Taperen Skrevet 27. januar 2017 #4341 Del Skrevet 27. januar 2017 4 minutter siden, Aamu skrev: Gyarados Prater vi under beltestedet nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 27. januar 2017 #4342 Del Skrevet 27. januar 2017 1 time siden, Taperen skrev: Prater vi under beltestedet nå..... Nei, tenkte ikke på det i det hele tatt Prøvde bare å finne en som så litt hysterisk ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #4343 Del Skrevet 27. januar 2017 3 timer siden, hog skrev: Nå har jeg vært utydelig igjen ser jeg, snorlax og lapras er de to beste defenderne i mine øyne, mens dragonite er lett å finne en counter mot. Kjør på med f.eks en lapras eller cloyster med to ice moves, og dragonites går høvelig greit ned. Aha! Ja, det var litt tvetydig, så det jeg oppfattet var selvfølgelig stikk motsatt av hva du mente Så Dragointe er kanskje ikke den beste defenderen, men han er jæskla søt da Anonymkode: 76f3f...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 27. januar 2017 #4344 Del Skrevet 27. januar 2017 Klekka 3 5 kilometers egg idag. Stoooor skuffelse. Joda de hadde ganske mange combat points men det var bare sånne vanlige som jeg har fra før. En horsea, en tentacool og en seel. Seel hadde jeg bare en av fra før men likevel. Vil ha noen kulee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 27. januar 2017 #4345 Del Skrevet 27. januar 2017 Ok, siste egg er klekket og jeg utroper både hog og Frøkensina til vinnere av gjettekonkurransen "Hva klekker Ardwinna?". I de fire eggene fikk jeg to Meowth, en gutte-Nidoran og en Rhyhorn. De som gjettet "en eller annen Nidoran" eller bare "Nidoran" fikk 0,5 poeng og poenglista ble som følger: Frøkensina og hog: 1 poeng Taperen og AB#3f7: 0,5 poeng Mormont: 0 poeng Dagens oppturer på pokemonfronten: jeg skvatt endelig opp på level 25, og da jeg sjekket nearby på vei hjem fra besteforelderbesøk så jeg plutselig skyggen av en Onix ved ene pokestopet! Jeg følte meg skikkelig teit der jeg slang fra meg bilen på en tom parkeringsplass og småsprang bort til et begravelsesbyrå med nesa i mobilen. Etter fire ultraballs (et rømningsforsøk, to bom og et treff) og en liten razzberry, satt dingsen i ballen! Yey, ny pokis i dexen!!! Den hadde bare 358 cp men er i følge Candela en strong pokemon som har excellent stats. Jeg er bare fornøyd med å ha fått Onix i det hele tatt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 27. januar 2017 #4346 Del Skrevet 27. januar 2017 1 time siden, Maleficenta skrev: Klekka 3 5 kilometers egg idag. Stoooor skuffelse. Joda de hadde ganske mange combat points men det var bare sånne vanlige som jeg har fra før. En horsea, en tentacool og en seel. Seel hadde jeg bare en av fra før men likevel. Vil ha noen kulee Plukket opp de egga nærme det bløte element? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 28. januar 2017 #4347 Del Skrevet 28. januar 2017 Har jeg nevnt YouTube kanalen under før? Eneste jeg følger jevnlig. @Taperen Fra samme fyr; Grimer's strongest correlations are with ocean biome Pokémon: Horsea, Krabby, Goldeen, Staryu. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. januar 2017 #4348 Del Skrevet 28. januar 2017 16 timer siden, Ardwinna skrev: Ok, siste egg er klekket og jeg utroper både hog og Frøkensina til vinnere av gjettekonkurransen "Hva klekker Ardwinna?". I de fire eggene fikk jeg to Meowth, en gutte-Nidoran og en Rhyhorn. De som gjettet "en eller annen Nidoran" eller bare "Nidoran" fikk 0,5 poeng og poenglista ble som følger: Frøkensina og hog: 1 poeng Taperen og AB#3f7: 0,5 poeng Mormont: 0 poeng Dagens oppturer på pokemonfronten: jeg skvatt endelig opp på level 25, og da jeg sjekket nearby på vei hjem fra besteforelderbesøk så jeg plutselig skyggen av en Onix ved ene pokestopet! Jeg følte meg skikkelig teit der jeg slang fra meg bilen på en tom parkeringsplass og småsprang bort til et begravelsesbyrå med nesa i mobilen. Etter fire ultraballs (et rømningsforsøk, to bom og et treff) og en liten razzberry, satt dingsen i ballen! Yey, ny pokis i dexen!!! Den hadde bare 358 cp men er i følge Candela en strong pokemon som har excellent stats. Jeg er bare fornøyd med å ha fått Onix i det hele tatt Yay! Gratulerer hog Gratulerer med fangsten! Jeg har bare én Onix, og den har bare 13 cp 3 timer siden, hog skrev: Har jeg nevnt YouTube kanalen under før? Eneste jeg følger jevnlig. @Taperen Fra samme fyr; Grimer's strongest correlations are with ocean biome Pokémon: Horsea, Krabby, Goldeen, Staryu. Flott, jeg glemte å skrive den ned før. Gøy å høre hvor man kan lete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 28. januar 2017 #4349 Del Skrevet 28. januar 2017 4 timer siden, hog skrev: Har jeg nevnt YouTube kanalen under før? Eneste jeg følger jevnlig. @Taperen Fra samme fyr; Grimer's strongest correlations are with ocean biome Pokémon: Horsea, Krabby, Goldeen, Staryu. Javel, vil si jeg bor veeeeeeldig nære det bløte element, og har fanget en del av se som du nevner der, men av en eller annen grunn så SKAL jeg bare kjempe om å få den ene jeg mangler i fra generasjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 28. januar 2017 #4350 Del Skrevet 28. januar 2017 Juhuuuu, 10 km egget jeg plukket opp i Kristiansand innehold Magby, har alle babyene nå, gikk jo greit å få de, i motsetning til den jeg har kjempet om å få siden dag 1, så nå er det kun ........jeg mangler..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. januar 2017 #4351 Del Skrevet 28. januar 2017 22 timer siden, Taperen skrev: Plukket opp de egga nærme det bløte element? Husker ikke. Hatt de egga lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #4352 Del Skrevet 28. januar 2017 @Taperen Da her jeg i hvert fall funnet et mulig spawn point for Grimer her i Trondheim Anonymkode: 76f3f...12a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 29. januar 2017 #4353 Del Skrevet 29. januar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: @Taperen Da her jeg i hvert fall funnet et mulig spawn point for Grimer her i Trondheim Anonymkode: 76f3f...12a Ggrrrrrrhhhh, altfor langt avsted, men takker for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katyperry Skrevet 29. januar 2017 #4354 Del Skrevet 29. januar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: @Taperen Da her jeg i hvert fall funnet et mulig spawn point for Grimer her i Trondheim Anonymkode: 76f3f...12a Skal til Trondheim neste helg. Hvor? 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #4355 Del Skrevet 29. januar 2017 3 timer siden, katyperry skrev: Skal til Trondheim neste helg. Hvor? 😎 Solsiden. Bussen jeg tar kjører forbi, og jeg er sjelden innom andre pokestops enn de jeg tar fra bussen. På vei hjem fra solsiden i går var grimer lokalisert på pokestopet portalen på solsiden. Anonymkode: 76f3f...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 29. januar 2017 #4356 Del Skrevet 29. januar 2017 4 timer siden, katyperry skrev: Skal til Trondheim neste helg. Hvor? 😎 Kan du jage noen sørover i landet hadde jeg blitt glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katyperry Skrevet 29. januar 2017 #4357 Del Skrevet 29. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Solsiden. Bussen jeg tar kjører forbi, og jeg er sjelden innom andre pokestops enn de jeg tar fra bussen. På vei hjem fra solsiden i går var grimer lokalisert på pokestopet portalen på solsiden. Anonymkode: 76f3f...12a Dette sier meg ingenting 😄 Skal bo på Prinsen hotell. Er jeg i nærheten? 47 minutter siden, Taperen skrev: Kan du jage noen sørover i landet hadde jeg blitt glad Skal prøve 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #4358 Del Skrevet 29. januar 2017 Nei, men det er ikke veldig langt unna heller Anonymkode: 76f3f...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 29. januar 2017 #4359 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) Ca 18-20 minutter å gå, garantert med stopp mellom!! :D @katyperry Endret 29. januar 2017 av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katyperry Skrevet 29. januar 2017 #4360 Del Skrevet 29. januar 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men det er ikke veldig langt unna heller Anonymkode: 76f3f...12a 24 minutter siden, sofie777 skrev: Ca 18-20 minutter å gå, garantert med stopp mellom!! :D @katyperry Takk! Da skal jeg se hva jeg får til 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå