Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Brimi skrev:

Nice^^ Batterikapasiteten på mobilen min har blitt veldig dårlig, skylder på Pokémon Go :P Den var splitter ny når jeg begynte å spille! 

Jeg har fanget en Gyarados! Samboeren min prøvde han og, men den stakk av fra han:fnise: Han sutra i flere dager etterpå :laugh:

Hehe, la han sutre, da er det verre det jeg og datteren min har opplevd ikke mindre enn to ganger, to ganger har det dukket opp Dragonite her hjemme, den ene var på langt over 2000, jeg fanget begge, men begge stakk for datteren, jeg så skuffelsen var stor hos henne, akurat da kunne vi :frkk:byttet sko......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, Taperen skrev:

Hehe, la han sutre, da er det verre det jeg og datteren min har opplevd ikke mindre enn to ganger, to ganger har det dukket opp Dragonite her hjemme, den ene var på langt over 2000, jeg fanget begge, men begge stakk for datteren, jeg så skuffelsen var stor hos henne, akurat da kunne vi :frkk:byttet sko......

Huff, så kjipt! Pokémon Go setter følelser i sving hos både store og små :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hog skrev:

Har sett Gyarados på sightings en gang, men fant den ikke. Har evolvet 5 Gyarados, og har nok candies til enda en.

Mew og Mewtwo er ikke sluppet enda. Ja, det er mange videoer på youtube med folk som fanger mew, shiny pokemon osv. så det er viktig å sjekke opp mot troverdige kilder.

Såpass! Hvor finner folk alle de pokemonene? :fnise: Jeg brukte et halvt år + buddy på å få nok candies. Ja... mange som er flinke til å animere.

1 time siden, Brimi skrev:

Nice^^ Batterikapasiteten på mobilen min har blitt veldig dårlig, skylder på Pokémon Go :P Den var splitter ny når jeg begynte å spille! 

Jeg har fanget en Gyarados! Samboeren min prøvde han og, men den stakk av fra han:fnise: Han sutra i flere dager etterpå :laugh:

Hehe, hvor høy var cp'en da? :) Hadde sutra jeg og :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA.. spiller med headset på og musikk på, for første gang siden jeg startet å spille. Og den musikken, da :laugh: Skjønner det hvis man går fort når den musikken står på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Aamu skrev:

Hehe, hvor høy var cp'en da? :) Hadde sutra jeg og :laugh:

Det husker jeg ikke (fanget den i august og etter den ene oppdateringen så hoppet cp'en kjempe høyt), men den var ganske høy! :laugh: Den er vel på 2800 nå og jeg har ikke brukt mye candy for å få den opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Aamu skrev:

Såpass! Hvor finner folk alle de pokemonene? :fnise: 

...

Heldig med veien til jobb :)

Favoritten av dem;

Screenshot_2017-01-27-11-51-26-1.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aamu skrev:

Lang reiseveg? :)

Neida, går på 10-15 min, alt etter hvor mange pokestop jeg vil innom og været :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!. Jeg kjøpte to bag oppdateringer, en i går og en i dag.  Coins forsvant men baggen endret seg ikke. spille tester jeg helt 400 coins fra meg. Når jeg prøver å legge inn en sak må jeg Apple transaksjon,. men det har jeg ikke på kjøpet ett siden jeg hadde coin fra før. Jeg får ikke sendt inn klage uten id. Hva gjør jeg? 400 coins ut av vinduet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, hog skrev:

Dragonite er ikke så god defender. Mine foretrukne counters; Lapras, Cloyster, Jynx og Dewgong. De verste defenderne jeg møter er snorlax og lapras, men det er vel litt subjektivt. 

Æ lede! :bolledeig: 

Jeg driftet 200 meter på ~14 timer i går og var fornøyd med det :ler:  

Vil ha en Lapras! Kan prøve Cloyster mot Dragonite neste gang da. 

:ler: *kremt* vi leder, men du sa Meowth først ja. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, aicelain skrev:

Hjelp!. Jeg kjøpte to bag oppdateringer, en i går og en i dag.  Coins forsvant men baggen endret seg ikke. spille tester jeg helt 400 coins fra meg. Når jeg prøver å legge inn en sak må jeg Apple transaksjon,. men det har jeg ikke på kjøpet ett siden jeg hadde coin fra før. Jeg får ikke sendt inn klage uten id. Hva gjør jeg? 400 coins ut av vinduet

Prøv å sende mail til niantic?

Anonymkode: bfb95...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjipt å ligge på sjukehus. Fint å ligge på et rom som i det minste ligger mellom to pokestops. Bortsett fra en Mr. Mime og Jigglypuff er det stort sett bare pidgeys og rattata her, da.

Anonymkode: 8387d...815

Kanskje du kan lure noen til deg? God bedring :blomst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, aicelain skrev:

Sikker på at du kjøpte bag oppgradering og ikke pokemon storage oppdatering?

Anonymkode: b206f...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at du kjøpte bag oppgradering og ikke pokemon storage oppdatering?

og der løste du mysteriet. Huff dumt å trykke feil. Men da vet jeg ihvefall at alt funker som det skal. Er jo dumt om man kjøper ting også fungerer det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, aicelain skrev:

og der løste du mysteriet. Huff dumt å trykke feil. Men da vet jeg ihvefall at alt funker som det skal. Er jo dumt om man kjøper ting også fungerer det ikke

Fint du fant ut av det. Dumt du trykke feil :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint du fant ut av det. Dumt du trykket feil :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Brimi skrev:

Huff, så kjipt! Pokémon Go setter følelser i sving hos både store og små :P

Ja det kan du trygt si, men så har hu denne Grimeren da, som visse andre ikke har....:grine:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Aamu skrev:

Verste som har stukket fra meg må være Muk.

Det er det verste hos meg også, selv om jeg aldri prøvde å fange den, den "stakk" i fra sightseeng....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hog skrev:

Heldig med veien til jobb :)

Favoritten av dem;

Oi, og så har den Hydro pump også 😀👍Screenshot_2017-01-27-11-51-26-1.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...