Taperen Skrevet 25. januar 2017 #4221 Del Skrevet 25. januar 2017 7 minutter siden, Aamu skrev: Eh.. skrev feil! Har faktisk fanget endel Ditto i det siste Men jeg mente Diglett! To Diglett fanget jeg. Seriøst.. hvordan er det mulig, jeg bare surrer! Kanskje du går på fylla i lag med GPSen.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 25. januar 2017 #4222 Del Skrevet 25. januar 2017 9 minutter siden, Brimi skrev: Har fanget hele 4 stykk Akurat ja, da har du vært heldig, fått de i egg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 25. januar 2017 #4223 Del Skrevet 25. januar 2017 (endret) 19 minutter siden, Taperen skrev: Kanskje du går på fylla i lag med GPSen.... Skal ikke se bort ifra det! Endret 25. januar 2017 av Aamu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. januar 2017 #4224 Del Skrevet 25. januar 2017 Nei dæsken, se hvem som spawnet nede i sentrum i dag! Her skulle Taperen ha vært! Mangler fremdeles masse candy for å få en Muk, men ble så ivrig at jeg ofret to pokestops for å fange denne karen! Jeg satt på med mannen, som var sulten og ville hjem, så her måtte jeg bare prioritere riktig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 25. januar 2017 #4225 Del Skrevet 25. januar 2017 Nei dæven altså, er det mulig...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. januar 2017 #4226 Del Skrevet 25. januar 2017 Der skulle jeg og vært. Men ikke noe spennende her i det siste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #4227 Del Skrevet 25. januar 2017 På 1/23/2017 den 7.52, Taperen skrev: Jeg liker ikke Grimer, for den liker tydeligvis ikke meg, siden det er den eneste jeg ikke har fått i fra når spillet startet opp. Set var jeg som fikk en i et egg her i Trondheim, og jaggu fant jeg ikke en vill en på ca samme stedet fra der jeg fikk egget! Du må ha deg til Trondheim Taperen 7 timer siden, Sirah skrev: Det er veldig mye flaks ja som @Taperen skriver over her. Jeg hadde aldri sett snurten av hverken Dragonite eller Snorlax i annet enn gym da begge to plutselig sto i hagen min 😳 og jeg bor på en plass hvor jeg er svinheldig dersom en Pidgey eller Rattata forviller seg innom 😂 Noen dager senere sto Charizard i hagen til naboen, men den stakk dessverre. Hitmonlee og Pinsir har også tatt turen innom. Så man KAN ha skikkelig flaks, og jeg er bare level 24! Alle disse stakk innom i et tidsrom innenfor en uke. Det har ikke skjedd noe spennende hverken før eller etter denne uken. Nå er jeg stucked med de kjipe igjen. Syntes godt de litt kule kan komme tilbake igjen, sånn innimellom iallefall.... Lapras har jeg aldri sett wild.... Lapras var en av de første jeg fant, på kanskje level 10 eller noe. Med CP på 40 😂 Jeg hylte da det klekket en bra en i 10km egget for en måneds tid siden! Har ikke sett en siden (bare i gym da). Er det en jeg sliter med så er det kangaskhan! En sånn svær greie med kengurulomme med en baby oppi Har visst sett den en gang, men aner ikke hvor! Åh som jeg hater de jeg har sett, men har til gode å fange. Aner jo ikke hvor jeg så den heller. Anonymkode: 76f3f...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 25. januar 2017 #4228 Del Skrevet 25. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Set var jeg som fikk en i et egg her i Trondheim, og jaggu fant jeg ikke en vill en på ca samme stedet fra der jeg fikk egget! Du må ha deg til Trondheim Taperen Lapras var en av de første jeg fant, på kanskje level 10 eller noe. Med CP på 40 😂 Jeg hylte da det klekket en bra en i 10km egget for en måneds tid siden! Har ikke sett en siden (bare i gym da). Er det en jeg sliter med så er det kangaskhan! En sånn svær greie med kengurulomme med en baby oppi Har visst sett den en gang, men aner ikke hvor! Åh som jeg hater de jeg har sett, men har til gode å fange. Aner jo ikke hvor jeg så den heller. Anonymkode: 76f3f...12a Kangaskhan er en av region pokemonene, så da må du ut i den store verden, husker ikke i farta hvilken verdensdel en kan treffe på den, her har du nok sett den i gym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 25. januar 2017 #4229 Del Skrevet 25. januar 2017 Skaffet meg appen PokéTracker i går, funker bra, har klart å finne tre Abra pga den i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #4230 Del Skrevet 25. januar 2017 Er Grimer så vanskelig å få? Har fanget åtte i følge pokedexen min ... Anonymkode: 4bbe3...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 25. januar 2017 #4231 Del Skrevet 25. januar 2017 1 time siden, Rosalie skrev: Skaffet meg appen PokéTracker i går, funker bra, har klart å finne tre Abra pga den i dag. Hvordan funker den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 25. januar 2017 #4232 Del Skrevet 25. januar 2017 Ikke noe spennende her i kveld. Gjesp! Fikk en Jigglypuff. De er så søte at man nesten kan dø. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 25. januar 2017 #4233 Del Skrevet 25. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er Grimer så vanskelig å få? Har fanget åtte i følge pokedexen min ... Anonymkode: 4bbe3...3f7 Hold kjeft... Av en eller annen grunn då vil den ikke til meg.....not yet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 25. januar 2017 #4234 Del Skrevet 25. januar 2017 8 minutter siden, Aamu skrev: Hvordan funker den? Er skeptisk til å bruke slikt verktøy som ikke kommer i fra PokemonGo, flere slike hjelpesider som ble stengt ned denne uken, og folk har blitt bannet i fra spillet også, tar ikke dem sjansen jeg, selv om jeg ikke vet hva poketracker er for noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #4235 Del Skrevet 25. januar 2017 Fikk evolvet sandshrew og voltorb i dag Fornøyd med litt fremgang i pokedexen, selv om jeg ønsker meg en dragonite, lapras eller aerodactyl(eventuelt nok candy til å utvikle charmeleon). Eller Rhydon og arcanine. Har ikke så mange av de "kule" egentlig 😂 Men har en snorlax jeg er fornøyd med da... Anonymkode: 679ce...308 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 25. januar 2017 #4236 Del Skrevet 25. januar 2017 5 timer siden, Taperen skrev: Kangaskhan er en av region pokemonene, så da må du ut i den store verden, husker ikke i farta hvilken verdensdel en kan treffe på den, her har du nok sett den i gym. Australia. Er en i Trondheim i hvert fall som driver og setter den i gymmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 26. januar 2017 #4237 Del Skrevet 26. januar 2017 Det har faktisk vært en Kangaskhan i en gym her også, i en liten by oppi nord. Jeg lurer veldig på om den er skaffet på lovlig vis eller om den har blitt fanget gjennom spoofing-app. Fanget en til Squirtle i kveld. Er en knapp kilometer unna å klekke fire 5km-egg og knappe 7500 xp unna å rykke opp til level 25. Ting tar virkelig tid når det er vinter og det stort sett bare spawner bajs-pokiser overalt. Noen som vil gjette på hva jeg får i de fire eggene mine? Premien er heder og ære! Jeg har dessverre ikke noe annet å premiere med 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #4238 Del Skrevet 26. januar 2017 4 timer siden, Aamu skrev: Ikke noe spennende her i kveld. Gjesp! Fikk en Jigglypuff. De er så søte at man nesten kan dø. Ser ut som Justin Bieber for noen år siden ☺️ 2 timer siden, hog skrev: Australia. Er en i Trondheim i hvert fall som driver og setter den i gymmer Aha, mulig vi har sett den/de samme! Sier seg selv at den er fra Australia når den har kengurulomme på magen med baby oppi 😂 Anonymkode: 76f3f...12a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 26. januar 2017 #4239 Del Skrevet 26. januar 2017 1 time siden, Ardwinna skrev: Det har faktisk vært en Kangaskhan i en gym her også, i en liten by oppi nord. Jeg lurer veldig på om den er skaffet på lovlig vis eller om den har blitt fanget gjennom spoofing-app. Fanget en til Squirtle i kveld. Er en knapp kilometer unna å klekke fire 5km-egg og knappe 7500 xp unna å rykke opp til level 25. Ting tar virkelig tid når det er vinter og det stort sett bare spawner bajs-pokiser overalt. Noen som vil gjette på hva jeg får i de fire eggene mine? Premien er heder og ære! Jeg har dessverre ikke noe annet å premiere med Tror du får Goldeen, Nidoran (female), Meowth og Pichu! 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ser ut som Justin Bieber for noen år siden ☺️ ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 26. januar 2017 #4240 Del Skrevet 26. januar 2017 4 timer siden, Ardwinna skrev: Det har faktisk vært en Kangaskhan i en gym her også, i en liten by oppi nord. Jeg lurer veldig på om den er skaffet på lovlig vis eller om den har blitt fanget gjennom spoofing-app. Fanget en til Squirtle i kveld. Er en knapp kilometer unna å klekke fire 5km-egg og knappe 7500 xp unna å rykke opp til level 25. Ting tar virkelig tid når det er vinter og det stort sett bare spawner bajs-pokiser overalt. Noen som vil gjette på hva jeg får i de fire eggene mine? Premien er heder og ære! Jeg har dessverre ikke noe annet å premiere med Kjipt når en bor slikt til at en ikke kan spille pga været, var det du som også hadde få pokestop også, ikke bare bare.... Tipper på en eller annen Nidoran, Growlithe, Sandshrew, og bare sånn på pur faenskap så får du sikkert også en Grimer.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå