boblevann Skrevet 30. januar 2017 #4381 Del Skrevet 30. januar 2017 Akkurat nå, Aamu skrev: At det ofte dukker opp magikarps der Takktakk I så fall spawner magikarps rett utenfor leiligheten min Bor midt mellom 2 pokestops, er alltid magikarp her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 30. januar 2017 #4382 Del Skrevet 30. januar 2017 En Diglett i 5 km egget i kveld, selv om den er en wonder så er det noe av det mest ubrukelige en kan få i et 5 km egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 30. januar 2017 #4383 Del Skrevet 30. januar 2017 3 timer siden, boblevann skrev: Takktakk I så fall spawner magikarps rett utenfor leiligheten min Bor midt mellom 2 pokestops, er alltid magikarp her! Da bør du ha gode muligheter for å sanke inn mye dratini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 31. januar 2017 #4384 Del Skrevet 31. januar 2017 Fant denne i dag, forklarer greit hvordan flere faktorer øker sjansen på å fange. Så nå er det bare å bli god på curveball.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 31. januar 2017 #4385 Del Skrevet 31. januar 2017 Ligger i senga enda og fanger pokeballer på to pokestops, gjør meg klar for å dra ut på leting dessuten har jeg fått 2 caterpie candy på at gps'en tuller seg 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. januar 2017 #4386 Del Skrevet 31. januar 2017 Smart med slike videoer! Men skulle vært "treningsrom" der man kunne øve på å kaste baller. Jeg er dårlig på det så det hadde blitt dyrt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 31. januar 2017 #4387 Del Skrevet 31. januar 2017 1 time siden, boblevann skrev: Ligger i senga enda og fanger pokeballer på to pokestops, gjør meg klar for å dra ut på leting dessuten har jeg fått 2 caterpie candy på at gps'en tuller seg 😀 Heldig du da da er det vel mye Pokémons rundt huset ditt også? Her får jeg Max tatt to tre Pokémons i timen i fra huset mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 31. januar 2017 #4388 Del Skrevet 31. januar 2017 12 timer siden, Taperen skrev: En Diglett i 5 km egget i kveld, selv om den er en wonder så er det noe av det mest ubrukelige en kan få i et 5 km egg Jeg har ikke Diglett jeg så den skulle jeg gjerne fått i et egg 🙄 Ser den innimellom på nearby, men ikke pokker om den dukker opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. januar 2017 #4389 Del Skrevet 31. januar 2017 14 minutter siden, Taperen skrev: Heldig du da da er det vel mye Pokémons rundt huset ditt også? Her får jeg Max tatt to tre Pokémons i timen i fra huset mitt. samme her... vel... her er det 1 i timen, eller sjeldnere.. ofte pidgey.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. januar 2017 #4390 Del Skrevet 31. januar 2017 2 minutter siden, Sirah skrev: Jeg har ikke Diglett jeg så den skulle jeg gjerne fått i et egg 🙄 Ser den innimellom på nearby, men ikke pokker om den dukker opp.... synes den er tøff ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 31. januar 2017 #4391 Del Skrevet 31. januar 2017 1 time siden, Aamu skrev: Smart med slike videoer! Men skulle vært "treningsrom" der man kunne øve på å kaste baller. Jeg er dårlig på det så det hadde blitt dyrt for meg Det fins egne apper for det, på android i hvert fall. Har ikke testet noen av dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. januar 2017 #4392 Del Skrevet 31. januar 2017 2 minutter siden, hog skrev: Det fins egne apper for det, på android i hvert fall. Har ikke testet noen av dem selv. Åå.. takk Har dritdårlig plass, men kanskje det er plass til en bitteliten app Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 31. januar 2017 #4393 Del Skrevet 31. januar 2017 11 minutter siden, Sirah skrev: Jeg har ikke Diglett jeg så den skulle jeg gjerne fått i et egg 🙄 Ser den innimellom på nearby, men ikke pokker om den dukker opp.... Sier du det, trodde ikke den var såååå sjelden, her har jeg sett 29 og fanget/klekt 26, så da har du nok vært utrolig uheldig, men lykke til i jakten på den da, alltid kjekt å ha i samlingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. januar 2017 #4394 Del Skrevet 31. januar 2017 1 minutt siden, Taperen skrev: Sier du det, trodde ikke den var såååå sjelden, her har jeg sett 29 og fanget/klekt 26, så da har du nok vært utrolig uheldig, men lykke til i jakten på den da, alltid kjekt å ha i samlingen Har ikke sett så mange her heller! Har vel 5 stk. Fått halvparten av dem i egg ! Er det mye jordpokemons hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 31. januar 2017 #4395 Del Skrevet 31. januar 2017 12 minutter siden, Aamu skrev: samme her... vel... her er det 1 i timen, eller sjeldnere.. ofte pidgey.. Oisann, trodde jeg fikk lite i heimen, men det var jo veldig ille hos deg da... Har siden 08.15 i dag fanget (hjemme) Zubat, Eevee, Paras, Venonat, Nidoran, Weedle, og en Zubat som stakk, ikke det mest spennende nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. januar 2017 #4396 Del Skrevet 31. januar 2017 Akkurat nå, Taperen skrev: Oisann, trodde jeg fikk lite i heimen, men det var jo veldig ille hos deg da... Har siden 08.15 i dag fanget (hjemme) Zubat, Eevee, Paras, Venonat, Nidoran, Weedle, og en Zubat som stakk, ikke det mest spennende nei... Jah.. Bor ikke laglig til, sånn sett. Men du fikk jo litt stardust heldigvis da Skulle gått an å betale 50 kr for å lage et nytt pokestop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 31. januar 2017 #4397 Del Skrevet 31. januar 2017 33 minutter siden, Taperen skrev: Heldig du da da er det vel mye Pokémons rundt huset ditt også? Her får jeg Max tatt to tre Pokémons i timen i fra huset mitt. Tja, er litt. Men stort sett pidgey, zubat, staryu og goldeen. Altså bare møkk samler dem bare for stardust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 31. januar 2017 #4398 Del Skrevet 31. januar 2017 18 minutter siden, hog skrev: Det fins egne apper for det, på android i hvert fall. Har ikke testet noen av dem selv. Har heller ikke testet noen av de, her bare kjører en på, så lærer en av feilene.... Fortsatt engasjert HOG? Kommet deg opp i lvl 36? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 31. januar 2017 #4399 Del Skrevet 31. januar 2017 13 minutter siden, Aamu skrev: synes den er tøff ! Ja gleder meg til å få den 2 minutter siden, Taperen skrev: Sier du det, trodde ikke den var såååå sjelden, her har jeg sett 29 og fanget/klekt 26, så da har du nok vært utrolig uheldig, men lykke til i jakten på den da, alltid kjekt å ha i samlingen Den er nok neppe så skjelden, for ser den som sagt på nearby fra tid til annen Så er nok bare maks uflaks at jeg ikke har fått den! Men den syntes ikke i pokedexen så har aldri sett den faktisk. Så den senest på fredag, men sto så klart og ventet gjester så kunne ikke ta beina fatt og løpe meg en tur midt matlagingen 🙄 Hadde den enda dukket opp på et pokestop så hadde det vært enklere lissom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 31. januar 2017 #4400 Del Skrevet 31. januar 2017 22 minutter siden, Aamu skrev: synes den er tøff ! Tviler på at den er så tøff som deg...kremt....flørt flørt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå