Brimi Skrevet 26. januar 2017 #4241 Del Skrevet 26. januar 2017 15 timer siden, Taperen skrev: Akurat ja, da har du vært heldig, fått de i egg eller? Tror flesteparten er fanget Wild Du får flytte på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #4242 Del Skrevet 26. januar 2017 Møtte denne pikachuen med skyhøy CP i går 😂 Den lot seg ikke fange 😉 Anonymkode: 071d6...fd6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 26. januar 2017 #4243 Del Skrevet 26. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser ut som Justin Bieber for noen år siden ☺️ Aha, mulig vi har sett den/de samme! Sier seg selv at den er fra Australia når den har kengurulomme på magen med baby oppi 😂 Anonymkode: 76f3f...12a Hehe. Fydda. Jeg ser heldigvis ikke det samme 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 26. januar 2017 #4244 Del Skrevet 26. januar 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møtte denne pikachuen med skyhøy CP i går 😂 Den lot seg ikke fange 😉 Anonymkode: 071d6...fd6 Så ut som den hadde fått seg en smell stakkars 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 26. januar 2017 #4245 Del Skrevet 26. januar 2017 10 timer siden, Taperen skrev: Er skeptisk til å bruke slikt verktøy som ikke kommer i fra PokemonGo, flere slike hjelpesider som ble stengt ned denne uken, og folk har blitt bannet i fra spillet også, tar ikke dem sjansen jeg, selv om jeg ikke vet hva poketracker er for noe Ja, det er kanskje en risiko? Vurderte en stund å laste ned en app så jeg kunne reise til andre steder. Uten å reise. Men gadd ikke pga banning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 26. januar 2017 #4246 Del Skrevet 26. januar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk evolvet sandshrew og voltorb i dag Fornøyd med litt fremgang i pokedexen, selv om jeg ønsker meg en dragonite, lapras eller aerodactyl(eventuelt nok candy til å utvikle charmeleon). Eller Rhydon og arcanine. Har ikke så mange av de "kule" egentlig 😂 Men har en snorlax jeg er fornøyd med da... Anonymkode: 679ce...308 Morsomt å ha noe og jobbe mot mangler mange selv. Bla.a ninetales. Men finner jo aldri vulpix. Og har pikachu som buddy. Den sitter på skulderen til avataren min så føler ikke jeg kan svikte pika og velge en annen buddy 😅😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 26. januar 2017 #4247 Del Skrevet 26. januar 2017 24 minutter siden, Brimi skrev: Tror flesteparten er fanget Wild Du får flytte på deg Sier du det ja, så du finner de wild, ja jeg får vel få rævva opp i fra sofaen, men jeg regner med jeg har lang vei til der du har fanget de, alle er vel litt hemmelige med hvor de kommer i fra, så du trenger ikke si det, fylket kanskje? kommer selv i fra Vest Agder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 26. januar 2017 #4248 Del Skrevet 26. januar 2017 10 minutter siden, Aamu skrev: Ja, det er kanskje en risiko? Vurderte en stund å laste ned en app så jeg kunne reise til andre steder. Uten å reise. Men gadd ikke pga banning.. Har sett en kjenning som brukte slik en app som du nevner der, reiser uten å reise, men han spiller ikke lengre, å ikke var han så engasjert i spillet heller, kunne ALDRI falt meg inn å bruke slike ting, er jo bare et spill for moro, men det er jo alltid noen som må tøye grensene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 26. januar 2017 #4249 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) 2 minutter siden, Taperen skrev: Har sett en kjenning som brukte slik en app som du nevner der, reiser uten å reise, men han spiller ikke lengre, å ikke var han så engasjert i spillet heller, kunne ALDRI falt meg inn å bruke slike ting, er jo bare et spill for moro, men det er jo alltid noen som må tøye grensene. Ja. I begynnelsen var det jo lett å slippe unna med det og. Men jeg spiller på vanlig måte slik at jeg føler jeg har gjort en innsats! Sånn i forhold til antall kilometer osv. Jukser litt med å skru på appen hver time eller hver andre time, for da går gps amok og så finner jeg en pokemon som spawner utafor huset 😂 men det er jo ikke min feil Endret 26. januar 2017 av Aamu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 26. januar 2017 #4250 Del Skrevet 26. januar 2017 13 minutter siden, Aamu skrev: Morsomt å ha noe og jobbe mot mangler mange selv. Bla.a ninetales. Men finner jo aldri vulpix. Og har pikachu som buddy. Den sitter på skulderen til avataren min så føler ikke jeg kan svikte pika og velge en annen buddy 😅😂 Ja alle har vi noen mål, greit å sette seg slike små milepæler, da blir spillet litt gøyere, og snart så kommer det vel litt flere generasjon 2 mons, da kjenner en at den gamle skrotten spretter til live igjen. Må også si at dette er et greit forum å være en del av, har kikket på andre Norske forumsider som diskuterer PokemonGo, men har ikke funnet noen som er i nærheten av denne, vet ikke om dere er andre plasser og diskuterer mons? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 26. januar 2017 #4251 Del Skrevet 26. januar 2017 2 minutter siden, Taperen skrev: Ja alle har vi noen mål, greit å sette seg slike små milepæler, da blir spillet litt gøyere, og snart så kommer det vel litt flere generasjon 2 mons, da kjenner en at den gamle skrotten spretter til live igjen. Må også si at dette er et greit forum å være en del av, har kikket på andre Norske forumsider som diskuterer PokemonGo, men har ikke funnet noen som er i nærheten av denne, vet ikke om dere er andre plasser og diskuterer mons? Sant delmål er fremgang. Hadde jeg hatt full pokedex hadde jeg garantert hatt andre delmål. F.eks å få best iv og høy cp på alle pokemonene. Ikke sett etter noe annet. Si ifra hvis du finner synes denne siden fungerer greit nok! Men kunne vært flere spillere som deltok da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 26. januar 2017 #4252 Del Skrevet 26. januar 2017 6 minutter siden, Aamu skrev: Ja. I begynnelsen var det jo lett å slippe unna med det og. Men jeg spiller på vanlig måte slik at jeg føler jeg har gjort en innsats! Sånn i forhold til antall kilometer osv. Jukser litt med å skru på appen hver time eller hver andre time, for da går gps amok og så finner jeg en pokemon som spawner utafor huset 😂 men det er jo ikke min feil Akurat det med å skru på appen i ny og ne(eller titt og ofte!!) gjør jeg også, og det er ikke vi som har skjenket GPSen med diverse gode alkoholholdige drikker.... Klekket et 5 km egg nå til opplysning, men like skuffet igjen.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 26. januar 2017 #4253 Del Skrevet 26. januar 2017 Skal en liten tur innom Kristiansand i dag, men blir lite eller ingen tid til spilling, men husker godt siste gangen jeg var der, var på vei igjennom gågaten da jeg åpnet appen, lurte fælt på hva det var for noe faenskap som flakset oppe i venstre hjørnet på mobilen, noe jeg ALDRI hadde sett hverken før eller siden, kastet ballene helt villt, og plutselig hadde jeg fanget min eneste Aerodactyl Så i dag regner jeg med at når jeg åpner opp appen så ramler det inn en G..... Ønsk meg lykke til 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 26. januar 2017 #4254 Del Skrevet 26. januar 2017 15 minutter siden, Taperen skrev: Skal en liten tur innom Kristiansand i dag, men blir lite eller ingen tid til spilling, men husker godt siste gangen jeg var der, var på vei igjennom gågaten da jeg åpnet appen, lurte fælt på hva det var for noe faenskap som flakset oppe i venstre hjørnet på mobilen, noe jeg ALDRI hadde sett hverken før eller siden, kastet ballene helt villt, og plutselig hadde jeg fanget min eneste Aerodactyl Så i dag regner jeg med at når jeg åpner opp appen så ramler det inn en G..... Ønsk meg lykke til lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 26. januar 2017 #4255 Del Skrevet 26. januar 2017 27 minutter siden, Taperen skrev: Akurat det med å skru på appen i ny og ne(eller titt og ofte!!) gjør jeg også, og det er ikke vi som har skjenket GPSen med diverse gode alkoholholdige drikker.... Klekket et 5 km egg nå til opplysning, men like skuffet igjen.... Nei, heldigvis klarer den det på egenhånd Hva fikk du? Jeg skal spille litt. Men har lavt batteri Så blir veldig lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #4256 Del Skrevet 26. januar 2017 Fant og fanget en Muk i dag!! Var helt tilfeldig, driver og spinker og sparer mobildata, men åpnet den for moroskyld fordi det har vært noen kule pokemon der noen ganger før. Og vips, så var den der! Lot seg fange på andre forsøk med razzberry+ultraball, cp 1035 cirka :D Anonymkode: 8ab53...fc4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 26. januar 2017 #4257 Del Skrevet 26. januar 2017 Fikk min første lickitung nå ! Så skyggen.. tenkte.. dukker den opp? Jada! Ved siden av primeape.😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 26. januar 2017 #4258 Del Skrevet 26. januar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fant og fanget en Muk i dag!! Var helt tilfeldig, driver og spinker og sparer mobildata, men åpnet den for moroskyld fordi det har vært noen kule pokemon der noen ganger før. Og vips, så var den der! Lot seg fange på andre forsøk med razzberry+ultraball, cp 1035 cirka :D Anonymkode: 8ab53...fc4 Grattis !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 26. januar 2017 #4259 Del Skrevet 26. januar 2017 16 minutter siden, Aamu skrev: Nei, heldigvis klarer den det på egenhånd Hva fikk du? Jeg skal spille litt. Men har lavt batteri Så blir veldig lite Jeg fikk en Pichu men er ikke det verste en kan få. Her er det full lading før avreise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 26. januar 2017 #4260 Del Skrevet 26. januar 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fant og fanget en Muk i dag!! Var helt tilfeldig, driver og spinker og sparer mobildata, men åpnet den for moroskyld fordi det har vært noen kule pokemon der noen ganger før. Og vips, så var den der! Lot seg fange på andre forsøk med razzberry+ultraball, cp 1035 cirka :D Anonymkode: 8ab53...fc4 Men det var jo bra har hatt den på nearby, men turte ikke kjøre rundt i byggefeltet på jakt etter mons.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå