AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #4361 Del Skrevet 29. januar 2017 Jeg fikk en dragonite i dag! Dårlig iv og 546 i CP, men storfornøyd uansett Anonymkode: c166a...c21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #4362 Del Skrevet 29. januar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Solsiden. Bussen jeg tar kjører forbi, og jeg er sjelden innom andre pokestops enn de jeg tar fra bussen. På vei hjem fra solsiden i går var grimer lokalisert på pokestopet portalen på solsiden. Anonymkode: 76f3f...12a Hvilket busstopp? Klarer jeg å ta den om jeg tar 9 fra Dragvoll? Anonymkode: d52be...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 29. januar 2017 #4363 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvilket busstopp? Klarer jeg å ta den om jeg tar 9 fra Dragvoll? Anonymkode: d52be...e22 Det er bare en gate nær nok Solsiden og i den går buss 9 (i følge dette kartet) I følge dette kartet, er det to stopp man bør kunne nå når man sitter på bussen. Endret 29. januar 2017 av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 30. januar 2017 #4364 Del Skrevet 30. januar 2017 Dukket opp en Dragonite i sighthings i morres, måtte bare en liten tur ut av huset så dukket den opp, men etter et par bomkast og et treff så stakk den, ikke høyere CP enn noe over 600. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 30. januar 2017 #4365 Del Skrevet 30. januar 2017 Er det dragonite-dagen eller? Håper det Trenger litt candy... Jeg har ingen - JA du leste rett. INGEN pokeballer! Jeg har oppholdt meg i nærheten av flere pokestops, uten å klare å samle baller. Er det mulig? Ja.. Aamu får det til! Kasta bort alle ballene på en haug med pidgeys og rattata som endte opp som XP. Nå kan jeg angre bittert.. har heller ikke mer Revive (skjer med at alle pokestops vet det, og nekter å gi meg mer, a ?) Så Snorlaxen og Gyaradosen min ligger i dyp søvn. Slått ut av gym 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 30. januar 2017 #4366 Del Skrevet 30. januar 2017 Ja kanskje det du Aamu, bar en liten tur innom småbyen min i formiddag, fanget en Dratini der. Ellers er jeg også tom for Pokeballer, men har nå 48 great og 808 ultraballer, så skal ikke klage Fikk ellers fanget en hel del på byturen, alt i fra Weedle, Pidgey til Dratini, Squirtle, og Pikachu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 30. januar 2017 #4367 Del Skrevet 30. januar 2017 7 minutter siden, Taperen skrev: Ja kanskje det du Aamu, bar en liten tur innom småbyen min i formiddag, fanget en Dratini der. Ellers er jeg også tom for Pokeballer, men har nå 48 great og 808 ultraballer, så skal ikke klage Fikk ellers fanget en hel del på byturen, alt i fra Weedle, Pidgey til Dratini, Squirtle, og Pikachu Hvordan får du så mange ? Vil ha oppskriften! Jeg fant en pikachu lørdag i det minste Dårlig cp og iv, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 30. januar 2017 #4368 Del Skrevet 30. januar 2017 Oppskriften??!! Bare snurre som ei gal ei Tidligere så bestemte jeg meg for og utvide bagen min til 1000, så da jeg var innom småbyen min i høst, så bestemte jeg meg for å legge meg opp en del baller sånn i tilfelle..... er vel en 14 Pokestops som jeg når i fra bil, så tok meg noen runder UTEN å fange noenting. Og jeg bruker bare Pokeballer, så greatballer, bruker KUN ultraballer når det er noe helt spesielt som dukker opp, dukker det feks opp dom i dag en Rhyhorn på nærmere 1000 i CP, så bruker jeg bare Pokeballer, stikker den, ja så stikker den uten at jeg henger med geipen av den grunn. Men da det spawnet ekstra med startere her i jula, da brukte jeg ultraballer, for jeg hadde rundt 830, og spilte meg ned til rundt 650, men nå er jeg på vei opp igjen ser du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 30. januar 2017 #4369 Del Skrevet 30. januar 2017 Jeg får bare samla opp rundt 20 baller, om jeg går en tyve minutters tid og bare snurrer Åh.. skulle ønske jeg bodde rett ved pokestops! Tror det skal være et av kriteriene når jeg flytter Men idag skal jeg et sted der det er 7-8 pokestops. Skal prøve å samle. Men 20 baller forsvinner fort som fy, da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 30. januar 2017 #4370 Del Skrevet 30. januar 2017 Ja 20 baller forsvinner fort, det er sikkert, her hvor jeg bor så må jeg gå en ti min tid, så kommer jeg til 5 stopp, men blir ikke så mye baller av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 30. januar 2017 #4371 Del Skrevet 30. januar 2017 2 minutter siden, Taperen skrev: Ja 20 baller forsvinner fort, det er sikkert, her hvor jeg bor så må jeg gå en ti min tid, så kommer jeg til 5 stopp, men blir ikke så mye baller av det. Nei, blir ikke det... Men man må jo prøve Har 0 great balls og 0 ultra balls. Ga litt opp og begynte å bruke dem på pidgeys osv.. seriøst.. de pidgeysene stikker av, selv fra ultra baller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 30. januar 2017 #4372 Del Skrevet 30. januar 2017 Ja Pidgey stikker av, Weedle også, men gidder aldri å bruke noe annet enn vanlige baller på slikt dritt. Har ellers klekt to 2 km egg i dag, ikke det helt store, og dårlig IV også på de, Magikarp og Geodude, tror jeg har 5-6 wonder karper nå, må vel snart evolve de, men hadde håpet på noen som var bedre, er hardt å bygge seg opp på karpe candy, har vel litt over 800 karpe candy pr dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 30. januar 2017 #4373 Del Skrevet 30. januar 2017 Hvor høy cp har din beste magikarp? Klekke 1 meowth, 1 staryu og 1 aerodactyl istad. Ingen av dem særlig gode.. har igjen 4 km på neste 10 km egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 30. januar 2017 #4374 Del Skrevet 30. januar 2017 Min høyeste Magikarp er på 175, men den er ikke wonder, IV på 75 Min høyeste wonder er på 147, med en IV på 88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 30. januar 2017 #4375 Del Skrevet 30. januar 2017 Se Hva som stakk av fra meg 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 30. januar 2017 #4376 Del Skrevet 30. januar 2017 11 minutter siden, Taperen skrev: Min høyeste Magikarp er på 175, men den er ikke wonder, IV på 75 Min høyeste wonder er på 147, med en IV på 88 Aha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 30. januar 2017 #4377 Del Skrevet 30. januar 2017 1 minutt siden, Aamu skrev: Se Hva som stakk av fra meg 😢 Nei dæven asså . Skikkelig kjipt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 30. januar 2017 #4378 Del Skrevet 30. januar 2017 2 timer siden, Taperen skrev: Nei dæven asså . Skikkelig kjipt.... Ja. Har den, men bar kjipe greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 30. januar 2017 #4379 Del Skrevet 30. januar 2017 Jeg sletter snart hele dette dumme spillet. Klekket to 2-km egg og to 5-km egg i dag, fikk Venonat, Caterpie og to Paras. Krydde av Nidoran i byen i dag da, både lilla og blå, så jeg fikk utviklet til en Nidoking (lilla) og kan snart utvikle den blå! Så det er vel det eneste positive med dagens 15.000 skritt. Quick question: hva mener dere med at magicarp spawner utenfor butikken? hva betyr det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 30. januar 2017 #4380 Del Skrevet 30. januar 2017 26 minutter siden, boblevann skrev: Jeg sletter snart hele dette dumme spillet. Klekket to 2-km egg og to 5-km egg i dag, fikk Venonat, Caterpie og to Paras. Krydde av Nidoran i byen i dag da, både lilla og blå, så jeg fikk utviklet til en Nidoking (lilla) og kan snart utvikle den blå! Så det er vel det eneste positive med dagens 15.000 skritt. Quick question: hva mener dere med at magicarp spawner utenfor butikken? hva betyr det? At det ofte dukker opp magikarps der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå