Taperen Skrevet 27. januar 2017 #4321 Del Skrevet 27. januar 2017 57 minutter siden, aicelain skrev: og der løste du mysteriet. Huff dumt å trykke feil. Men da vet jeg ihvefall at alt funker som det skal. Er jo dumt om man kjøper ting også fungerer det ikke Hehe, der ser du, må følge med vettu men ser at det er fort gjort i farta.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 27. januar 2017 #4322 Del Skrevet 27. januar 2017 På min lille gåtur i dag fikk jeg en Pinsir i et 10-km egg. Det var den første av denne typen og er nå sterkest på CP av de jeg har. Jeg kjemper (nesten) ikke i gym og synes bare det er gøy å samle, så dette var bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 27. januar 2017 #4323 Del Skrevet 27. januar 2017 Det er sånn en skal takle spillet, noen spiller for å fange, og er godt fornøyd med det, noen liker også å slåss, men det viktigste er at en har det gøy med spillet, og at en finner motivasjon til å spille det, her har jeg spilt siden det kom ut, og synes fortsatt det er like gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 27. januar 2017 #4324 Del Skrevet 27. januar 2017 3 timer siden, aicelain skrev: og der løste du mysteriet. Huff dumt å trykke feil. Men da vet jeg ihvefall at alt funker som det skal. Er jo dumt om man kjøper ting også fungerer det ikke Du er ikke alene om å trykke feil ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #4325 Del Skrevet 27. januar 2017 10 timer siden, Taperen skrev: Helt utrolig forskjell det er på driftinga, når jeg sitter i sofaen så er GPSen mye fullere enn når jeg går ut og setter meg på garasjeloftet, har ikke målt så nøye, men vet at jeg har fått 1,2 km på en time i sofaen, så mye er jeg ikke i nærheten av ute på garasjen. Er det nå du skal flytte ut i garasjen? 9 timer siden, hog skrev: Dragonite er ikke så god defender. Mine foretrukne counters; Lapras, Cloyster, Jynx og Dewgong. De verste defenderne jeg møter er snorlax og lapras, men det er vel litt subjektivt. Æ lede! Jeg driftet 200 meter på ~14 timer i går og var fornøyd med det Kan du si noe om hvorfor dragonite, snorlax og lapras ikke er gode defendere? Hva burde man evt sette i gym? 7 timer siden, hog skrev: Dobbel lure! God bedring Slowpoke spawner jevnlig her uansett, så ikke merket noe forskjell. Har sett Gyarados på sightings en gang, men fant den ikke. Har evolvet 5 Gyarados, og har nok candies til enda en. Mew og Mewtwo er ikke sluppet enda. Ja, det er mange videoer på youtube med folk som fanger mew, shiny pokemon osv. så det er viktig å sjekke opp mot troverdige kilder. Jeg ville tagg dobbel lure + incence Er du på St Olavs tar jeg gjerne en tur og setter på lures altså! 3 timer siden, aicelain skrev: og der løste du mysteriet. Huff dumt å trykke feil. Men da vet jeg ihvefall at alt funker som det skal. Er jo dumt om man kjøper ting også fungerer det ikke Been there done that Flere ganger også *lærer aldri* Anonymkode: 76f3f...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 27. januar 2017 #4326 Del Skrevet 27. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: ... Kan du si noe om hvorfor dragonite, snorlax og lapras ikke er gode defendere? Hva burde man evt sette i gym? ... Nå har jeg vært utydelig igjen ser jeg, snorlax og lapras er de to beste defenderne i mine øyne, mens dragonite er lett å finne en counter mot. Kjør på med f.eks en lapras eller cloyster med to ice moves, og dragonites går høvelig greit ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 27. januar 2017 #4327 Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) Snorlax og Lapras er nok de beste forsvarerne ja, men ingen er så gode at en ikke klarer å ta over en gym, men er selvfølgelig vanskeligere, jeg tar lett over de gymmene som jeg er og sloss i. Men skulle en treffe på en gym med ti Snorlaxer eller Lapraser med det beste defensive moveset, da tenker en at en skulle slitt atskillig, den tid den sorg..... Endret 27. januar 2017 av Taperen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. januar 2017 #4328 Del Skrevet 27. januar 2017 Kjegler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. januar 2017 #4329 Del Skrevet 27. januar 2017 Beklager, det var vel en skrivefeil Noen kjegler skulle vel jeg og klart å ta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 27. januar 2017 #4330 Del Skrevet 27. januar 2017 4 timer siden, Taperen skrev: Det er det verste hos meg også, selv om jeg aldri prøvde å fange den, den "stakk" i fra sightseeng.... Jeg skjønte ikke helt hva den var før etterpå. Det var i Moss.. plutselig var den der.. hoppa ut av ballen og vekk. Har du den nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 27. januar 2017 #4331 Del Skrevet 27. januar 2017 14 minutter siden, Frøkensina skrev: Beklager, det var vel en skrivefeil Noen kjegler skulle vel jeg og klart å ta Hehe, plutselig var en over på Bowlingbeklager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 27. januar 2017 #4332 Del Skrevet 27. januar 2017 13 minutter siden, Aamu skrev: Jeg skjønte ikke helt hva den var før etterpå. Det var i Moss.. plutselig var den der.. hoppa ut av ballen og vekk. Har du den nå da? Nei har den ikke, er derfor jeg venter på denne forbanna Grimeren.......der sprakk 10 km egget.....shit, min sjette Smoochum...vil ha Magby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 27. januar 2017 #4333 Del Skrevet 27. januar 2017 2 minutter siden, Taperen skrev: Nei har den ikke, er derfor jeg venter på denne forbanna Grimeren.......der sprakk 10 km egget.....shit, min sjette Smoochum...vil ha Magby AH.. Liker verken smoochum eller den derre heksa.. nei, hva heter den da! Jinx. Sletter. Men har én for morroskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 27. januar 2017 #4334 Del Skrevet 27. januar 2017 Jeg sparer på Smoochum til evolving, slik at en kan få denne "gullmedaljen", har til nå fanget 61 ICE Pokemon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. januar 2017 #4335 Del Skrevet 27. januar 2017 8 minutter siden, Taperen skrev: Hehe, plutselig var en over på Bowlingbeklager... Litt morsomt at jeg måtte tenke meg nøye om Har migrene i dag, skylder på det! 5 minutter siden, Aamu skrev: AH.. Liker verken smoochum eller den derre heksa.. nei, hva heter den da! Jinx. Sletter. Men har én for morroskyld. Liker ikke henne jeg heller. 11 minutter siden, Taperen skrev: Nei har den ikke, er derfor jeg venter på denne forbanna Grimeren.......der sprakk 10 km egget.....shit, min sjette Smoochum...vil ha Magby Har Magby, fikk min første Pichu i dag, og en sel. Glemte kanskje å si at jeg fant Grimer med incense ute, kanskje det er lettere enn egg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 27. januar 2017 #4336 Del Skrevet 27. januar 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Litt morsomt at jeg måtte tenke meg nøye om Har migrene i dag, skylder på det! Liker ikke henne jeg heller. Har Magby, fikk min første Pichu i dag, og en sel. Glemte kanskje å si at jeg fant Grimer med incense ute, kanskje det er lettere enn egg? Når jeg gjør en stygg grimase, sier mannen min at jeg ligner på henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 27. januar 2017 #4337 Del Skrevet 27. januar 2017 8 minutter siden, Taperen skrev: Jeg sparer på Smoochum til evolving, slik at en kan få denne "gullmedaljen", har til nå fanget 61 ICE Pokemon Åja ! Artig å jakte på medaljer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. januar 2017 #4338 Del Skrevet 27. januar 2017 3 minutter siden, Aamu skrev: Når jeg gjør en stygg grimase, sier mannen min at jeg ligner på henne Du får si at han ligner på Mr. Mime eller Magmar eller no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 27. januar 2017 #4339 Del Skrevet 27. januar 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Du får si at han ligner på Mr. Mime eller Magmar eller no Gyarados 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 27. januar 2017 #4340 Del Skrevet 27. januar 2017 11 minutter siden, Frøkensina skrev: Litt morsomt at jeg måtte tenke meg nøye om Har migrene i dag, skylder på det! Liker ikke henne jeg heller. Har Magby, fikk min første Pichu i dag, og en sel. Glemte kanskje å si at jeg fant Grimer med incense ute, kanskje det er lettere enn egg? Der sa du noe, lenge siden jeg har brukt incense, kanskje en skulle prøve det igjen på en øde landevei, takker for tipset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå