enda et 10 km egg også^^ Har fått over 5 av dem de siste ukene o.O Fint med slike dager, grattis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 31. januar 2017 #4429 Del Skrevet 31. januar 2017 17 minutter siden, Taperen skrev: Fint med slike dager, grattis Ja Vært mange dager hvor det ikke har gått så bra, så da trenger man noen bra også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. januar 2017 #4430 Del Skrevet 31. januar 2017 Fikk pichu i 5 km egg nå Den er så søt Klekket fra sofaen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 31. januar 2017 #4431 Del Skrevet 31. januar 2017 Nei må for Guds skyld ikke bevege seg så langt her klekker snart mitt 5 km egg også, har igjen 370 m, har bare vært innom hus i dag bortsett fra en liten tur ned med bilen til skolen, men var lite som ble registrert da, registrerer bedre i fra sofaen.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 31. januar 2017 #4432 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) 1 time siden, Brimi skrev: Woho, i dag har vært en bra Pokémon dag :D Fikk Snorlax og Dratini egg Morsomste var at jeg tenkte at jeg ønsket at det var en Snorlax, men det har jo aldri pleid å komme det jeg ønsker meg Fikk enda et 10 km egg også^^ Har fått over 5 av dem de siste ukene o.O Heldiggris! Endret 31. januar 2017 av Mormont 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 31. januar 2017 #4433 Del Skrevet 31. januar 2017 Der røk min Dragonite ut i fra gymmen i Kristiansand etter 5 døgn, var bare en helt tilfeldig gym jeg kom over, trente den opp, og satte meg inn, men hadde aldri drømt om at jeg skulle bli der i 5 døgn i en passe storby her til lands. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 31. januar 2017 #4434 Del Skrevet 31. januar 2017 Der sprakk mitt "sofa-egg" ingenting å rope hurra for, en elendig Magnemite som havnet kjapt hos professoren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 31. januar 2017 #4435 Del Skrevet 31. januar 2017 Yessssss!! Etter en tur ut klekket et 5 km egg, ble selvsagt en drittdårlig Goldeen. Jeg ble supersur som jeg pleier å bli over de forbannede eggene, og var på vei hjem. Skulle bare fange noen pokeballer så jeg har til neste tur. Der klekket et 5 km egg til, og det var en søt Sandshrew!! Ikke superspennende, men den var ny for meg :-D God var den også, 674 i CP (ikke fantastisk, men bra for Sandshrew) Nå ble jeg nesten motivert for en tur til for å klekke 10 km egget mitt. Men blir sikkert skuffet igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 31. januar 2017 #4436 Del Skrevet 31. januar 2017 En liten tur på jobben i kveld, og der sprakk mitt andre 5 km egg for dagen, ble en wonder Eevee, ikke ofte en får den i egget. Ellers ble det fanget Slowpoke, Ditto, Staryu som var det mest spennende for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 31. januar 2017 #4437 Del Skrevet 31. januar 2017 50 minutter siden, boblevann skrev: Yessssss!! Etter en tur ut klekket et 5 km egg, ble selvsagt en drittdårlig Goldeen. Jeg ble supersur som jeg pleier å bli over de forbannede eggene, og var på vei hjem. Skulle bare fange noen pokeballer så jeg har til neste tur. Der klekket et 5 km egg til, og det var en søt Sandshrew!! Ikke superspennende, men den var ny for meg :-D God var den også, 674 i CP (ikke fantastisk, men bra for Sandshrew) Nå ble jeg nesten motivert for en tur til for å klekke 10 km egget mitt. Men blir sikkert skuffet igjen Kjekt å høre når folk blir glade over hva de får i eggene sine, klager vel ikke så voldsomt her heller, selv om jeg ønsker meg en spesiell figur i 5 km eggene.....grattis med Sandshrewen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 31. januar 2017 #4438 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) 8 timer siden, Aamu skrev: Kult! Her (bor ironisk nok langt unna noe vann) er det ofte enkelte vannpokemons. Men eevee har vært en jeg ser MYE! Hele tiden, egentlig. Akkurat nå viser den Ghastly, Rattata, Manky og Venomoth. Men samme for meg, er tom for baller hehe. EDIT: Dukket opp en eevee nå 8 timer siden, Aamu skrev: Samme her, mye elektriske (særlig magnemite) i nærmeste by. Hehe, skulle tro vi bodde på samme sted! I hjembyen er det mest Pidgey, Rattata, Zubat, Venonat, Nidoran og Eevee ( i det siste en del Meowth og Mankey også). I nabobyen (større by) er det Magnemites og Voltorbs overalt. Ser nesten ikke snurten av andre pokemon der. 7 timer siden, Aamu skrev: Ofte, når jeg starter appen, så tar det ene eeevighet før det starter. Samme her! I det siste har appen vært helt sirup i oppstarten. Jeg har også Telia (Chess)... I dag har det vært en slapp dag på pokemonfronten. Fanget en Squirtle, men ellers mest bare vanlig skrot. Har ikke klekket noen nye egg heller. Venter i spenning på hva 10km-egget mitt skal poppe ut. Menneh, hva tror dere om ryktene/teorien om at første pulje gen2- pokiser kommer ut på Valentines Day? Endret 31. januar 2017 av Ardwinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 31. januar 2017 #4439 Del Skrevet 31. januar 2017 At det kommer noe på Valentins dagen har jeg tro på, men hva? nei det tør jeg ikke spekulere i, men er jo en fin mulighet til å slippe løs noen i fra gen 2, hadde jo blitt glad for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 31. januar 2017 #4440 Del Skrevet 31. januar 2017 Jeg er nok den eneste PoGo spilleren som vurderer sterkt å legge opp hvis gen 2 kommer snart Mange "tegn i tiden" på at gen 2 nærmer seg i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå