Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, Aamu skrev:

Har ikke sett så mange her heller! Har vel 5 stk. Fått halvparten av dem i egg :) ! Er det mye jordpokemons hos deg? 

Ikke mye her, men hvis jeg går litt opp i bakkene finner jeg mer diglett, rhyhorn, geodude etc. Ironisk nok har jeg en diglett på nearby nå :ler: 

8 minutter siden, Taperen skrev:

Oisann, trodde jeg fikk lite i heimen, men det var jo veldig ille hos deg da...

Har siden 08.15 i dag fanget (hjemme) Zubat, Eevee, Paras, Venonat, Nidoran, Weedle, og en Zubat som stakk, ikke det mest spennende nei...

Sist jeg fanget noe her hjemme var vel i oktober/november. Alle forsvant når de startet med clusterspawning før nye nearby-funksjonen.

4 minutter siden, Taperen skrev:

Har heller ikke testet noen av de, her bare kjører en på, så lærer en av feilene....

Fortsatt engasjert HOG? Kommet deg opp i lvl 36?

1 152 735 / 1 500 000 så det nærmer seg, men er nok på 35 enda. Engasjementet går opp og ned, akkurat nå er det nesten bare stardust jeg jakter for, og det kan være en smule ensformig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett så mange her heller! Har vel 5 stk. Fått halvparten av dem i egg :) ! Er det mye jordpokemons hos deg? 

Tjaaa, litt av hvert unntatt Electric, de er HELT fraværende her, men tar jeg en kjøretur på 35 min til nabobyen, så er vel electric like vanlig som Pidgey, nesten ihvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hog skrev:

Ikke mye her, men hvis jeg går litt opp i bakkene finner jeg mer diglett, rhyhorn, geodude etc. Ironisk nok har jeg en diglett på nearby nå :ler: 

Sist jeg fanget noe her hjemme var vel i oktober/november. Alle forsvant når de startet med clusterspawning før nye nearby-funksjonen.

Kult! Her (bor ironisk nok langt unna noe vann) er det ofte enkelte vannpokemons. Men eevee har vært en jeg ser MYE! Hele tiden, egentlig. Akkurat nå viser den Ghastly, Rattata, Manky og Venomoth. Men samme for meg, er tom for baller hehe.

EDIT: Dukket opp en eevee nå :P 

Endret av Aamu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Taperen skrev:

Tjaaa, litt av hvert unntatt Electric, de er HELT fraværende her, men tar jeg en kjøretur på 35 min til nabobyen, så er vel electric like vanlig som Pidgey, nesten ihvertfall....

Samme her, mye elektriske (særlig magnemite) i nærmeste by. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah.. Bor ikke laglig til, sånn sett. Men du fikk jo litt stardust heldigvis da :) Skulle gått an å betale 50 kr for å lage et nytt pokestop :P

Ja ikke sant, kunne hatt et pokestop i plommetreet :)

Stardust samler jeg bare på, lite jeg har powret opp, ser ikke akurat nødvendigheten til det, sitter vel på i overkant av 2 mill....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ikke sant, kunne hatt et pokestop i plommetreet :)

Stardust samler jeg bare på, lite jeg har powret opp, ser ikke akurat nødvendigheten til det, sitter vel på i overkant av 2 mill....

Oisann, her har jeg 7115 stardust hehe. Ser kontrasten. Bruker det hele tiden :) ! Hadde jeg hatt 2 mill hadde hele dagen gått på å powre up div.pokemons :)

Ja, det hadde vært noe.. men hadde vel gjort spillet litt for enkelt kanskje :) ! Gikk en strekning i går og la merke til at 1-2 hus hadde pokestop rett utenfor døra! Heldige, tenkte jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, boblevann skrev:

Tja, er litt. Men stort sett pidgey, zubat, staryu og goldeen. Altså bare møkk :P samler dem bare for stardust.

Ja er jo kjekt å fange de for evolving og stardust, du bor vel ved vannkanten som jeg kan se på monsene du fanger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Taperen skrev:

Ja er jo kjekt å fange de for evolving og stardust, du bor vel ved vannkanten som jeg kan se på monsene du fanger ?

Nei, jeg er lei av dem. Får stardust ja, men har evolvet alle :P gidder liksom ikke mer, bare fanger dem og transferer dem. 

Nei utrolig nok ikke! bor midt i byen med ganske langt til vann. Aner ikke hvorfor vannpokisene kommer her :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, boblevann skrev:

Nei, jeg er lei av dem. Får stardust ja, men har evolvet alle :P gidder liksom ikke mer, bare fanger dem og transferer dem. 

Nei utrolig nok ikke! bor midt i byen med ganske langt til vann. Aner ikke hvorfor vannpokisene kommer her :P 

Følger vannledningen, vel :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, hog skrev:

1 152 735 / 1 500 000 så det nærmer seg, men er nok på 35 enda. Engasjementet går opp og ned, akkurat nå er det nesten bare stardust jeg jakter for, og det kan være en smule ensformig!

Javel ja, da ligger du et lvl foran meg, men jeg er hele 2 mill XP bak deg.....

Ja går litt opp og ned her også, blir en rolig dag i dag, var en liten tur i småbyen min i går, så da ble det rundt en 30 000 XP, ellers så ligger det rundt 10-15 000 til dagen, i den leia du også ligger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg leste for lenge siden at en oppdatering gjorde at man kunne sette på incense og fange pokemons som er i "nearby-lista", men dette synes jeg ikke virker lenger? Ja, har på en incense nå og vil ha mankey :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel ja, da ligger du et lvl foran meg, men jeg er hele 2 mill XP bak deg.....

Ja går litt opp og ned her også, blir en rolig dag i dag, var en liten tur i småbyen min i går, så da ble det rundt en 30 000 XP, ellers så ligger det rundt 10-15 000 til dagen, i den leia du også ligger?

Hmm, jeg er ikke helt sikker, er så langt mellom levels at jeg ikke ser så ofte på tallene. Kan prøve å huske og sjekke igjen til helgen, og regne litt på snittet da. Blir nok vanligvis betraktelig mer xp på helg enn ukedager.

4 minutter siden, Aamu skrev:

Men jeg leste for lenge siden at en oppdatering gjorde at man kunne sette på incense og fange pokemons som er i "nearby-lista", men dette synes jeg ikke virker lenger? Ja, har på en incense nå og vil ha mankey :fnise:

Kan ikke si jeg har hørt noe om det.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, hog skrev:

Hmm, jeg er ikke helt sikker, er så langt mellom levels at jeg ikke ser så ofte på tallene. Kan prøve å huske og sjekke igjen til helgen, og regne litt på snittet da. Blir nok vanligvis betraktelig mer xp på helg enn ukedager.

Kan ikke si jeg har hørt noe om det.. 

Nei, jeg leste det. Men vet ikke helt med den incensen uansett, har hatt den på i 15 min og fanget 1 pidgey. Det er alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, her har jeg 7115 stardust hehe. Ser kontrasten. Bruker det hele tiden :) ! Hadde jeg hatt 2 mill hadde hele dagen gått på å powre up div.pokemons :)

Ja, det hadde vært noe.. men hadde vel gjort spillet litt for enkelt kanskje :) ! Gikk en strekning i går og la merke til at 1-2 hus hadde pokestop rett utenfor døra! Heldige, tenkte jeg..

Ja hadde blitt for enkelt med et stop i Hagen ja :P

Men jeg må fortelle en ting som jeg synes er veldig rart (morsomt) og kjedelig for de som bor der (jeg er oppvokst der) det er på en øy, ca 5-600 mennesker som bor der, det er kirke og bedehus, fotballstadion, skole, det finnes Pokémons der utpå, det er INGEN gym, og øyas eneste pokestop ligger på øyas høyeste topp på 200 m, omtrent en kilometer i fra folk....:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger vannledningen, vel :fnise:

Skulle tro det :fnise: Rart det ikke er magikarp på dass da :a034:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 minutter siden, Aamu skrev:

Det har jeg ikke hørt om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde blitt for enkelt med et stop i Hagen ja :P

Men jeg må fortelle en ting som jeg synes er veldig rart (morsomt) og kjedelig for de som bor der (jeg er oppvokst der) det er på en øy, ca 5-600 mennesker som bor der, det er kirke og bedehus, fotballstadion, skole, det finnes Pokémons der utpå, det er INGEN gym, og øyas eneste pokestop ligger på øyas høyeste topp på 200 m, omtrent en kilometer i fra folk....:fnise:

Oi! God trim da, for å komme til pokestopet. Hehe.. Men seriøst, det høres ut som der jeg bor. Her er det 1000 meter til pokestopet, og man må gå en skikkelig bratt bakke. Ingen gym. Noen ganger går jeg 6 kilometer til nærmeste gym. Tar meg 1 time :fnise: desperat hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, boblevann skrev:

Skulle tro det :fnise: Rart det ikke er magikarp på dass da :a034:

Det er for dårlig! Burde absolutt vært det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Aamu skrev:

Nei, jeg leste det. Men vet ikke helt med den incensen uansett, har hatt den på i 15 min og fanget 1 pidgey. Det er alt.

Incense må du ha på når du beveger deg, får lite ut av den når du sitter på rævva...:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...