Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjipt å ligge på sjukehus. Fint å ligge på et rom som i det minste ligger mellom to pokestops. Bortsett fra en Mr. Mime og Jigglypuff er det stort sett bare pidgeys og rattata her, da.

Anonymkode: 8387d...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, hog skrev:

Nidoking på incense :sjokkert: Ikke at jeg har bruk for den og den har lav IV, men aldri sett den wild før.

Nei ikke så ofte en ser den wild, men har gjort det.

Noen andre som har merket noe mere til spawning av Slowbroke denne uken, ikke at det er så mange, men har fanget flere denne uken enn jeg pleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Taperen skrev:

Noen andre som har merket noe mere til spawning av Slowbroke denne uken, ikke at det er så mange, men har fanget flere denne uken enn jeg pleier.

Slowbro? Nei, ikke her i hvert fall. Kunne tenkt meg å fange en vill en, da. Bare sett en vill 1 gang :)

Men er det NOEN som har sett: Gyarados, Mew eller Mewtwo ville? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen til Kristiansand ble ikke det helt store pokemon messig, hadde meg en bitteliten runde bare for å se etter Grimer, men det er som å lete etter den berømte nålen i ..........

De gymmene jeg fikk opp i horisonten hadde høy level, to røde på lvl 10, en blå på lvl 10, en blå på lvl 5, og en blå på lvl 9 (49.000) som jeg trente opp til 50.000 og heiv inn en Dragonite på 2800, tenkte at den:) blir vel ikke mange timene der siden det er nesten midt i byen, og at jeg kjenner til at i min nærmeste småby på under 10.000 så kan en bare drømme om å stå over natten, men monsen min trives fortsatt i Kristiansand den. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjipt å ligge på sjukehus. Fint å ligge på et rom som i det minste ligger mellom to pokestops. Bortsett fra en Mr. Mime og Jigglypuff er det stort sett bare pidgeys og rattata her, da.

Uffda, håper det ikke er noe alvorlig, du får ha god bedring  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Aamu skrev:

Slowbro? Nei, ikke her i hvert fall. Kunne tenkt meg å fange en vill en, da. Bare sett en vill 1 gang :)

Nei Gyarados har jeg ikke sett ville, og de to andre er ikke spillet ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Taperen skrev:

Nei Gyarados har jeg ikke sett ville, og de to andre er ikke spillet ennå.

Åja, ikke her i hvert fall. Leste at noen i USA hadde fått mew? For lenge siden. Kanskje de tulla, vet ikke! Teit at de ikke er i spillet da :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Aamu skrev:

Vanskelig å skrive SLOWPOKE riktig ser jeg...:P

Ser at jeg fanget en 16.12 og en 16.59 i går, og vet at jeg fanget flere tidligere i uken.

Ellers så klekket jeg ut en Ponyta i går, har fått meg et par 10 km egg i går, det ene er nå på 3,5 og det andre på 6.7 km, mangler kun Magby i fra 10 km eggene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Aamu skrev:

Åja, ikke her i hvert fall. Leste at noen i USA hadde fått mew? For lenge siden. Kanskje de tulla, vet ikke! Teit at de ikke er i spillet da :forvirret:

Da tror jeg de har tullet, for jeg har ihvertfall ikke hørt at de to er i spillet pr nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Taperen skrev:

Vanskelig å skrive SLOWPOKE riktig ser jeg...:P

Ser at jeg fanget en 16.12 og en 16.59 i går, og vet at jeg fanget flere tidligere i uken.

Ellers så klekket jeg ut en Ponyta i går, har fått meg et par 10 km egg i går, det ene er nå på 3,5 og det andre på 6.7 km, mangler kun Magby i fra 10 km eggene

Åja hehe. Det morsomme er at jeg kaller Slowbro'en min for Slowbroke :fnise: Håper du får Magby, da! Jeg har 2 stk 10-km egg jeg forsøker å klekke, men får ikke gått så mye nå. 

Liker Rapidash godt! Faktisk ikke prøvd den i gym.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Taperen skrev:

Da tror jeg de har tullet, for jeg har ihvertfall ikke hørt at de to er i spillet pr nå.

Sikkert mange som lurer og tuller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Aamu skrev:

Åja hehe. Det morsomme er at jeg kaller Slowbro'en min for Slowbroke :fnise: Håper du får Magby, da! Jeg har 2 stk 10-km egg jeg forsøker å klekke, men får ikke gått så mye nå. 

Liker Rapidash godt! Faktisk ikke prøvd den i gym.. 

Hehe :)

Har vel prøvd å sloss med Rapidash, men er bedre "fire" typer enn den.

Jeg elsker å sloss med mine Jolteon, de er faktisk veldig undervurdert av de fleste, men jeg skal si deg at de kan SLOSS, så jeg tar vare på alle mine Jolteon som har det beste angrepsvåpenet, setter de aldri inn i gym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Taperen skrev:

Hehe :)

Har vel prøvd å sloss med Rapidash, men er bedre "fire" typer enn den.

Jeg elsker å sloss med mine Jolteon, de er faktisk veldig undervurdert av de fleste, men jeg skal si deg at de kan SLOSS, så jeg tar vare på alle mine Jolteon som har det beste angrepsvåpenet, setter de aldri inn i gym.

Mine Jolteon er ikke særlig gode. Men har 140 eveecandies nå så håper jeg får en skikkelig god en snart! Venter på de nye evee-versjonene. Men bruker i hvertfall 2 stk Jolteon på å ta ned en vaporeon med cp på 2200 i en gym, om den vaporeonen har best iv.

Den pokemonen jeg er mest fornøyd med i gym, hittil, er vaporeon. Har en som er skikkelig god i gym! Snorlax er jo også relativt god. Den holder seg godt i gymmen i hvert fall, har hatt den på gym i mange dager nå. Er så stolt av lille lax'en min :hug:282,3 kg (xs). 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aamu skrev:

Mine Jolteon er ikke særlig gode. Men har 140 eveecandies nå så håper jeg får en skikkelig god en snart! Venter på de nye evee-versjonene. Men bruker i hvertfall 2 stk Jolteon på å ta ned en vaporeon med cp på 2200 i en gym, om den vaporeonen har best iv.

Den pokemonen jeg er mest fornøyd med i gym, hittil, er vaporeon. Har en som er skikkelig god i gym! Snorlax er jo også relativt god. Den holder seg godt i gymmen i hvert fall, har hatt den på gym i mange dager nå. Er så stolt av lille lax'en min :hug:282,3 kg (xs). 

Føler at det som har mest å si for at de får være i fred i gym er hvor gymmet er plassert, har en Snorlax på 2811 som knapt kan stå et par døgn i gym, i mens så har mine tre Gyarados med CP i fra 2400-2600 stått flere uker i gym.

Ja her samles det også Eevee, sparer på de med best IV, og har pr nå samlet meg opp 2492 Eevee candy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Taperen skrev:

Føler at det som har mest å si for at de får være i fred i gym er hvor gymmet er plassert, har en Snorlax på 2811 som knapt kan stå et par døgn i gym, i mens så har mine tre Gyarados med CP i fra 2400-2600 stått flere uker i gym.

Ja her samles det også Eevee, sparer på de med best IV, og har pr nå samlet meg opp 2492 Eevee candy :)

Denne er midt i byen, men vi har på et vis samlet oss, vi gule.. og kjemper mot blått og rødt, som er flere enn oss :P Blå og røde har de andre gymmene, og vi har vår hehe. Pleier å stikke innom der og heve prestisjen litt. 

Mye candy da! Jeg har ikke spart så lenge. Og i går var jeg like ved neste level så måtte bare utvikle "litt" pidgeys og rattata... :P Men dem er det nok av så får nok samlet opp igjen! 

Skal du spille mye idag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dobbel lure! God bedring :)

55 minutter siden, Taperen skrev:

Slowpoke spawner jevnlig her uansett, så ikke merket noe forskjell.

51 minutter siden, Aamu skrev:

Har sett Gyarados på sightings en gang, men fant den ikke. Har evolvet 5 Gyarados, og har nok candies til enda en.

Mew og Mewtwo er ikke sluppet enda. Ja, det er mange videoer på youtube med folk som fanger mew, shiny pokemon osv. så det er viktig å sjekke opp mot troverdige kilder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, hog skrev:

Jeg har dette beistet: http://www.clasohlson.com/no/Powerbank-20000-mAh,-Clas-Ohlson/38-7355

Dog, bra kapasitet på note serien til Samsung, så ikke så ofte jeg har bruk for den.

Nice^^ Batterikapasiteten på mobilen min har blitt veldig dårlig, skylder på Pokémon Go :P Den var splitter ny når jeg begynte å spille! 

54 minutter siden, Aamu skrev:

Jeg har fanget en Gyarados! Samboeren min prøvde han og, men den stakk av fra han:fnise: Han sutra i flere dager etterpå :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Aamu skrev:

Denne er midt i byen, men vi har på et vis samlet oss, vi gule.. og kjemper mot blått og rødt, som er flere enn oss :P Blå og røde har de andre gymmene, og vi har vår hehe. Pleier å stikke innom der og heve prestisjen litt. 

Mye candy da! Jeg har ikke spart så lenge. Og i går var jeg like ved neste level så måtte bare utvikle "litt" pidgeys og rattata... :P Men dem er det nok av så får nok samlet opp igjen! 

Skal du spille mye idag? 

Ja føler at noen gymmer får være i fred, selv er jeg blå, og det er det klart flest av her jeg bor.

Hva skal en svare til "skal du spille mye i dag"....er vel litt forskjellig hva folk legger i "mye"...men etter hva jeg har spillt (lvl 34) så har jeg ikke spillt mye denne uken, har vel hanket inn ca 10.000 XP pr dag de siste par dager, det er noe jeg kaller heller lite, så jeg vil tro jeg havner rundt der i dag også, så svaret på ditt spørsmål blir da "lite" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...