Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha klekket utelukkende ræl i sikkert de 20 siste eggene, fikk jeg endelig en Pichu! Har bare Igglybuff fra før, så helt ok med noen nye babypokiser. Angående Snorlax - jeg er på level 29, og har aldri, da mener jeg aldri, sett snurten av en Snorlax annet enn på gym:dry: Ikke får jeg noe særlig 10 km-egg heller, så tydelig at jeg kan se langt etter den. Har fanget to Lapras da, med den generøse cp-en 10 (!) og 445:fnise:(men ikke fått noen i egg). Noen som vet om det finnes noe kart over gymmer forresten? 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Fint at du fikk noe som du ikke hadde da :)

Nå er jeg i lvl 34, men inntil jeg fikk denne Snorlaxen i går kveld, så var det leeeenge siden jeg hadde fått noen, fikk faktisk to etterhverandre i egg en høstkveld i fjor :)

Sjekket opp Lapras, og dette her er merkelig, jeg fikk en Lapras i egg 14 dager etter at spillet ble lansert her på berget 16/7, og så fanget jeg en wild den 14/8, som jeg powret opp til 1863 CP, husker ikke hva den var på da jeg fanget den, men siden 14/8 har jeg ikke sett snurten til Lapras, datteren min har ikke klart å få den, og hun er i lvl 30.

Så er det er rett og slett flaks en må ha til tider :)

Hadde kart over gymmer, men nå har Niantic hatt et raid og stengt ned ALT av kart....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha klekket utelukkende ræl i sikkert de 20 siste eggene, fikk jeg endelig en Pichu! Har bare Igglybuff fra før, så helt ok med noen nye babypokiser. Angående Snorlax - jeg er på level 29, og har aldri, da mener jeg aldri, sett snurten av en Snorlax annet enn på gym:dry: Ikke får jeg noe særlig 10 km-egg heller, så tydelig at jeg kan se langt etter den. Har fanget to Lapras da, med den generøse cp-en 10 (!) og 445:fnise:(men ikke fått noen i egg). Noen som vet om det finnes noe kart over gymmer forresten? 

Det er veldig mye flaks ja som @Taperen skriver over her. Jeg hadde aldri sett snurten av hverken Dragonite eller Snorlax i annet enn gym da begge to plutselig sto i hagen min 😳 og jeg bor på en plass hvor jeg er svinheldig dersom en Pidgey eller Rattata forviller seg innom 😂 Noen dager senere sto Charizard i hagen til naboen, men den stakk dessverre. Hitmonlee og Pinsir har også tatt turen innom. Så man KAN ha skikkelig flaks, og jeg er bare level 24!

Alle disse stakk innom i et tidsrom innenfor en uke. Det har ikke skjedd noe spennende hverken før eller etter denne uken. Nå er jeg stucked med de kjipe igjen. Syntes godt de litt kule kan komme tilbake igjen, sånn innimellom iallefall....

Lapras har jeg aldri sett wild....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Taperen skrev:

Ja er jo rart at ikke disse såkalte hardcore spillerne har oppdaget spillets hemmelighet.

Her samler jeg også på Pidgey, har vel rundt 60 stk i bagen nå, men evolvet en del med lucky egg her om dagen, gidder ikke oppgradere bagen mere nå, er på 500, sparer coins til evt event som en må bruke coins på, derfor er det kjekt at jeg fortsatt har såpass mange mons i gymmene at jeg kan innkassere 100 coins pr 21 time, kjekt å ha...:)

Jeg har på 400! Så kan jo oppgradere litt, om det kniper, men.. Vet du, det høres veldig kjekt ut! Jeg fikk ut 10 coins i morges. Første gang jeg henter ut noe dagen etter ;) Skulle ønske jeg også hadde tilgang på mange gymmer, ingen andre klarte å ta.. Gull verdt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sirah skrev:

Det er veldig mye flaks ja som @Taperen skriver over her. Jeg hadde aldri sett snurten av hverken Dragonite eller Snorlax i annet enn gym da begge to plutselig sto i hagen min 😳 og jeg bor på en plass hvor jeg er svinheldig dersom en Pidgey eller Rattata forviller seg innom 😂 Noen dager senere sto Charizard i hagen til naboen, men den stakk dessverre. Hitmonlee og Pinsir har også tatt turen innom. Så man KAN ha skikkelig flaks, og jeg er bare level 24!

Alle disse stakk innom i et tidsrom innenfor en uke. Det har ikke skjedd noe spennende hverken før eller etter denne uken. Nå er jeg stucked med de kjipe igjen. Syntes godt de litt kule kan komme tilbake igjen, sånn innimellom iallefall....

Fant én Lapras vill. Første og siste jeg så! :) Fikk den heldigvis.. eneste jeg har. Merkelig at begge plutselig var hos deg? Kanskje de følte for å være litt rause den dagen :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sirah skrev:

Ja er det ikke bare merkelig hvordan de plutselig dukker opp, og så kan det gå ukesvis før en kan se de igjen, her hos meg, bittebitteliten plass, er det nesten bare Eevee, Pidgey, nidoran og slikt vanlige greier, men plutselig har Snorlax, Dragonite, Schyter dukket opp, og har faktisk klart å fange de også, men må er det en stund siden jeg har sett snurten av de her hjemme, jeg så også en Charizard wild i fjor høst, men etter utallige ultraballer og bær så stakk den, og den skal visst ikke være lett å fange heller

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Aamu skrev:

Fant én Lapras vill. Første og siste jeg så! :) Fikk den heldigvis.. eneste jeg har. Merkelig at begge plutselig var hos deg? Kanskje de følte for å være litt rause den dagen :P 

Ja, det kom jo plutselig mange gøye i løpet av en uke! Og Snorlax og Dragonite dukket opp med bare noen timers mellomrom :P Skikkelig rart, nå er det ukesvis siden det var noe morsomt her! Og jeg sjekker appen ganske ofte 🙄 Hekta much 😂

2 minutter siden, Taperen skrev:

Ja er det ikke bare merkelig hvordan de plutselig dukker opp, og så kan det gå ukesvis før en kan se de igjen, her hos meg, bittebitteliten plass, er det nesten bare Eevee, Pidgey, nidoran og slikt vanlige greier, men plutselig har Snorlax, Dragonite, Schyter dukket opp, og har faktisk klart å fange de også, men må er det en stund siden jeg har sett snurten av de her hjemme, jeg så også en Charizard wild i fjor høst, men etter utallige ultraballer og bær så stakk den, og den skal visst ikke være lett å fange heller

Ja merkelig! De skulle fordelt det litt mer utover. Slik at vi som ikke bor midt i storbyen kan få litt spennende pokemons litt oftere enn en gang i skuddåret vi også. Jeg var foresten i Oslo før jul. Gledet meg skikkelig, men det var jaggu Pidgey som dukket opp der også 🙄 Charizard var ikke enkel nei. Brukte en haug ultraballer og bær jeg også. Jeg fikk Dragonite og Snorlax relativt enkelt, men den dumme røde dragen ville ikke bli med meg hjem....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha klekket utelukkende ræl i sikkert de 20 siste eggene, fikk jeg endelig en Pichu! Har bare Igglybuff fra før, så helt ok med noen nye babypokiser. Angående Snorlax - jeg er på level 29, og har aldri, da mener jeg aldri, sett snurten av en Snorlax annet enn på gym Ikke får jeg noe særlig 10 km-egg heller, så tydelig at jeg kan se langt etter den. Har fanget to Lapras da, med den generøse cp-en 10 (!) og 445(men ikke fått noen i egg). Noen som vet om det finnes noe kart over gymmer forresten?  :dry::fnise:

Det ser ut som om dette kartet er helt greit fremdeles. (Husk at det er basert på egenrapportering).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sirah skrev:

Ja, det kom jo plutselig mange gøye i løpet av en uke! Og Snorlax og Dragonite dukket opp med bare noen timers mellomrom :P Skikkelig rart, nå er det ukesvis siden det var noe morsomt her! Og jeg sjekker appen ganske ofte 🙄 Hekta much 😂

Ja merkelig! De skulle fordelt det litt mer utover. Slik at vi som ikke bor midt i storbyen kan få litt spennende pokemons litt oftere enn en gang i skuddåret vi også. Jeg var foresten i Oslo før jul. Gledet meg skikkelig, men det var jaggu Pidgey som dukket opp der også 🙄 Charizard var ikke enkel nei. Brukte en haug ultraballer og bær jeg også. Jeg fikk Dragonite og Snorlax relativt enkelt, men den dumme røde dragen ville ikke bli med meg hjem....

Her spawner det stort sett pidgeys osv :) Men i går fikk jeg TO ditto..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst. Klekket 3 stk 5km-egg... Hva fikk jeg? 2 nidoranhanner og 1 nidoranhunn... bah :fnise:

Endret av Aamu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Aamu skrev:

Her spawner det stort sett pidgeys osv :) Men i går fikk jeg TO ditto..? 

Oj såpass! Ditto har jeg ikke sett på år og dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Aamu skrev:

Seriøst. Klekket 3 stk 5km-egg... Hva fikk jeg? 2 nidoranhanner og 1 nidoranhunn... bah :fnise:

Det er bare helt tragisk.....:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Sirah skrev:

Har også fått to tre Ditto de siste par dager, ellers har den vært helt fraværende en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der fikk jeg endelig noe bra i et 2 km egg, en wonder Squirtle :edie:

Dette var det tredje 2 km egget jeg klekket i dag siden GPSen raver dritfull rundt i sofaen av alle plasser...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Taperen skrev:

Har også fått to tre Ditto de siste par dager, ellers har den vært helt fraværende en stund.

Kanskje jeg må fange noen pidgeys igjen da. De Dittoene jeg har har så ræva CP at det er flaut 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Sirah skrev:

Eh.. skrev feil! Har faktisk fanget endel Ditto i det siste :laugh: Men jeg mente Diglett! To Diglett fanget jeg. Seriøst.. hvordan er det mulig, jeg bare surrer! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Taperen skrev:

Nei skal ikke klage ang Snorlax, men leter etter denne forbanna Grimeren i 5 km egget, kunne jeg bare fått EN av den, så kunne jeg byttet bort en Snorlax, har du fått mange Grimer da Brimi?

Har fanget hele 4 stykk :fnise: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Taperen skrev:

Ok :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Taperen skrev:

Her har jeg en Ditto på CP 526 :)

Beste min har er 397, men ikke god iv. Har en med cp på 28, og "strong" og best IV. Men den trenger, åpenbart, boosting! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...