Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Aamu skrev:

At det ofte dukker opp magikarps der :)

Takktakk :) I så fall spawner magikarps rett utenfor leiligheten min :laugh: Bor midt mellom 2 pokestops, er alltid magikarp her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En Diglett i 5 km egget i kveld, selv om den er en wonder så er det noe av det mest ubrukelige en kan få i et 5 km egg :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, boblevann skrev:

Takktakk :) I så fall spawner magikarps rett utenfor leiligheten min :laugh: Bor midt mellom 2 pokestops, er alltid magikarp her!

Da bør du ha gode muligheter for å sanke inn mye dratini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne i dag, forklarer greit hvordan flere faktorer øker sjansen på å fange. 

Så nå er det bare :raven: å bli god på curveball..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger i senga enda og fanger pokeballer på to pokestops, gjør meg klar for å dra ut på leting ;) dessuten har jeg fått 2 caterpie candy på at gps'en tuller seg 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart med slike videoer! :) Men skulle vært "treningsrom" der man kunne øve på å kaste baller. Jeg er dårlig på det så det hadde blitt dyrt for meg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, boblevann skrev:

Ligger i senga enda og fanger pokeballer på to pokestops, gjør meg klar for å dra ut på leting ;) dessuten har jeg fått 2 caterpie candy på at gps'en tuller seg 😀 

Heldig du da :) da er det vel mye Pokémons rundt huset ditt også?  Her får jeg Max tatt to tre Pokémons i timen i fra huset mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Taperen skrev:

En Diglett i 5 km egget i kveld, selv om den er en wonder så er det noe av det mest ubrukelige en kan få i et 5 km egg :grine:

Jeg har ikke Diglett jeg så den skulle jeg gjerne fått i et egg 🙄 Ser den innimellom på nearby, men ikke pokker om den dukker opp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Taperen skrev:

Heldig du da :) da er det vel mye Pokémons rundt huset ditt også?  Her får jeg Max tatt to tre Pokémons i timen i fra huset mitt.

samme her... vel... her er det 1 i timen, eller sjeldnere.. ofte pidgey.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sirah skrev:

Jeg har ikke Diglett jeg så den skulle jeg gjerne fått i et egg 🙄 Ser den innimellom på nearby, men ikke pokker om den dukker opp....

synes den er tøff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aamu skrev:

Smart med slike videoer! :) Men skulle vært "treningsrom" der man kunne øve på å kaste baller. Jeg er dårlig på det så det hadde blitt dyrt for meg :P 

Det fins egne apper for det, på android i hvert fall. Har ikke testet noen av dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, hog skrev:

Det fins egne apper for det, på android i hvert fall. Har ikke testet noen av dem selv.

Åå.. takk :) Har dritdårlig plass, men kanskje det er plass til en bitteliten app

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sirah skrev:

Sier du det, trodde ikke den var såååå sjelden, her har jeg sett 29 og fanget/klekt 26, så da har du nok vært utrolig uheldig, men lykke til i jakten på den da, alltid kjekt å ha i samlingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Taperen skrev:

Sier du det, trodde ikke den var såååå sjelden, her har jeg sett 29 og fanget/klekt 26, så da har du nok vært utrolig uheldig, men lykke til i jakten på den da, alltid kjekt å ha i samlingen :)

Har ikke sett så mange her heller! Har vel 5 stk. Fått halvparten av dem i egg :) ! Er det mye jordpokemons hos deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Aamu skrev:

samme her... vel... her er det 1 i timen, eller sjeldnere.. ofte pidgey.. ;)

Oisann, trodde jeg fikk lite i heimen, men det var jo veldig ille hos deg da...

Har siden 08.15 i dag fanget (hjemme) Zubat, Eevee, Paras, Venonat, Nidoran, Weedle, og en Zubat som stakk, ikke det mest spennende nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Taperen skrev:

Oisann, trodde jeg fikk lite i heimen, men det var jo veldig ille hos deg da...

Har siden 08.15 i dag fanget (hjemme) Zubat, Eevee, Paras, Venonat, Nidoran, Weedle, og en Zubat som stakk, ikke det mest spennende nei...

Jah.. Bor ikke laglig til, sånn sett. Men du fikk jo litt stardust heldigvis da :) Skulle gått an å betale 50 kr for å lage et nytt pokestop :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
33 minutter siden, Taperen skrev:

Tja, er litt. Men stort sett pidgey, zubat, staryu og goldeen. Altså bare møkk :P samler dem bare for stardust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, hog skrev:

Har heller ikke testet noen av de, her bare kjører en på, så lærer en av feilene....

Fortsatt engasjert HOG? Kommet deg opp i lvl 36?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Aamu skrev:

Ja gleder meg til å få den :)

2 minutter siden, Taperen skrev:

Den er nok neppe så skjelden, for ser den som sagt på nearby fra tid til annen :) Så er nok bare maks uflaks at jeg ikke har fått den! Men den syntes ikke i pokedexen så har aldri sett den faktisk. Så den senest på fredag, men sto så klart og ventet gjester så kunne ikke ta beina fatt og løpe meg en tur midt matlagingen 🙄 Hadde den enda dukket opp på et pokestop så hadde det vært enklere lissom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Aamu skrev:

Tviler på at den er så tøff som deg...kremt....flørt flørt...:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...